Volgens mij kan je daar toch alleen maar audionotities mee maken ? Da's toch niet een standaard dicteerprogramma dat ik dat ding vertel wat ie in Word moet tikken ?quote:Op woensdag 24 mei 2006 21:00 schreef Tijn het volgende:
Kun je niet dicteren met de ingebouwde speech-software van OS X?
quote:Op woensdag 24 mei 2006 21:00 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Welnee...je babbelt tegen je Apple: a breathing, living thing. You'd almost make love to it.![]()
zit er een bewegings sensor in de macbook? of is dit via isight?quote:Op woensdag 24 mei 2006 20:41 schreef De_Hertog het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=6uvQTTPr9Rw&search=macbook%20pro
Sla niet te hard.
Het zou met de bewegingssensor moeten werken, maar de link uit het filmpje is password protected en verder kan ik er niets over vinden..quote:Op woensdag 24 mei 2006 21:14 schreef oor het volgende:
[..]
zit er een bewegings sensor in de macbook? of is dit via isight?
geen gek ideequote:Op woensdag 24 mei 2006 21:23 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Droge bek -> bier.
Breda->Jazzfestival->bier.
Toedels...ik ben zuipen!![]()
Spuit elf...quote:Op woensdag 24 mei 2006 21:48 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
Dit is nog beter dan Exposé!
SmackBook.
quote:Op woensdag 24 mei 2006 20:41 schreef De_Hertog het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=6uvQTTPr9Rw&search=macbook%20pro
Sla niet te hard.
grappigquote:Op woensdag 24 mei 2006 21:48 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
SmackBook.
Ik heb net via iChat met wat Yanks gesproken over dat grappige filmpje en op veel fora wordt nu gevraagd hoe dat gedaan is.quote:Op woensdag 24 mei 2006 21:48 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
SmackBook.
je hebt toch ook dat ene ninja zwaard ofzow? is dat niet hetzelfde effect?quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:07 schreef editor2 het volgende:
[..]
Ik heb net via iChat met wat Yanks gesproken over dat grappige filmpje en op veel fora wordt nu gevraagd hoe dat gedaan is.
'k heb ff zelf wat zitten uitzoeken en mischien is dit en dit wel een begin.
Elke Mac-adept wordt verzocht mee te doen met achterhalen hoe dat " Mac slappen " nu werkt wnat het zal toch niet zo moeilijk zijn?![]()
Ik heb even een beetje zitten klooien met de ingebouwde spraakherkenning (System Preferences > Speech), maar volgens mij kun je er alleen je computer mee bedienen en niet daadwerkelijk een brief ermee schrijven.quote:Op woensdag 24 mei 2006 21:11 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Volgens mij kan je daar toch alleen maar audionotities mee maken ? Da's toch niet een standaard dicteerprogramma dat ik dat ding vertel wat ie in Word moet tikken ?
wat lukt er niet met Cyberduck?quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:54 schreef Remzz het volgende:
En ik baal dat ik nog steeds geen fatsoenelijk gratis FTP programma kan vinden voor de Mac.... Transmit is niet gratis en werkt bij mij niet altijd, iets met Duck erin werkt nooitIk zoek gewoon iets heeeeel simpels ala ws_ftp
Ik weet niet of het waar is (ik werk namelijk niet bij Apple) maar er is wel eens een roddel overgeweest, net na dat Tiger uitkwam.quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:33 schreef editor2 het volgende:
@ oor:
Je bedoelt dit?
[afbeelding]
Is Apple nu bezig voor het nieuwe OS, 10.5 aka Leopard een update voor Dashboard
aan het bewerkstelligen of is het een hoax?
Zo: http://blog.medallia.com/2006/05/smacbook_pro.htmlquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:07 schreef editor2 het volgende:
[..]
Ik heb net via iChat met wat Yanks gesproken over dat grappige filmpje en op veel fora wordt nu gevraagd hoe dat gedaan is.
'k heb ff zelf wat zitten uitzoeken en mischien is dit en dit wel een begin.
Elke Mac-adept wordt verzocht mee te doen met achterhalen hoe dat " Mac slappen " nu werkt wnat het zal toch niet zo moeilijk zijn?![]()
Ik heb dashcode draaien en het is gewoon een widget IDE zoals Widgetarium... ziet er wel leuk uit, zal eens kijken wat ik er mee kan...quote:Op donderdag 25 mei 2006 10:56 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ik weet niet of het waar is (ik werk namelijk niet bij Apple) maar er is wel eens een roddel overgeweest, net na dat Tiger uitkwam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |