Dat snap ik ook niet, je merkt toch op een gegeven moment dat er iets niet goed zit.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:17 schreef poepeneesje het volgende:
Dat eerste plaatje. Naja ze zijn allemaal om te
, hoe kun je uberhaupt het zo ver laten komen
?
idd, hij zakt meteen een paar verdiepingen naar beneden...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:21 schreef PICHT het volgende:
Als die kerel uit zn bed rolt komt hij nooit meer overeind.
Als je het tweede plaatje goed bekijkt, zul je zien dat dat op de eerste foto niet zijn buik is, maar een dij.quote:
Ik denk dat hij hulp heeft.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:26 schreef MrSASO het volgende:
Ik vraag mij eigen af hoe hij naar de WC gaat, of hoe hij zijn kont afveegt.
Met zo`n lichaam zijn de simpelste dingen al onmogelijk.
Voordeel is wel, als ze hem opereren dan heeft het brandwonden centrum een hoop vel erbij.
Wat een hondenwerk is dat dan, een paar kilo vet opzij schuiven zodat je met een keukenrol de boel kan wegvegen. Bah bahquote:
Zijn poep verlaat zijn kont en zit daarna vast in zn bilspleet. Bah.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:26 schreef MrSASO het volgende:
Voordeel is wel, als ze hem opereren dan heeft het brandwonden centrum een hoop vel erbij.
Om nog maar niet te spreken over de hoeveelheid vet die ervan af komt, waar ze vervolgens zeep van kunnen makenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:26 schreef MrSASO het volgende:
fotoquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:15 schreef ondeugend het volgende:
Jeee een borst van hem is groter dan mijn achterste.... en die is al niet smal.
goed gereedschap hangt onder een afdakje?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:36 schreef Marczilla het volgende:
Damn Foto 1..............da lijkt wel een vreselijk grote balzak.....
Mag die dan met het vrachtvliegtuig of krijgt 'ie gewoon 1 kant van een boing ter beschikkingquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:13 schreef Ivatje het volgende:
... hopes to travel to Italy for a life-saving operation to shed weight.![]()
[
Ja das waar, moet je je gereedschap natuurlijk wel nog kunnen vinden.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:39 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
goed gereedschap hangt onder een afdakje?
Over gereedschap gesproken, hoelang zal hij zijn pik al niet meer hebben gezien of gevoeld??quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:40 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Ja das waar, moet je je gereedschap natuurlijk wel nog kunnen vinden.
Stel je wilt rukken, en je kan er gewoon niet bij..............damnquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:44 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Over gereedschap gesproken, hoelang zal hij zijn pik al niet meer hebben gezien of gevoeld??
En hoe moet die man in godsnaam pissen als je niet bij je lul kan??
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:46 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Stel je wilt rukken, en je kan er gewoon niet bij..............damn
Ik denk dat hij daar best een foefje voor heeft gevonden. Iets waar wij (normale) mensen niet aan zouden denken.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:51 schreef MrSASO het volgende:
[..]
the horror
Ik denk dat hij gewoon zijn buik op en neer schud, zo stimuleerd hij zijn eikel.![]()
Ja, waanzinnig is dat idd.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:54 schreef tanna het volgende:
Heeft de man een feedster?![]()
Iemand dat programma wel eens gezien?![]()
![]()
Dat zijn toch mensen die hun partner volproppen met voedsel??quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:54 schreef tanna het volgende:
Heeft de man een feedster?![]()
Iemand dat programma wel eens gezien?![]()
![]()
je moet toch ook ziek zijn om overgewicht zo ver te laten komen....quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:06 schreef zhe-devilll het volgende:
Ik vind hem zielig
misschien istie wel ziek ofzo![]()
Dat zou zomaar kunnen idd. Volgens mij is het bijna onmogelijk om op eigen kracht zo te worden. Zal wel iets met zijn stofwisseling zijn.quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:06 schreef zhe-devilll het volgende:
Ik vind hem zielig
gelukkig worden zieken nog wel eens geholpen. pfeeeewww.quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:07 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
je moet toch ook ziek zijn om overgewicht zo ver te laten komen....
Welke ziekte moet je dan wel niet hebben om over de 500 kilo te komenquote:Op woensdag 24 mei 2006 00:06 schreef zhe-devilll het volgende:
Ik vind hem zielig
schildklier bv?quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:09 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Welke ziekte moet je dan wel niet hebben om over de 500 kilo te komen![]()
Deze man heeft denk ik eerder een eetstoornis en was te lui om naar de sportschool te gaan.
Al had hij maar elke dag een rondje door zijn wijk heen gewandeld dan was hij echt niet zo dik geweest.
Dus ik snap je medelijden niet echt.
Dit soort gewichten bereik je echt niet door veel te eten hoorquote:Op woensdag 24 mei 2006 00:09 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Welke ziekte moet je dan wel niet hebben om over de 500 kilo te komen![]()
Deze man heeft denk ik eerder een eetstoornis en was te lui om naar de sportschool te gaan.
Al had hij maar elke dag een rondje door zijn wijk heen gewandeld dan was hij echt niet zo dik geweest.
Dus ik snap je medelijden niet echt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |