Appeltje+shift+3.quote:Op woensdag 24 mei 2006 20:13 schreef AudreyHepburn het volgende:
Hoe maakte je ook alweer een screenshot ?
Ik heb een cd waarop hij de diverse te installeren versies heeft gebrand.quote:Op woensdag 24 mei 2006 20:13 schreef Tijn het volgende:
Heb je die zipfile zo van je docent gekregen?
Ik doe het eigenlijk verdomd weinig. In Linux deed ik vrij veel via de terminal, dat ging ook gewoon sneller dan naar een mapje gaan in nautilus en zo een programma starten of config bestand openen. En Synaptic gebruikte ik helemaal niet.quote:Op woensdag 24 mei 2006 20:11 schreef Tijn het volgende:
Oh en ik kan het gebruik van de Terminal in Mac OS X alleen maar toejuichen.
Dan merk je nog eens direct dat je met een Unix werkt
Dat ligt maar net aan je definitie van 'oplossing'quote:Op woensdag 24 mei 2006 20:24 schreef editor2 het volgende:
een snellere oplossing
Omdat nog niet bleek dat het bestand niet kapot is, is het ook niet zo?quote:Op woensdag 24 mei 2006 20:36 schreef editor2 het volgende:
@ Q:
Nergens bleek uit dat het bestand stuk was dus die optie geldt niet.
Na-na-nana-na.quote:Op woensdag 24 mei 2006 20:36 schreef editor2 het volgende:
@ Q:
Nergens bleek uit dat het bestand stuk was dus die optie geldt niet.
Verder gaf ik al aan dat al die tijd voor uitleg, heruitleg omdat ze iets niet begrijpen
of wat nog meer soms, vaak tot meer irritaties kan leiden dan een daadwerkelijke oplossing oplevert.
Ik wil als ik iets niet weet niet uren kwijt zijn aan oeverloos gelul en 35 stappen plannen
als ik weet dat dat mischien tot niets leidt. Dan liever gewoon een cleaninstall. En dat heeft
alles overwegend niks te maken met oplossing voor domme mensen.
Domme mensen blijven over peulenschillenuren doordraven en zijndan verbaast
als het na al die tijd nog niet lukt.
quote:
Speech recognition dicteer software.quote:Op woensdag 24 mei 2006 20:51 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zo...dat was weer even humor om de laatste 2 pagina's te lezen. Wat is iListen eigenlijk...? Ben nu wel nieuwsgierig geworden.
Volgens mij kan je daar toch alleen maar audionotities mee maken ? Da's toch niet een standaard dicteerprogramma dat ik dat ding vertel wat ie in Word moet tikken ?quote:Op woensdag 24 mei 2006 21:00 schreef Tijn het volgende:
Kun je niet dicteren met de ingebouwde speech-software van OS X?
quote:Op woensdag 24 mei 2006 21:00 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Welnee...je babbelt tegen je Apple: a breathing, living thing. You'd almost make love to it.![]()
zit er een bewegings sensor in de macbook? of is dit via isight?quote:Op woensdag 24 mei 2006 20:41 schreef De_Hertog het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=6uvQTTPr9Rw&search=macbook%20pro
Sla niet te hard.
Het zou met de bewegingssensor moeten werken, maar de link uit het filmpje is password protected en verder kan ik er niets over vinden..quote:Op woensdag 24 mei 2006 21:14 schreef oor het volgende:
[..]
zit er een bewegings sensor in de macbook? of is dit via isight?
geen gek ideequote:Op woensdag 24 mei 2006 21:23 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Droge bek -> bier.
Breda->Jazzfestival->bier.
Toedels...ik ben zuipen!![]()
Spuit elf...quote:Op woensdag 24 mei 2006 21:48 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
Dit is nog beter dan Exposé!
SmackBook.
quote:Op woensdag 24 mei 2006 20:41 schreef De_Hertog het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=6uvQTTPr9Rw&search=macbook%20pro
Sla niet te hard.
grappigquote:Op woensdag 24 mei 2006 21:48 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
SmackBook.
Ik heb net via iChat met wat Yanks gesproken over dat grappige filmpje en op veel fora wordt nu gevraagd hoe dat gedaan is.quote:Op woensdag 24 mei 2006 21:48 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
SmackBook.
je hebt toch ook dat ene ninja zwaard ofzow? is dat niet hetzelfde effect?quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:07 schreef editor2 het volgende:
[..]
Ik heb net via iChat met wat Yanks gesproken over dat grappige filmpje en op veel fora wordt nu gevraagd hoe dat gedaan is.
'k heb ff zelf wat zitten uitzoeken en mischien is dit en dit wel een begin.
Elke Mac-adept wordt verzocht mee te doen met achterhalen hoe dat " Mac slappen " nu werkt wnat het zal toch niet zo moeilijk zijn?![]()
Ik heb even een beetje zitten klooien met de ingebouwde spraakherkenning (System Preferences > Speech), maar volgens mij kun je er alleen je computer mee bedienen en niet daadwerkelijk een brief ermee schrijven.quote:Op woensdag 24 mei 2006 21:11 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Volgens mij kan je daar toch alleen maar audionotities mee maken ? Da's toch niet een standaard dicteerprogramma dat ik dat ding vertel wat ie in Word moet tikken ?
wat lukt er niet met Cyberduck?quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:54 schreef Remzz het volgende:
En ik baal dat ik nog steeds geen fatsoenelijk gratis FTP programma kan vinden voor de Mac.... Transmit is niet gratis en werkt bij mij niet altijd, iets met Duck erin werkt nooitIk zoek gewoon iets heeeeel simpels ala ws_ftp
Ik weet niet of het waar is (ik werk namelijk niet bij Apple) maar er is wel eens een roddel overgeweest, net na dat Tiger uitkwam.quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:33 schreef editor2 het volgende:
@ oor:
Je bedoelt dit?
[afbeelding]
Is Apple nu bezig voor het nieuwe OS, 10.5 aka Leopard een update voor Dashboard
aan het bewerkstelligen of is het een hoax?
Zo: http://blog.medallia.com/2006/05/smacbook_pro.htmlquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:07 schreef editor2 het volgende:
[..]
Ik heb net via iChat met wat Yanks gesproken over dat grappige filmpje en op veel fora wordt nu gevraagd hoe dat gedaan is.
'k heb ff zelf wat zitten uitzoeken en mischien is dit en dit wel een begin.
Elke Mac-adept wordt verzocht mee te doen met achterhalen hoe dat " Mac slappen " nu werkt wnat het zal toch niet zo moeilijk zijn?![]()
Ik heb dashcode draaien en het is gewoon een widget IDE zoals Widgetarium... ziet er wel leuk uit, zal eens kijken wat ik er mee kan...quote:Op donderdag 25 mei 2006 10:56 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ik weet niet of het waar is (ik werk namelijk niet bij Apple) maar er is wel eens een roddel overgeweest, net na dat Tiger uitkwam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |