Dat heb ik zo vaak, daar wen je op een gegeven moment wel aanquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:40 schreef Lyr het volgende:
Zijn er hier reacties weggehaald (waaronder eentje van mij), of was ik gisteren zo bezopen dat ik alleen maar dacht dat ik er nog iets gepost had?
Ja mijn hele rel is eruit gehaaltquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:40 schreef Lyr het volgende:
Zijn er hier reacties weggehaald (waaronder eentje van mij), of was ik gisteren zo bezopen dat ik alleen maar dacht dat ik er nog iets gepost had?
Die hele slowchat inderdaad. En ik heb die zooi weggehaald, en de reacties op die zooi. Dacht alleen dat ik er ook nog een berichtje had neergezet. Niet dusquote:
Waarom waaromquote:Op donderdag 1 juni 2006 07:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Die hele slowchat inderdaad. En ik heb die zooi weggehaald, en de reacties op die zooi. Dacht alleen dat ik er ook nog een berichtje had neergezet. Niet dus.
Omdat het bagger was, simpelquote:
Het is al lekker aan het wegzakken. Als het geschopt wordt kan het altijd nog dicht.quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:34 schreef guitarist.nl het volgende:
Het goedemorgen topic is niet leuk meer nu jullie hem elke keer open laten staan,
kunnen jullie hem niet gewoon elke dag braaf in de middag dichtgooien
quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:34 schreef guitarist.nl het volgende:
Het goedemorgen topic is niet leuk meer nu jullie hem elke keer open laten staan,
kunnen jullie hem niet gewoon elke dag braaf in de middag dichtgooien
ik zal je het ff makkelijk makenquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:01 schreef NJ het volgende:
Ik stel voor dat we het voor de zekerheid maar gewoon helemaal sluiten.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:04 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ik zal je het ff makkelijk maken![]()
Goedemorgen deze donderdag de 1e
Aan het topic an sich niets, maar vrijwel alle reacties waren stom. Stom zeg ik je!quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:40 schreef Quistis het volgende:
Sherfok Holmes
wat was er mis mee stofje??![]()
ok, duidelijk.. duidelijk zeg ik je!quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:48 schreef Stofje het volgende:
[..]
Aan het topic an sich niets, maar vrijwel alle reacties waren stom. Stom zeg ik je!
Mijne nietquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:48 schreef Stofje het volgende:
[..]
Aan het topic an sich niets, maar vrijwel alle reacties waren stom. Stom zeg ik je!
quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:22 schreef Quistis het volgende:
[..]
jah... voordat ik hallo terug kon zeggen... was ie al dicht...![]()
bij deze alsnog!![]()
Quote 'm dan, dan kunnen anderen ook lachen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:56 schreef Chriz2k het volgende:
Gefeliciteerd, ik moest hardop lachen om die sluitpost!
quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:55 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Doe maar een slotje, het is al doodgebloed..
quote:
Hrm.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:01 schreef mcDavid het volgende:
ik las "Ik ben even de kluns kwijt"
Op zich is dat natuurlijk ook wel een toffe titel voor een FB topic!![]()
Gevonden!quote:
iemand die geen PI's of grammatica regels gebruikt, verdient het niet goedemorgen te zeggen!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:11 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Whehehe ik had nog geen goedemorgen gezegt![]()
Niet liefquote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:14 schreef mcDavid het volgende:
[..]
iemand die geen PI's of grammatica regels gebruikt, verdient het niet goedemorgen te zeggen!
Hoi!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:33 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Had ik al eens gezegd dat jij mijn favoriete mod bent?
Nah voorruit, nog ff dan.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:10 schreef Biancavia het volgende:
Het grote rubberen eendjes topic!
Nou wij, de users, vinden het dus wél leuk. [afbeelding]
Ah, excuus.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:49 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Dat zijn spastische bewegingen, als ik me niet vergis.
Geniaal! Ik ga er een triangeltje bij maken!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ah, excuus.Ik dacht dat hij misschien op een xylofoon aan het hengsten was, want ik zag ook iets wits (stokje?) bewegen.
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:52 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Geniaal! Ik ga er een triangeltje bij maken!
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:05 schreef Croupouque het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zijn kwijl was eerst ook geanimeerd, maar dat werkte niet echt.
Hulde!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:05 schreef Croupouque het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zijn kwijl was eerst ook geanimeerd, maar dat werkte niet echt.
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:47 schreef Bosbeetle het volgende:
De GPD [Deel CDXXI] Geil type! :9.
dit is nummertje CDXXI kan een modje dat even veranderen
quote:
Ik heb vandaag andijvie op.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:33 schreef SiemeN het volgende:
Vandaag stem ik een keer niet op andijvie.
Kan ook prima in een saladequote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:39 schreef Stofje het volgende:
[..]
Andijvie is doorgaans avondeten. Heb jij het op je boterham gehad?
In het weekend eten wij hier 's middags warm!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:39 schreef Stofje het volgende:
[..]
Andijvie is doorgaans avondeten. Heb jij het op je boterham gehad?
Nee hoor, geen enkel probleem mee. Ik juich dat soort zaken juist toe.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
In het weekend eten wij hier 's middags warm!
Problemen mee?
Ik moet bekennen dat ik andijviestamppot lekkerder vind!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:58 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nee hoor, geen enkel probleem mee. Ik juich dat soort zaken juist toe.
Maar andijvie?
Bedankt voor de FeedBack.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik andijviestamppot lekkerder vind!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende: Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:41 schreef Biancavia het volgende:
Geslacht veranderen lukt wel
Magtie wel weer open?
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:50 schreef remlof het volgende:
ik ontken elke aansprakelijkheid voor Waarom Bestaan wij? (2)
[afbeelding] !
quote:
Je hebt recht op 1 telefoontje, je mag dus kiezen tussen je advocaat of een bierbrouwer naar keuze.quote:
Grolsche Bierbrouwerij Nederland BVquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:56 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je hebt recht op 1 telefoontje, je mag dus kiezen tussen je advocaat of een bierbrouwer naar keuze.![]()
Jupiler werkt prima tegen een kater. Heb ik net bij wijze van proef uitgevonden.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Grolsche Bierbrouwerij Nederland BV
Eibergsewg 10, 7141CE Groenlo
Tel: 0544-479111
*belt
Neen.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:42 schreef most_wanted het volgende:
Wellicht als je Stofje een handje helpt daar beneden.
Die voetballer die Konéquote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:14 schreef Dribbel_ het volgende:
bup me topic is dicht kan dat kloppen ?
Okee ik beloof dat ik vanaf nu een week geen topic zal openen.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die voetballer die Koné
Slalijoesxx kom eens hier
Hey Le0!!!!!!!!!!!1eins
Yvonnneeee
Yvonne vindt ONZ saai..
Backup Slowchattopic voor Guitarist.nl
[Dribbel_] Met kippie le0 en die opa
Ik zou er niet mee doorgaan als ik jou was.
Of doe het eigenlijk maar wel. Dan zijn we als het goed is weer een tijdje van je af.
OK ik heb het doorquote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:26 schreef RaymanNL het volgende:
Ik ben ook erven de klus kwijt
WTF is Butapih???? Waar is doe mod geweest
Kijk: Het was leuk Butapih. NOT!!
Ik ga het niet opruimen, ik gooi het dicht. Maak maar een nieuw deel twee aan, daar houd ik dan wel een oogie op. Deal?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:12 schreef Dribbel_ het volgende:
[Paint] Moslim wie? #2
ban die 2 helmjosti's ff en ruim de zooi op![]()
Als jij de OP er in plakt voor mequote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:19 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik ga het niet opruimen, ik gooi het dicht. Maak maar een nieuw deel twee aan, daar houd ik dan weleen oogie op. Deal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |