abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38223682
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 07:30 schreef Rewimo het volgende:
Hij weet dat we met de trein naar Brussel gaan. Hij weet niet met welke trein Dat ziet ie pas als de Thalys voor zijn neus staat
Vandaag heeeel rustig op de trein hier in België hoor. Op normale dagen zitten die echt allemaal PROPVOL, en daarmee bedoel ik dat je meestal geen zitplaats hebt, vandaag was hij bijna leeg, komt door de verlofdag denk ik
pi_38230160
Anasi, dat eten ziet er bijzonder grappig uit
Hier alles goed, lekker dagje vrij.
  vrijdag 26 mei 2006 @ 13:55:56 #103
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_38230346
chocoladeflikken maar ze zijn wel lekker

en das ook het enige wat ik in 2 weken heb gesnoept dus het mag
Doei.
  † In Memoriam † vrijdag 26 mei 2006 @ 15:50:49 #104
128220 Peter6000
pi_38234369
Absoluut NIET de bedoeling over groentes en vlees braden en aardappels koken te beginnen (althans: niet in reaktie op mij), want ik word daar opgejaagd van en groentes vind ik in principe goor (behalve als ze op een pizza zitten)

Het volkoren brood smaakt ongeveer hetzelfde als gewoon bruin, dus het valt mee, de magere melk smaakt, tja . Een beetje niet omschrijfbaar .
Ook 2 pakken sinasappelsap gekocht, terwijl het helemaal niet de bedoeling is deze week al met zuivel en vitamine c bezig te zijn, maar goed.

De volkoren spaghetti was niet te vinden, maar wel volkoren macaroni.
Het voedingscentrum niet bereikbaar (ivm dag na hemelvaart), maar ik doe vanaf nu maar een klein scheutje zonnebloemolie bij de saus. Dit ivm voldoende vet.
Kipfilet was niet te vinden, dus ik heb maar kiprollade genomen, en weet niet of dat hetzelfde is. Het smaakt iig erg zout.

Verder vanmorgen niet gegeten, en 6 uur lang licht fysiek vrijwilligerswerk gedaan op 2 mokken koffie. Niet verstandig, maar lukte me vanmorgen niet me te forceren iets te eten.
pi_38235902
Peter6000, ik denk dat jij je te druk maakt om vitamines , vlees etc , ik zag zelfs iets over magnesium ?

Toevallig het vriendje van viking84 ?:p
pi_38236027
Nou BS (die afkorting is toepasselijker), als jij vindt dat iemand die alleen pasta met saus eet, zonder groente of vlees, en verder een hele dag leeft op koffie, zich TE DRUK maakt over voedingsstoffen, raad ik je aan een goede psycholoog te bezoeken.
Sanity is (not) statistical
  vrijdag 26 mei 2006 @ 17:17:25 #107
121741 _Dizzy_
space, the final frontier
pi_38237347
pfff, ben ook 1 kilo kwijt, dus ik dacht vandaag ben ik lekker vrij ik neem een kaassoufle.
neem ik een hap loopt die hte kaas zo over mijn lip naar beneden Nu is mijn onderlip verbrand... een hele witte plek en branden als een gek zodra ik het washandje met koud water erafhaal.

Wat kan ik hier in hemelsnaam tegen doen.
pi_38237379
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 17:17 schreef _Dizzy_ het volgende:
pfff, ben ook 1 kilo kwijt, dus ik dacht vandaag ben ik lekker vrij ik neem een kaassoufle.
neem ik een hap loopt die hte kaas zo over mijn lip naar beneden Nu is mijn onderlip verbrand... een hele witte plek en branden als een gek zodra ik het washandje met koud water erafhaal.

Wat kan ik hier in hemelsnaam tegen doen.
He bah vervelend.
Je kunt er weinig tegen doen, vooral blijven koelen.
pi_38237387
blijven koelen denk ik _Dizzy_
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  vrijdag 26 mei 2006 @ 17:37:25 #110
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_38238042
lieve mensen, ik ken peter6000 uit een ander topic (BB5) en discussieren met hem heeft geen zin. hij wordt opgejaagd van discussies over aardappels vlees en groente....tsja dan zit je heir denk ik verkeerd.

*negeermodus weer aan zet*
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_38239353
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 16:40 schreef Maeghan het volgende:
Nou BS (die afkorting is toepasselijker), als jij vindt dat iemand die alleen pasta met saus eet, zonder groente of vlees, en verder een hele dag leeft op koffie, zich TE DRUK maakt over voedingsstoffen, raad ik je aan een goede psycholoog te bezoeken.
in dat profiel past petertje toch helemaal niet ? want die houdt zich bezig met magnesium in z'n voeding
  † In Memoriam † vrijdag 26 mei 2006 @ 19:05:16 #112
128220 Peter6000
pi_38241122
Ik eet sinds 1 mei ook al fruit hoor (appels en bananen), en sinds vandaag dus ook zuivel (magere melk), en ook sinasappelsap in huis (ivm vitamine c), alleen nog niet genomen.

Zit te twijfelen of ik zo nog ff zal gaan fitnessen, is tot 2200 open
Eigenlijk niet echt zin: maar er moeten bij fitness altijd 2 rustdagen tussen zitten (er ontstaan als je goed traint scheurtjes in de spieren, en die herstellen tijdens de rustdagen), dus dan hoef ik zondag dus niet
  vrijdag 26 mei 2006 @ 19:20:48 #113
242 Pinball
Electric Monk
pi_38241733
edit

[ Bericht 99% gewijzigd door Pinball op 26-05-2006 19:31:57 (op verzoek.) ]
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  † In Memoriam † vrijdag 26 mei 2006 @ 19:25:36 #114
128220 Peter6000
pi_38241940
Tnx voor je steun Pinball, maar verder graag negeren (als je wil), anders ontstaat er een discussie omtrent mijn persoontje, en dat is in dit topic niet zo gepast.

Degene die het hele topic hebben doorgelezen snappen (denk ik) wel, dat ik ermee bedoelde dat het in huis hebben van magere melk, sinasappelsap, volkorenbrood, fruit, zonnebloemolie voor in de saus en volkoren macaronie gewoon ff genoeg verandering is voor deze week

Fitness trouwens toch maar uitgesteld tot zondag
  vrijdag 26 mei 2006 @ 19:31:04 #115
242 Pinball
Electric Monk
pi_38242180
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 15:50 schreef Peter6000 het volgende:
Absoluut NIET de bedoeling over groentes en vlees braden en aardappels koken te beginnen (althans: niet in reaktie op mij), want ik word daar opgejaagd van en groentes vind ik in principe goor (behalve als ze op een pizza zitten)

Het volkoren brood smaakt ongeveer hetzelfde als gewoon bruin, dus het valt mee, de magere melk smaakt, tja . Een beetje niet omschrijfbaar .
Ook 2 pakken sinasappelsap gekocht, terwijl het helemaal niet de bedoeling is deze week al met zuivel en vitamine c bezig te zijn, maar goed.

De volkoren spaghetti was niet te vinden, maar wel volkoren macaroni.
Het voedingscentrum niet bereikbaar (ivm dag na hemelvaart), maar ik doe vanaf nu maar een klein scheutje zonnebloemolie bij de saus. Dit ivm voldoende vet.
Kipfilet was niet te vinden, dus ik heb maar kiprollade genomen, en weet niet of dat hetzelfde is. Het smaakt iig erg zout.

Verder vanmorgen niet gegeten, en 6 uur lang licht fysiek vrijwilligerswerk gedaan op 2 mokken koffie. Niet verstandig, maar lukte me vanmorgen niet me te forceren iets te eten.
Voor zover ik het als leek kan beoordelen ben je aan het doorslaan peter.
Volgens mij moet je je (voorlopig) wat minder druk maken over afvallen, en al helemaal niet over de hoeveelheid vet of magnesium in je eten. Probeer eerst maar eens een paar maanden regelmaat en variatie in je eten te krijgen. 3 maaltijden en wat fruit of een boterham tussendoor, zoiets. Hier staan wat richtlijnen. Je leeft dus niet ongezond als je een keer 10 gram vet te weinig binnen krijgt, maar elke dag 200 gram groente te weinig is niet zo best.

En vanuit het niets als een bezetene gaan sporten lijkt me ook niet zo handig, je lichaam mag daar best even aan wennen.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  † In Memoriam † vrijdag 26 mei 2006 @ 19:35:23 #116
128220 Peter6000
pi_38242356
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 19:31 schreef Pinball het volgende:

[..]

Voor zover ik het als leek kan beoordelen ben je aan het doorslaan peter.
Volgens mij moet je je (voorlopig) wat minder druk maken over afvallen, en al helemaal niet over de hoeveelheid vet of magnesium in je eten. Probeer eerst maar eens een paar maanden regelmaat en variatie in je eten te krijgen. 3 maaltijden en wat fruit of een boterham tussendoor, zoiets. Hier staan wat richtlijnen. Je leeft dus niet ongezond als je een keer 10 gram vet te weinig binnen krijgt, maar elke dag 200 gram groente te weinig is niet zo best.

En vanuit het niets als een bezetene gaan sporten lijkt me ook niet zo handig, je lichaam mag daar best even aan wennen.
Eigenlijk best wel goed van mezelf dat ik vanavond lekker thuisblijf dus

Moet me idd volgende week eens gaan verdiepen in het fenomeen groente
Dat at ik dus eigenlijk nooit
  vrijdag 26 mei 2006 @ 20:23:09 #117
242 Pinball
Electric Monk
pi_38244268
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 19:35 schreef Peter6000 het volgende:

Eigenlijk best wel goed van mezelf dat ik vanavond lekker thuisblijf dus

Moet me idd volgende week eens gaan verdiepen in het fenomeen groente
Dat at ik dus eigenlijk nooit
Nou, voor als je er aan toe bent alvast mijn eigen gezond-snel-makkelijk recept, nu niet natuurlijk, ik wil je niet opjagen.

Basis idee: Ik heb een hekel aan lappen vlees, aan veel werk, en aan aardappels.

Dus koop ik:
-kant&klare reepjes kipfilet (plm 100 gram)
-kant&klare wok/roerbak groenten (plm 200 gram)
-woksaus

-noodles (1 zo'n stuk, dat is plm 80 gram droog)

1. Waterkoker aanzetten en grote bakpan/wok op het vuur.
2. Reepjes kipfilet plm. 5 minuten op hoog vuur bakken (vaak omscheppen).
3. Groenten erbij, alles nog 10 minuten op matig vuur bakken (vaak omscheppen).
4. Ondertussen de noodles in een bakje 5 minuten laten weken met kokend water.
5. Als het vlees en de groenten bijna klaar zijn wat saus erover, nog een keer roeren.
6. Noodles afgieten, klaar.

Dit kan je eindeloos variëren!
In plaats van noodles kan je ook mie of couscous pakken. Niks koken, gewoon 5 minuten weken in kokend water. Of rijst natuurlijk.
De kipfilet kan je vervangen door reepjes varken, koe, kalkoen, of wat je maar lekker vindt. Wel zorgen dat je het gaar bakt natuurlijk.
Afhankelijk van je hoeveelheid tijd en geld kan je dat allemaal zelf snijden of kant&klaar kopen.

Behalve de verschillende smaken woksauzen kan je ook die zakjes van verstegen gebruiken,
die zijn zo al lekker, maar ook met wat kokosmelk of yoghurt erdoor kan je verrassend afwisselen.

Smakelijk!
  vrijdag 26 mei 2006 @ 20:37:10 #118
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_38244798
@ Peter: ik heb ook nooit van groenten gehouden, maar ik heb ontdekt dat groenten niet per definitie vies zijn van koolsoorten houd ik niet, maar verder kun je met veel dingen aankomen bij mij. Ik stop bijvoorbeeld veel groente in mijn pasta (courgette, paprika, spinazie, champignons, olijven) en als ik eens aardappeltjes wil eten (ik houd ook niet van gekookte aardappelen) eet ik lekker aardappelroerbakidee van Honig. Ik ben er in ieder geval een stuk op vooruitgegaan vergeleken met een paar weken geleden. Ik kook nu vrijwel elke avond, let erop dat ik minimaal 2 stuks fruit en minimaal 2 ons groente binnen krijg, probeer wat te variëren in mijn voeding (al is rijst nog het minst favoriete gerecht) en naar aanleiding van een tip hier weeg ik alles. Ik mieterde voorheen maar wat in de pan en dan bleef er ook vaak veel over wat vervolgens dan weggegooid moest worden. Nu houd ik me exact aan de richtlijnen die op de verpakking staan en had ik vanavond precies genoeg met 100 gram pasta en 200 gram groente
Ik weet niet waar jij aan denkt als je aan groente denkt, maar als dat een traditionele Hollandse maaltijd betreft (zoals ik al zei houd ik daar zelf ook niet van), wil ik je toch echt aanraden om eens groente in de pasta te proberen of een roerbakgerecht).
Ik zorg in ieder geval dat ik groente bij mijn maaltijd heb, verder ben ik niet zo heel streng voor mezelf, zeker niet qua vleesvervangers (ook al mag dat soms wel zo lijken).
Gisteren een patatje met een kroket gegeten en ik merk dat het ook heel lekker kan zijn als je het niet elke week doet en er niet elke keer 3 dingen bij neemt sterker nog: ik zit na een half bakje patat al vol tegenwoordig. Zoveel kan regelmatig eten dus uitmaken
Niet meer actief op Fok!
pi_38245780
Ok mijn 's middags aan de koude rijst poging is glansrijk geslaagd

Na mijn lunch echt ruimschoots tot het avondeten genoeg gehad.
Van 200gram gekookte witte rijst zit ik dus echt vele malen langer vol
dan van 3 volkoren boterhammen (gelijk aantal calorieen).
Ik zit van rijst zowieso altijd al snel vol, ook wanneer ik het als avondeten neem.
Maar het is dus zeker bevallen, ook de koude vis en sperzieboontjes waren
erg smakelijk

Al werkte al die hongerige gezichten om me heen ook wel mee, de menza op de uni bleek dicht vandaag dus de rest moet het doen met kleffe broodjes van de koffiecorner terwijl ik heerlijk zat te smullen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 26 mei 2006 @ 21:32:10 #120
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_38246693
We zijn er weer

We gingen met de trein naar Amsterdam en moesten nog een poosje wachten op het perron. Inmiddels achter ons...

"Hee kijk eens Christan, de Thalys! Zal ik een paar foto's maken van jou met de Thalys?"
"Oeh, de Sufer!" (zo noemt ie de Thalys sinds hij klein is, al weet hij inmiddels best hoe hij heet natuurlijk)

Foto's maken:
Ik sta voor de Thalys (en ik kan het nog niet zo goed geloven)

Natuurlijk een gekke bek trekken

"Zullen we er eens in kijken?"

"Neeeeeeeeeeeee! Straks rijdt ie met ons weg en dan missen we de trein naar Brussel!"

"Ah kom op joh, hij gaat nog niet meteen weg."

*Tegenstribbelend kind meetrekt de Thalys in*

"Mamaaaaaaaaaaaa zo missen we de trein naar Brussel als de Sufer wegrijdt!"

"Christan... dit IS de trein naar Brussel."

Stilte. Ongelovige blik. Dan een grijns van oor tot oor.

"Is de Sufer de trein naar Brussel? Gaan we met de Sufer???"

Een zeer gelukkig jongetje neemt plaats op de stoel
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_38246805
Geweldig de verbazing bij Christan.
Heeft hij het de hele heen en terugweg leuk gevonden?

Verder nog leuke dingen gedaan in Brussel?
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 26 mei 2006 @ 21:43:39 #122
13151 crew  Rewimo
pi_38247165
Het was nogal pokkeweer We hebben dus niet al te veel foto's kunnen maken helaas, verder wel lekker een wafel gegeten en wat rondgekeken, Manneke Pis gezien natuurlijk en geconcludeerd dat we een volgende keer liever naar Antwerpen gaan
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_38254317
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 18:13 schreef bloodyserious het volgende:

[..]

in dat profiel past petertje toch helemaal niet ? want die houdt zich bezig met magnesium in z'n voeding
Lieve schat, als je nu eens het topic leest in plaats van leest wat je wilt lezen, dan zie je dat ik degene was die begon over magnesium en vitamine c in voeding omdat peter denkt dat het niet uitmaakt of je pasta of aardappels eet omdat ze toevallig bij het voedingscentrum in dezelfde groep geplaatst worden. Hij maakt zich daar juist niet druk over. Sterker nog, hij eet in mijn optiek zeer ongezond en ongevarieerd en loopt eerder een tekort op voedingsstoffen op dan dat hij er teveel op let, zeker agz hij overmatig sport op ongevarieerd en überhaupt al te weinig eten. Dat het zijn keuze is om eerst te leren niet alles op te eten en dan pas te kijken naar wat gezond is en dat ie zo snel mogelijk resultaat wil, dat moet ie zelf weten. Ergens snap ik het wel, al denk ik dat het uiteindelijk geen goede methode is om structureel af te vallen en gezonder te gaan leven, maar dat moet ie zelf maar uitproberen. Maar ga nou niet roepen dat ie zich te druk maakt om z'n eten, want dat is echt niet zo.
Sanity is (not) statistical
  zaterdag 27 mei 2006 @ 03:26:56 #124
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_38258241
Hoi, hier weer een berichtje van mij

Het gaat helaas niet zo lekker met lijnen, want zoals te verwachten is de interesse weer gezakt
Kon ik maar een keer de middenweg vinden, dat zou zo heerlijk zijn Maar net zoals alles in mijn leventje is het een alles of niets situatie

Maandag maar weer de draad oppakken
  zaterdag 27 mei 2006 @ 07:03:57 #125
35189 Troel
scherp en bot
pi_38259118
Rewimo, als ik nog een keer naar het toilet ga en dan weer op de weegschaal ga staan, heb ik je ingehaald
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Moderator / Miss SHO zaterdag 27 mei 2006 @ 07:06:44 #126
22592 crew  Ole
pi_38259120
Moppie sweety ... toch op deze tijd niet bezig met dieten,,,
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zaterdag 27 mei 2006 @ 07:33:05 #127
35189 Troel
scherp en bot
pi_38259147
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 07:06 schreef Ole het volgende:
Moppie sweety ... toch op deze tijd niet bezig met dieten,,,
Mwah, ik word meestal rond een uur of half zeven kwart over zes wakker en dan zijn mijn darmen 5 minuten later zo erg bezig dat je maar liever op het toilet zit.
En na het toilet is het tijd voor de weegschaal.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_38259207
Rewimo, wat ge-wel-dig voor Christan en hij straalt ook zo fantastisch

We kunnen trouwens een Parijs dieetclubmeeting houden. In de maanden juli en augustus: retourtje Parijs met de Thalys....20 euro. Snel beslissen en op 1 juni kaartjes bestellen anders zijn ze op.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator / Miss SHO zaterdag 27 mei 2006 @ 08:43:35 #129
22592 crew  Ole
pi_38259306
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 07:33 schreef Troel het volgende:

[..]

Laat die weegschaal ff een maandje voor wat ie ist lieffie!!!!
Je gaat toch wel afvallen
  Moderator / Miss SHO zaterdag 27 mei 2006 @ 08:44:47 #130
22592 crew  Ole
pi_38259311
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 08:11 schreef Isabeau het volgende:

We kunnen trouwens een Parijs dieetclubmeeting houden. In de maanden juli en augustus: retourtje Parijs met de Thalys....20 euro. Snel beslissen en op 1 juni kaartjes bestellen anders zijn ze op.
Mag ik als anti- dieetster ook mee
  Moderator / Miss SHO zaterdag 27 mei 2006 @ 08:45:30 #131
22592 crew  Ole
pi_38259317
100+ that issss....
  Moderator / Miss SHO zaterdag 27 mei 2006 @ 08:51:25 #132
22592 crew  Ole
pi_38259354
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 07:33 schreef Troel het volgende:

[..]

Mwah, ik word meestal rond een uur of half zeven kwart over zes wakker en dan zijn mijn darmen 5 minuten later zo erg bezig dat je maar liever op het toilet zit.
OK.. Maar even voor the record: Ik steun je hoor
pi_38259399
quote:

isa, waar vind je die info?
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  zaterdag 27 mei 2006 @ 09:55:40 #135
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_38259890
Rewimo...heerlijk dat stralende koppie
  zaterdag 27 mei 2006 @ 10:02:48 #136
35189 Troel
scherp en bot
pi_38259965
quote:

Hoe snel kunnen we een datum plannen??
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 27 mei 2006 @ 10:04:08 #137
35189 Troel
scherp en bot
pi_38259979
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 08:43 schreef Ole het volgende:

[..]

Laat die weegschaal ff een maandje voor wat ie ist lieffie!!!!
Je gaat toch wel afvallen
Ja, maar juist nu dat zo lekker gaat is het echt heerlijk om op die weegschaal te staan
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_38262641
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 08:56 schreef teigan het volgende:

isa, waar vind je die info?
Stond gisteren in de Metro Je kan alleen via internet boeken en dan begint de verkoop van de kaartjes op 1 juni. Het kost 10 euro per enkeltje
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_38263424
Dagje Parijs is altijd wel leuk. Gewoon veel lopen ipv met de metro en dan val je vanzelf wel af .
pi_38263470
Alleen is het wel 3 uur heen en terug vanaf Amsterdam en ik vrees dat we dan heel weinig tijd in Parijs over houden Of er moet een hotelletje worden geboekt. Ik was een paar jaar terug 30 euro kwijt voor een kamer.
pi_38263677
Weekendje Parijs is altijd leuk om te plannen met een dieetclubuitje ware het niet dat ik vrij weinig kan in juli en in augustus op vakantie ben. Maar misschien kunnen de anderen allemaal wel, of we gaan niet ver weg .

En Christan! Wat straal je helemaal omdat je met de trein gaat!

[ Bericht 19% gewijzigd door Pandorah op 27-05-2006 12:36:38 ]
  zaterdag 27 mei 2006 @ 12:44:06 #142
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_38264121
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 12:23 schreef Isabeau het volgende:
Alleen is het wel 3 uur heen en terug vanaf Amsterdam en ik vrees dat we dan heel weinig tijd in Parijs over houden Of er moet een hotelletje worden geboekt. Ik was een paar jaar terug 30 euro kwijt voor een kamer.
maar als je een retourtje boekt, moet je toch op dezelfde dag terug? Voor een Groninger is het dan al helemaal niet te doen
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 27 mei 2006 @ 12:48:09 #143
35189 Troel
scherp en bot
pi_38264234
Je haalt 2 enkeltjes
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † zaterdag 27 mei 2006 @ 12:50:37 #144
43556 miss_dynastie
pi_38264305
Oe, Parijs... helemaal geen slecht idee
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 27 mei 2006 @ 12:52:15 #145
13151 crew  Rewimo
pi_38264356
Ja wij lazen dat ook gisteren. 't Is natuurlijk wel errug aantrekkelijk, naar Parijs voor 20 euro!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 27 mei 2006 @ 12:53:16 #146
13151 crew  Rewimo
pi_38264383
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 07:03 schreef Troel het volgende:
Rewimo, als ik nog een keer naar het toilet ga en dan weer op de weegschaal ga staan, heb ik je ingehaald
Da's niet eerlijk, jij bent langer en nu lijk je dus veel slanker dan ik
  zaterdag 27 mei 2006 @ 12:58:25 #147
35189 Troel
scherp en bot
pi_38264564
Whehhee Ik ga lekker naar Parijs
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 27 mei 2006 @ 13:15:35 #148
13151 crew  Rewimo
pi_38264997
Ik ook
  zaterdag 27 mei 2006 @ 13:18:20 #149
35189 Troel
scherp en bot
pi_38265073
Maar we gaan niet samen hoor
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 27 mei 2006 @ 13:37:39 #150
13151 crew  Rewimo
pi_38265661
Ik moet er niet aan denken!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')