IK HOOR EM ALLL!!quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:25 schreef -Marc- het volgende:
Wie haalt de roflcopter te voorschijn?
We mogen nu wel haten dacht ik zoquote:Op woensdag 24 mei 2006 12:07 schreef TR_SoldieR het volgende:
[afbeelding]
en niet gelijk haten mensen
Die met dat slotje?quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:54 schreef -Marc- het volgende:
Dat haten wordt al gedaan in mijn lemming...
KuUdOoWsS FfOorTonksquote:Op woensdag 24 mei 2006 13:01 schreef tonks het volgende:
Haten is verlaten.
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
probeer schilderswijkquote:Op woensdag 24 mei 2006 13:18 schreef Panic_A het volgende:
Ik wil er wel één met een Hollandse vlag en mijn naam erboven.
En dan door Turkije gaan lopen.![]()
Je kan als Nederlander nieteens meer in bepaalde wijken komen.quote:
Amsterdam kan ook gewoon...quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:18 schreef Panic_A het volgende:
quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:55 schreef alsem het volgende:
check mijn nieuwe avatar
quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:36 schreef Jaco90 het volgende:
Im just looking for some Homies.
dank je, wilde m'n baas net zien. Een negert met een lange leuter.quote:
ow... kan een modje ff NSFW in de tt zetten?quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:57 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
dank je, wilde m'n baas net zien. Een negert met een lange leuter.
Je kan ook gewoon aan het werk gaanquote:Op woensdag 24 mei 2006 13:57 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
dank je, wilde m'n baas net zien. Een negert met een lange leuter.
quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:00 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon aan het werk gaan![]()
ik bén aan het werk; zit op een klant te wachten tot die met feedback komt over z'n sitequote:Op woensdag 24 mei 2006 14:00 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon aan het werk gaan![]()
het is echt leerquote:Op woensdag 24 mei 2006 12:24 schreef malcolm_x het volgende:
Is dat echt leer, of komt het van de zwarte markt![]()
ja haat verder haha HAAT HAAT HAAT HAAT enz.quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:25 schreef -Marc- het volgende:
HATEN HATEN HATEN HATEN HATEN HATEN HATEN HATEN HATEN HATEN HATEN HATEN HATEN HATEN HATEN HATEN HATEN HATEN
maar wel goed dat MIJN jas niet zo lelijk als jou isquote:Op woensdag 24 mei 2006 12:30 schreef SocialDisorder het volgende:
die jas is op zich al lelijk, maar dat je nog gaat photosoepen om te doen alsof je je naam op je lelijke jas hebt staan is nog triester.
(22 min is ruim genoeg tijd om niet te haten)
kijk in de spiegel en zwaai naar jezelfquote:
ja mij mag je haten maar de vraag is of ik dat belangrijk vindt?quote:
lonsdale=OUT TURKDALE=INquote:
nee ik zou ook niet willen dat jij zo'n mooie jas draagtquote:Op woensdag 24 mei 2006 13:14 schreef Gebs het volgende:
In zo'n jas zou ik nog geen eens dood gevonden willen worden
doe je best denk je dat ze je dan gaan aanvallen? k denk t van wel maar dat is niet zo jongenquote:Op woensdag 24 mei 2006 13:18 schreef Panic_A het volgende:
ipne? we hadden het tog niet over jou?quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:58 schreef tonks het volgende:
Selam ipne
Nee nee origineel orospu jojoquote:Op woensdag 24 mei 2006 19:05 schreef TR_SoldieR het volgende:
[..]
ipne? we hadden het tog niet over jou?
ow ben je nu ineens een orospuquote:
diegene praat turks tegen mij dus ik praat turks terug maar ze zegt dus ipne(pooier) en orospu(hoer) EN IK ZOU NIET WETEN WAAROM DIEGENE DAT ZEGTquote:Op woensdag 24 mei 2006 19:07 schreef SocialDisorder het volgende:
mogen wij niet-turks sprekenden meegenieten, of gaan we discrimineren?
BOER !!!!quote:
achhh op je teentjes getrapt? hahaquote:
waarom zogenaamd raschiest? een boer is toch ook een hollander of een nederlander?quote:
Ga er nog wat omheen lullen. Wat maakt het nou uit? Zodra er /turk/ ergens in voorkomt, moet er altijd iemand /racist/ zeggen, bij deze was ik het dusquote:Op woensdag 24 mei 2006 19:20 schreef TR_SoldieR het volgende:
[..]
waarom zogenaamd raschiest? een boer is toch ook een hollander of een nederlander?
vindt jejezelf dan minderwaardig als ik je boer noem of tenminste die ene?
HEY. Alles buiten de randstad is idd een boer. Maar Hagenezen zijn GEEN boeren. Ergo, een Hollander is geen boer.quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:20 schreef TR_SoldieR het volgende:
[..]
waarom zogenaamd raschiest? een boer is toch ook een hollander of een nederlander?
vindt jejezelf dan minderwaardig als ik je boer noem of tenminste die ene?
ik lul er niet omheenquote:Op woensdag 24 mei 2006 19:23 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
Ga er nog wat omheen lullen. Wat maakt het nou uit? Zodra er /turk/ ergens in voorkomt, moet er altijd iemand /racist/ zeggen, bij deze was ik het dus
ohja, en note: onzin
Dus jij wilt zeggen dat westlanders geen boeren zijn?quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:24 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
HEY. Alles buiten de randstad is idd een boer. Maar Hagenezen zijn GEEN boeren. Ergo, een Hollander is geen boer.
ja joh wat jij wilquote:
westland is een plekje in de randstad wat niet bij de randstad hoort. Soort van Asterix en Obelix dorpje dat dapper weerstand biedt tegen de Westerse overheersers. Maar we zijn druk bezig met te annexeren en verstedelijken, komt vanzelf goed.quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:27 schreef broodmonkeh het volgende:
[..]
Dus jij wilt zeggen dat westlanders geen boeren zijn?![]()
turk is geen ras. Daarnaast, Turken horen tot het blanke ras.quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:25 schreef TR_SoldieR het volgende:
[..]
ik lul er niet omheenwaarom zeg je dan alleen turk?
van mij mag je best ey turk alles goed of ey turk adit dat weetje gewoon normaal praten maar als jij alleen TURK zegt dan ga ik denken dat jij daarmee racistisch bent maarjah is mijn mening ..
jongen ben je wel is in het westland geweest? 1 en al boeren daar maarjahquote:Op woensdag 24 mei 2006 19:29 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
westland is een plekje in de randstad wat niet bij de randstad hoort. Soort van Asterix en Obelix dorpje dat dapper weerstand biedt tegen de Westerse overheersers. Maar we zijn druk bezig met te annexeren en verstedelijken, komt vanzelf goed.
Wikipedia zegt dat het westland bij de randstad hoortquote:Op woensdag 24 mei 2006 19:29 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
westland is een plekje in de randstad wat niet bij de randstad hoort. Soort van Asterix en Obelix dorpje dat dapper weerstand biedt tegen de Westerse overheersers. Maar we zijn druk bezig met te annexeren en verstedelijken, komt vanzelf goed.
ik ben gelukkig blij en ik zie dat jij dat niet bent en dat maakt mij nog blijerquote:Op woensdag 24 mei 2006 19:30 schreef DikkeSpuug het volgende:
wat kom je kanker blij doen....godverdegodverdomme
lees je wel eens? Of heb je het te druk om je naam te spellen?quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:30 schreef TR_SoldieR het volgende:
[..]
jongen ben je wel is in het westland geweest? 1 en al boeren daar maarjah
is ingevuld door een westlander, niet geloven dus.quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:30 schreef broodmonkeh het volgende:
[..]
Wikipedia zegt dat het westland bij de randstad hoort![]()
ja ik lees en omdat ik wel is in het westland ben gewest weet ik waar ik het over hebquote:Op woensdag 24 mei 2006 19:31 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
lees je wel eens? Of heb je het te druk om je naam te spellen?
hetzelfde heb ik met turken...quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:32 schreef TR_SoldieR het volgende:
[..]
ja ik lees en omdat ik wel is in het westland ben gewest weet ik waar ik het over heb..
ze gebruiken daar soms woorden waarvan ik denk wat is dat en daarna pas gaan ze het in het normaal nederlands zeggen
jongen hoeveel miljoen inwoners heeft NL? 16 miljoen en hoeveel heeft turkije? 70 miljoenquote:Op woensdag 24 mei 2006 19:32 schreef DikkeSpuug het volgende:
in turkije zijn er veel meer boeren...dus kom niet dapper doen...plattelandszoon
heb je t bij turken? kom met mij praten dan versta je allesquote:Op woensdag 24 mei 2006 19:33 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
hetzelfde heb ik met turken...
maar als je had gelezen, had je gezien dat ik had geschreven dat het westland niet bij de randstad hoort.
quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:34 schreef SocialDisorder het volgende:
behalve TR_Soldier, zijn er eigenlijk nog mensen serieus/zerieuzzzzzzzz?
ik ben serieus vriend, niet fokken met tr_soldierquote:Op woensdag 24 mei 2006 19:34 schreef SocialDisorder het volgende:
behalve TR_Soldier, zijn er eigenlijk nog mensen serieus/zerieuzzzzzzzz?
?quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:34 schreef DikkeSpuug het volgende:
moet ik dan godverdomme echt kwaad worden?
en wat heeft dit ermee te maken?quote:
quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:35 schreef broodmonkeh het volgende:
[..]
ik ben serieus vriend, niet fokken met tr_soldier![]()
haha zeker weten omdat jij dan die geit ben weetje ik (wij) neuken jouquote:Op woensdag 24 mei 2006 19:37 schreef DikkeSpuug het volgende:
dat jullie geitenneukers zijn
homoquote:Op woensdag 24 mei 2006 19:38 schreef TR_SoldieR het volgende:
[..]
haha zeker weten omdat jij dan die geit ben weetje ik (wij) neuken jou
Je bent dus homo?quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:38 schreef TR_SoldieR het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:38 schreef TR_SoldieR het volgende:
[..]
haha hoezo homo? als wij zoals hij zegt geitenneukers zijn dan zijn we ook tog zogenaamd homo dus jah als hij de geit is en wij hem neuken ja dan blijft t nog steeds het zelfdequote:
zeker jezelf gedetecteerd met je domme jullie zijn dit datquote:
nee man rechtstreeks erdoorheen snapjequote:Op woensdag 24 mei 2006 19:41 schreef DikkeSpuug het volgende:
overheen praten he
nee ik ben op jou gevallen en daarom praat JIJ eromheen hahah ik ga er doorheenquote:Op woensdag 24 mei 2006 19:43 schreef DikkeSpuug het volgende:
ben je godverdomme op je achterhoofd gevallen...je praat eroverheen
ja ckr (H) hahahaquote:Op woensdag 24 mei 2006 19:43 schreef Jett het volgende:
Ah, een stoer topique.
siktir met je msn smileys. dit is fok! mennnquote:
oke wat jij wilquote:
quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:43 schreef TR_SoldieR het volgende:
[..]
nee ik ben op jou gevallen en daarom praat JIJ eromheen hahah ik ga er doorheenahahaa
ja ja jij bent zeker wel blij met internet zodat je domme afbeeldingen kunt zoeken en hier kunt plaatsen om mij zogenaamd stil te krijgen, maar dat lukt je niet jongenquote:
ja jij vindt alles gaar zelfs jezelfquote:Op woensdag 24 mei 2006 19:49 schreef Maikuuul het volgende:
Wtf moetje met zoeen gare jas
je praat dom tegen mij maar blijkbaar vindt je TURKS interessant en ga je TURKS leren ook al zijn t scheldwoorden .. maarjah t enige wat ik ga zeggen is: LOSERRRRRquote:Op woensdag 24 mei 2006 19:50 schreef DikkeSpuug het volgende:
eeey lan..siktirgit
ja zou leuk zijn tooch? maar dan ga je mij zeker nog meer haten UIT JALOEZIE muhahahaaquote:Op woensdag 24 mei 2006 19:52 schreef DikkeSpuug het volgende:
stoer van jou man...je zal binnekort vast een lintje van de gemeenschap krijgen
nou weet je t wel zeker?quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:52 schreef DikkeSpuug het volgende:
ik praat niet dom tegen jou...jij praat dom tegen mij
godverdegodver
ja dat zegt de verliezer altijd .. maarjah tog daaaagquote:Op woensdag 24 mei 2006 19:55 schreef DikkeSpuug het volgende:
ik ga even ergens anders kijken...beschouw het maar een morele overwinning op jezelf
[afbeelding]
daaaaaaaag
je bedoelt enelaatste jongequote:Op woensdag 24 mei 2006 19:57 schreef DikkeSpuug het volgende:
ik heb het laatste woord....lan
haha nee eet die 3 weken oud frans stokbrood maar op jongenquote:Op woensdag 24 mei 2006 20:00 schreef DikkeSpuug het volgende:
moet ik je soms mishandelen met een 3 weken oud frans stokbrood
haha gelijk andere onderwerp gelijk andere foto.. ga je gang jongen je bent gewoon jaloers op mij.. KLAAR.!! ..quote:Op woensdag 24 mei 2006 20:02 schreef DikkeSpuug het volgende:
[afbeelding]
je lijkt meer op een verslaafde yugo
ja ik weet het ik heb het al door vanaf het beginquote:Op woensdag 24 mei 2006 20:04 schreef DikkeSpuug het volgende:
ja ik ben jaloers op je
je vindt me stylo eerst niet goed je zegt je lijkt op verslaafde enz.quote:Op woensdag 24 mei 2006 20:06 schreef DikkeSpuug het volgende:
nee ik ga niet weg...ik blijf dicht bij jou in de buurt. Misschien kan ik er nog wat van opsteken...je weet togh...di3 $tyL0
jaa zou je wel willen weten maarjah je krijgt t van mij niet te horen..quote:Op woensdag 24 mei 2006 20:09 schreef DikkeSpuug het volgende:
wat is je geheim?
nu normaal nederlandsquote:Op woensdag 24 mei 2006 20:12 schreef ASroma het volgende:
[afbeelding]
dikke spuug en TR soldier 12 posts later![]()
quote:Op woensdag 24 mei 2006 20:12 schreef ASroma het volgende:
[afbeelding]
dikke spuug en TR soldier 12 posts later![]()
ja aanbid iemand maar die niet eens normaal kan vertellen wat hij bedoeltquote:
ik (wij) zijn de geitenneukers MAAR vergeet niet dat jij en jou soorten de geiten zijn en wij neuken jullie KAPOT en dan mogen jullie over homo zijken maar daar heb ik schijt aan!!! ik weet dat dat niet zo isquote:
hoe bedoel je?quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:10 schreef Nashje het volgende:
Wil je mijn buddie zijn?
nee ik hoef geen buddies ofzo manquote:
hahahahaha k lach je UIT .. waarom zo dom reageren?quote:
poterverdorie. kom toch uit die antibreezah dip zeg.quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:26 schreef TR_SoldieR het volgende:
[..]
hahahahaha k lach je UIT .. waarom zo dom reageren?
omdat ik je niet als buddie wil? loser ben je zeg![]()
ey ik poep o pje jij bent een poepzak man .. ga leven zoeken in plaats van je als een klein kindje te gedragen als je je zin niet krijgt ( mij als buddie kan je niet krijgen weetje) ...quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:28 schreef Nashje het volgende:
[..]
poterverdorie. kom toch uit die antibreezah dip zeg.
stomme kutzak
ik ben hier nieuw en k opende een topicquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:30 schreef OG-Loco het volgende:
DikkeSpuug.
TR_SoldieR.
^ , waarom ben je in GODSNAAM dit topic begonnen?
ik heb jou al in me macht knaap. jewétog ik own jou handmatig hard.quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:29 schreef TR_SoldieR het volgende:
[..]
ey ik poep o pje jij bent een poepzak man .. ga leven zoeken in plaats van je als een klein kindje te gedragen als je je zin niet krijgt ( mij als buddie kan je niet krijgen weetje) ...
droom verder misschien wordt je nog ooit wakker gemaaktquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:33 schreef Nashje het volgende:
[..]
ik heb jou al in me macht knaap. jewétog ik own jou handmatig hard.
pwnz0rz mahahaha!
stik in je duitse moffepakquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:37 schreef Nashje het volgende:
stik in je soldatenuniform, nagemaakte private ryan
Insiniueer je nu dat er vanuit enkele users hier haat cq. jaloezie zou moeten zijn jegens jouw persoon?quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:32 schreef TR_SoldieR het volgende:
[..]
ik ben hier nieuw en k opende een topic
maarjah door jaloezie mij haten kan gebeuren![]()
er is ook geen regel dat je iedereen aardig moet vinden enz. en blijkbaar zijn er mensen die mij ''haten''quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:41 schreef OG-Loco het volgende:
[..]
Insiniueer je nu dat er vanuit enkele users hier haat zou moeten zijn jegens jouw persoon?
Vind je het heel gek? Er zijn zelden nuttelozere topics geopend!quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:42 schreef TR_SoldieR het volgende:
[..]
er is ook geen regel dat je iedereen aardig moet vinden enz. en blijkbaar zijn er mensen die mij ''haten''
normaal praten in onz? ben je wel lekker? klootvioolquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:38 schreef TR_SoldieR het volgende:
[..]
stik in je duitse moffepak![]()
EN OP JOU GA IK OOK NIET MEER REAGEREN NETALS DIE DIKKESPUUG OFZO TOTDAT JE NORMAAL GAAT PRATEN
DUS KOM MAAR WEER TERUG ALS JE DENK DAT JE NORMAAL KUNT PRATEN![]()
![]()
![]()
waarom nutteloos?quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:47 schreef OG-Loco het volgende:
[..]
Vind je het heel gek? Er zijn zelden nuttelozere topics geopend!
Leer zelf ook normaal praten door je caps uit te doen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:38 schreef TR_SoldieR het volgende:
[..]
stik in je duitse moffepak![]()
EN OP JOU GA IK OOK NIET MEER REAGEREN NETALS DIE DIKKESPUUG OFZO TOTDAT JE NORMAAL GAAT PRATEN
DUS KOM MAAR WEER TERUG ALS JE DENK DAT JE NORMAAL KUNT PRATEN![]()
![]()
![]()
haha dat bepaal jij NIET haha oke zo goedquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:53 schreef L.no het volgende:
[..]
Leer zelf ook normaal praten door je caps uit te doen.
kopieer dan al mijn tekst EN NIET ALLEEN MAAR DIE ENE GEDEELTEquote:
quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:04 schreef nexhil het volgende:
http://www.donn-e.nl/
Ik zit ook te wachten... op een storing ofzo.
quote:ZoooOOOoow dit was mijn dope ass CU2 hoop dat jullie genoten hebben... me msn is very_lonely_man@hotmail.com voeg me toe als je down met me bent... Out, ballen, lekker, tjouw......
ga jij maar op mij kotsen ik schijt jou onder vuile schijterdquote:
Je hoeft niet te schijten hoor, je bent al vies genoeg.quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:51 schreef TR_SoldieR het volgende:
[..]
ga jij maar op mij kotsen ik schijt jou onder vuile schijterd
![]()
ik ben volgens jou vies? jongen je hebt geen eens gezien hoe vies jij bent ga in de spiegel kijken en zie de waarheid ..quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:57 schreef Piolunu het volgende:
[..]
Je hoeft niet te schijten hoor, je bent al vies genoeg. [afbeelding]
Jij brabbelt nog meer dan Maikuuulquote:Op donderdag 25 mei 2006 15:15 schreef TR_SoldieR het volgende:
[..]
ik ben volgens jou vies? jongen je hebt geen eens gezien hoe vies jij bent ga in de spiegel kijken en zie de waarheid ..
en ik schijt op JOUer wordt niet op mij gescheten
ik schijt op jou weetje
nog meer onzin te vertellen?
Zou niet geheel onverstandig zijn.quote:Op donderdag 25 mei 2006 11:30 schreef Panic_A het volgende:
[..]
Volgens mij moet ik mijn ondertitel en avatar veranderen.![]()
als jij de waarheid brabbelen vindt .. mijn best geen probleemquote:Op donderdag 25 mei 2006 15:18 schreef Piolunu het volgende:
[..]
Jij brabbelt nog meer dan Maikuuul.
Ik hoop dat je dood gaat.
Albert Heijn.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:31 schreef nexhil het volgende:
Hoe heet de hel op z'n moslims eigenlijk?
Hij laat toch duidelijk zien dat hij Turks is?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:37 schreef broodmonkeh het volgende:
zielig hoor, allah erbij halen als je hem niet uit kan lullen![]()
Werk.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:31 schreef nexhil het volgende:
Hoe heet de hel op z'n moslims eigenlijk?
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:59 schreef Piolunu het volgende:
[..]
Hij laat toch duidelijk zien dat hij Turks is?
Dan mogen wij Allah erbij halen.
ja ckr .. hoe wist je dat?quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:50 schreef meningokok het volgende:
waar gaat deze topic over...stoere turkse krijger
ja hequote:
deze topic heeft er ook niks mee te maken en jij oko niet maar je zuigtquote:Op vrijdag 26 mei 2006 09:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hehehehe
dit heeft er helemaal niets mee te maken dat je een ander kleurtje bent maar
JEZUS / ALLAH WAT BEN JIJ EEN STUMPER!
als je zo door gat besta jij ook niet meerquote:
kijk hoe laag jullie zijn manquote:
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:57 schreef TR_SoldieR het volgende:
[..]
kijk hoe laag jullie zijn mandit topic hoort over mij te gaan jullie kunnen mij niet stil krijgen en dan gelijk ja moslim dit allah dat enz.
jullie zijn echt laag gewoon ga zo door zou k zeggen k ben het a; gewend van mannetjes als jullie
ZOALS JULLIE MIJ NIET STIL KRIJGEN ZULLEN JULLIE DE REST VAN DE MOSLIMS OOK NIET STIL KRIJGEN LEKKER VOOR JULLIE![]()
ja reageer hier maar weer op
was dat alles?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:32 schreef OG-Loco het volgende:
Kneus.
ik hoef jou ook neit stil te krijgenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
zolang jij mij niet stil krijgt hoef je van mij ook niet stil te zijn hoor lieverd
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:34 schreef TR_SoldieR het volgende:
[..]
ik hoef jou ook neit stil te krijgenik heb het tegen degenen die mij stil willen krijgen met hun domme woorden/zinnen.
en ik geef daar dus zodanig antwoord op dat ze niks meer kunnen verzinnen en adn gaan ze gelijk beginnen over andere dingen weetje
was dat ook alles?quote:
ja volgens jou (jullie) wel maar jah als je dan toch klaar bent je weet waar de X knopje zit k zou zeggen klik maar wegquote:
Blablabloebludieblablediebloebladieblaodeieodloebalboeaelboeaebeoe?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:53 schreef TR_SoldieR het volgende:
[..]
ja volgens jou (jullie) wel maar jah als je dan toch klaar bent je weet waar de X knopje zit k zou zeggen klik maar weg
hahaha niks meer weten om te zeggen en dan blablabla zou k ook doen als k jou was maarjah k had liever dat je toch maar die X knopje gebruiktequote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:54 schreef juiced het volgende:
[..]
Blablabloebludieblablediebloebladieblaodeieodloebalboeaelboeaebeoe?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:54 schreef juiced het volgende:
[..]
Blablabloebludieblablediebloebladieblaodeieodloebalboeaelboeaebeoe?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vergat deze nog:quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:56 schreef TR_SoldieR het volgende:
[..]
hahaha niks meer weten om te zeggen en dan blablabla zou k ook doen als k jou was maarjah k had liever dat je toch maar die X knopje gebruikte..
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en ik dezequote:
Gezellig hè!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:03 schreef TR_SoldieR het volgende:
[..]
en ik deze [afbeelding] je weet wel erchts bovenin je scherm dat je weg kunt klikken maar blijkbaar weet jij dat niet en blijf je maar praetn hier
ja daar ben ik NU 8er gekomen jaquote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:05 schreef juiced het volgende:
[..]
Gezellig hè!
Je mag trouwens niet hotlinken! Stouterd!
ik zou het niet weten..quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:08 schreef Chen het volgende:
Ik zag er eentje laatst met dat ding lopen, heb je die ook met Indonesie?
welke dingen?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:10 schreef Chen het volgende:
Hoe heten die dingen dan?
ik zou het niet weten man..quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:13 schreef Chen het volgende:
Ja, ik weet het. Zo'n 50 turken op mijn school lopen er meeMaar ik vond em wel vet maar dan met Indonesie maar die zal wel wat moeilijker verkrijgbaar zijn!
rotteradm centrum kan je ook gaan en den haag centrum ookquote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:17 schreef Chen het volgende:
Wel zal wel is naar de schilderwijk of de stad gaan
Jij geeft alleen maar antwoorden die nergens op slaan, logisch dat we niet verder kunnen.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:34 schreef TR_SoldieR het volgende:
[..]
ik hoef jou ook neit stil te krijgenik heb het tegen degenen die mij stil willen krijgen met hun domme woorden/zinnen.
en ik geef daar dus zodanig antwoord op dat ze niks meer kunnen verzinnen en adn gaan ze gelijk beginnen over andere dingen weetje
met dat stil krijgen had ik het over het stil krijgen op FOK, maarjah als we zo gaan doen kunnen we ook een bom op jou gooien dan zijn we er ook vanaf jij onderschat de islamitische wereld (de moslims) .. wat de amerikanen in irak deden enz. enz.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:26 schreef Piolunu het volgende:
[..]
Jij geeft alleen maar antwoorden die nergens op slaan, logisch dat we niet verder kunnen.
En we krijgen moslims heus wel stil hoor.
Men neme een bom, en Mekka.![]()
Ik onderschat de Islamitische wereld? Kan dat?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:29 schreef TR_SoldieR het volgende:
[..]
met dat stil krijgen had ik het over het stil krijgen op FOK, maarjah als we zo gaan doen kunnen we ook een bom op jou gooien dan zijn we er ook vanaf jij onderschat de islamitische wereld (de moslims) .. wat de amerikanen in irak deden enz. enz.![]()
schrijf jij maar weer wat dan reageer ik wel weer ..
haha ik zou het niet weten ik denk wel dat er meer turken hier zijn maar die niet zoals mij opvallenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:30 schreef Chen het volgende:
Je bent trouwens wel de enige turk op Fok he! Samen met Baris (die zit altijd in GAM).
Ik denk dat er zat Turken zijn op Fok! die zich wel hebben aangepast.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:31 schreef TR_SoldieR het volgende:
[..]
haha ik zou het niet weten ik denk wel dat er meer turken hier zijn maar die niet zoals mij opvallen..en k zou niet wete wat GAM is
dat doe je wel met je 1 bom op mekka enz.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:31 schreef Piolunu het volgende:
[..]
Ik onderschat de Islamitische wereld? Kan dat?
\quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:32 schreef Piolunu het volgende:
[..]
Ik denk dat er zat Turken zijn op Fok! die zich wel hebben aangepast.
Als wij een bom gooien is dat voor vrede ja. Zo werkt dat nu eenmaal. Moslimlanden en hun inwoners zijn minderwaardig.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:33 schreef TR_SoldieR het volgende:
[..]
dat doe je wel met je 1 bom op mekka enz.
zo kunnen we wel nog meer dingen zeggen bom atoombom op dat en dat enz. maar jah ..
als een moslimland een bom gooit zijn het terroristen en zijn ze slecht en nu kom jij met je een bom op mekka gooien.. jij bent HIER de slechterik
![]()
Als je opkomt voor je land zou je opkomen voor Nederland. Jij bent waarschijnlijk nieteens in Turkije geboren.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:34 schreef TR_SoldieR het volgende:
[..]
\
en doordat ze zich zo hebben angepast gaan de meeste van jullie dus verder met zo dom praten.. maar jah ik kom op voor mezelf, me land en mede moslims dus jah .. ga maar weer verder jij
in mijn oog zijn mensen zoals jou minder waardig van mij mag jij zo snel mogeljik DOOD dan is er weer vrede op aarde snapje..quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:36 schreef Piolunu het volgende:
[..]
Als wij een bom gooien is dat voor vrede ja. Zo werkt dat nu eenmaal. Moslimlanden en hun inwoners zijn minderwaardig.
Nee ik snap het niet.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:37 schreef TR_SoldieR het volgende:
[..]
in mijn oog zijn mensen zoals jou minder waardig van mij mag jij zo snel mogeljik DOOD dan is er weer vrede op aarde snapje..
dat ik in NL ben geboren betekent niet dat ik mijn eigen land TURKIJE moet vergeten en de meeste van de mesen hier gelijk moet geven als ze constant maar negatief gaan praetn over TURKIJE zonder dat ze er xoveel vanaf weten .quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:37 schreef Piolunu het volgende:
[..]
Als je opkomt voor je land zou je opkomen voor Nederland. Jij bent waarschijnlijk nieteens in Turkije geboren.
hier zo DOM ben je nou gewoon om het neit te snappenquote:
Nee, niet vergeten. Maar je zei "opkomen voor je land", en je land is nu Nederland.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:38 schreef TR_SoldieR het volgende:
[..]
dat ik in NL ben geboren betekent niet dat ik mijn eigen land TURKIJE moet vergeten en de meeste van de mesen hier gelijk moet geven als ze constant maar negatief gaan praetn over TURKIJE zonder dat ze er xoveel vanaf weten .
Ik ben geen terrorist.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:39 schreef TR_SoldieR het volgende:
[..]
hier zo DOM ben je nou gewoon om het neit te snappen.. pleeg zelfmoord en we zijn van je af ..
nee ik zeg ook niet zelfmoordaanslag maar zelfmoord plegen je weet wel gewoon alleen jezelf vermoordenquote:
Doe eens voor.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:40 schreef TR_SoldieR het volgende:
[..]
nee ik zeg ook niet zelfmoordaanslag maar zelfmoord plegen je weet wel gewoon alleen jezelf vermoorden
als ik het bij jou voor doe is het geen zelfmoord meer weetje dus je moet het zelf doenquote:
haha zoalsquote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:41 schreef Chen het volgende:
Nou ik zou het niet erg vinden als er even wat acties in de Schilderwijk worden verricht.
Vroeger sloten ze mensen als jij op.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:42 schreef TR_SoldieR het volgende:
[..]
als ik het bij jou voor doe is het geen zelfmoord meer weetje dus je moet het zelf doen
ik ga mijn handen niet vuil maken aan jou vuile lichaam enz.
haha je had er zeker niks anders op te zeggen en gelijk ze sluiten mensen zoals jou op vroeger ..quote:
Vroeger waren mensen nog verstandig.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:43 schreef TR_SoldieR het volgende:
[..]
haha je had er zeker niks anders op te zeggen en gelijk ze sluiten mensen zoals jou op vroeger ..
maarjah toch zoals jij zegt VROEGER jongen
En toen.. toen kwamen de allochtonen.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:44 schreef Piolunu het volgende:
[..]
Vroeger waren mensen nog verstandig.
En toen.. toen kwamen de allochtonen.
Nee, ik ga de politiek in, en zorg dat jullie soort optieft.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:44 schreef TR_SoldieR het volgende:
[..]
LEKKER VOOR JE HAHAHAHA GA NU IN EEN HOEKJE STAAN EN HUILEN![]()
haha binnen een aantal jaren zijn er geen NL mensen meer in NL dus probeer maar denk je dat je geaccepteerd wordt ofzo hahaquote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:45 schreef Piolunu het volgende:
[..]
Nee, ik ga de politiek in, en zorg dat jullie soort optieft.
Ik hou m'n bek nog steeds niet hoor?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:46 schreef TR_SoldieR het volgende:
[..]
haha binnen een aantal jaren zijn er geen NL mensen meer in NL dus probeer maar denk je dat je geaccepteerd wordt ofzo haha
loser .. ik kan ook politiek gaan doen en sukkels als jou weer de bek dicht laten houdenzoals ik hier op FOK ook doe
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:44 schreef Piolunu het volgende:
[..]
Vroeger waren mensen nog verstandig.
ik ook niet door een KUT nederlander als jouquote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:47 schreef Piolunu het volgende:
[..]
Ik hou m'n bek nog steeds niet hoor?
Ik laat me niet intimideren door zo'n kut Turk.
Die laatste zin klopt niet.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:49 schreef TR_SoldieR het volgende:
[..]
ik ook niet door een KUT nederlander als jou
weetje .. ik lach me hier kapot haha ..
je houdt je bek niet maar wel je smoel![]()
ja man nederlands is niet mijn goedste vak en ik ben de goedste in uitspraak weetje .. maarjah zelfs de besten maken wel is fouten .. kan gebeurenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:50 schreef Piolunu het volgende:
[..]
Die laatste zin klopt niet.
Maar ik vergeef je, je bent tenslotte allochtoon.
Ja, ik maak ook weleens een typfout.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:51 schreef TR_SoldieR het volgende:
[..]
maarjah zelfs de besten maken wel is fouten .. kan gebeuren
Misschien. Laat me geen diss schrijven knulletjequote:
ja wel doe maar man je vindt mij belangrijk en gaat tijd voor mij maken om een diss voor me te schrijven haha..quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:51 schreef OG-Loco het volgende:
[..]
Misschien. Laat me geen diss schrijven knulletje.
Onthou wel, apentaal verstaan wij niet.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:53 schreef TR_SoldieR het volgende:
[..]
ja wel doe maar man je vindt mij belangrijk en gaat tijd voor mij maken om een diss voor me te schrijven haha..
schrijf jij maar een diss jongen je krijgt er gelijk 1 trug als ik je diss ''goed'' vindt
dus je verstaat geen nederlands? kan niet he je bent zelf tog nederlanderquote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:54 schreef Piolunu het volgende:
[..]
Onthou wel, apentaal verstaan wij niet.
Haha.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:54 schreef TR_SoldieR het volgende:
[..]
dus je verstaat geen nederlands? kan niet he je bent zelf tog nederlander
ja jij toen je in groep 3 zat en ik nu nog steeds en hij komt goed van pasquote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:55 schreef Piolunu het volgende:
[..]
Haha.
Dat soort opmerkingen maakten wij in groep 3.
Zit je nog steeds in groep 3?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:56 schreef TR_SoldieR het volgende:
[..]
ja jij toen je in groep 3 zat en ik nu nog steeds en hij komt goed van pas![]()
als jij het leuk vindt .. ja man ik zit in groep 3 .. ben je nu blij? vast wel tog?quote:
Ja. Welke school?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:58 schreef TR_SoldieR het volgende:
[..]
als jij het leuk vindt .. ja man ik zit in groep 3 .. ben je nu blij? vast wel tog?
de zelfde school als waar jij op zitquote:
Maar je bent niet belangrijkquote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:53 schreef TR_SoldieR het volgende:
[..]
ja wel doe maar man je vindt mij belangrijk en gaat tijd voor mij maken om een diss voor me te schrijven haha..
schrijf jij maar een diss jongen je krijgt er gelijk 1 trug als ik je diss ''goed'' vindt
ga immigreren MOFFERDquote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:00 schreef Nashje het volgende:
Ga integreren, ramadannerd.
Daar hebben we geen groep 3.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:00 schreef TR_SoldieR het volgende:
[..]
de zelfde school als waar jij op zit
dus dan weet je ook gelijk of ik in groep 3 zit ja of neequote:
Wat een leuk grapje.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:02 schreef TR_SoldieR het volgende:
[..]
dus dan weet je ook gelijk of ik in groep 3 zit ja of needus hou maar weer op
wat jij een grap noemt noem ik een feit .. de waarheidquote:
Ik had het over jou.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:04 schreef TR_SoldieR het volgende:
[..]
wat jij een grap noemt noem ik een feit .. de waarheid![]()
ik ben ook geen grapquote:
Je woorden komen niet hard aan.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:05 schreef TR_SoldieR het volgende:
[..]
ik ben ook geen grap.. me woorden komen hard aan dus je gaat steeds over iets anders lullen ..
blijf nou is een x bij hetzelfde onderwerp
bewijs dat maar volgende x k heb ff geen zin meer weetje k heb oko andere dingen te doen in plaats van 24 uur 8er pc te zitten als k vanavond of morgen ofzo hier weer kom check k je reactie wel en dan gaan we wel weer verder ltr hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |