abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 27 mei 2006 @ 13:54:55 #151
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_38266199
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 11:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Stond gisteren in de Metro Je kan alleen via internet boeken en dan begint de verkoop van de kaartjes op 1 juni. Het kost 10 euro per enkeltje
dat is erg goedkoop, maar 1 dag is natuurlijk te kort voor een stad als Parijs, dus je bent uiteindelijk toch veel meer kwijt dan 2 x 10 euro
Niet meer actief op Fok!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 27 mei 2006 @ 13:57:10 #152
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_38266264
Natuurlijk ben je meer kwijt (hotelletje van nachtjeweg erbij) maar altijd nog een stuk minder dan een gewoon retourtje
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_38269669
Wow, wat goed koop, en wat komt het goed uit!
Ik moet 5 juli naar Parijs met de Thalys om daar te meeten met vriendinnen die al een week op vakantie zijn. Vanaf daar reizen we samen verder met de auto.
Maar dit scheelt zeker in prijs!
pi_38272203
ik wil best naar Parijs, maar dan wil mijn vriendje met mij mee, dus met de dieetclub wordt dan een beetje lastig...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_38272249
Normaal retourtje kost ongeveer 100 euro meer, daar kan je dus mooi een hotel voor boeken

Dennis en ik gaan in augustus als we kaartjes kunnen bemachtigen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 27 mei 2006 @ 17:36:06 #156
13151 crew  Rewimo
pi_38274149
Ieneminie, dan moet je dus wel op 2 juni om middernacht klaarzitten om te boeken hè
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_38274424
1 juni toch? of heb ik het verkeerd begrepen...
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_38278196
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 17:36 schreef Rewimo het volgende:
Ieneminie, dan moet je dus wel op 2 juni om middernacht klaarzitten om te boeken hè
Ik dacht de nacht van 1 op 2 juni.. maar dat is prima, dan hoef ik toch geen stage te lopen, dat is namelijk 31 mei voor het laatst en dan nog die scriptie afschrijven, maar dat is een ander verhaal probleem

Dus ik ga mooi bij mn pctje zitten dan!
pi_38278251
Gaan we gezellig hier verslag uitbrengen of we al kaartjes hebben
pi_38278334
ja is prima, t is ook nog maar de vraag of de klok van je pc gelijk staat met hun klok! Dus dan moet je het gewoon al eerder proberen...

AAAAAAAh ik wordt nu al gek... maar goed het is ook zo'n koopje!
pi_38278390
Och, ik heb 2 weken vakantie om data in te proberen Als maandag + dinsdag niet lukt gaan we gewoon verder proberen etc.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 27 mei 2006 @ 19:50:11 #162
13151 crew  Rewimo
pi_38278784
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 19:33 schreef Ieneminie het volgende:
Ik dacht de nacht van 1 op 2 juni.. maar dat is prima, dan hoef ik toch geen stage te lopen, dat is namelijk 31 mei voor het laatst en dan nog die scriptie afschrijven, maar dat is een ander verhaal probleem

Dus ik ga mooi bij mn pctje zitten dan!
Ja 2 juni om 00.00 uur dus. Da's toch middernacht?
pi_38283470
Je hebt helemaal gelijk Rewimo! Of wilde je dat niet horen
pi_38283567
http://www.fnvspoor.nl/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=1988

Er zijn 10.000 kaartjes
quote:
In de nacht van donderdag 1 op vrijdag 2 juni begint de voorverkoop van de speciale verjaardagstickets voor het Thalys–netwerk.
Ik vind dat toch vaag Hoe laat begint het dan? Zeg dan gewoon dat je kaartjes kan bestellen vanaf 2 juni.
pi_38283605
Grappig trouwens dat die website NS Internationaal als bron opgeeft en er op de NS site helemaal niets te vinden is over deze actie

En misschien handig om je alvast in te schrijven bij http://www.ideal-betalen.nl/ (die doen de internet betalingen van de NS zie ik)

edit: daar hoef je je niet te registreren

[ Bericht 30% gewijzigd door Isabeau op 27-05-2006 22:23:25 ]
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 27 mei 2006 @ 22:31:06 #166
13151 crew  Rewimo
pi_38284720
Zelfs op de site van de Thalys staat het nog niet.
pi_38284745
Ze willen waarschijnlijk een enorme run op 2 juni voorkomen en brengen het dan pas na 2 juni uitgebreid naar buiten. Of zo.
pi_38285470
met 10000 kaartjes zijn ze er ook zo doorheen vrees ik....

wij zijn vandaag naar Leer(D) geweest, en ik heb er een tshirtje maat 42(!!) gekocht...
Alleen weet ik nou eerlijk gezegd niet of de duitse en nederlandse maten gelijk zijn...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_38285569
Over maten gesproken, ik was vanmiddag met m'n moeder onderbroekjes aan het uitzoeken bij de Hema. Dacht je dat ze maat L hadden? Van alle katoenen onderbroekjes hebben we er in totaal 6 gevonden! 5 zwarten en 1 beige, terwijl ze normaal altijd simpele witte onderbroekjes neemt. De rekken hingen vòl met maatje S.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 27 mei 2006 @ 23:06:32 #170
13151 crew  Rewimo
pi_38286277
Ja maar dat is overal, Isa. Als ik bij Zeeman naar mijn favo onderbroeken zoek (van die heerlijke stretchtenten van Mady) moet ik ook altijd spitten om de XXL te vinden. Misschien gaat het beter als ik straks de XL pas. Gelukkig hebben ze ze een tijdje geleden veranderd waardoor de XXL krapper is geworden en die nu goed past (toen niet )
pi_38286330
Wat ik me dan afvraag is:
- worden er meer kleine maten ingekocht dan grote maten
of
- heeft iedereen net zo'n dikke kont als wij en blijven dus de kleine maatjes over
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 27 mei 2006 @ 23:09:25 #172
13151 crew  Rewimo
pi_38286407
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 23:07 schreef Isabeau het volgende:

- heeft iedereen net zo'n dikke kont als wij en blijven dus de kleine maatjes over
  † In Memoriam † zaterdag 27 mei 2006 @ 23:10:31 #173
43556 miss_dynastie
pi_38286460
Volgens mij wordt de Nederlander steeds dikker.
En iedereen heeft dat door, behalve de winkelier.
pi_38286503
Bij de BH's trekt dat al prima aan trouwens Ik heb ooit bijna staan janken in een lingeriezaak omdat er in cup D alleen heel erg simpele en lelijke (veel beige) BH's waren. Dat is nu wel anders Godzijdank.
  zaterdag 27 mei 2006 @ 23:31:32 #175
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_38287250
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 22:50 schreef Isabeau het volgende:
Over maten gesproken, ik was vanmiddag met m'n moeder onderbroekjes aan het uitzoeken bij de Hema. Dacht je dat ze maat L hadden? Van alle katoenen onderbroekjes hebben we er in totaal 6 gevonden! 5 zwarten en 1 beige, terwijl ze normaal altijd simpele witte onderbroekjes neemt. De rekken hingen vòl met maatje S.
daar heb ik laatst ook nog iets over gepost en ik meende dat het iets van de laatste tijd was dat alle s'jes bleven hangen maar volgens maeghan is het niets nieuws.
Ergens ook wel weer positief zo uitzonderlijk zijn 'wij' dus niet meer
Niet meer actief op Fok!
pi_38287432
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 23:31 schreef Viking84 het volgende:
Ergens ook wel weer positief zo uitzonderlijk zijn 'wij' dus niet meer
oehh.. slecht nieuws voor mij en andere mannen
pi_38289333
Goed nieuws voor dikke vrouwen: alle mannen die de moeite niet waard zijn blijven vanzelf uit de buurt.
Sanity is (not) statistical
  zondag 28 mei 2006 @ 00:27:53 #178
242 Pinball
Electric Monk
pi_38289431
quote:
Op zondag 28 mei 2006 00:24 schreef Maeghan het volgende:
Goed nieuws voor dikke vrouwen: alle mannen die de moeite niet waard zijn blijven vanzelf uit de buurt.
Dat ligt er een beetje aan hoé dik je precies bent.
Op een gegeven moment gaat zwaartekracht een rol spelen namelijk, en dan worden mannen hoe dan ook aangetrokken, ook degenen die niet de moeite waard zijn.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 28 mei 2006 @ 09:08:55 #179
13151 crew  Rewimo
pi_38293362
Dan hebben wij altijd nog ons gezond verstand
  zondag 28 mei 2006 @ 10:57:15 #180
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_38294490
HOERA!!!
Ik ben onder de 90 kilo!!! jaaaaaaaaaaaaaaaaaa

en mijn bmi is nu echt op de grens van ernsitg obees en gewoon obees!

een getal emt een 8 ervoor...dat heb ik al zolang niet mer gezien! woei!
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_38294592
kwakveense, goed joh!!!!!!

Ik vond het ook wel een opluchting, om onder de 90 te zijn.... Maar ik kan mezelf er lijkt het maar niet toe zetten om nu verder omlaag te gaan, ik ben het knopje al weer tijden kwijt
pi_38294610
quote:
Op zondag 28 mei 2006 10:57 schreef kwakveense het volgende:
HOERA!!!

obees ik hoop dat je uit het woord zelf al genoeg motivatie haalt om door te gaan
  zondag 28 mei 2006 @ 11:06:28 #183
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_38294612
oh, ik ken het hoor. Ik ben t een half jaar bijna kwijt geweest denk ik...en nu nog, ik leef niet bijzonder gezond ofzo, ik ben gewoon zo druk en actief dat ik geen tijd heb om aan te komen...
  zondag 28 mei 2006 @ 11:28:25 #184
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_38295008
Net voor het eerst sinds tijden uitgescholden

Ik stak de weg over omdat het stoplicht nog net op groen stond. Kwam er een auto aanrijden en blijkbaar liep ik te langzaam. Die vent draaide het raam open en zei: move your fat ass!

pi_38295633
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 23:06 schreef Rewimo het volgende:
Ja maar dat is overal, Isa. Als ik bij Zeeman naar mijn favo onderbroeken zoek (van die heerlijke stretchtenten van Mady) moet ik ook altijd spitten om de XXL te vinden. Misschien gaat het beter als ik straks de XL pas. Gelukkig hebben ze ze een tijdje geleden veranderd waardoor de XXL krapper is geworden en die nu goed past (toen niet )
die heb ik thuis nog liggen de XXL van mady smam had die ooit meegenomen toen ik een jaar of 16 was ik had een dikke kont maar zo dik nou ook weer niet die zakte gewoon af met het lopen. En ik draag liever zwart vind ik mooier alleen onder mijn wit pak met werken moet ik wel een witte het schijnt al door maar met zwart is het helemaal erg.
  Licht Ontvlambaar zondag 28 mei 2006 @ 12:04:04 #186
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_38295852
quote:
Op zondag 28 mei 2006 10:57 schreef kwakveense het volgende:
HOERA!!!

Goed zeg!!!

Ik heb vanmorgen 25 kilometer gewandeld, ga zo even van een welverdiende douche genieten
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_38295982
Gefeliciteerd Kwakveense!

@ Poohy, op zich balen dat je uitgescholden bent maar ik kan me ook zo voorstellen dat je die vent recht in zijn gezicht uitgelachen hebt.

@Sjeen: Jeetje, wat actief! Ik heb de hele ochtend lui liggen gamen en een vakantie uitgezocht.

Dan nog even een vraag voor iedereen...
Wat voor vlees eet je nou eigenlijk bij aardappels en groente? Ik kom nooit verder dan kipfilet, rundergehakt en slavinken...
Het is wel de bedoeling dat het een beetje snel klaar is; heb geen tijd om meer dan een half uur per dag aan het avondeten te besteden. Heeft iemand tips?
  zondag 28 mei 2006 @ 12:59:06 #188
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_38297431
quote:
Op zondag 28 mei 2006 11:06 schreef bloodyserious het volgende:

[..]

obees ik hoop dat je uit het woord zelf al genoeg motivatie haalt om door te gaan
en bedankt he! wat ben jij een eikel zeg!

voor iemand die van zover komt is het inderdaad al een heel fijn gevoel om van bijna morbide obees naar "gewoon" obees te gaan. en ja, ik ga door. ik ben reuzeblij met de 12 kilo die ik kwijt ben geraakt in 1 jaar (misschien niet zoveel in de ogen van iemand als jij maar voor mij iets om trots op te zijn). maar nog nie tgenoeg nee. Ik vecht voor de volgende 12 kilo...en de 12 daarna...

ik baal ervan dat ik me zo laat raken door die negatieve energie die van jou afkomt. naar, laag bij de gronds mannetje dat je bent.
pi_38298234
Ik was gistermorgen zomaar
'....indrukwekkende stilte...... 76,5
Ik ben nog een keer op de weegschaal gaan staan en nog een keer en ik heb gewiebeld, ik heb op mijn tenen op de weegschaal gestaan en op mijn hakken, maar het bleef 76,5 BMI 25,4
Dus
Maar gisteren waren mijn ouders 40 jaar getrouwd, dus twee taartjes gehad en nog wat andere zooi, dus ik ga ervan uit dat ik weer iets zwaarder ben.

Nu ziek trouwens, neus dicht, keelontsteking, hoofdpijn en volgens mij flink koorts
Maar wel eetlust, dus ik heb er ook nog eens niets aan

[ Bericht 6% gewijzigd door freecell op 28-05-2006 13:31:53 ]
pi_38298626
wow, freecell, dat schiet ineens wel enorm op zeg....
Mooi joh, je bent bijna "gezond"...........

maareh, als je ziek bent, zou je dan niet in je bed blijven?
pi_38298778
quote:
Op zondag 28 mei 2006 13:39 schreef teigan het volgende:
wow, freecell, dat schiet ineens wel enorm op zeg....
Mooi joh, je bent bijna "gezond"...........

maareh, als je ziek bent, zou je dan niet in je bed blijven?
Ik wil niet in bed
Al heb ik vanmorgen in de kerk wel een groot gedeelte van de tijd gedacht: bed? bed? BED????
Bedje?
Dat idee.
Gelukkig is Maarten heel lief voor me en hij zet zoethoutthee met honing voor me en heeft ook al warme croissantjes gemaakt
pi_38298904
quote:
Op zondag 28 mei 2006 12:09 schreef Cutie het volgende:

Wat voor vlees eet je nou eigenlijk bij aardappels en groente? Ik kom nooit verder dan kipfilet, rundergehakt en slavinken...
Het is wel de bedoeling dat het een beetje snel klaar is; heb geen tijd om meer dan een half uur per dag aan het avondeten te besteden. Heeft iemand tips?
Hier vaak witvis, als je stevige witvis, bijvoorbeeld pangafilet ofzo neemt (de c1000 verkoopt diepvrieszakken) dan kun je het op dezelfde manier als kipfilet gebruiken bijna.
En we eten hier veel zalm, laagje mosterd ofzo erover en smullen maar

Maar goed je vroeg naar vlees:
Biefstukje komt hier ook af en toe op tafel.
Of beenhammetje, hoppa de oven in, wat aardappeltjes en veeel groenten ernaast de oven in, en 45 min later is het *TRING* eten... wel langer als 30 min, maar lang niet zoveel werk.

Slavinken en dat soort kant en klaar spul komt hier eigenlijk nooit op tafel, ik heb altijd een verbrande buitenkant en een niet gare binnenkant, en het idee dat die dingen druipen van het vet.
pi_38299317
quote:
Op zondag 28 mei 2006 12:59 schreef kwakveense het volgende:

[..]

voor iemand die van zover komt is het inderdaad al een heel fijn gevoel om van bijna morbide obees naar "gewoon" obees te gaan. en ja, ik ga door. ik ben reuzeblij met de 12 kilo die ik kwijt ben geraakt in 1 jaar (misschien niet zoveel in de ogen van iemand als jij maar voor mij iets om trots op te zijn). maar nog nie tgenoeg nee. Ik vecht voor de volgende 12 kilo...en de 12 daarna...

ik baal ervan dat ik me zo laat raken door die negatieve energie die van jou afkomt. naar, laag bij de gronds mannetje dat je bent.
obees klink zo negatief, vandaar dat ik jou alleen maar aanspoor om verder te gaan hoor.. jouw prestatie heb ik het niet eens over verder, want elke prestatie vind ik knap.
pi_38299430
Isabeau? Kan je BS ook even een topicspecifieke ban geven?
  zondag 28 mei 2006 @ 15:05:01 #195
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_38301456
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 23:36 schreef bloodyserious het volgende:

[..]

oehh.. slecht nieuws voor mij en andere mannen
damn yeah! maar goed, wil jij aub uit dit topic wegblijven? want je bent hard op weg naar een ban
Niet meer actief op Fok!
  zondag 28 mei 2006 @ 15:07:33 #196
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_38301571
quote:
Op zondag 28 mei 2006 12:09 schreef Cutie het volgende:
Gefeliciteerd Kwakveense!

@ Poohy, op zich balen dat je uitgescholden bent maar ik kan me ook zo voorstellen dat je die vent recht in zijn gezicht uitgelachen hebt.

@Sjeen: Jeetje, wat actief! Ik heb de hele ochtend lui liggen gamen en een vakantie uitgezocht.

ik eet geen vlees, maar wel vegetarische burgers als je daar geen probleem mee hebt, kan ik je javaanse burgers, toscaanse carré en griekse rondo's aanraden zijn erg lekker. Niet allemaal even gezond, maar goed Ik doe ze zelf in de oven. Heb ik er helemaal geen omkijken naar. Verder zou je ook kunnen kijken naar schnitzels, varkensschnitzel, zigeunerschnitzel, evt sateh schnitzel, cordon bleu. Genoeg keus .
Niet meer actief op Fok!
  † In Memoriam † zondag 28 mei 2006 @ 15:16:01 #197
128220 Peter6000
pi_38301876
Gisteren een soort vreetaanvalletje gehad, dus losse plakken kiprollade, en een half zakje geraspte kaas op. En extra veel (volkoren) brood.
In ieder geval gezonde dingen, denk ik dan maar , geen chips, pizza, brokken kaas en dat soort dingen, en ook geen friet gehaald.

Vanmorgen 95,2, dat is 700 gram meer dan gisterenochtend, maar op zich is dat niet zo`n ramp: want iets meer eten is zowiezo de bedoeling, om mijn lichaam wat uit de spaarstand te houden.

Ook al voor de derde achtereenvolgende dag een halve liter magere melk op (zuivel), en nu sinasappelsap (voor de tweede dag) voor de vitamine c

Voel me nu ff erg opgetogen, want het fitness ging net echt geweldig.
Op zo`n beetje alle krachtapparaten vooruitgang, 2 nieuwe beenspieroefeningen erbij gedaan (ik heb weinig kraakbeen in mijn knieën, dus mijn beenspieren moeten zoveel mogelijk opvangen), en 1 oefening laten vallen.
En de cardio ging ook al geweldig: steps voor het eerst een kwartier op level 6 (van de 12), en daarna 12 minuten fietsen op level 6, en de laatste 3 op level 7.
pi_38303380
quote:
Op zondag 28 mei 2006 12:59 schreef kwakveense het volgende:

[..]

Lekker laten gaan meid. Hij kan er niets aan doen dat ie een verstandelijke beperking heeft, moet je maar denken.
quote:
Op zondag 28 mei 2006 13:58 schreef bloodyserious het volgende:

[..]

obees klink zo negatief, vandaar dat ik jou alleen maar aanspoor om verder te gaan hoor.. jouw prestatie heb ik het niet eens over verder, want elke prestatie vind ik knap.
AANSPOREN betekent dat je iemand op een positieve wijze stimuleert, niet dat je diegene afkraakt in de hoop dat ie zich zo'n lelijk onbenul gaat voelen dat ie z'n eetlust ervan verliest.

Maar bedankt voor je aanwezigheid en aansporing, want ik word kotsmisselijk van je. Misschien kan ik zo m'n calorie-inname een beetje beperken!
pi_38303544
quote:
Op zondag 28 mei 2006 15:16 schreef Peter6000 het volgende:
Gisteren een soort vreetaanvalletje gehad, dus losse plakken kiprollade, en een half zakje geraspte kaas op. En extra veel (volkoren) brood.
In ieder geval gezonde dingen, denk ik dan maar , geen chips, pizza, brokken kaas en dat soort dingen, en ook geen friet gehaald.

Vanmorgen 95,2, dat is 700 gram meer dan gisterenochtend, maar op zich is dat niet zo`n ramp: want iets meer eten is zowiezo de bedoeling, om mijn lichaam wat uit de spaarstand te houden.

Ook al voor de derde achtereenvolgende dag een halve liter magere melk op (zuivel), en nu sinasappelsap (voor de tweede dag) voor de vitamine c

Voel me nu ff erg opgetogen, want het fitness ging net echt geweldig.
Op zo`n beetje alle krachtapparaten vooruitgang, 2 nieuwe beenspieroefeningen erbij gedaan (ik heb weinig kraakbeen in mijn knieën, dus mijn beenspieren moeten zoveel mogelijk opvangen), en 1 oefening laten vallen.
En de cardio ging ook al geweldig: steps voor het eerst een kwartier op level 6 (van de 12), en daarna 12 minuten fietsen op level 6, en de laatste 3 op level 7.
700 gram verschil op een dag zegt echt helemaal niets. Kan vocht zijn, eten wat nog in je lichaam is, schommelingen in de weegschaal door temperatuur, etc.

Verder is het mss. belangrijk je af te vragen waarom je een vreetbui had. Had het een emotionele reden bijv. of had je te weinig gegeten?
  † In Memoriam † zondag 28 mei 2006 @ 16:22:58 #200
128220 Peter6000
pi_38303924
quote:
Op zondag 28 mei 2006 16:07 schreef Maeghan het volgende:

[..]

700 gram verschil op een dag zegt echt helemaal niets. Kan vocht zijn, eten wat nog in je lichaam is, schommelingen in de weegschaal door temperatuur, etc.

Verder is het mss. belangrijk je af te vragen waarom je een vreetbui had. Had het een emotionele reden bijv. of had je te weinig gegeten?
Te weinig gegeten, gisteren weer pas `s middags begonnen met eten ipv een ontbijt nemen, en de hele ochtend fysiek aktief op het vrijwilligerswerk.

Emotioneel zit ik momenteel constant in een soort crisis, en hulp hierbij krijg ik helaas niet, maar het is natuurlijk ook een gewoonte, het mezelf volstoppen met vet voer.
Moet zeggen dat ik nu ook wel een soort lichte onrust erbij voel, behoefte leegte te stillen. Het voordeel is natuurlijk dat ik geen "slecht eten" in huis heb nu.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')