dat is erg goedkoop, maar 1 dag is natuurlijk te kort voor een stad als Parijs, dus je bent uiteindelijk toch veel meer kwijt dan 2 x 10 euroquote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Stond gisteren in de MetroJe kan alleen via internet boeken en dan begint de verkoop van de kaartjes op 1 juni. Het kost 10 euro per enkeltje
![]()
Ik dacht de nacht van 1 op 2 juni.. maar dat is prima, dan hoef ik toch geen stage te lopen, dat is namelijk 31 mei voor het laatstquote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:36 schreef Rewimo het volgende:
Ieneminie, dan moet je dus wel op 2 juni om middernacht klaarzitten om te boeken hè
Ja 2 juni om 00.00 uur dus. Da's toch middernacht?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:33 schreef Ieneminie het volgende:
Ik dacht de nacht van 1 op 2 juni.. maar dat is prima, dan hoef ik toch geen stage te lopen, dat is namelijk 31 mei voor het laatsten dan nog die scriptie afschrijven, maar dat is een ander verhaal probleem
Dus ik ga mooi bij mn pctje zitten dan!![]()
Ik vind dat toch vaagquote:In de nacht van donderdag 1 op vrijdag 2 juni begint de voorverkoop van de speciale verjaardagstickets voor het Thalys–netwerk.
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:07 schreef Isabeau het volgende:
- heeft iedereen net zo'n dikke kont als wij en blijven dus de kleine maatjes over
daar heb ik laatst ook nog iets over gepost en ik meende dat het iets van de laatste tijd was dat alle s'jes bleven hangenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:50 schreef Isabeau het volgende:
Over maten gesproken, ik was vanmiddag met m'n moeder onderbroekjes aan het uitzoeken bij de Hema. Dacht je dat ze maat L hadden? Van alle katoenen onderbroekjes hebben we er in totaal 6 gevonden! 5 zwarten en 1 beige, terwijl ze normaal altijd simpele witte onderbroekjes neemt. De rekken hingen vòl met maatje S.
oehh.. slecht nieuws voor mij en andere mannenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:31 schreef Viking84 het volgende:
Ergens ook wel weer positiefzo uitzonderlijk zijn 'wij' dus niet meer
Dat ligt er een beetje aan hoé dik je precies bent.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:24 schreef Maeghan het volgende:
Goed nieuws voor dikke vrouwen: alle mannen die de moeite niet waard zijn blijven vanzelf uit de buurt.
obeesquote:Op zondag 28 mei 2006 10:57 schreef kwakveense het volgende:
HOERA!!!
Ik ben onder de 90 kilo!!! jaaaaaaaaaaaaaaaaaa
en mijn bmi is nu echt op de grens van ernsitg obees en gewoon obees!
een getal emt een 8 ervoor...dat heb ik al zolang niet mer gezien! woei!
die heb ik thuis nog liggen de XXL van mady smam had die ooit meegenomen toen ik een jaar of 16 was ik had een dikke kont maar zo dik nou ook weer niet die zakte gewoon af met het lopen. En ik draag liever zwart vind ik mooierquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:06 schreef Rewimo het volgende:
Ja maar dat is overal, Isa. Als ik bij Zeeman naar mijn favo onderbroeken zoek (van die heerlijke stretchtenten van Mady) moet ik ook altijd spitten om de XXL te vinden. Misschien gaat het beter als ik straks de XL pas. Gelukkig hebben ze ze een tijdje geleden veranderd waardoor de XXL krapper is geworden en die nu goed past(toen niet
)
quote:Op zondag 28 mei 2006 10:57 schreef kwakveense het volgende:
HOERA!!!
Ik ben onder de 90 kilo!!! jaaaaaaaaaaaaaaaaaa
en mijn bmi is nu echt op de grens van ernsitg obees en gewoon obees!
een getal emt een 8 ervoor...dat heb ik al zolang niet mer gezien! woei!
en bedankt he! wat ben jij een eikel zeg!quote:Op zondag 28 mei 2006 11:06 schreef bloodyserious het volgende:
[..]
obeesik hoop dat je uit het woord zelf al genoeg motivatie haalt om door te gaan
![]()
Ik wil niet in bedquote:Op zondag 28 mei 2006 13:39 schreef teigan het volgende:
wow, freecell, dat schiet ineens wel enorm op zeg....
Mooi joh, je bent bijna "gezond"...........
maareh, als je ziek bent, zou je dan niet in je bed blijven?
Hier vaak witvis, als je stevige witvis, bijvoorbeeld pangafilet ofzo neemt (de c1000 verkoopt diepvrieszakken) dan kun je het op dezelfde manier als kipfilet gebruiken bijna.quote:Op zondag 28 mei 2006 12:09 schreef Cutie het volgende:
Dan nog even een vraag voor iedereen...
Wat voor vlees eet je nou eigenlijk bij aardappels en groente? Ik kom nooit verder dan kipfilet, rundergehakt en slavinken...
Het is wel de bedoeling dat het een beetje snel klaar is; heb geen tijd om meer dan een half uur per dag aan het avondeten te besteden. Heeft iemand tips?
obees klink zo negatief, vandaar dat ik jou alleen maar aanspoor om verder te gaan hoor.. jouw prestatie heb ik het niet eens over verder, want elke prestatie vind ik knap.quote:Op zondag 28 mei 2006 12:59 schreef kwakveense het volgende:
[..]
en bedankt he! wat ben jij een eikel zeg!
voor iemand die van zover komt is het inderdaad al een heel fijn gevoel om van bijna morbide obees naar "gewoon" obees te gaan. en ja, ik ga door. ik ben reuzeblij met de 12 kilo die ik kwijt ben geraakt in 1 jaar (misschien niet zoveel in de ogen van iemand als jij maar voor mij iets om trots op te zijn). maar nog nie tgenoeg nee. Ik vecht voor de volgende 12 kilo...en de 12 daarna...
ik baal ervan dat ik me zo laat raken door die negatieve energie die van jou afkomt. naar, laag bij de gronds mannetje dat je bent.
damn yeah!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:36 schreef bloodyserious het volgende:
[..]
oehh.. slecht nieuws voor mij en andere mannen![]()
ik eet geen vlees, maar wel vegetarische burgersquote:Op zondag 28 mei 2006 12:09 schreef Cutie het volgende:
Gefeliciteerd Kwakveense!
@ Poohy, op zich balen dat je uitgescholden bent maar ik kan me ook zo voorstellen dat je die vent recht in zijn gezicht uitgelachen hebt.
@Sjeen: Jeetje, wat actief! Ik heb de hele ochtend lui liggen gamen en een vakantie uitgezocht.
Dan nog even een vraag voor iedereen...
Wat voor vlees eet je nou eigenlijk bij aardappels en groente? Ik kom nooit verder dan kipfilet, rundergehakt en slavinken...
Het is wel de bedoeling dat het een beetje snel klaar is; heb geen tijd om meer dan een half uur per dag aan het avondeten te besteden. Heeft iemand tips?
Lekker laten gaan meid. Hij kan er niets aan doen dat ie een verstandelijke beperking heeft, moet je maar denken.quote:Op zondag 28 mei 2006 12:59 schreef kwakveense het volgende:
[..]
en bedankt he! wat ben jij een eikel zeg!
ik baal ervan dat ik me zo laat raken door die negatieve energie die van jou afkomt. naar, laag bij de gronds mannetje dat je bent.
AANSPOREN betekent dat je iemand op een positieve wijze stimuleert, niet dat je diegene afkraakt in de hoop dat ie zich zo'n lelijk onbenul gaat voelen dat ie z'n eetlust ervan verliest.quote:Op zondag 28 mei 2006 13:58 schreef bloodyserious het volgende:
[..]
obees klink zo negatief, vandaar dat ik jou alleen maar aanspoor om verder te gaan hoor.. jouw prestatie heb ik het niet eens over verder, want elke prestatie vind ik knap.
700 gram verschil op een dag zegt echt helemaal niets. Kan vocht zijn, eten wat nog in je lichaam is, schommelingen in de weegschaal door temperatuur, etc.quote:Op zondag 28 mei 2006 15:16 schreef Peter6000 het volgende:
Gisteren een soort vreetaanvalletje gehad, dus losse plakken kiprollade, en een half zakje geraspte kaas op. En extra veel (volkoren) brood.
In ieder geval gezonde dingen, denk ik dan maar, geen chips, pizza, brokken kaas en dat soort dingen, en ook geen friet gehaald.
Vanmorgen 95,2, dat is 700 gram meer dan gisterenochtend, maar op zich is dat niet zo`n ramp: want iets meer eten is zowiezo de bedoeling, om mijn lichaam wat uit de spaarstand te houden.
Ook al voor de derde achtereenvolgende dag een halve liter magere melk op (zuivel), en nu sinasappelsap (voor de tweede dag) voor de vitamine c
Voel me nu ff erg opgetogen, want het fitness ging net echt geweldig.
Op zo`n beetje alle krachtapparaten vooruitgang, 2 nieuwe beenspieroefeningen erbij gedaan (ik heb weinig kraakbeen in mijn knieën, dus mijn beenspieren moeten zoveel mogelijk opvangen), en 1 oefening laten vallen.
En de cardio ging ook al geweldig: steps voor het eerst een kwartier op level 6 (van de 12), en daarna 12 minuten fietsen op level 6, en de laatste 3 op level 7.
Te weinig gegeten, gisteren weer pas `s middags begonnen met eten ipv een ontbijt nemen, en de hele ochtend fysiek aktief op het vrijwilligerswerk.quote:Op zondag 28 mei 2006 16:07 schreef Maeghan het volgende:
[..]
700 gram verschil op een dag zegt echt helemaal niets. Kan vocht zijn, eten wat nog in je lichaam is, schommelingen in de weegschaal door temperatuur, etc.
Verder is het mss. belangrijk je af te vragen waarom je een vreetbui had. Had het een emotionele reden bijv. of had je te weinig gegeten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |