Vandaag heeeel rustig op de trein hier in België hoor. Op normale dagen zitten die echt allemaal PROPVOL, en daarmee bedoel ik dat je meestal geen zitplaats hebt, vandaag was hij bijna leeg, komt door de verlofdag denk ikquote:Op vrijdag 26 mei 2006 07:30 schreef Rewimo het volgende:
Hij weet dat we met de trein naar Brussel gaan. Hij weet niet met welke treinDat ziet ie pas als de Thalys voor zijn neus staat
He bah vervelend.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:17 schreef _Dizzy_ het volgende:
pfff, ben ook 1 kilo kwijt, dus ik dacht vandaag ben ik lekker vrij ik neem een kaassoufle.
neem ik een hap loopt die hte kaas zo over mijn lip naar benedenNu is mijn onderlip verbrand... een hele witte plek en branden als een gek zodra ik het washandje met koud water erafhaal.
Wat kan ik hier in hemelsnaam tegen doen.![]()
in dat profiel past petertje toch helemaal niet ? want die houdt zich bezig met magnesium in z'n voedingquote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:40 schreef Maeghan het volgende:
Nou BS (die afkorting is toepasselijker), als jij vindt dat iemand die alleen pasta met saus eet, zonder groente of vlees, en verder een hele dag leeft op koffie, zich TE DRUK maakt over voedingsstoffen, raad ik je aan een goede psycholoog te bezoeken.
Voor zover ik het als leek kan beoordelen ben je aan het doorslaan peter.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:50 schreef Peter6000 het volgende:
Absoluut NIET de bedoeling over groentes en vlees braden en aardappels koken te beginnen (althans: niet in reaktie op mij), want ik word daar opgejaagd van en groentes vind ik in principe goor (behalve als ze op een pizza zitten)![]()
Het volkoren brood smaakt ongeveer hetzelfde als gewoon bruin, dus het valt mee, de magere melk smaakt, tja. Een beetje niet omschrijfbaar
.
Ook 2 pakken sinasappelsap gekocht, terwijl het helemaal niet de bedoeling is deze week al met zuivel en vitamine c bezig te zijn, maar goed.
De volkoren spaghetti was niet te vinden, maar wel volkoren macaroni.
Het voedingscentrum niet bereikbaar (ivm dag na hemelvaart), maar ik doe vanaf nu maar een klein scheutje zonnebloemolie bij de saus. Dit ivm voldoende vet.
Kipfilet was niet te vinden, dus ik heb maar kiprollade genomen, en weet niet of dat hetzelfde is. Het smaakt iig erg zout.
Verder vanmorgen niet gegeten, en 6 uur lang licht fysiek vrijwilligerswerk gedaan op 2 mokken koffie. Niet verstandig, maar lukte me vanmorgen niet me te forceren iets te eten.
Eigenlijk best wel goed van mezelf dat ik vanavond lekker thuisblijf dusquote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:31 schreef Pinball het volgende:
[..]
Voor zover ik het als leek kan beoordelen ben je aan het doorslaan peter.
Volgens mij moet je je (voorlopig) wat minder druk maken over afvallen, en al helemaal niet over de hoeveelheid vet of magnesium in je eten. Probeer eerst maar eens een paar maanden regelmaat en variatie in je eten te krijgen. 3 maaltijden en wat fruit of een boterham tussendoor, zoiets. Hier staan wat richtlijnen. Je leeft dus niet ongezond als je een keer 10 gram vet te weinig binnen krijgt, maar elke dag 200 gram groente te weinig is niet zo best.
En vanuit het niets als een bezetene gaan sporten lijkt me ook niet zo handig, je lichaam mag daar best even aan wennen.![]()
Nou, voor als je er aan toe bent alvast mijn eigen gezond-snel-makkelijk recept, nu niet natuurlijk, ik wil je niet opjagen.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:35 schreef Peter6000 het volgende:
Eigenlijk best wel goed van mezelf dat ik vanavond lekker thuisblijf dus![]()
Moet me idd volgende week eens gaan verdiepen in het fenomeen groente![]()
Dat at ik dus eigenlijk nooit![]()
Lieve schat, als je nu eens het topic leest in plaats van leest wat je wilt lezen, dan zie je dat ik degene was die begon over magnesium en vitamine c in voeding omdat peter denkt dat het niet uitmaakt of je pasta of aardappels eet omdat ze toevallig bij het voedingscentrum in dezelfde groep geplaatst worden. Hij maakt zich daar juist niet druk over. Sterker nog, hij eet in mijn optiek zeer ongezond en ongevarieerd en loopt eerder een tekort op voedingsstoffen op dan dat hij er teveel op let, zeker agz hij overmatig sport op ongevarieerd en überhaupt al te weinig eten. Dat het zijn keuze is om eerst te leren niet alles op te eten en dan pas te kijken naar wat gezond is en dat ie zo snel mogelijk resultaat wil, dat moet ie zelf weten. Ergens snap ik het wel, al denk ik dat het uiteindelijk geen goede methode is om structureel af te vallen en gezonder te gaan leven, maar dat moet ie zelf maar uitproberen. Maar ga nou niet roepen dat ie zich te druk maakt om z'n eten, want dat is echt niet zo.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:13 schreef bloodyserious het volgende:
[..]
in dat profiel past petertje toch helemaal niet ? want die houdt zich bezig met magnesium in z'n voeding![]()
Mwah, ik word meestal rond een uur of half zeven kwart over zes wakker en dan zijn mijn darmen 5 minuten later zo erg bezig dat je maar liever op het toilet zit.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 07:06 schreef Ole het volgende:
Moppie sweety ... toch op deze tijd niet bezig met dieten,,,
Laat die weegschaal ff een maandje voor wat ie ist lieffie!!!!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 07:33 schreef Troel het volgende:
[..]
En na het toilet is het tijd voor de weegschaal.
Mag ik als anti- dieetster ook meequote:Op zaterdag 27 mei 2006 08:11 schreef Isabeau het volgende:
Rewimo, wat ge-wel-dig voor Christan en hij straalt ook zo fantastisch![]()
We kunnen trouwens een Parijs dieetclubmeeting houden. In de maanden juli en augustus: retourtje Parijs met de Thalys....20 euro. Snel beslissen en op 1 juni kaartjes bestellen anders zijn ze op.
OK.. Maar even voor the record: Ik steun je hoorquote:Op zaterdag 27 mei 2006 07:33 schreef Troel het volgende:
[..]
Mwah, ik word meestal rond een uur of half zeven kwart over zes wakker en dan zijn mijn darmen 5 minuten later zo erg bezig dat je maar liever op het toilet zit.
En na het toilet is het tijd voor de weegschaal.
isa, waar vind je die info?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 08:11 schreef Isabeau het volgende:
We kunnen trouwens een Parijs dieetclubmeeting houden. In de maanden juli en augustus: retourtje Parijs met de Thalys....20 euro. Snel beslissen en op 1 juni kaartjes bestellen anders zijn ze op.
Hoe snel kunnen we een datum plannen??quote:Op zaterdag 27 mei 2006 08:11 schreef Isabeau het volgende:
Ja, maar juist nu dat zo lekker gaat is het echt heerlijk om op die weegschaal te staanquote:Op zaterdag 27 mei 2006 08:43 schreef Ole het volgende:
[..]
Laat die weegschaal ff een maandje voor wat ie ist lieffie!!!!
Je gaat toch wel afvallen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stond gisteren in de Metroquote:
maar als je een retourtje boekt, moet je toch op dezelfde dag terug? Voor een Groninger is het dan al helemaal niet te doenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:23 schreef Isabeau het volgende:
Alleen is het wel 3 uur heen en terug vanaf Amsterdam en ik vrees dat we dan heel weinig tijd in Parijs over houdenOf er moet een hotelletje worden geboekt. Ik was een paar jaar terug 30 euro kwijt voor een kamer.
Da's niet eerlijk, jij bent langer en nu lijk je dus veel slanker dan ikquote:Op zaterdag 27 mei 2006 07:03 schreef Troel het volgende:
Rewimo, als ik nog een keer naar het toilet ga en dan weer op de weegschaal ga staan, heb ik je ingehaald
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |