Hoax misschien?quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:53 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Lijpe shit allemaal.
Waarom is dit al die tijd eigenlijk nog niet op het nieuws geweest?
Het heeft ook flink geregend vandaagquote:Op woensdag 24 mei 2006 13:38 schreef Maisnon het volgende:
Ik voel nattigheid!
voorbodequote:
Er aan gaan we zowiezo op een gegeven moment, nou gaan we in ieder geval gezellig met zijn allen.quote:
Neem alvast maar afscheid.quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:24 schreef ne0c0rt3xx het volgende:
mocht die bullshit egt gebeure he, benk dan genaaid als ik in spanje woon ?
ligt eraan waar? maar dat had je zelf ook wel kunnen bedenkenquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:24 schreef ne0c0rt3xx het volgende:
mocht die bullshit egt gebeure he, benk dan genaaid als ik in spanje woon ?
echt wel, je kunt heul geen 100 meter recht naar boven lopenquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:12 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
ligt eraan waar? maar dat had je zelf ook wel kunnen bedenken![]()
op een berg van 100 meter loop je niet echt gevaar hoor![]()
quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:27 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
echt wel, je kunt heul geen 100 meter recht naar boven lopen
Wie zorgt er voor de hapjes en drankjes?quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er aan gaan we zowiezo op een gegeven moment, nou gaan we in ieder geval gezellig met zijn allen.
Een soort van tsunami-meet in heaven![]()
de ober tochquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:35 schreef Skyloto het volgende:
[..]
Wie zorgt er voor de hapjes en drankjes?
die alleen tegen betaling....quote:
Ik zou het persoonlijk wel op prijs stellen, als de mensen in Limburg morgen een minuutje stilte hielden voor ons arme overledenen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:35 schreef Simmertje het volgende:
Nou iedereen veel plezier met zijn of haar laatste dag
Als het Nederland zou treffen tot aan de Duitse grens vind je dit natuurlijk ook nog?quote:
Verrek zie ik daar toch opeens Noach voorbij drijvenquote:Op donderdag 25 mei 2006 09:15 schreef Hallulama het volgende:
Effe naar buiten kijken, zie je nog dieren, vogels enzo? Zo ja, dan is alles okay, zo nee, dan eeh...
Dat ze dat zo lang geleden al voorzien hadden zegquote:Op donderdag 25 mei 2006 00:46 schreef Dr_Crouton het volgende:
Hemelvaert eh?
Tof, ik blijf gespaard.quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
En aan de andere kant......
Volgens mij zijn het grotendeels Nederlanders die blub gaan zeggen
[afbeelding]
Dat was niet de NASA maar een ex-werknemer van de NASA die een bericht had gekregen van god of dooie mensen uit een andere dimensie of zoiets toch?quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:12 schreef Nee het volgende:
Amerika bereidt zich voor op Tsunami; naar eigen zeggen een training
[..]
Bron: Xerson.nl
En dat terwijl de NASA een paar weken terug nog beweerde dat er geen gevaar was voor een eventuele tsunami.
We gaan allemaal dood.![]()
quote:Op donderdag 25 mei 2006 11:25 schreef jp84 het volgende:
OMFGGGG!!!!!!!!!!!!!!
golven worden verwacht over 5 uur!!!!!11
http://www.nu.nl/news/740171/24/Atlantische_Oceaan_Inslag.html
http://www.cnn.com/2006/W(...)pact.reut/index.html
OMG nu ook op NED2!!
Ik geef toe, ik trapte erin.quote:Op donderdag 25 mei 2006 11:25 schreef jp84 het volgende:
OMFGGGG!!!!!!!!!!!!!!
golven worden verwacht over 5 uur!!!!!11
http://www.nu.nl/news/740171/24/Atlantische_Oceaan_Inslag.html
http://www.cnn.com/2006/W(...)pact.reut/index.html
OMG nu ook op NED2!!
Oh ja, daar hadden ze ook Tsunami's.quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:40 schreef -scorpione- het volgende:
Gister the Day After Tomorrow maar weer eens gekeken. Ik ben voorbereid![]()
schrok je?quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:40 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik geef toe, ik trapte erin.
Een beetje; maar ik heb ook niet echt lekker geslapen; dus ben wat schrikachtig atm.quote:
't regent hier in 't midden van het land wel fatsoenlijk door, daar niet van.quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:37 schreef rubbereend het volgende:
is het westen al overstroomd?
Eerste beelden zijn binnenquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:37 schreef rubbereend het volgende:
*hoopt heel hard*quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:37 schreef rubbereend het volgende:
Rotterdam meldt droge voetjes.quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:37 schreef rubbereend het volgende:
Beach Boys - Surfing USA Hollandquote:Op donderdag 25 mei 2006 15:54 schreef BaajGuardian het volgende:
Ja sorry duurde even voordat ik kon reageren, het is niet makkelijk je pc aan te sluiten op een surfplank
Heerenveen staat iig nu onder water.
Op of rond 25 mei...quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:43 schreef Drugshond het volgende:
Ik zal blij zijn als dit topic weer dicht mag. Kijkt nogmaals geduldig op de klok.
tdat een goeie film noemen...quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:42 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Oh ja, daar hadden ze ook Tsunami's.Goede film wel.
Nee.quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:37 schreef rubbereend het volgende:
Ik heb mijn scubapak al aan, uit voorzorg...quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:42 schreef One_of_the_few het volgende:
volgens mij zijn er hiet stiekum mensen die wel geloven dat vandaag zo ding gaat inslaan..
omg!!! omg omg omfg!!!quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:51 schreef jp84 het volgende:
http://www.savelivesinmayforum.com/Topic3024-6-1.aspx
Die link doet niets, of is in ieder geval erg traag!quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:51 schreef jp84 het volgende:
noh...ben er nog steeds, regent alleen beetje hierquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:12 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
ligt eraan waar? maar dat had je zelf ook wel kunnen bedenken![]()
op een berg van 100 meter loop je niet echt gevaar hoor![]()
uhm .. d'r wordt dus niks geupdate aan dat plaatje behalve de tijd .. heb hier 2 tabs open staan met 30 minuten verschil en het plaatje is hetzelfde .. wolken staan stilquote:Op donderdag 25 mei 2006 17:36 schreef Hallulama het volgende:
(image is live and updated every fifteen minutes)
According to an informant on the Craigslist Political forum for Washington, D.C., all members of Congress received a memo this morning about "evacuation drills" that would be run later today. Coincidence?quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:51 schreef jp84 het volgende:
ik bied een zak rijstquote:
Komt omdat de camera al weggespoeld isquote:Op donderdag 25 mei 2006 20:42 schreef moussie het volgende:
[..]
uhm .. d'r wordt dus niks geupdate aan dat plaatje behalve de tijd .. heb hier 2 tabs open staan met 30 minuten verschil en het plaatje is hetzelfde .. wolken staan stil
erm .. denk dat het anyway 1 voor 1 wordt ..quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Maar ik bedoel met z'n allen tegelijk![]()
En wel vandaag
het sucksquote:Op donderdag 25 mei 2006 21:12 schreef amaranta het volgende:
Nou ja waarom gebeuren deze dingen altijd eerst in America?
Dan is het weer in Metropolis.
Dan vallen de aliens weer het witte huis aan.
Ik snap het niet.
Dan kunnen Bush en WIll Smith de aarde misschien nog redden.quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:16 schreef Aarde het volgende:
[..]
het sucks
ze zijn ons altijd voorwaarom niet wij - nu
grrrr
is wel een wetenschappelijke benadering. Het congress krijgt mail, dus het zal wel zo zijnquote:Op donderdag 25 mei 2006 20:43 schreef jp84 het volgende:
[..]
According to an informant on the Craigslist Political forum for Washington, D.C., all members of Congress received a memo this morning about "evacuation drills" that would be run later today. Coincidence?
It is really happening!!!
Screenshot or it didn't happen.quote:
quote:
Ik keek ook; maar meer omdat ik de uitslag van de Giro wou weten.quote:
Dat zijn de windwaarschuwingen schat; niet de zeewaarschuwingen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:39 schreef jp84 het volgende:
pagina 710 txt
quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:39 schreef jp84 het volgende:
pagina 710 txt
Hahaha zou die een meteoor op zijn server hebben gekregenquote:
wel flauw dat ze dicht zijnquote:Op donderdag 25 mei 2006 21:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hahaha zou die een meteoor op zijn server hebben gekregen![]()
Bad Request (Invalid Hostname)![]()
verkoop de huid nooit voordat de beer geschoten..quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:09 schreef Mathijz het volgende:
Ik zal alvast mn opblaasboot weer leeg laten lopen
Zodra er vulkanen uitbarsten onderwater (door de impact van die meteoriet of deel ervan) met schokgolven als gevolg (wat er dus wordt beweerd door die franse mafkees) dan wordt dit geregistreerd door de talloze meetpunten op deze planeet waaronder door 't KNMI en andere seismische instituten, die sturen echt wel een alarm uit en ze gaan echt niet dingen verzwijgen.. wat zouden ze daarmee opschieten? nog minder dan dingen vertellen aan de samenleving!quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:05 schreef moussie het volgende:
tja .. maar met al die losse fragmenten van dit ding bvb weet je het dus niet zeker .. en ga je dan halve landen op stang jagen en verkassen voor iets wat misschien niets is ?
duh .. het gaat dus om die periode voor de evtle geregistreerde uitbarstingen .. als er een 50/50 kans is dat het gebeurd, wat doe je dan .. vertel je het of niet ?quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:13 schreef FrozenRealm het volgende:
[..]
Zodra er vulkanen uitbarsten onderwater (door de impact van die meteoriet of deel ervan) met schokgolven als gevolg (wat er dus wordt beweerd door die franse mafkees) dan wordt dit geregistreerd door de talloze meetpunten op deze planeet waaronder door 't KNMI en andere seismische instituten, die sturen echt wel een alarm uit en ze gaan echt niet dingen verzwijgen.. wat zouden ze daarmee opschieten? nog minder dan dingen vertellen aan de samenleving!
Dan zijn er minder mensen om belastingen te betalen als er een miljoen doden zijn.quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:58 schreef moussie het volgende:
hmm .. neemt niet weg dat als zoiets echt zou gaan gebeuren je denk ik idd weinig info zou krijgen van de overheid .. zeker als het zo massaal is als dit dan zou kunnen zijn
quote:
hehe .. ik wil niks suggereren .. echt niet .. maarruhquote:Op donderdag 25 mei 2006 23:35 schreef Skyloto het volgende:
[..]
Dan zijn er minder mensen om belastingen te betalen als er een miljoen doden zijn.
dat is wel heel erg What If.quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:33 schreef moussie het volgende:
[..]
duh .. het gaat dus om die periode voor de evtle geregistreerde uitbarstingen .. als er een 50/50 kans is dat het gebeurd, wat doe je dan .. vertel je het of niet ?
da's wat ik bedoel .. ga je iedere keer als de kans er is dat het misgaat de bevolking waarschuwen ?quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:40 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
dat is wel heel erg What If.
Ze weten dat in California er weer een knal komt Wanner? nu, 10 jaar, over 20 jaar.
Ze weten dat in indonesie de zuidelijke breuk elk moment kan springen? Wanneer?
Er zijn zoveel mogelijke opties tot een natuurramp dat het ondoenlijk is om maatregelen te nemen zonder concrete aanwijzingen.
tjeez .. daar gaat mijn excuus om het zakkie vanaaf nog leeg te krijgenquote:Op donderdag 25 mei 2006 23:51 schreef FrozenRealm het volgende:
haha minder blowen, de paranoia hakt erindit is gewoon een PR stunt geweest!
Precies, en dan overleven we de 27e, 28e... etc ook nog!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gewoon blijven doorademen, dan ligt 't iig niet aan jezelf![]()
Jij snapt 'mquote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies, en dan overleven we de 27e, 28e... etc ook nog!
kan ook stormpje zijn die op zee zit.quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:47 schreef moussie het volgende:
[..]
da's wat ik bedoel .. ga je iedere keer als de kans er is dat het misgaat de bevolking waarschuwen ?
serieuze vraag .. echt serieus .. mijn hond is het laatste kwartier bijzonder onrustig .. normaal gesproken ligt zij rond deze tijd voor pampus .. meer mensen aan de kust met iets soortgelijks ?
idd .. maar omdat je het maar nooit weet kan je beter navragen .. toch ..quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:05 schreef One_of_the_few het volgende:
kan ook stormpje zijn die op zee zit.
gebeurt toch wel vaker met weersveranderingen? je kan het vaker merken aan dieren aangezien die gevoeligere ''sensoren'' hebben. Kan ook een andere invloed hebben, hij merkt spanningen bij jouw. Hetligt voor de hand om te denken dat de onrustige hond iets met die komeet van doen heeft. Maar dat komt omdat het puur in je hoofd zit. je bent met die gedachtes bezig zeg maar, dan leg je nu eenmaal sneller een link.
De hond is vast vaker nerveus of vertoont vaker ander gedrag als je er geen verklaring voor hebt of van te voren bedachte situaties. Je merkt het dan alleen niet op.![]()
Ik zit niet aan de kust, maar de luchtdruk meter geeft aan dat die stijgt, meestal goed weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |