OP is goed hoorquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:36 schreef Canisfire het volgende:
Ja de OP is kut maar ik pas hem aan naar het huidige niveau van de serie
Ik stem voor helemaal geen Charliequote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:56 schreef lady-wrb het volgende:
deze charlie past wel bij nick, de aukje-charlie vindt ik absoluut niet bij nick passen. dus laten ze het maar zo laten.
Die Barbara wat een naar wijf is dat bah bah!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:23 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
OP is goed hoor![]()
De enige aan wie ik me vandaag weer ergerde is Barbara, waarom trekt zij altijd aan langste eind in een ruzie, echt zo irritant laat haar maar eens een bos bloemen voor Robert kopen.
Dat overgeėmancipeerde wijf![]()
Ik ben bang dat ook dat voorspelbaar wordt, hij zal eerst een tijdje dwars liggen en dan toch bij Anita terecht komen...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:09 schreef pberends het volgende:
Wat Jack gaat doen kan misschien nog spannend worden.
Wat neerkomt op je penis in plastic gietenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ook dat voorspelbaar wordt, hij zal eerst een tijdje dwars liggen en dan toch bij Anita terecht komen...
Is goed hoorquote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:36 schreef Canisfire het volgende:
Ja de OP is kut maar ik pas hem aan naar het huidige niveau van de serie
quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:28 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Wat neerkomt op je penis in plastic gieten
Een nieuwe Stefano-Janine verhaallijnquote:Op woensdag 24 mei 2006 00:29 schreef Radegast het volgende:
Het is wachten totdat Dennis met Rabarbara de koffer induikt...kan nooit lang meer duren.
leuk samen met dennis: het duo klojo en jojoquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:45 schreef Canisfire het volgende:
Er komt volgende week serieus een personage in met de naam Jojo
Ja, die Florien houdt er wel van om te rampetampen met oudere jongens. Na Dennis gaat ze een van de broers Alberts doen. Of allebei. Tegelijk.quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:19 schreef suus21 het volgende:
florien en dennis dat zie je echt al van mijlen aankomen..
Een echte Sandersquote:
quote:Op woensdag 24 mei 2006 20:11 schreef mhorvers het volgende:
eeeeh, meestal wil de vrouw niet meer bij zwangerschap!
Vind dr er al aardig zwanger uitzien. Zo te zien een week of twintig...dan kun je een kind al wel voelen.quote:
Het gebrek aan boeiende verhaallijnen proberen ze te verdoezelen door leuke woordspelingen die weinig indruk makenquote:Op woensdag 24 mei 2006 20:15 schreef Canisfire het volgende:
Had ik jou maar voor je dondergereden dan had ik hem in zijn achteruit gezet om het aftemaken
Oh, ik dacht dat het enige verhaallijn was dat nog een beetje boeiend was...quote:Op woensdag 24 mei 2006 20:21 schreef Cheesecake het volgende:
Tering wat duurt de reclame lang.
In deze heeft ze wel aardig gelijk ja. Mannen denken gewoon dat hun jongeheer zulke proporties heeft dat het embryo door de navel naar buiten gestuwd wordt.quote:
quote:Op woensdag 24 mei 2006 20:33 schreef nieky het volgende:
Mos en Vorris, wat een heerlijke verspreking
Ja nu wel idd, maar dat ze "altijd" zegt...quote:Op woensdag 24 mei 2006 20:33 schreef Cheesecake het volgende:
[..]
In deze heeft ze wel aardig gelijk ja. Mannen denken gewoon dat hun jongeheer zulke proporties heeft dat het embryo door de navel naar buiten gestuwd wordt.
Mos, Vorris, Florienquote:Op woensdag 24 mei 2006 20:33 schreef nieky het volgende:
Mos en Vorris, wat een heerlijke verspreking
quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:19 schreef Nielsch het volgende:
Fos...drama queen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
Dan gaat Fos natuurlijk zijn uiterste best doen om te winnen! Met z'n matjequote:Op donderdag 25 mei 2006 13:38 schreef pberends het volgende:
Die winnaar van de Mister Lorentz verkiezing mag zeker juffrouw Anita zoenen.
Ja, en zo leuk zeg ..........als je voor het eerst een baby voelt, is het 2 seconden en voor je het echt denkt te voelen, is het weer weg.Bovendien gebeurt dat echt niet als de moeder zich net heel druk staat te maken en staat te schreeuwen (dat ze besprongen wil worden) maar pas als je heel rustig zit. Maar nee, deze baby schopt gelijk de moeder half lens, vader kan het ook gelijk voelen en hij doet het gelijk een paar minuten. SUPERBABY!!!quote:
Hé.. Pssst... Eigenlijk he.. zit die hele baby er niet!quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:11 schreef Beaudien het volgende:
[..]
Ja, en zo leuk zeg ..........als je voor het eerst een baby voelt, is het 2 seconden en voor je het echt denkt te voelen, is het weer weg.Bovendien gebeurt dat echt niet als de moeder zich net heel druk staat te maken en staat te schreeuwen (dat ze besprongen wil worden) maar pas als je heel rustig zit. Maar nee, deze baby schopt gelijk de moeder half lens, vader kan het ook gelijk voelen en hij doet het gelijk een paar minuten. SUPERBABY!!!![]()
De opa van dian.quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
ja, ik zag een ouwe vent voorbijkomen, wie is dat?
tuurlijk, dr zit altijd zo'n enig puzzeltje tussen, voor als je je mocht vervelenquote:Op donderdag 25 mei 2006 22:49 schreef -Marlii- het volgende:
Was GTST nog beetje leuk? De moeite waard om morgen de hh te kijken?
Ja hai, dat weet ik wel. Maar soms vind ik toch dat je met die kleine details het e.e.a ietsjes realisticher kunt maken.........ik ben dan ook een idealist.quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:44 schreef Taurus het volgende:
[..]
Hé.. Pssst... Eigenlijk he.. zit die hele baby er niet!![]()
![]()
Tis 'n soap hoor mensen. Daar is realiteit ver te zoeken..![]()
Das kut, moet je straks die spelletjesgeit uitzitten.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik typ dit zonder de rest te lezen, ik moet dalijk nog kijken. Ben gister vergeten de video te programmeren.![]()
![]()
Ja ik weet het.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:39 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Das kut, moet je straks die spelletjesgeit uitzitten.
ik zie het woord nietquote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:39 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Das kut, moet je straks die spelletjesgeit uitzitten.
wat heeft dat met het binnenhof te maken?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:18 schreef lady-wrb het volgende:
struisvogelpolitiek
maar ja, daar moet je ook universiteit voor hebben volgens mevrouw kwebbelgeit
weet ik veel, ik heb die opgaven niet verzonnen.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:51 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
wat heeft dat met het binnenhof te maken?
Ze heeft zo iets stinkerigs over zich heen vind ikquote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:29 schreef bloodymary het volgende:
En wat heeft die Patricia een kutsmoel zeg.
Dat hij De Lift nog in durft.quote:
Nazia Oedairamsingh (Jojo Dirks) kan beter in Teluma achter de bar gaan staan als figurant. Zou Mutti vast geen bezwaar tegen gehad hebben.quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:36 schreef Nielsch het volgende:
Die Jojo, die kan écht niet acteren. Het holt echt telkens verder bergafwaarts met de acteerprestaties van de nieuwelingen.
ook vreemd, zo'n overduidelijk allochtoon iemand die een nederlands klinkende naam heeft. nou ja, jojoquote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:55 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Nazia Oedairamsingh (Jojo Dirks) kan beter in Teluma achter de bar gaan staan als figurant. Zou Mutti vast geen bezwaar tegen gehad hebben.![]()
Jaquote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:42 schreef LittleIcequeen het volgende:
Hahaha lachen die Dennis die Barbara ff vol op der bek pakt!!! En dan dat gezicht van Robert
Ach die 2 minuten dat het beeld weg was bekijk ik maandag wel tijdens de herhaling.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:44 schreef Iwan1976 het volgende:
Kijk ik eens een avondje geen GTST, maar neem het op... gaan ze meteen op zwart.
Zit Tim weer met de satellietverbinding te spelen of heeft RTL4 een radicale last minute zomerstop ingelast?
Hier was het wel iets langer dan twee minuten. Van +- 20:00 tot 20:40 was het beeld op zwart.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:45 schreef LittleIcequeen het volgende:
[..]
Ach die 2 minuten dat het beeld weg was bekijk ik maandag wel tijdens de herhaling.
Hier ook.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:58 schreef Cheesecake het volgende:
Hier was het wel iets langer dan twee minuten. Van +- 20:00 tot 20:40 was het beeld op zwart.
veel ruis, storing en ook nog wat beeldquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:04 schreef DaMart het volgende:
Ik ben helemaal vergeten te kijken... iemand die het heeft kunnen kijken en een samenvatting kan geven?
Ja idd, ransaapquote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:54 schreef Beach het volgende:
En een smerige ouwe vent in een rolstoel
Achter het raam gaan zitten gaat dan sneller hoor.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:43 schreef bloodymary het volgende:
Nee, dat zou je doen als je jezelf was, niet als je Dian was, want die gaat voor het geld![]()
Maar dat krijg je ook niet in 1x of je moet je in z'n testament wringen met iets moois en 'm dan vermoorden ofzo.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:37 schreef bloodymary het volgende:
Nou, dat denk ik niet, die vent heeft miljoenen. Voor je dat achter het raam hebt verdiend..........
Ik heb ff met Peter Timofeeff gemaild en volgens hem zit dat wel snor.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Maar dat krijg je ook niet in 1x of je moet je in z'n testament wringen met iets moois en 'm dan vermoorden ofzo.
Goed verhaal!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:10 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik heb ff met Peter Timofeeff gemaild en volgens hem zit dat wel snor.
De Sanders Inc. toren wordt tijdens een zware storm getroffen door de bliksem. De liften raken helemaal ontregeld. De deuren gaan spontaan open en dicht... en Donald kukelt met z'n karretje de donkere en vooral diepe liftschacht in... al dan niet met een beetje 'hulp' van zijn kersverse echtgenote Dian. Alsof dat nog niet genoeg is om hem om zeep te helpen, wordt Donald ook nog geplet door de neerstortende lift, die ervoor zorgt dat Donald nog platter wordt dan het geluksdubbeltje van oom Dagobert.![]()
Hierdoor erft Dian niet alleen het imperium van Donald, maar krijgt ze ook een meerderheidsbelang in Sanders Inc., want in ruil voor 51% van de aandelen van Sanders Inc. wil ze wel afzien van een rechtszaak wegens nalatigheid. Als aanvullende voorwaarde heeft Dian dat Ludo een jaar lang haar butler is, behalve op zon- en feestdagen, want ze heeft toch nog wel wat gevoel in haar donder.![]()
Wat was de cliff gister?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 08:22 schreef Iwan1976 het volgende:
Dramatische kijkcijfers gisteren: 1.018.000 (zwart)kijkers.
Zag hij het niet gewoon vanaf de keuken waar hij op dat moment stond?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:12 schreef lady-wrb het volgende:
dennis die barbera op dr bek pakt en robert die natuurlijk op DAT moment binnenkomt
ja zoiets was het wel geloof ik. in ieder geval heeftie het gezien.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Zag hij het niet gewoon vanaf de keuken waar hij op dat moment stond?
Dennis tegen Robert: "Maar ik was dronken!"quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:12 schreef lady-wrb het volgende:
dennis die barbera op dr bek pakt en robert die natuurlijk op DAT moment binnenkomt
Het was een grapjequote:Op zondag 28 mei 2006 20:07 schreef heaven7 het volgende:
Was Dennis dronken?
Probeer ONMquote:Op zondag 28 mei 2006 21:14 schreef Nielsch het volgende:
Ik denk dat ik het nog een weekje aankijk en dan ga proberen om af te kicken van mijn jarenlange verslaving. Dan heb ik het dus over GTST kijken en niet de drank.
quote:
Wat heet dronken?quote:Op zondag 28 mei 2006 21:08 schreef heaven7 het volgende:
Nou, ik weet het niet zekerHij deed wel erg raar, dus was ie nou dronken of niet?
Misschien...als je geluk hebt.quote:Op maandag 29 mei 2006 12:18 schreef Nielsch het volgende:
En de spelletjesgeit is er weer. Ik ga maar even douchen, boodschappen doen, naar de bibliotheek, m'n vriendin bellen, lunchen, opruimen, de keuken schoonmaken en wellicht als ik dat allemaal gedaan heb gaat GTST weer bijna beginnen.
Wat is Sjors toch een zeikerd.quote:Op maandag 29 mei 2006 12:31 schreef Cheesecake het volgende:
Wat is Jack toch een eikel.
Is het scriptteam de afgelopen jaar opeens veranderd ofzo?quote:Op maandag 29 mei 2006 12:44 schreef ymme het volgende:
Het niveau van het script daalt en daalt steeds lager
Ja door kinderen van de basisschool.quote:Op maandag 29 mei 2006 12:58 schreef pberends het volgende:
[..]
Is het scriptteam de afgelopen jaar opeens veranderd ofzo?
De enige nieuwe schrijver die erbij is gekomen dit seizoen heet Peper Hofstede.quote:Op maandag 29 mei 2006 12:58 schreef pberends het volgende:
Is het scriptteam het afgelopen jaar opeens veranderd ofzo?
Nou, dan mag ie misschien wel wat peper in z'n reet krijgen.quote:Op maandag 29 mei 2006 19:52 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
De enige nieuwe schrijver die erbij is gekomen dit seizoen heet Peper Hofstede.
Nou eerder door pubers, het nieuwe verhaallijn der Miss/mister Lorentz verkiezing, de spanning druipt er vanaf.quote:
Zo, Jack gaat bot doen tegen Anita, wat een verrassing. M'n hart pompt als nooit tevoren zo hard.quote:Op maandag 29 mei 2006 20:13 schreef Nielsch het volgende:
Vrouwen...je kan beter kippen houden.
Ik het het eingelijk over Ninaquote:Op maandag 29 mei 2006 20:16 schreef pberends het volgende:
[..]
Zo, Jack gaat bot doen tegen Anita, wat een verrassing. M'n hart pompt als nooit tevoren zo hard.
Sinds hij heeft geprobeerd met zijn arm een slot te forcerenquote:Op maandag 29 mei 2006 20:36 schreef -Marlii- het volgende:
Sinds wanneer heeft Fos wat met zn sleutelbeen?
Het was niet eens een cliffquote:Op maandag 29 mei 2006 20:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wat een spannende cliff, ik zit nog na te shaken.![]()
wanneer was dat dan?quote:Op maandag 29 mei 2006 20:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sinds hij heeft geprobeerd met zijn arm een slot te forceren![]()
quote:
quote:Op maandag 29 mei 2006 20:39 schreef Dizer het volgende:
Zeg... was het niet Iwan die laatst riep dat het een moordspel als zomercliff is? Who shot Ludo Sanders? Nou zei Barbara wat vandaag daarover![]()
23 juni, dus... we are running out of time!quote:Op maandag 29 mei 2006 20:48 schreef DaMart het volgende:
Wanneer is de cliff eigenlijk?
Was het maar al zoverquote:Op maandag 29 mei 2006 20:59 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
23 juni, dus... we are running out of time!![]()
dat is precies wat ik ook dachtquote:Op maandag 29 mei 2006 20:31 schreef Nielsch het volgende:
Dennis mag op dé logeerkamer van Laura. Ze bedoelt natuurlijk: 'op een van de tientallen logeerkamers die ik heb, want heel Meerdijk kan bij mij wonen'.
Uhm Robert heeft Dennis eruit gekickt en hij mag nu bij Laura blijven als hij van de alcohol afblijft (yeah right). Hij noemde haar ook mam. Nina heeft het laatste restje ego van Fos even lekker onsubtiel de grond ingeboord en Morris heeft voor z'n vriendin een campagne ontworpen zodat zij gekozen zal worden als Queen of Lorentz college ofzo tijdens het bal. De King en Queen mogen op een cruise, dus Fos wil nu King worden en heeft allemaal posters van bodybuilders met z'n eigen hoofd erop door de school gehangen om verkozen te worden. Frank Jr. wil dat Phoebe een van z'n kinderen overneemt. Dinges is nog steeds aan het dromen over Jack. Klaar. Einde.quote:
Huh??quote:Op maandag 29 mei 2006 21:32 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Uhm Robert heeft Dennis eruit gekickt en hij mag nu bij Laura blijven als hij van de alcohol afblijft (yeah right). Hij noemde haar ook mam. Nina heeft het laatste restje ego van Fos even lekker onsubtiel de grond ingeboord en Morris heeft voor z'n vriendin een campagne ontworpen zodat zij gekozen zal worden als Queen of Lorentz college ofzo tijdens het bal. De King en Queen mogen op een cruise, dus Fos wil nu King worden en heeft allemaal posters van bodybuilders met z'n eigen hoofd erop door de school gehangen om verkozen te worden. Frank Jr. wil dat Phoebe een van z'n kinderen overneemt. Dinges is nog steeds aan het dromen over Jack. Klaar. Einde.
Dan ben ik net terug uit Amerika om het te zienquote:Op maandag 29 mei 2006 20:59 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
23 juni, dus... we are running out of time!![]()
Morgen: Robert rijdt naar zijn kantoor bij Sanders Inc en kijkt verwaasd in de camera... *CLIFF*quote:Op maandag 29 mei 2006 22:49 schreef JackieO het volgende:
Volgensmij was dat echt de sufste cliff ooit...
Niets overtreft de bloedstollende cliffhanger uit ONM waarin een koelkastdeur wordt dichtgedaan.quote:Op maandag 29 mei 2006 22:49 schreef JackieO het volgende:
Volgensmij was dat echt de sufste cliff ooit...
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:59 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Niets overtreft de bloedstollende cliffhanger uit ONM waarin een koelkastdeur wordt dichtgedaan.
Was dat niet Joost die de koelkast opendeed en zag dat de bier op was?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:59 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Niets overtreft de bloedstollende cliffhanger uit ONM waarin een koelkastdeur wordt dichtgedaan.
Neequote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:52 schreef Sabinee het volgende:
Ik kijk nooit GTST maar iemand merkte in mn FB op dat ik op Nina lijk.
Is dat positief?
Ligt eraan. Qua uiterlijk ben je voor veel mannen dan nog best wel fuckable geloof ik. Qua karakter ben je dan echt een bitch.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:52 schreef Sabinee het volgende:
Is dat positief?
Vind ik niet hoor, dan lijk je ook op Florien, Bar, enzovoortsquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:52 schreef Sabinee het volgende:
Is dat positief?
Ehm.. je lijkt er geen meter op Nina. Trouwens.. Nina is best leukquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:52 schreef Sabinee het volgende:
Is dat positief?
Die actie van Ludo was ook zo lekker voorspelbaarquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:23 schreef pberends het volgende:
Hmm, dat gezeik met die zwangerschap is bijster origineel en erg onvoorspelbaar, en nog spannend ook.
Dit meen je toch niet zeg:quote:Op maandag 29 mei 2006 21:32 schreef Nielsch het volgende:
[..]
De King en Queen mogen op een cruise, dus Fos wil nu King worden en heeft allemaal posters van bodybuilders met z'n eigen hoofd erop door de school gehangen om verkozen te worden. .
Wie werkt 10 jr bij S inc? Heb het gemist vandaagquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:29 schreef pberends het volgende:
"Ze werkt al tien jaar bij ons"
Zo, de tijd gaan snel bij Sanders Inc...
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:05 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dit meen je toch niet zeg:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Slechte opmerking. Die foto's kunnen wel degelijk. Ik zou dan zeggen:quote:
Fos is cool, de enige die het tegen Ludo aankanquote:Op woensdag 31 mei 2006 08:11 schreef Beaudien het volgende:
Ik moet altijd echt enorm lachen om Fos.HIj draagt dan wel niet veel bij maar toch vind ik hem lollig.
Gewoon soms die opmerkingen of de blik die hij heeft.![]()
Ik las 'Hij draagt dan wel niet veel...'quote:Op woensdag 31 mei 2006 08:11 schreef Beaudien het volgende:
Ik moet altijd echt enorm lachen om Fos.HIj draagt dan wel niet veel bij maar toch vind ik hem lollig.
Gewoon soms die opmerkingen of de blik die hij heeft.![]()
Heeft Morris dan precies zo met zn hand gezeten en zn ogen dicht en zn mond in kusstand zodat die hand precies het gezicht van die jojo omsluit en haar lippen exact zo getuit waren dat het als een puzzeltje op Morris getuite lippen past?quote:Op woensdag 31 mei 2006 08:30 schreef pberends het volgende:
[..]
Slechte opmerking. Die foto's kunnen wel degelijk. Ik zou dan zeggen:
"Yeah right, alsof die dikke zo goed kan photoshoppen"
Lijkt me ook sterk idd.quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:29 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Heeft Morris dan precies zo met zn hand gezeten en zn ogen dicht en zn mond in kusstand zodat die hand precies het gezicht van die jojo omsluit en haar lippen exact zo getuit waren dat het als een puzzeltje op Morris getuite lippen past?
![]()
Hier en daar zat er wel eentje op dr voorhoofd.quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:04 schreef tessie het volgende:
Ik zag trouwens helemaal geen puisten bij Charlie....![]()
Eerder het minst erge dieptepunt, vond er weinig aan...quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:06 schreef Urquhart het volgende:
Jef de zanger was wel het hoogtepunt van de afgelopen maanden
Goeie vraag.quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:22 schreef Nielsch het volgende:
Waarom krijgt Charlie in godsnaam een kind? Ze heeft zelf nog maar het geestelijke verstand van iemand van 15.
quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:20 schreef suus21 het volgende:
gisteren was echt de allerslechtste/saaiste aflevering ooit...
quote:
wat me opviel haar benen glommen zo erg dat ik dacht die heeft een zijden panty aan oid de rest was doffig getintquote:Op woensdag 31 mei 2006 22:08 schreef heaven7 het volgende:
Ik wou een paar uur geledenschrijven: Het lijkt wel kinderporno.
Met een half naakte Nina dus
Ik dacht precies hetzelfde!quote:Op donderdag 1 juni 2006 00:48 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
wat me opviel haar benen glommen zo erg dat ik dacht die heeft een zijden panty aan oid de rest was doffig getint
Marly is 18quote:Op woensdag 31 mei 2006 22:08 schreef heaven7 het volgende:
Ik wou een paar uur geledenschrijven: Het lijkt wel kinderporno.
Met een half naakte Nina dus
Dat komt omdat Charlie door die recast ineens iets volwassener is geworden, die Aukje-Charlie zou het nooit gekund hebben.quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:22 schreef Nielsch het volgende:
Waarom krijgt Charlie in godsnaam een kind? Ze heeft zelf nog maar het geestelijke verstand van iemand van 15.
"Ludo gonna die" - Greatest Hits 1995 - 2006quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:14 schreef Iwan1976 het volgende:
Hoe vaak krijgen we nog te horen dat Ludo vermoord gaat worden?![]()
neusquote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:45 schreef kissa het volgende:
[..]
Tijd om wat aan haar wallen (ogen) te doen![]()
Dat is toch geen reden om niet naar GTST te kijken.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:56 schreef Frey het volgende:
Omdat er op datzelfde moment 2 voetbalwedstrijden bezig waren van Oranje en jong Oranje.
en ik was er een vanquote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:47 schreef Iwan1976 het volgende:
Kijkcijfers van gisteren: 887.000 kijkers en daarmee het laagterecord van dit seizoen!
Ik ook.quote:
Volgens mij had ze echt een panty aan hoor!quote:Op donderdag 1 juni 2006 00:48 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
wat me opviel haar benen glommen zo erg dat ik dacht die heeft een zijden panty aan oid de rest was doffig getint
Gelukkig ging het om mijn foto's en kent die persoon me niet in het echtquote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:07 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ligt eraan. Qua uiterlijk ben je voor veel mannen dan nog best wel fuckable geloof ik. Qua karakter ben je dan echt een bitch.
+/- 20:00u - 20:30u op RTL4quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:50 schreef Sabinee het volgende:
[..]
Gelukkig ging het om mijn foto's en kent die persoon me niet in het echt
Hoe laat is dat eigenlijk op TV? en welke zender?![]()
Bij het zien van wat foto's had ik niet echt het idee van: "hey da's net Marly".quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:51 schreef Sabinee het volgende:
Oke dankjewel
Nu wil ik het wel eens zien ook
Nee, helemaal niet idd. Gelukkig maar voor Sabinee trouwensquote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Bij het zien van wat foto's had ik niet echt het idee van: "hey da's net Marly".![]()
![]()
Idd.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:29 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet idd. Gelukkig maar voor Sabinee trouwens
Dat ik niet Marly ben? Of begrijp ik het verkeerdquote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Bij het zien van wat foto's had ik niet echt het idee van: "hey da's net Marly".![]()
![]()
Marly speelt Nina.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:23 schreef Sabinee het volgende:
[..]
Dat ik net Marly ben? Of begrijp ik het verkeerd![]()
Wie is Marly dan weer?
Heelp ik ben verdwaald in het GTST bos![]()
Goodquote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:26 schreef Sabinee het volgende:
Oee net te laat ge-edit
Na 3 keer lezen snapte ik het weer
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:09 schreef pberends het volgende:
Goh, Florien denkt even bij Bing's werkplaats die posters op te kunnen hangen.
Zou Sanders Inc geen camera's hebben? Lekker naief van de Grote Ludoquote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:13 schreef Frankie79 het volgende:
In zo'n groot pand maar 1 schoonmaakster![]()
Wat een toeval....quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:25 schreef Frankie79 het volgende:
Wordt Bing betrapt bij het terugbrengen van de laptops![]()
2 moorden plegen om een paar laptops die niets waard zijnquote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:28 schreef Frankie79 het volgende:
Spanning komt wel weer beetje trg in de soap.
Eindelijk.....
En daarna een nueckbuert van Dennis.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:29 schreef Cheesecake het volgende:
Je ziet Dian gewoon denken....'Ouwe viezerik'.
Ik vond het weinig boeiend allemaal... wat boeit mij de zoveelste probleem waar Bing in verzeild raaktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |