Wat is het voordeel van een widget IDE boven gewoon Xcode?quote:Op donderdag 25 mei 2006 10:58 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ik heb dashcode draaien en het is gewoon een widget IDE zoals Widgetarium... ziet er wel leuk uit, zal eens kijken wat ik er mee kan...
Ik heb Xcode nog nooit voor widgets gebruikt dus kan het je niet vertellen...quote:Op donderdag 25 mei 2006 11:10 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wat is het voordeel van een widget IDE boven gewoon Xcode?
Vi Heeeeeeerscht henk!!!quote:Op donderdag 25 mei 2006 11:49 schreef Tijn het volgende:
Whuuuu, vi
Ben ik even blij dat Mac OS X ook gewoon met nano geleverd wordt
quote:
Droge bek > bier.quote:Op woensdag 24 mei 2006 21:23 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Droge bek -> bier.
Breda->Jazzfestival->bier.
Toedels...ik ben zuipen!![]()
quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:32 schreef Developersrus het volgende:
Deze week weer een MacStore rijker in Deventer!
gaaf, dat ga ik maar eens installeren mocht ik ooit een macbook kopenquote:Op donderdag 25 mei 2006 10:56 schreef ChOas het volgende:
[..]
Zo: http://blog.medallia.com/2006/05/smacbook_pro.html
Ow, hoe vet is deze CTRL-TAB feature...quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:53 schreef editor2 het volgende:
[..]
Dank kerel goed gedaan maar ik heb een nog betere oplossing gevonden:
Tadaaa!!!![]()
Slap Your MacBook!
![]()
Hebben iPod Mini's ook al die feature dat zodra je de jack van je koptelefoon eruit trekt hij op pauze schiet? Zo ja, dan ligt het aan een beschadiging in je koptelefoonaansluiting. En laat me je een wijze les geven: stop dan ook nooit of te nimmer je mp3-speler in je broekzak. Dan komt er zoveel stress en zo op je aansluiting te staan dat dat geheid een keer misgaat. Ik denk dat dat je probleem is.quote:
Ja, die hebben ze. Althans minj mini had dat (en heeft het wellicht nog steeds).quote:Op vrijdag 26 mei 2006 08:37 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Hebben iPod Mini's ook al die feature dat zodra je de jack van je koptelefoon eruit trekt hij op pauze schiet?
Je bedoelt dat er een nieuwe versie van beschikbaar is. Want DivX Player zelf was er natuurlijk al hartstikke lang op de Mac.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:34 schreef zakjapannertje het volgende:
een DivX Player voor de Mac is uitgekomen
Ik heb met m'n normale iPod iets soortgelijks gehad en dat kwam doordat de aansluiting tussen iPod en koptelefoon niet helemaal goed zat en hij daardoor 'constateerde' dat mijn koptelefoon was losgetrokken en dus op pauze sprong. Na het ertussen doen van een afstandsbediening is het bij mij opgelost.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:03 schreef renz0r het volgende:
Samenvatting: Ipod schiet constant op pauze in broekzak, gemiddeld 2 a 4 x per nr. Wordt er gek van. Apparaat nooit laten vallen.Maakt niet uit of die op Hold staat of niet.
Al had ik zelf aan een naam als Macstation Pro gedacht, maar het ding is natuurlijk niet zomaar een workstation en het doet ook teveel aan dat speelstation denkenquote:Op donderdag 25 mei 2006 22:45 schreef Rock-shocker het volgende:
Apple heeft de naam "Mac Pro" in de VS gedeponeerd. Dat wordt dus bijna zeker de naam van de opvolger van de PowerMac. Ik vind het eigenlijk wel goed klinken.
oh ja, ik zie het ook, nu is er dus officiele support van DivX Networks zelf voor de Mac om bestanden af te spelen met een stand-alone Player door henzelf ontworpenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:41 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je bedoelt dat er een nieuwe versie van beschikbaar is. Want DivX Player zelf was er natuurlijk al hartstikke lang op de Mac.
Al jaren iddquote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:24 schreef nietzman het volgende:
Die officiële DivX player is er toch al tijden?
Snel, onder je trui en rennen!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:16 schreef Slarioux het volgende:
Ik post vanuit de apple store in Arnhem op een Macbook!
Oke.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 08:37 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Hebben iPod Mini's ook al die feature dat zodra je de jack van je koptelefoon eruit trekt hij op pauze schiet? Zo ja, dan ligt het aan een beschadiging in je koptelefoonaansluiting. En laat me je een wijze les geven: stop dan ook nooit of te nimmer je mp3-speler in je broekzak. Dan komt er zoveel stress en zo op je aansluiting te staan dat dat geheid een keer misgaat. Ik denk dat dat je probleem is.
Als je Keynote gebruikt wel.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:56 schreef oor het volgende:
kan je de afstandbediening ook gebruiken voor presentaties?
Ik zie me al gaan in die stromende kutregen, en die kerel erachteraan van "ja hou maar, zelfs Apple werkt niet onder water! Nè nè!".quote:
*fap* *fap*quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:16 schreef Slarioux het volgende:
Ik post vanuit de apple store in Arnhem op een Macbook!
Geil ++!!!! eins eins
En dat glossy is superrelax, veel beter dan de meeste Windows flaptops met glossy (Acer, die ken ik)!
Zeker. En de feature van Keynote om op de beamer iets anders te tonen dan op het beeldscherm van je laptop, zodat je je eigen aantekeningen of een timer kunt zetten, zonder dat de rest van de zaal het ziet, vind ik ook erg tof.quote:
Ik gebruik het ook graag ja. Maar dat die afstandsbediening er ook bij werkt wist ik niet. Dat is toch weer wat handiger dan Salling Clicker. Die MacBook wordt steeds verleidelijker, verdoriequote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:26 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zeker. En de feature van Keynote om op de beamer iets anders te tonen dan op het beeldscherm van je laptop, zodat je je eigen aantekeningen of een timer kunt zetten, zonder dat de rest van de zaal het ziet, vind ik ook erg tof.Keynote
Jep. Keynotequote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:26 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zeker. En de feature van Keynote om op de beamer iets anders te tonen dan op het beeldscherm van je laptop, zodat je je eigen aantekeningen of een timer kunt zetten, zonder dat de rest van de zaal het ziet, vind ik ook erg tof.Keynote
Volgende week verwacht ik de mijnequote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:36 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
Is er nog niemand van de Apple-SC met een Macbook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |