+/- 20:00u - 20:30u op RTL4quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:50 schreef Sabinee het volgende:
[..]
Gelukkig ging het om mijn foto's en kent die persoon me niet in het echt
Hoe laat is dat eigenlijk op TV? en welke zender?![]()
Bij het zien van wat foto's had ik niet echt het idee van: "hey da's net Marly".quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:51 schreef Sabinee het volgende:
Oke dankjewel
Nu wil ik het wel eens zien ook
Nee, helemaal niet idd. Gelukkig maar voor Sabinee trouwensquote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Bij het zien van wat foto's had ik niet echt het idee van: "hey da's net Marly".![]()
![]()
Idd.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:29 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet idd. Gelukkig maar voor Sabinee trouwens
Dat ik niet Marly ben? Of begrijp ik het verkeerdquote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Bij het zien van wat foto's had ik niet echt het idee van: "hey da's net Marly".![]()
![]()
Marly speelt Nina.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:23 schreef Sabinee het volgende:
[..]
Dat ik net Marly ben? Of begrijp ik het verkeerd![]()
Wie is Marly dan weer?
Heelp ik ben verdwaald in het GTST bos![]()
Goodquote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:26 schreef Sabinee het volgende:
Oee net te laat ge-edit
Na 3 keer lezen snapte ik het weer
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:09 schreef pberends het volgende:
Goh, Florien denkt even bij Bing's werkplaats die posters op te kunnen hangen.
Zou Sanders Inc geen camera's hebben? Lekker naief van de Grote Ludoquote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:13 schreef Frankie79 het volgende:
In zo'n groot pand maar 1 schoonmaakster![]()
Wat een toeval....quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:25 schreef Frankie79 het volgende:
Wordt Bing betrapt bij het terugbrengen van de laptops![]()
2 moorden plegen om een paar laptops die niets waard zijnquote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:28 schreef Frankie79 het volgende:
Spanning komt wel weer beetje trg in de soap.
Eindelijk.....
En daarna een nueckbuert van Dennis.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:29 schreef Cheesecake het volgende:
Je ziet Dian gewoon denken....'Ouwe viezerik'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |