Omdat het helemaal geen bedreiging voor de aarde vormt, die kerel die beweert van wel zegt dat hij een waarschuwing van aliens heeft gekregen waarmee hij contact heeftquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:53 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Lijpe shit allemaal.
Waarom is dit al die tijd eigenlijk nog niet op het nieuws geweest?
SBS actienieuws mischien.quote:Op woensdag 24 mei 2006 21:32 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Nou dat lijkt me toch een goede reden om het op het nieuws te laten komen
Hoax misschien?quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:53 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Lijpe shit allemaal.
Waarom is dit al die tijd eigenlijk nog niet op het nieuws geweest?
Het heeft ook flink geregend vandaagquote:Op woensdag 24 mei 2006 13:38 schreef Maisnon het volgende:
Ik voel nattigheid!
voorbodequote:
Er aan gaan we zowiezo op een gegeven moment, nou gaan we in ieder geval gezellig met zijn allen.quote:
Neem alvast maar afscheid.quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:24 schreef ne0c0rt3xx het volgende:
mocht die bullshit egt gebeure he, benk dan genaaid als ik in spanje woon ?
ligt eraan waar? maar dat had je zelf ook wel kunnen bedenkenquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:24 schreef ne0c0rt3xx het volgende:
mocht die bullshit egt gebeure he, benk dan genaaid als ik in spanje woon ?
echt wel, je kunt heul geen 100 meter recht naar boven lopenquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:12 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
ligt eraan waar? maar dat had je zelf ook wel kunnen bedenken![]()
op een berg van 100 meter loop je niet echt gevaar hoor![]()
quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:27 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
echt wel, je kunt heul geen 100 meter recht naar boven lopen
Wie zorgt er voor de hapjes en drankjes?quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er aan gaan we zowiezo op een gegeven moment, nou gaan we in ieder geval gezellig met zijn allen.
Een soort van tsunami-meet in heaven![]()
de ober tochquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:35 schreef Skyloto het volgende:
[..]
Wie zorgt er voor de hapjes en drankjes?
die alleen tegen betaling....quote:
Ik zou het persoonlijk wel op prijs stellen, als de mensen in Limburg morgen een minuutje stilte hielden voor ons arme overledenen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:35 schreef Simmertje het volgende:
Nou iedereen veel plezier met zijn of haar laatste dag
Als het Nederland zou treffen tot aan de Duitse grens vind je dit natuurlijk ook nog?quote:
Verrek zie ik daar toch opeens Noach voorbij drijvenquote:Op donderdag 25 mei 2006 09:15 schreef Hallulama het volgende:
Effe naar buiten kijken, zie je nog dieren, vogels enzo? Zo ja, dan is alles okay, zo nee, dan eeh...
Dat ze dat zo lang geleden al voorzien hadden zegquote:Op donderdag 25 mei 2006 00:46 schreef Dr_Crouton het volgende:
Hemelvaert eh?
Tof, ik blijf gespaard.quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
En aan de andere kant......
Volgens mij zijn het grotendeels Nederlanders die blub gaan zeggen
[afbeelding]
Dat was niet de NASA maar een ex-werknemer van de NASA die een bericht had gekregen van god of dooie mensen uit een andere dimensie of zoiets toch?quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:12 schreef Nee het volgende:
Amerika bereidt zich voor op Tsunami; naar eigen zeggen een training
[..]
Bron: Xerson.nl
En dat terwijl de NASA een paar weken terug nog beweerde dat er geen gevaar was voor een eventuele tsunami.
We gaan allemaal dood.![]()
quote:Op donderdag 25 mei 2006 11:25 schreef jp84 het volgende:
OMFGGGG!!!!!!!!!!!!!!
golven worden verwacht over 5 uur!!!!!11
http://www.nu.nl/news/740171/24/Atlantische_Oceaan_Inslag.html
http://www.cnn.com/2006/W(...)pact.reut/index.html
OMG nu ook op NED2!!
Ik geef toe, ik trapte erin.quote:Op donderdag 25 mei 2006 11:25 schreef jp84 het volgende:
OMFGGGG!!!!!!!!!!!!!!
golven worden verwacht over 5 uur!!!!!11
http://www.nu.nl/news/740171/24/Atlantische_Oceaan_Inslag.html
http://www.cnn.com/2006/W(...)pact.reut/index.html
OMG nu ook op NED2!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |