Je kan ook gewoon aan het werk gaanquote:Op woensdag 24 mei 2006 13:57 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
dank je, wilde m'n baas net zien. Een negert met een lange leuter.
quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:00 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon aan het werk gaan![]()
ik bén aan het werk; zit op een klant te wachten tot die met feedback komt over z'n sitequote:Op woensdag 24 mei 2006 14:00 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon aan het werk gaan![]()
het is echt leerquote:Op woensdag 24 mei 2006 12:24 schreef malcolm_x het volgende:
Is dat echt leer, of komt het van de zwarte markt![]()
ja haat verder haha HAAT HAAT HAAT HAAT enz.quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:25 schreef -Marc- het volgende:
HATEN HATEN HATEN HATEN HATEN HATEN HATEN HATEN HATEN HATEN HATEN HATEN HATEN HATEN HATEN HATEN HATEN HATEN
maar wel goed dat MIJN jas niet zo lelijk als jou isquote:Op woensdag 24 mei 2006 12:30 schreef SocialDisorder het volgende:
die jas is op zich al lelijk, maar dat je nog gaat photosoepen om te doen alsof je je naam op je lelijke jas hebt staan is nog triester.
(22 min is ruim genoeg tijd om niet te haten)
kijk in de spiegel en zwaai naar jezelfquote:
ja mij mag je haten maar de vraag is of ik dat belangrijk vindt?quote:
lonsdale=OUT TURKDALE=INquote:
nee ik zou ook niet willen dat jij zo'n mooie jas draagtquote:Op woensdag 24 mei 2006 13:14 schreef Gebs het volgende:
In zo'n jas zou ik nog geen eens dood gevonden willen worden
doe je best denk je dat ze je dan gaan aanvallen? k denk t van wel maar dat is niet zo jongenquote:Op woensdag 24 mei 2006 13:18 schreef Panic_A het volgende:
Ik wil er wel één met een Hollandse vlag en mijn naam erboven.
En dan door Turkije gaan lopen.![]()
ipne? we hadden het tog niet over jou?quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:58 schreef tonks het volgende:
Selam ipne
Nee nee origineel orospu jojoquote:Op woensdag 24 mei 2006 19:05 schreef TR_SoldieR het volgende:
[..]
ipne? we hadden het tog niet over jou?
ow ben je nu ineens een orospuquote:
diegene praat turks tegen mij dus ik praat turks terug maar ze zegt dus ipne(pooier) en orospu(hoer) EN IK ZOU NIET WETEN WAAROM DIEGENE DAT ZEGTquote:Op woensdag 24 mei 2006 19:07 schreef SocialDisorder het volgende:
mogen wij niet-turks sprekenden meegenieten, of gaan we discrimineren?
BOER !!!!quote:
achhh op je teentjes getrapt? hahaquote:
waarom zogenaamd raschiest? een boer is toch ook een hollander of een nederlander?quote:
Ga er nog wat omheen lullen. Wat maakt het nou uit? Zodra er /turk/ ergens in voorkomt, moet er altijd iemand /racist/ zeggen, bij deze was ik het dusquote:Op woensdag 24 mei 2006 19:20 schreef TR_SoldieR het volgende:
[..]
waarom zogenaamd raschiest? een boer is toch ook een hollander of een nederlander?
vindt jejezelf dan minderwaardig als ik je boer noem of tenminste die ene?
HEY. Alles buiten de randstad is idd een boer. Maar Hagenezen zijn GEEN boeren. Ergo, een Hollander is geen boer.quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:20 schreef TR_SoldieR het volgende:
[..]
waarom zogenaamd raschiest? een boer is toch ook een hollander of een nederlander?
vindt jejezelf dan minderwaardig als ik je boer noem of tenminste die ene?
ik lul er niet omheenquote:Op woensdag 24 mei 2006 19:23 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
Ga er nog wat omheen lullen. Wat maakt het nou uit? Zodra er /turk/ ergens in voorkomt, moet er altijd iemand /racist/ zeggen, bij deze was ik het dus
ohja, en note: onzin
Dus jij wilt zeggen dat westlanders geen boeren zijn?quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:24 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
HEY. Alles buiten de randstad is idd een boer. Maar Hagenezen zijn GEEN boeren. Ergo, een Hollander is geen boer.
ja joh wat jij wilquote:
westland is een plekje in de randstad wat niet bij de randstad hoort. Soort van Asterix en Obelix dorpje dat dapper weerstand biedt tegen de Westerse overheersers. Maar we zijn druk bezig met te annexeren en verstedelijken, komt vanzelf goed.quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:27 schreef broodmonkeh het volgende:
[..]
Dus jij wilt zeggen dat westlanders geen boeren zijn?![]()
turk is geen ras. Daarnaast, Turken horen tot het blanke ras.quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:25 schreef TR_SoldieR het volgende:
[..]
ik lul er niet omheenwaarom zeg je dan alleen turk?
van mij mag je best ey turk alles goed of ey turk adit dat weetje gewoon normaal praten maar als jij alleen TURK zegt dan ga ik denken dat jij daarmee racistisch bent maarjah is mijn mening ..
jongen ben je wel is in het westland geweest? 1 en al boeren daar maarjahquote:Op woensdag 24 mei 2006 19:29 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
westland is een plekje in de randstad wat niet bij de randstad hoort. Soort van Asterix en Obelix dorpje dat dapper weerstand biedt tegen de Westerse overheersers. Maar we zijn druk bezig met te annexeren en verstedelijken, komt vanzelf goed.
Wikipedia zegt dat het westland bij de randstad hoortquote:Op woensdag 24 mei 2006 19:29 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
westland is een plekje in de randstad wat niet bij de randstad hoort. Soort van Asterix en Obelix dorpje dat dapper weerstand biedt tegen de Westerse overheersers. Maar we zijn druk bezig met te annexeren en verstedelijken, komt vanzelf goed.
ik ben gelukkig blij en ik zie dat jij dat niet bent en dat maakt mij nog blijerquote:Op woensdag 24 mei 2006 19:30 schreef DikkeSpuug het volgende:
wat kom je kanker blij doen....godverdegodverdomme
lees je wel eens? Of heb je het te druk om je naam te spellen?quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:30 schreef TR_SoldieR het volgende:
[..]
jongen ben je wel is in het westland geweest? 1 en al boeren daar maarjah
is ingevuld door een westlander, niet geloven dus.quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:30 schreef broodmonkeh het volgende:
[..]
Wikipedia zegt dat het westland bij de randstad hoort![]()
ja ik lees en omdat ik wel is in het westland ben gewest weet ik waar ik het over hebquote:Op woensdag 24 mei 2006 19:31 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
lees je wel eens? Of heb je het te druk om je naam te spellen?
hetzelfde heb ik met turken...quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:32 schreef TR_SoldieR het volgende:
[..]
ja ik lees en omdat ik wel is in het westland ben gewest weet ik waar ik het over heb..
ze gebruiken daar soms woorden waarvan ik denk wat is dat en daarna pas gaan ze het in het normaal nederlands zeggen
jongen hoeveel miljoen inwoners heeft NL? 16 miljoen en hoeveel heeft turkije? 70 miljoenquote:Op woensdag 24 mei 2006 19:32 schreef DikkeSpuug het volgende:
in turkije zijn er veel meer boeren...dus kom niet dapper doen...plattelandszoon
heb je t bij turken? kom met mij praten dan versta je allesquote:Op woensdag 24 mei 2006 19:33 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
hetzelfde heb ik met turken...
maar als je had gelezen, had je gezien dat ik had geschreven dat het westland niet bij de randstad hoort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |