Dat heb ik zo vaak, daar wen je op een gegeven moment wel aanquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:40 schreef Lyr het volgende:
Zijn er hier reacties weggehaald (waaronder eentje van mij), of was ik gisteren zo bezopen dat ik alleen maar dacht dat ik er nog iets gepost had?
Ja mijn hele rel is eruit gehaaltquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:40 schreef Lyr het volgende:
Zijn er hier reacties weggehaald (waaronder eentje van mij), of was ik gisteren zo bezopen dat ik alleen maar dacht dat ik er nog iets gepost had?
Die hele slowchat inderdaad. En ik heb die zooi weggehaald, en de reacties op die zooi. Dacht alleen dat ik er ook nog een berichtje had neergezet. Niet dusquote:
Waarom waaromquote:Op donderdag 1 juni 2006 07:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Die hele slowchat inderdaad. En ik heb die zooi weggehaald, en de reacties op die zooi. Dacht alleen dat ik er ook nog een berichtje had neergezet. Niet dus.
Omdat het bagger was, simpelquote:
Het is al lekker aan het wegzakken. Als het geschopt wordt kan het altijd nog dicht.quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:34 schreef guitarist.nl het volgende:
Het goedemorgen topic is niet leuk meer nu jullie hem elke keer open laten staan,
kunnen jullie hem niet gewoon elke dag braaf in de middag dichtgooien
quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:34 schreef guitarist.nl het volgende:
Het goedemorgen topic is niet leuk meer nu jullie hem elke keer open laten staan,
kunnen jullie hem niet gewoon elke dag braaf in de middag dichtgooien
ik zal je het ff makkelijk makenquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:01 schreef NJ het volgende:
Ik stel voor dat we het voor de zekerheid maar gewoon helemaal sluiten.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:04 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ik zal je het ff makkelijk maken![]()
Goedemorgen deze donderdag de 1e
Aan het topic an sich niets, maar vrijwel alle reacties waren stom. Stom zeg ik je!quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:40 schreef Quistis het volgende:
Sherfok Holmes
wat was er mis mee stofje??![]()
ok, duidelijk.. duidelijk zeg ik je!quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:48 schreef Stofje het volgende:
[..]
Aan het topic an sich niets, maar vrijwel alle reacties waren stom. Stom zeg ik je!
Mijne nietquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:48 schreef Stofje het volgende:
[..]
Aan het topic an sich niets, maar vrijwel alle reacties waren stom. Stom zeg ik je!
quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:22 schreef Quistis het volgende:
[..]
jah... voordat ik hallo terug kon zeggen... was ie al dicht...![]()
bij deze alsnog!![]()
Quote 'm dan, dan kunnen anderen ook lachen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:56 schreef Chriz2k het volgende:
Gefeliciteerd, ik moest hardop lachen om die sluitpost!
quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:55 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Doe maar een slotje, het is al doodgebloed..
quote:
Hrm.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:01 schreef mcDavid het volgende:
ik las "Ik ben even de kluns kwijt"
Op zich is dat natuurlijk ook wel een toffe titel voor een FB topic!![]()
Gevonden!quote:
iemand die geen PI's of grammatica regels gebruikt, verdient het niet goedemorgen te zeggen!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:11 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Whehehe ik had nog geen goedemorgen gezegt![]()
Niet liefquote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:14 schreef mcDavid het volgende:
[..]
iemand die geen PI's of grammatica regels gebruikt, verdient het niet goedemorgen te zeggen!
Hoi!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:33 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Had ik al eens gezegd dat jij mijn favoriete mod bent?
Nah voorruit, nog ff dan.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:10 schreef Biancavia het volgende:
Het grote rubberen eendjes topic!
Nou wij, de users, vinden het dus wél leuk. [afbeelding]
Ah, excuus.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:49 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Dat zijn spastische bewegingen, als ik me niet vergis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |