quote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:47 schreef Seven. het volgende:
Colin van 4 was geduldig aan het wachten terwijl ik plakjes kaas voor hem van het blok af haal, hij legt ze netjes op zijn boterham. Bij het laatste plakje vraagt hij 'mag ik ook nog een plakje voor mezelf?'
Cute.
Vrij formeel voor een kleuterquote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:32 schreef Ceviche het volgende:
Mijn kleuter: 'ik ben verdrietig want ik heb geen invitatie gehad voor Noa's kinderfeestje'.
Vlaams had zeker gekund, maar we wonen in de randstadquote:Op zaterdag 15 maart 2025 17:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of Vlaams? Het woord "invitatie" zal zelfs in t Gooi amper gebruikt worden.
Nee, het enige wat ik kon bedenken is dat hij interesse heeft in Engels. Soms komt er ineens een Engels woord voorbij of zelf verzonnen Engels, en volgens mij komt hij het ook wel tegen bij klasgenootjes die thuis een andere taal spreken (die spreken soms wat Engels en soms de ouders).quote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Voed je je kind tweetalig (Frans?/Nederlands) op?
spiraaltje?quote:Op zaterdag 5 april 2025 08:13 schreef F_r het volgende:
Mijn dochter kwam thuis met de vraag of ik een tesla logo heb.
Ik heb haar echt zo![]()
Aangekeken. Iemand die wel meteen snapt wat ze vroeg.
Ze is 11.
Haha ik had 'm niet geraden, maar snap 'm nu welquote:
Onze 10-jarige heeft de ziel van een boomerquote:Ik heb iets idioots gezien vandaag (zijn woorden he). Ik zag een fatbike waar drie mensen op zaten. Twee is eigenlijk al best gevaarlijk, maar drie is echt idioot. Voorop zat een kratje in plaats van de koplamp en daar zat nog iemand in. Dan kan je toch ook niet meer goed sturen?! Maar je kan trots op me zijn hoor, want ik heb me ingehouden en er niks van gezegd
.
Die heet hier een Woeshjquote:Op donderdag 15 mei 2025 00:08 schreef margaretha_01 het volgende:
Woord van de dag: ‘bloemenblaas’
En daarmee bedoelde mijn tweejarige zoontje een paardenbloem met van die pluisjes. Die bloemen hebben ook wel wat weg van bellenblaas!
Hier ook! Blaasbloemen zijn een dikke hit hier. Tot grote frustratie van mijn buurman met z'n perfecte gazonnetje.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |