dat is erg goedkoop, maar 1 dag is natuurlijk te kort voor een stad als Parijs, dus je bent uiteindelijk toch veel meer kwijt dan 2 x 10 euroquote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Stond gisteren in de MetroJe kan alleen via internet boeken en dan begint de verkoop van de kaartjes op 1 juni. Het kost 10 euro per enkeltje
![]()
Ik dacht de nacht van 1 op 2 juni.. maar dat is prima, dan hoef ik toch geen stage te lopen, dat is namelijk 31 mei voor het laatstquote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:36 schreef Rewimo het volgende:
Ieneminie, dan moet je dus wel op 2 juni om middernacht klaarzitten om te boeken hè
Ja 2 juni om 00.00 uur dus. Da's toch middernacht?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:33 schreef Ieneminie het volgende:
Ik dacht de nacht van 1 op 2 juni.. maar dat is prima, dan hoef ik toch geen stage te lopen, dat is namelijk 31 mei voor het laatsten dan nog die scriptie afschrijven, maar dat is een ander verhaal probleem
Dus ik ga mooi bij mn pctje zitten dan!![]()
Ik vind dat toch vaagquote:In de nacht van donderdag 1 op vrijdag 2 juni begint de voorverkoop van de speciale verjaardagstickets voor het Thalys–netwerk.
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:07 schreef Isabeau het volgende:
- heeft iedereen net zo'n dikke kont als wij en blijven dus de kleine maatjes over
daar heb ik laatst ook nog iets over gepost en ik meende dat het iets van de laatste tijd was dat alle s'jes bleven hangenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:50 schreef Isabeau het volgende:
Over maten gesproken, ik was vanmiddag met m'n moeder onderbroekjes aan het uitzoeken bij de Hema. Dacht je dat ze maat L hadden? Van alle katoenen onderbroekjes hebben we er in totaal 6 gevonden! 5 zwarten en 1 beige, terwijl ze normaal altijd simpele witte onderbroekjes neemt. De rekken hingen vòl met maatje S.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |