Albert Heijn.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:31 schreef nexhil het volgende:
Hoe heet de hel op z'n moslims eigenlijk?
Hij laat toch duidelijk zien dat hij Turks is?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:37 schreef broodmonkeh het volgende:
zielig hoor, allah erbij halen als je hem niet uit kan lullen![]()
Werk.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:31 schreef nexhil het volgende:
Hoe heet de hel op z'n moslims eigenlijk?
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:59 schreef Piolunu het volgende:
[..]
Hij laat toch duidelijk zien dat hij Turks is?
Dan mogen wij Allah erbij halen.
ja ckr .. hoe wist je dat?quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:50 schreef meningokok het volgende:
waar gaat deze topic over...stoere turkse krijger
ja hequote:
deze topic heeft er ook niks mee te maken en jij oko niet maar je zuigtquote:Op vrijdag 26 mei 2006 09:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hehehehe
dit heeft er helemaal niets mee te maken dat je een ander kleurtje bent maar
JEZUS / ALLAH WAT BEN JIJ EEN STUMPER!
als je zo door gat besta jij ook niet meerquote:
kijk hoe laag jullie zijn manquote:
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:57 schreef TR_SoldieR het volgende:
[..]
kijk hoe laag jullie zijn mandit topic hoort over mij te gaan jullie kunnen mij niet stil krijgen en dan gelijk ja moslim dit allah dat enz.
jullie zijn echt laag gewoon ga zo door zou k zeggen k ben het a; gewend van mannetjes als jullie
ZOALS JULLIE MIJ NIET STIL KRIJGEN ZULLEN JULLIE DE REST VAN DE MOSLIMS OOK NIET STIL KRIJGEN LEKKER VOOR JULLIE![]()
ja reageer hier maar weer op
was dat alles?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:32 schreef OG-Loco het volgende:
Kneus.
ik hoef jou ook neit stil te krijgenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
zolang jij mij niet stil krijgt hoef je van mij ook niet stil te zijn hoor lieverd
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:34 schreef TR_SoldieR het volgende:
[..]
ik hoef jou ook neit stil te krijgenik heb het tegen degenen die mij stil willen krijgen met hun domme woorden/zinnen.
en ik geef daar dus zodanig antwoord op dat ze niks meer kunnen verzinnen en adn gaan ze gelijk beginnen over andere dingen weetje
was dat ook alles?quote:
ja volgens jou (jullie) wel maar jah als je dan toch klaar bent je weet waar de X knopje zit k zou zeggen klik maar wegquote:
Blablabloebludieblablediebloebladieblaodeieodloebalboeaelboeaebeoe?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:53 schreef TR_SoldieR het volgende:
[..]
ja volgens jou (jullie) wel maar jah als je dan toch klaar bent je weet waar de X knopje zit k zou zeggen klik maar weg
hahaha niks meer weten om te zeggen en dan blablabla zou k ook doen als k jou was maarjah k had liever dat je toch maar die X knopje gebruiktequote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:54 schreef juiced het volgende:
[..]
Blablabloebludieblablediebloebladieblaodeieodloebalboeaelboeaebeoe?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:54 schreef juiced het volgende:
[..]
Blablabloebludieblablediebloebladieblaodeieodloebalboeaelboeaebeoe?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vergat deze nog:quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:56 schreef TR_SoldieR het volgende:
[..]
hahaha niks meer weten om te zeggen en dan blablabla zou k ook doen als k jou was maarjah k had liever dat je toch maar die X knopje gebruikte..
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en ik dezequote:
Gezellig hè!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:03 schreef TR_SoldieR het volgende:
[..]
en ik deze [afbeelding] je weet wel erchts bovenin je scherm dat je weg kunt klikken maar blijkbaar weet jij dat niet en blijf je maar praetn hier
ja daar ben ik NU 8er gekomen jaquote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:05 schreef juiced het volgende:
[..]
Gezellig hè!
Je mag trouwens niet hotlinken! Stouterd!
ik zou het niet weten..quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:08 schreef Chen het volgende:
Ik zag er eentje laatst met dat ding lopen, heb je die ook met Indonesie?
welke dingen?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:10 schreef Chen het volgende:
Hoe heten die dingen dan?
ik zou het niet weten man..quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:13 schreef Chen het volgende:
Ja, ik weet het. Zo'n 50 turken op mijn school lopen er meeMaar ik vond em wel vet maar dan met Indonesie maar die zal wel wat moeilijker verkrijgbaar zijn!
rotteradm centrum kan je ook gaan en den haag centrum ookquote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:17 schreef Chen het volgende:
Wel zal wel is naar de schilderwijk of de stad gaan
Jij geeft alleen maar antwoorden die nergens op slaan, logisch dat we niet verder kunnen.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:34 schreef TR_SoldieR het volgende:
[..]
ik hoef jou ook neit stil te krijgenik heb het tegen degenen die mij stil willen krijgen met hun domme woorden/zinnen.
en ik geef daar dus zodanig antwoord op dat ze niks meer kunnen verzinnen en adn gaan ze gelijk beginnen over andere dingen weetje
met dat stil krijgen had ik het over het stil krijgen op FOK, maarjah als we zo gaan doen kunnen we ook een bom op jou gooien dan zijn we er ook vanaf jij onderschat de islamitische wereld (de moslims) .. wat de amerikanen in irak deden enz. enz.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:26 schreef Piolunu het volgende:
[..]
Jij geeft alleen maar antwoorden die nergens op slaan, logisch dat we niet verder kunnen.
En we krijgen moslims heus wel stil hoor.
Men neme een bom, en Mekka.![]()
Ik onderschat de Islamitische wereld? Kan dat?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:29 schreef TR_SoldieR het volgende:
[..]
met dat stil krijgen had ik het over het stil krijgen op FOK, maarjah als we zo gaan doen kunnen we ook een bom op jou gooien dan zijn we er ook vanaf jij onderschat de islamitische wereld (de moslims) .. wat de amerikanen in irak deden enz. enz.![]()
schrijf jij maar weer wat dan reageer ik wel weer ..
haha ik zou het niet weten ik denk wel dat er meer turken hier zijn maar die niet zoals mij opvallenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:30 schreef Chen het volgende:
Je bent trouwens wel de enige turk op Fok he! Samen met Baris (die zit altijd in GAM).
Ik denk dat er zat Turken zijn op Fok! die zich wel hebben aangepast.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:31 schreef TR_SoldieR het volgende:
[..]
haha ik zou het niet weten ik denk wel dat er meer turken hier zijn maar die niet zoals mij opvallen..en k zou niet wete wat GAM is
dat doe je wel met je 1 bom op mekka enz.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:31 schreef Piolunu het volgende:
[..]
Ik onderschat de Islamitische wereld? Kan dat?
\quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:32 schreef Piolunu het volgende:
[..]
Ik denk dat er zat Turken zijn op Fok! die zich wel hebben aangepast.
Als wij een bom gooien is dat voor vrede ja. Zo werkt dat nu eenmaal. Moslimlanden en hun inwoners zijn minderwaardig.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:33 schreef TR_SoldieR het volgende:
[..]
dat doe je wel met je 1 bom op mekka enz.
zo kunnen we wel nog meer dingen zeggen bom atoombom op dat en dat enz. maar jah ..
als een moslimland een bom gooit zijn het terroristen en zijn ze slecht en nu kom jij met je een bom op mekka gooien.. jij bent HIER de slechterik
![]()
Als je opkomt voor je land zou je opkomen voor Nederland. Jij bent waarschijnlijk nieteens in Turkije geboren.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:34 schreef TR_SoldieR het volgende:
[..]
\
en doordat ze zich zo hebben angepast gaan de meeste van jullie dus verder met zo dom praten.. maar jah ik kom op voor mezelf, me land en mede moslims dus jah .. ga maar weer verder jij
in mijn oog zijn mensen zoals jou minder waardig van mij mag jij zo snel mogeljik DOOD dan is er weer vrede op aarde snapje..quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:36 schreef Piolunu het volgende:
[..]
Als wij een bom gooien is dat voor vrede ja. Zo werkt dat nu eenmaal. Moslimlanden en hun inwoners zijn minderwaardig.
Nee ik snap het niet.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:37 schreef TR_SoldieR het volgende:
[..]
in mijn oog zijn mensen zoals jou minder waardig van mij mag jij zo snel mogeljik DOOD dan is er weer vrede op aarde snapje..
dat ik in NL ben geboren betekent niet dat ik mijn eigen land TURKIJE moet vergeten en de meeste van de mesen hier gelijk moet geven als ze constant maar negatief gaan praetn over TURKIJE zonder dat ze er xoveel vanaf weten .quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:37 schreef Piolunu het volgende:
[..]
Als je opkomt voor je land zou je opkomen voor Nederland. Jij bent waarschijnlijk nieteens in Turkije geboren.
hier zo DOM ben je nou gewoon om het neit te snappenquote:
Nee, niet vergeten. Maar je zei "opkomen voor je land", en je land is nu Nederland.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:38 schreef TR_SoldieR het volgende:
[..]
dat ik in NL ben geboren betekent niet dat ik mijn eigen land TURKIJE moet vergeten en de meeste van de mesen hier gelijk moet geven als ze constant maar negatief gaan praetn over TURKIJE zonder dat ze er xoveel vanaf weten .
Ik ben geen terrorist.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:39 schreef TR_SoldieR het volgende:
[..]
hier zo DOM ben je nou gewoon om het neit te snappen.. pleeg zelfmoord en we zijn van je af ..
nee ik zeg ook niet zelfmoordaanslag maar zelfmoord plegen je weet wel gewoon alleen jezelf vermoordenquote:
Doe eens voor.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:40 schreef TR_SoldieR het volgende:
[..]
nee ik zeg ook niet zelfmoordaanslag maar zelfmoord plegen je weet wel gewoon alleen jezelf vermoorden
als ik het bij jou voor doe is het geen zelfmoord meer weetje dus je moet het zelf doenquote:
haha zoalsquote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:41 schreef Chen het volgende:
Nou ik zou het niet erg vinden als er even wat acties in de Schilderwijk worden verricht.
Vroeger sloten ze mensen als jij op.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:42 schreef TR_SoldieR het volgende:
[..]
als ik het bij jou voor doe is het geen zelfmoord meer weetje dus je moet het zelf doen
ik ga mijn handen niet vuil maken aan jou vuile lichaam enz.
haha je had er zeker niks anders op te zeggen en gelijk ze sluiten mensen zoals jou op vroeger ..quote:
Vroeger waren mensen nog verstandig.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:43 schreef TR_SoldieR het volgende:
[..]
haha je had er zeker niks anders op te zeggen en gelijk ze sluiten mensen zoals jou op vroeger ..
maarjah toch zoals jij zegt VROEGER jongen
En toen.. toen kwamen de allochtonen.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:44 schreef Piolunu het volgende:
[..]
Vroeger waren mensen nog verstandig.
En toen.. toen kwamen de allochtonen.
Nee, ik ga de politiek in, en zorg dat jullie soort optieft.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:44 schreef TR_SoldieR het volgende:
[..]
LEKKER VOOR JE HAHAHAHA GA NU IN EEN HOEKJE STAAN EN HUILEN![]()
haha binnen een aantal jaren zijn er geen NL mensen meer in NL dus probeer maar denk je dat je geaccepteerd wordt ofzo hahaquote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:45 schreef Piolunu het volgende:
[..]
Nee, ik ga de politiek in, en zorg dat jullie soort optieft.
Ik hou m'n bek nog steeds niet hoor?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:46 schreef TR_SoldieR het volgende:
[..]
haha binnen een aantal jaren zijn er geen NL mensen meer in NL dus probeer maar denk je dat je geaccepteerd wordt ofzo haha
loser .. ik kan ook politiek gaan doen en sukkels als jou weer de bek dicht laten houdenzoals ik hier op FOK ook doe
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:44 schreef Piolunu het volgende:
[..]
Vroeger waren mensen nog verstandig.
ik ook niet door een KUT nederlander als jouquote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:47 schreef Piolunu het volgende:
[..]
Ik hou m'n bek nog steeds niet hoor?
Ik laat me niet intimideren door zo'n kut Turk.
Die laatste zin klopt niet.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:49 schreef TR_SoldieR het volgende:
[..]
ik ook niet door een KUT nederlander als jou
weetje .. ik lach me hier kapot haha ..
je houdt je bek niet maar wel je smoel![]()
ja man nederlands is niet mijn goedste vak en ik ben de goedste in uitspraak weetje .. maarjah zelfs de besten maken wel is fouten .. kan gebeurenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:50 schreef Piolunu het volgende:
[..]
Die laatste zin klopt niet.
Maar ik vergeef je, je bent tenslotte allochtoon.
Ja, ik maak ook weleens een typfout.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:51 schreef TR_SoldieR het volgende:
[..]
maarjah zelfs de besten maken wel is fouten .. kan gebeuren
Misschien. Laat me geen diss schrijven knulletjequote:
ja wel doe maar man je vindt mij belangrijk en gaat tijd voor mij maken om een diss voor me te schrijven haha..quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:51 schreef OG-Loco het volgende:
[..]
Misschien. Laat me geen diss schrijven knulletje.
Onthou wel, apentaal verstaan wij niet.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:53 schreef TR_SoldieR het volgende:
[..]
ja wel doe maar man je vindt mij belangrijk en gaat tijd voor mij maken om een diss voor me te schrijven haha..
schrijf jij maar een diss jongen je krijgt er gelijk 1 trug als ik je diss ''goed'' vindt
dus je verstaat geen nederlands? kan niet he je bent zelf tog nederlanderquote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:54 schreef Piolunu het volgende:
[..]
Onthou wel, apentaal verstaan wij niet.
Haha.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:54 schreef TR_SoldieR het volgende:
[..]
dus je verstaat geen nederlands? kan niet he je bent zelf tog nederlander
ja jij toen je in groep 3 zat en ik nu nog steeds en hij komt goed van pasquote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:55 schreef Piolunu het volgende:
[..]
Haha.
Dat soort opmerkingen maakten wij in groep 3.
Zit je nog steeds in groep 3?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:56 schreef TR_SoldieR het volgende:
[..]
ja jij toen je in groep 3 zat en ik nu nog steeds en hij komt goed van pas![]()
als jij het leuk vindt .. ja man ik zit in groep 3 .. ben je nu blij? vast wel tog?quote:
Ja. Welke school?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:58 schreef TR_SoldieR het volgende:
[..]
als jij het leuk vindt .. ja man ik zit in groep 3 .. ben je nu blij? vast wel tog?
de zelfde school als waar jij op zitquote:
Maar je bent niet belangrijkquote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:53 schreef TR_SoldieR het volgende:
[..]
ja wel doe maar man je vindt mij belangrijk en gaat tijd voor mij maken om een diss voor me te schrijven haha..
schrijf jij maar een diss jongen je krijgt er gelijk 1 trug als ik je diss ''goed'' vindt
ga immigreren MOFFERDquote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:00 schreef Nashje het volgende:
Ga integreren, ramadannerd.
Daar hebben we geen groep 3.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:00 schreef TR_SoldieR het volgende:
[..]
de zelfde school als waar jij op zit
dus dan weet je ook gelijk of ik in groep 3 zit ja of neequote:
Wat een leuk grapje.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:02 schreef TR_SoldieR het volgende:
[..]
dus dan weet je ook gelijk of ik in groep 3 zit ja of needus hou maar weer op
wat jij een grap noemt noem ik een feit .. de waarheidquote:
Ik had het over jou.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:04 schreef TR_SoldieR het volgende:
[..]
wat jij een grap noemt noem ik een feit .. de waarheid![]()
ik ben ook geen grapquote:
Je woorden komen niet hard aan.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:05 schreef TR_SoldieR het volgende:
[..]
ik ben ook geen grap.. me woorden komen hard aan dus je gaat steeds over iets anders lullen ..
blijf nou is een x bij hetzelfde onderwerp
bewijs dat maar volgende x k heb ff geen zin meer weetje k heb oko andere dingen te doen in plaats van 24 uur 8er pc te zitten als k vanavond of morgen ofzo hier weer kom check k je reactie wel en dan gaan we wel weer verder ltr hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |