Oh ja, daar hadden ze ook Tsunami's.quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:40 schreef -scorpione- het volgende:
Gister the Day After Tomorrow maar weer eens gekeken. Ik ben voorbereid![]()
schrok je?quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:40 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik geef toe, ik trapte erin.
Een beetje; maar ik heb ook niet echt lekker geslapen; dus ben wat schrikachtig atm.quote:
't regent hier in 't midden van het land wel fatsoenlijk door, daar niet van.quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:37 schreef rubbereend het volgende:
is het westen al overstroomd?
Eerste beelden zijn binnenquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:37 schreef rubbereend het volgende:
*hoopt heel hard*quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:37 schreef rubbereend het volgende:
Rotterdam meldt droge voetjes.quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:37 schreef rubbereend het volgende:
Beach Boys - Surfing USA Hollandquote:Op donderdag 25 mei 2006 15:54 schreef BaajGuardian het volgende:
Ja sorry duurde even voordat ik kon reageren, het is niet makkelijk je pc aan te sluiten op een surfplank
Heerenveen staat iig nu onder water.
Op of rond 25 mei...quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:43 schreef Drugshond het volgende:
Ik zal blij zijn als dit topic weer dicht mag. Kijkt nogmaals geduldig op de klok.
tdat een goeie film noemen...quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:42 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Oh ja, daar hadden ze ook Tsunami's.Goede film wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |