abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 mei 2006 @ 14:30:40 #101
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_38162320
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 14:29 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ja ik zag 't laat.
Godfather Bodybuilding topic reeks
  woensdag 24 mei 2006 @ 14:31:02 #102
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_38162334
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 14:27 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Is niet altijd zo makkelijk.. helaas.
Kwestie van minder eten dan je lichaam nodig hebt, en er wat bij bewegen.
  woensdag 24 mei 2006 @ 14:32:13 #103
19479 Mr.J
pi_38162379
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 14:31 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Yeps.

Snap niet wat daar zo lastig aan is, je eigen vraatzucht een beetje beperken.
pi_38162438
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 14:31 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Als je altijd al zoveel eet, is dat minder makkelijk dan je denkt.
Je bent dan helemaal verslaaft en de gewoonte is ook moeilijk af te leren.
Zijn natuurlijk ook nog mensen met een bepaalde ziekte waardoor ze zo dik worden, maar dat is weer een andere kwestie. Spreek trouwens niet uit eigen ervaring.
pi_38162493
Eten is gewoon lekker, maar je moet het niet overdoen.
  woensdag 24 mei 2006 @ 14:35:29 #106
19479 Mr.J
pi_38162507
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 14:33 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Als je altijd al zoveel eet, is dat minder moei;ijk dan je denkt.
Waar een wil is. Als mensen van de alcohol, coke, heroine of nicotine kunnen afkicken, waarom dan niet van het vele vreten?
quote:
Zijn natuurlijk ook nog mensen met een bepaalde ziekte waardoor ze zo dik worden, maar dat is weer een andere kwestie. Spreek trouwens niet uit eigen ervaring.
Daar heb je medicijnen voor.
pi_38162593
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 14:35 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Waar een wil is. Als mensen van de alcohol, coke, heroine of nicotine kunnen afkicken, waarom dan niet van het vele vreten?
Ik zeg ook niet dat het niet kan, het is alleen nog niet zo makkelijk.
Als je verslaaft bent aan coke, is afkikken ook moeilijk en het lukt ook lang niet iedereen. Hetzelfde geld voor roken en andere dingen.
  woensdag 24 mei 2006 @ 14:40:45 #108
140141 ivosnivo
pi_38162722
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 14:33 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Als je altijd al zoveel eet, is dat minder makkelijk dan je denkt.
Dat van die ziekte kun je beter zien als smoes (of eetziekte), echt het percentage wat dankzij een ziekte dik wordt is te verwaarlozen.
Zolang je maar sport en een gezond voedingspatroon hebt kun je echt wel is wat "lekkers" pakken hoor.
pi_38162795
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 14:24 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Dat heb ik ook gezien. Ik heb geprobeerd de dikke mensen die een maagband willen (in hunnie eigen topic) te helpen. Maar volgens hun eten ze allemaal niet te veel, en is de maagband de enige oplossing. Ik zal dan wel dom wezen maar als je toch niet te veel eet wtf heeft zo'n band dan voor zin.
Geen dus.
Als je beweert dat je al dik wordt van water of als je alleen al aan eten denkt, spreek je jezelf dus gruwelijk tegen als je dan vervolgens zegt dat een maagband/operatie dé oplossing is voor jou.

Maar goed, er zijn nogal wat dikkerds die bij hoog en laag blijven beweren dat ze "echt niet meer eten dan jij" en dat ze nauwelijks snoepen en heus niet altijd de auto nemen etc etc, ik weet het niet, ik denk dan dat het selectieve geheugen hen dik maakt of zo
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_38162837
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 14:40 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Dat van die ziekte kun je beter zien als smoes (of eetziekte), echt het percentage wat dankzij een ziekte dik wordt is te verwaarlozen.
Zolang je maar sport en een gezond voedingspatroon hebt kun je echt wel is wat "lekkers" pakken hoor.
Tuurlijk, dat is ook zo. Het was gewoon een voorbeeld.

En als je inderdaad gewoon gezond eet is alles in orde. Maar om nog even een voorbeeld te noemen: Sommige mensen gaan veel eten als ze ongelukkig zijn. Neem nou als een familie lid is overleden. Zo zijn er nog meer dingen die je aan kunnen zetten tot meer eten. Dan kan het moeilijk zijn om er weer mee te stoppen. (Voor sommigen in elk geval.)
pi_38162935
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 14:42 schreef milagro het volgende:

[..]

Maar goed, er zijn nogal wat dikkerds die bij hoog en laag blijven beweren dat ze "echt niet meer eten dan jij" en dat ze nauwelijks snoepen en heus niet altijd de auto nemen etc etc, ik weet het niet, ik denk dan dat het selectieve geheugen hen dik maakt of zo
Het is wel zo dat sommige mensen meer aanleg hebben om dik te worden dan anderen.
Ik moet bijvoorbeeld wel erg opletten met wat ik eet, omdat ik de bouw van mijn moeder heb.
Mijn broertje daarintegen kan alles eten wat hij wil, zonder aan te komen. Dat moet ik niet proberen.

Natuurlijk als je gewoon gezond blijft eten, is het geen probleem dat je af en toe wat lekker eet.
  woensdag 24 mei 2006 @ 14:47:42 #112
140141 ivosnivo
pi_38162982
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 14:43 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Tuurlijk, dat is ook zo. Het was gewoon een voorbeeld.

En als je inderdaad gewoon gezond eet is alles in orde. Maar om nog even een voorbeeld te noemen: Sommige mensen gaan veel eten als ze ongelukkig zijn. Neem nou als een familie lid is overleden. Zo zijn er nog meer dingen die je aan kunnen zetten tot meer eten. Dan kan het moeilijk zijn om er weer mee te stoppen. (Voor sommigen in elk geval.)
Dat zie je ook zo mooi in southpark.

(cartman) mam, all the kids in school call me fat.
(moeke) ohh honny you're not fat you're big boned, here take some cheasypoofs.
  woensdag 24 mei 2006 @ 14:48:48 #113
140141 ivosnivo
pi_38163019
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 14:46 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het is wel zo dat sommige mensen meer aanleg hebben om dik te worden dan anderen.
Ik moet bijvoorbeeld wel erg opletten met wat ik eet, omdat ik de bouw van mijn moeder heb.
Mijn broertje daarintegen kan alles eten wat hij wil, zonder aan te komen. Dat moet ik niet proberen.
Ik weet niet hou oud jullie zijn, maar misschien is je broertje nog wel in de groei. Of speelt ie elke dag uren buiten ofzo.
pi_38163033
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 14:47 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Dat zie je ook zo mooi in southpark.

(cartman) mam, all the kids in school call me fat.
(moeke) ohh honny you're not fat you're big boned, here take some cheasypoofs.
pi_38163099
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 14:48 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Ik weet niet hou oud jullie zijn, maar misschien is je broertje nog wel in de groei. Of speelt ie elke dag uren buiten ofzo.
Mijn vader zelf kan ook alles eten wat hij wil zonder aan te komen, dus dat kan ik ook als voorbeeld noemen. En die beweegt echt helemaal niet.. Ik weet 100% zeker dat als ik zo zou leven, ik veel zwaarder zou zijn en te dik. Hij heeft nu een goed gewicht. Broertje heeft waarschijnlijk mijn vaders aanleg.

Trouwens.. mijn broertje en buitenspelen.. Sorry, binnenpretje.

[ Bericht 3% gewijzigd door -Strawberry- op 24-05-2006 14:56:23 ]
  woensdag 24 mei 2006 @ 14:55:24 #116
140141 ivosnivo
pi_38163256
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 14:50 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Mijn vader zelf kan ook alles eten wat hij wil zonder aan te komen, dus dat kan ik ook als voorbeeld noemen. En die beweegt echt helemaal niet.. Ik weet 100% zeker dat als ik zo zou leven, ik veel zwaarder zou zijn en te dik. Hij heeft nu een goed gewicht.

Trouwens.. mijn broertje en buitenspelen.. Sorry, binnenpretje.
Doet je pa zwaar werk dan? Loop ie veel, sport ie wel is?
pi_38163321
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 14:55 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Doet je pa zwaar werk dan? Loop ie veel, sport ie wel is?
Hij zit de hele dag. Voor zijn werk rijdt hij haast alleen maar in een auto. Sporten..
Dus dat is voor mij wel het bewijs dat aanleg er wel mee temaken heeft. Hij gaat wel vaker naat de wc.. Misschien werken zijn darmen sneller ofzo.
pi_38163383
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 14:27 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Is niet altijd zo makkelijk.. helaas.
Wat het minder zeuren gedeelte?
of het gezond afvallen?

Mensen eten gewoon ongezond tegenwoordig (als ik zie hoe sommige koken, anders laat je een paar lappen vlees gewoon dik een kwartier in een bak vet sudderren en giet je overal dikke saus overheen) en snoepen is de normaalste zaak van de wereld.
Toetjes ook zoiets onnuttig.

En ipv gezonder eten gaan mensen minder eten. Wat weer totally fucked up is.
  woensdag 24 mei 2006 @ 14:58:27 #119
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_38163391
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 23:26 schreef MrSASO het volgende:
Ik vraag mij eigen af hoe hij naar de WC gaat, of hoe hij zijn kont afveegt.
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 23:29 schreef Lucille het volgende:

[..]

Ik denk dat hij hulp heeft.
Wat valt daar aan te helpen? Hoe moet die kerel op een wc-pot zitten?
  woensdag 24 mei 2006 @ 14:59:25 #120
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_38163425
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 14:58 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

[..]

Wat valt daar aan te helpen? Hoe moet die kerel op een wc-pot zitten?
Ik denk dat ze een gat in het bed hebben gemaakt met daar een emmer onder ofzo.
Anders zou ik het ook niet weten.
pi_38163462
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 14:58 schreef outcast_within het volgende:

[..]

Wat het minder zeuren gedeelte?
of het gezond afvallen?

Mensen eten gewoon ongezond tegenwoordig (als ik zie hoe sommige koken, anders laat je een paar lappen vlees gewoon dik een kwartier in een bak vet sudderren en giet je overal dikke saus overheen) en snoepen is de normaalste zaak van de wereld.
Toetjes ook zoiets onnuttig.

En ipv gezonder eten gaan mensen minder eten. Wat weer totally fucked up is.
Het gezond afvallen gedeelte.

Klopt trouwens helemaal wat je zegt. Neem Amerika nou, die lui gaan gewoon elke dag een patatje halen..
Wat ook gewoon zo is.. als je weet dat je bijvoorbeeld snoep heel erg lekker vindt en er niet vanaf kan blijven, moet je het gewoon in de winkel laten staan en niet kopen. Dan kom je ook niet in de verleiding.
  woensdag 24 mei 2006 @ 15:01:43 #122
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_38163515
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 14:59 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Ik denk dat ze een gat in het bed hebben gemaakt met daar een emmer onder ofzo.
Anders zou ik het ook niet weten.
Erna ff omdraaien en dan wordt z'n poeperd afgeveegd?
lekker baantje...
  woensdag 24 mei 2006 @ 15:07:05 #123
140141 ivosnivo
pi_38163754
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 14:56 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hij zit de hele dag. Voor zijn werk rijdt hij haast alleen maar in een auto. Sporten..
Dus dat is voor mij wel het bewijs dat aanleg er wel mee temaken heeft. Hij gaat wel vaker naat de wc.. Misschien werken zijn darmen sneller ofzo.
Mja zo'n buurman heb ik ook, of het gezond is is een 2de.

Als je wil afvallen kun je het best de hele dag door kleine maaltijden eten. Stuk of 7. Al eet je maar 1 boterham telkens ofzo + avondeten.
Zo hebben je darmen het veel makkelijker en zul je afvallen.
  woensdag 24 mei 2006 @ 15:10:25 #124
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_38163911
Als die man een paar sit ups doet is alles weer okay...
pi_38163912
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 15:07 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Mja zo'n buurman heb ik ook, of het gezond is is een 2de.

Als je wil afvallen kun je het best de hele dag door kleine maaltijden eten. Stuk of 7. Al eet je maar 1 boterham telkens ofzo + avondeten.
Zo hebben je darmen het veel makkelijker en zul je afvallen.
Gewoon niet teveel tussendoortjes en 3 maaltijden per dag werkt ook wel.
Maar denk niet dat dat voor die man zal werken..
pi_38165872
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 15:00 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het gezond afvallen gedeelte.

Klopt trouwens helemaal wat je zegt. Neem Amerika nou, die lui gaan gewoon elke dag een patatje halen..
Wat ook gewoon zo is.. als je weet dat je bijvoorbeeld snoep heel erg lekker vindt en er niet vanaf kan blijven, moet je het gewoon in de winkel laten staan en niet kopen. Dan kom je ook niet in de verleiding.
Die hele obsessie voor snoep heb ik ook nooit begrepen. Dit is toch geen frieking primaire behoefte. Soms lijkt het wel alsof ze een verslaving hebben aan snoep. En dan denk ik. Ziet er zwaar uit. Zou je daar niet eens iets aan doen behalve zielig zeuren
pi_38165973
Grab a surfboard, slap a thigh and ride the wave!
pi_38168740
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 14:46 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Natuurlijk als je gewoon gezond blijft eten, is het geen probleem dat je af en toe wat lekker eet.
Klopt, dat zei ik ook al, de een heeft meer aanleg dan de ander, maar dat is geen excuus voor excessief overgewicht.

Als je meer aanleg hebt, moet je dus wat meer bewegen, terwijl die ander op zijn lazy boney ass kan blijven zitten
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_38189710
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 15:54 schreef outcast_within het volgende:

[..]

Die hele obsessie voor snoep heb ik ook nooit begrepen. Dit is toch geen frieking primaire behoefte. Soms lijkt het wel alsof ze een verslaving hebben aan snoep. En dan denk ik. Ziet er zwaar uit. Zou je daar niet eens iets aan doen behalve zielig zeuren
Het is ook raar. maar sommige snoepjes zijn gewoon verslavend. Als ik bijvoorbeeld een zak drop koop voor mijn keel, is die aan het eind van de dag helemaal leeg. Niet altijd trouwens.
Het is gewoon zo lekker, dus daarom doe ik dat ook niet meer.
Maar als je teveel ervan gaat eten, wordt snel misselijk. Dat heb ik dan al op de helft van de zak drop.. en toch eet je hem dan nog helemaal op.
Eigenlijk toch best raar .. dat je dan verder blijft eten.

[ Bericht 7% gewijzigd door -Strawberry- op 25-05-2006 18:53:46 ]
pi_38189720
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 17:05 schreef milagro het volgende:

[..]

Klopt, dat zei ik ook al, de een heeft meer aanleg dan de ander, maar dat is geen excuus voor excessief overgewicht.

Als je meer aanleg hebt, moet je dus wat meer bewegen, terwijl die ander op zijn lazy boney ass kan blijven zitten
Het is ook geen excuus, maar het is wel iets waar je op moet letten. Je moet bijvoorbeeld niet altijd iets lekkers nemen als je broertje of vader dat ook doet. (Die nemen altijd van die vulkoeken.. Zwaar ongezond.)
Of je moet het compenseren met sporten inderdaad. Wat ik dus doe.
pi_38189758
Veel mensen die die te dik zijn eten hebben misschien gelijk als ze zeggen dat ze niet veel eten, maar ze eten wel verkeerd. Ontbijt overslaan, de hele dag niks eten en s avonds wordt de koelkast geplunderd. Er wordt te weinig bewogen en te weinig water gedronken.
pi_38198242
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 23:22 schreef mazaru het volgende:
Heee die is ook bij Jerry Springer geweest.
Toen moesten ze een muur uit het huis halen om hem met een speciale wagen van de dierentuin naar het ziekenhuis te brengen.
O ja, dat heb ik ook gezien ja. Toen zat ik in groep zeven of acht. "Nou, bij jou valt het gelukkig nog wel mee", stelde mijn zusje een vriend van mij gerust...
  donderdag 25 mei 2006 @ 14:38:51 #133
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_38198811
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 14:21 schreef Igen het volgende:

[..]

O ja, dat heb ik ook gezien ja. Toen zat ik in groep zeven of acht. "Nou, bij jou valt het gelukkig nog wel mee", stelde mijn zusje een vriend van mij gerust...
Dat was toch een andere gast? Dave dacht ik. Ook al zo'n walrus in een bed. Deur eruit, muur eruit, met 8 men het bed optillen en later in een vliegtuig getakeld...
pi_38199133
Nu je het zegt, kan wel dat dat iemand anders was. Ik meen me te herinneren dat die niet eens meer rechtop kon zitten.
pi_38199315
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 11:52 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

jij weet alles sure
Dat topic Ik ben het zat nu wil ik het weten ook icm je reacties hierzo moet wel aantonen dat je een lusteloze vetzak bent
  donderdag 25 mei 2006 @ 16:22:51 #136
140141 ivosnivo
pi_38201901
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 08:08 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het is ook raar. maar sommige snoepjes zijn gewoon verslavend. Als ik bijvoorbeeld een zak drop koop voor mijn keel, is die aan het eind van de dag helemaal leeg. Niet altijd trouwens.
Het is gewoon zo lekker, dus daarom doe ik dat ook niet meer.
Dan is het helemaal niet lekker eigenlijk.. je wordt snel misselijk. Dan is het dus niet eens lekker.
Eigenlijk toch best raar ja.. dat je dan verder blijft eten.
Herkenbaar, als ik een zak chips open. Dan MOET ie leeg, ook al smaakt het voor geen meter meer na de helft, de zak gaat leeg.
Dat heb ik ook altijd als ik bier drink (doe ik niet vaak overigens), als ik dan een glas bier voor me heb staan moet ie ook leeg, met normaal drinken heb ik dat niet.
pi_38203789
Ik krijg honger
pi_38223293
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 17:15 schreef LedZep het volgende:
Ik krijg honger
In speklapjes?
pi_38223458
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 09:14 schreef Gio het volgende:

[..]

In speklapjes?
Biefstuk
  vrijdag 26 mei 2006 @ 12:46:48 #140
34629 El-Rico
nee kan morgen wel
pi_38228010
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 00:10 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

schildklier bv?
jemig je zit vol vooroordelen? Dus mensen zijn dik als ze te veel vreten..duh
98% van de mensen die dik is, moet de hand in eigen boezem steken. Altijd afschuiven op schildklier, maar als je ze in de supermarkt tegenkomt zakken chips, liters cola etc.
  vrijdag 26 mei 2006 @ 16:25:04 #141
149913 pukkiejehjoa
tha pukster
pi_38235494
zal wel geen vriendin hebben, lijkt mij zo
JEHJOA
  vrijdag 26 mei 2006 @ 16:34:54 #142
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_38235792
Hij heeft vast "tweeling" als sterrenbeeld...
pi_38239583
Vreselijk zoals die man eruit ziet en dat hij nog leeft is echt ongelofelijk. Hij zal wel een sterk gestel hebben ondanks zijn overgewicht. Als je eetverslaafd bent heb je een probleem wat net zo moeilijk te overwinnen is als verslaafd zijn aan drugs. Ikzelf eet ook weleens teveel als ik me heb opgefokt op het werk of zo. Chocolate chip koekjes en zo. Moeilijk te weerstaan, maar dan voel ik me de dag erna toch weer rot en dan neem ik droge bruine boterhammen mee naar mijn werk. Zo hou ik het een beetje redelijk. Had die man dat maar gedaan dan was hij nu waarschijnlijk nog wel dik, maar niet zo. Ik vind het wel rot voor hem hoor.
  vrijdag 26 mei 2006 @ 20:44:23 #144
125545 DR878
I dont give a shit.
pi_38245077
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 12:46 schreef El-Rico het volgende:

[..]

98% van de mensen die dik is, moet de hand in eigen boezem steken. Altijd afschuiven op schildklier, maar als je ze in de supermarkt tegenkomt zakken chips, liters cola etc.
Je kunt het niet alleen afschuiven op veel eten. Ik vreet alles leeg, elke dag minstens halve liter cola, vanalles en nog wat. En ik kom weinig tot niets aan. Stofwisseling speelt een belangrijke rol.
Life is a sexually transmitted disease with a mortality rate of 100%
  vrijdag 26 mei 2006 @ 21:42:40 #145
13456 AchJa
Shut up!!!
  vrijdag 26 mei 2006 @ 21:54:51 #146
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_38247609
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 20:44 schreef DR878 het volgende:

[..]

Je kunt het niet alleen afschuiven op veel eten. Ik vreet alles leeg, elke dag minstens halve liter cola, vanalles en nog wat. En ik kom weinig tot niets aan. Stofwisseling speelt een belangrijke rol.
Nou? Dan weet je dus dat je jezelf niet zoveel kunt permitteren.
pi_38250990
Hoewel je natuurlijk altijd pech kunt hebben met je lichaam qua stofwisseling of een ziekte, is er altijd een moment waarop je bij jezelf moet denken:"wow, dit gaat echt te ver, ik moet gaan proberen om af te vallen. Tijd om iets eraan te doen, en misschien zelfs hulp te zoeken".

Iemand die zo dik is als dit heeft dat maar aan 1 ding te danken: zichzelf. Ik heb dan ook 0,0 medelijden met hem.
  zaterdag 27 mei 2006 @ 02:23:30 #148
46960 StefanP
polemicist
pi_38257353
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 21:42 schreef AchJa het volgende:

[..]

Spek takel...
!!!!!!!!

"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  zaterdag 27 mei 2006 @ 02:27:49 #149
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_38257432
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 00:10 schreef LudoSanders het volgende:
Wat zou die nou op een dag allemaal naar binnen werken?
Een collega van me zei ook dat hij in 1 dag

7 cheesburgers van de BK, Double dus, 2X 3 FEBO burgers ( ook 's avonds nog 3) EN 3.6L cola had gedronken en deze persoon is echt niet zo udk hoor.
pi_38259444
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 02:27 schreef speedfreakssj het volgende:

[..]

Een collega van me zei ook dat hij in 1 dag

7 cheesburgers van de BK, Double dus, 2X 3 FEBO burgers ( ook 's avonds nog 3) EN 3.6L cola had gedronken en deze persoon is echt niet zo udk hoor.
Dus? Als ik de hele dag doorvreet haal ik het dubbele, mocht ik daar behoefte aan hebben
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')