Ha ha ha geweldig!!quote:We hadden het over homo's en lesbiennes, voor hem heel interessant momenteel. Op de vraag wat een homo is, zei hij: een jongen die op jongens valt. Een lesbienne dan? een meisje dat op meisjes valt!
En als je hetero bent dan? Nou, dan ben je gewoon verliefd
Eh maar hij zat toch ook achterstevoren?quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:54 schreef lady-wrb het volgende:
luca zat vanmiddag verkeerdom op het fietszitje.
hij zwaait vrolijk naar een vriendje dat achter ons rijdt en roept: hoi >>> ik zit lekker anderstevoren
Ja, maar hij zei anderstevorenquote:Op dinsdag 25 april 2006 09:07 schreef jessie het volgende:
[..]
Eh maar hij zat toch ook achterstevoren?
Volgens mij Eva (maar ik weet het niet helemaal zeker)quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:40 schreef bixister het volgende:jessie!
en om sommige kinderuitspraken moest ik ook weer (bijna hardop) lachen.![]()
mapani, ik ken dat liedje niet, wat moet er dan eigenlijk staan ipv eeheedaa?
Hahahaha ik begin nu zelfs te lezen zoals ik schrijfquote:
quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:41 schreef Vicky het volgende:
Ik lig weer helemaal in een deuk![]()
![]()
Die Suus spant wel de troon hoor
Verschrikkelijk. Ik was helemaal blij toen ik er bij Berts ouders een op zolder vond. Totdat ik hem dicht wilde doen en de klep iets strammer was dan ik verwacht had. Nadat alle letterstjes weer goed zaten heb ik de doos snel weer naar zolder gebracht.quote:Op maandag 22 mei 2006 11:33 schreef livelink het volgende:
Luca, vreselijk die letterbakken. Ik wist niet dat ze die ondingen nog steeds hadden. Mijn vreselijk onhandige broertje heeft het voor elkaar gekregen dat de juffrouw in huilen uitbarstte toen hij voor de zoveelste keer de hele letterbak uit zijn handen liet vallen.
Katja had zich net pijn gedaan aan haar bovenarm, komt ze huilend naar me toe: "Mama, mijn spierbal doet pijn"
Jeeej Go Luukequote:Op maandag 22 mei 2006 11:56 schreef Lishe het volgende:
Eindelijk kan ik hier een ieniemieni kinderpraatje plaatsen.
Mama: "Poesje?"
Luuke: "Mauw"
Mama: "Kom eens?"
Luuke: "Hieee."
Dat is dus duidelijk een Hier. Mijn kind, zo lief en wijs.
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |