als ik daarover ga buzzen dan praat ik helemaal nergens anders meer overquote:Op maandag 22 mei 2006 20:31 schreef Troel het volgende:
Woei!
Hoi Anitra! Hoe was Bruce? Ga je daar over buzzen
Ik vind het ook niet heel duidelijk nog neequote:Op dinsdag 23 mei 2006 09:39 schreef LotjeSpieg het volgende:
Wie is wie bij CiaoShopping?
Anitra >> Xantha
Midje >> JornC17
Furia >> MissQ
Kimske >> Kimske10
Syrene >> Jull76
LotjeSpieg >> lotjespieg
Ik heb jullie toegevoegd aan mijn vertrouwensnetwerk.
Ik vind CiaoShopping trouwens wel een onoverzichtelijke site. Ik vind het af en toe lastig om mijn weg te zoeken. Ben ik de enige die daar last van heeft?
Ook bij Ciaoshopping? En onder welke naam?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:00 schreef hannowannabe het volgende:
ik heb me ook aangemeld bij ciao
ja net gedaan onder de naam hannowannabequote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:22 schreef LotjeSpieg het volgende:
[..]
Ook bij Ciaoshopping? En onder welke naam?
Ik kon vrijdagavond juist niet - lang leve de technische fouten!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:34 schreef midje het volgende:
dom
kreeg vrijdag een mailtje of ik een enquete tussen 8 en 10 wou invullen. toen weigerde hij en nu vragen ze of ik het vanavond wil doen. nu kan ik vanavond niet
Yup.. hetzelfde verhaal. Het ging om de reclameblokken van net5 en sbs6quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:04 schreef Anitra het volgende:
Hier deed hij het gewoon, maar ze hadden mensen nodig die naar net5 en sbs6 gekeken hadden het afgelopen uur en dat had ik niet
ja en ik had wel gekeken maar geen reclameblokkenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:19 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Yup.. hetzelfde verhaal. Het ging om de reclameblokken van net5 en sbs6
om je aan te melden bij nipo moet je toch uitgenodigd worden?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:17 schreef Syrena het volgende:
Ik mag morgen weer een Nipo doen!Bonbonbonbon
want ik kreeg nog 11 punten en dan hoefde ik er nog maar 3 en dat haal ik morgen wel denk ik.
Typisch, ik was eigenlijk mijn flat aan het poetsen, bij het dweilen van de slaapkamer zag ik mijn biebboeken die ik moest verlengen, dat heb ik online gedaan en dan ff naar Fok en.....
Je kan ook mailen, staat dat niet meer in de OP?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:19 schreef hannowannabe het volgende:
[..]
om je aan te melden bij nipo moet je toch uitgenodigd worden?
mn mail staat in mn profiel als het goed is dus....quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:22 schreef Anitra het volgende:
ik wil je wel opgeven voor nipo hoor hannowannabe, moet je ff mailadres geven
Ik KRIJG nog 11 punten verdoriequote:Betreft foutieve uitbetaling NIPOints
Geachte heer, mevrouw,
Onlangs is per abuis het onderzoek E3560 (meting: 12) dubbel uitbetaald.
Inmiddels hebben we deze fout hersteld en daardoor is uw saldo gewijzigd.
Voor informatie over uw huidig saldo verwijs ik u naar onze website:
http://capi.nipo.nl/
Na het inloggen kiest u dan voor NIPoints Online.
Met excuus voor eventuele overlast,
Theo Gosman
TNS NIPO
Bij was het ook een paar maanden rustig, maar ik woon nu op mezelf dus dat heb ik overal doorgegeven en nu ben ik dan weer interessantquote:Op woensdag 24 mei 2006 21:07 schreef Vava het volgende:
Ik krijg trouwens nog maar weinig Nipo de laatste tijd
Ja die mail had ik ook, echt balenquote:Op woensdag 24 mei 2006 21:12 schreef Karina het volgende:
Net een mailtje gehad van Buzzer over een tijdschriften "Buzz". Helaas is de pagina van Buzzer weer niet bereikbaar. Ook een mail van Nipo gehad, ze hadden per ongeluk 1 enquete dubbel geteld, dus 10 punten aftrek gehad (gelukkig wel al de Blokkerbon ontvangen).
Het spel iddquote:Op woensdag 24 mei 2006 21:10 schreef Syrena het volgende:
[..]
Bij was het ook een paar maanden rustig, maar ik woon nu op mezelf dus dat heb ik overal doorgegeven en nu ben ik dan weer interessant![]()
Wat mag je buzzen? Het spel?
Ja ik heb al een persoon gevonden die bereid is het spel te spelenquote:
Ja ik zag het ook maar ik weet niet of een buzz over tijdschriften iets voor mij is, ik lees vrij weinig tijdschriften. Dus eerst maar eens zien wat het thema van de tijdschriften isquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:56 schreef Kimske het volgende:
Een buzz over tijdsschriften. Ligt de site eruit!
Ik heb hem vanmorgen nog ingevuld... volgens mij is zo'n poll nooit "vol", of wel?quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:10 schreef MissX het volgende:
hmm ik zie die tijdschriften buzz niet. Hij stond wel in mijn inbox, maar toen ik erop klikte, was hij verdwenen. Meer mensen last van?
Ik heb tot nu toe wat professionaliteit betreft niets te klagen gehad. Voldoende berichtgevingen die ook altijd juist waren. Ze moeten jou wel net hebben danquote:Op donderdag 25 mei 2006 12:19 schreef MissX het volgende:
Nee en hij was ook voor iedereen, daarom vind ik het zo raar. Maar ik blijf dat buzzer een beetje onprofessioneel vinden.
Oeh ben benieuwdquote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:48 schreef Kimske het volgende:
vanaf maandag is er weer iets nieuws zag ik www.ikkrijg.nl lijkt me een erg leuke site!
Uh hoe vaak je er eentje leest, wat het algemene onderwerp er van is, abonnement of losse verkoop, of je er wel eens eentje aanraad aan anderen, of je over tijdschriften praat in fora, of je op internet de verdieping van artikelen leest, welke tijdschriften je voorkeur hebben.... zulke vragen waren het.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:01 schreef Qarinx het volgende:
Zijn er mensen die mij kunnen vertellen wat voor vragen er gesteld zijn in het tijdschriftenonderzoek??
Ik had hem ook vandaag! Maar kan toch niet eerder dan 29 mei naar Brunaquote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:18 schreef LotjeSpieg het volgende:
Net de "BuzzKit" van Vroeger of Later binnen gekregen. Er zit een bon in waarmee ik het spel gratis op kan halen bij een Bruna, en ook 3 bonnen die ik aan vrienden kan uitdelen, waarmee zij 2,50 korting krijgen op het spel.
Jammer dat je het pas vanaf 29 mei kan ophalen...
je mag mij wel aan melden...;)quote:Op donderdag 25 mei 2006 11:16 schreef Furia het volgende:
Zijn er trouwens nog mensen die ik voor Poll land aan mag melden?
Gedaan!!! Ik heb je alleen wel hannowannabe genoemdquote:
Aww okay, thanx... moet zelf nl. onderzoekje doen naar de herinnering van tijdschriftreclames en ben bezig met het opstellen van een vragenlijst.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:04 schreef Syrena het volgende:
Uh hoe vaak je er eentje leest, wat het algemene onderwerp er van is, abonnement of losse verkoop, of je er wel eens eentje aanraad aan anderen, of je over tijdschriften praat in fora, of je op internet de verdieping van artikelen leest, welke tijdschriften je voorkeur hebben.... zulke vragen waren het.
Blijkbaar kon je hem dus al wel ophalen als ik de kit zo lees.quote:Welkom bij de online BuzzKit van Vroeger of Later! Als het goed is heb je het spel al opgehaald of ben je van plan om dat te doen zodra de Bruna open is vanaf 29 mei. Doe het in ieder geval snel, want dan kan het spelen en buzzen pas echt gaan beginnen !
Goedkope manier van mailadressen bij elkaar scoren.quote:
oh maakt niet uit! heb me onder tussen aangemeldquote:Op zaterdag 27 mei 2006 09:55 schreef Furia het volgende:
[..]
Gedaan!!! Ik heb je alleen wel hannowannabe genoemdik zag daarna pas dat je echte naam ook in je profiel stond
Dat kun je niet zien, je moet maar rekenen... volgens mij kreeg je voor 25 personen en aan mijn saldo te zien heb ik toen voor 27 gehad, dus nog geluk gehad ook!quote:Op maandag 29 mei 2006 15:40 schreef LotjeSpieg het volgende:
Aan het begin van de middag stond ik met mijn bon voor Vroeger of Later in de Bruna, hebben ze het spel nog niet...:(
Wie weet hoe je bij GfkIntomart kan na kijken hoeveel mensen zich al hebben aangemeld via je link. Want je kreeg toch maar voor een bepaald aantal mensen een vergoeding?!?!
2 euro!quote:Op maandag 29 mei 2006 18:28 schreef Syrena het volgende:
Hoeveel kreeg je per persoon? Een euro? Dat vind ik dus het enige minpunt aan Intomart, je kunt niet meer zien hoe je saldo ontstaan is.
Nog maar drie euro daar en dan kan ik weer bonbonnen
Tot een bepaalde datum kreeg je 2 euro, en daarna 1 euro, toch?!?! Maar je mag dus maximaal 25 mensen aanmelden. Ik ga eens een email naar Intomart sturen. Ik heb namelijk echt geen idee hoeveel mensen ik heb aangemeld...quote:
quote:Hartelijk dank voor uw reactie waarin u vraagt om deel te mogen nemen aan
het werven van nieuwe leden.
Helaas is dit niet mogelijk, daar wij een beperkt aantal respondenten hebben
uitgenodigd om aan deze aktie deel te nemen.
Op deze manier vormt de onderzoeksgroep een goede afspiegeling van de
Nederlandse bevolking, Wel is het natuurlijk altijd mogelijk dat u in de
toekomst gevraagd wordt om aan deze aktie deel te nemen.
Ik helaas ook niet:(quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:03 schreef Troel het volgende:
Ik kreeg wel een mail van het voorproefje, maa rheb nog geen mail dat ik het tijdschrift daadwerkelijk mag gaan buzzen.
Goede zaakquote:U ontvangt voor een volledig ingevulde vragenlijst een aanvulling op uw spaartegoed van 3,30 EURO.
Die heb ik ook gekregen!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:02 schreef MissX het volgende:
Ik mag het tijdschrift zo te zien ook niet buzzen, leek me wel een leuk blad.
Maar waar ik wel net helemaal blij van werd. Toen ik thuiskwam stond er een grote doos voor de deur, dus ik vanKan me niet herinneren dat ik onlangs iets gekocht heb. Is het van Nipo, tijdje terug mee gedaan met een onderzoek over snacks en kreeg je ook de vraag of je zou willen testen, ja tuurlijk. En nu een hele doos vol met tussendoor snacks die ik de komende twee weken mag testen. Moet dan in een dagboekje bijhouden wat ik ervan vind. Ben benieuwd op de verpakking ziet het er wel lekker uit.
Die staan bij mij in het overzicht van de gewone NIPOints.quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:43 schreef Furia het volgende:
Nog wel 7 puntjes voor NIPO business en 50 panelpunten voor het Nationale Panel binnengesleeptIk hoop dat het businesspanel straks wel een keer online je punten heeft! Ik wil weten hoe ver ik al ben!
Ja die had ik dus ook! Maar ik heb er een mailtje achteraan gestuurd omdat er in de mail wel stond dat je punten kreeg. Ik hou je op de hoogtequote:Op donderdag 1 juni 2006 00:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik had over staigairs een onderzoek van Buisiness panel. Ook geen bericht over aantal punten.
daar werd ik maandag voor gebeldquote:Op woensdag 31 mei 2006 12:12 schreef Syrena het volgende:
Jaaaahhh een intomartje gehad van 2,10 euro![]()
40 muziekfragmenten luisteren, was nog erg leuk ook
quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:49 schreef hannowannabe het volgende:
[..]
daar werd ik maandag voor gebeld
vraagt die doos aan het eind: was is je email en wil je lid worden van intomart
ja is goed maar ben ik al, oh ok bedankt
kreeg er dus geen cent voor![]()
Dan ben je genaaid!quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:49 schreef hannowannabe het volgende:
[..]
daar werd ik maandag voor gebeld
vraagt die doos aan het eind: was is je email en wil je lid worden van intomart
ja is goed maar ben ik al, oh ok bedankt
kreeg er dus geen cent voor![]()
Dat duurt altijd even, maar je krijgt ze zeker nog wel!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:05 schreef Kimske het volgende:
Heb nu al een paar keer meegedaan aan een actie via Money Miljonairs, maar nog altijd géén parels bijgeschreven!
Ik zit op 15,50.. nog drie maandjes sparen dus! Tenzij er ineens een leuke enquete tussendoor komtquote:
als je in nog meer van die sites interesse hebtquote:Op zondag 4 juni 2006 13:15 schreef Furia het volgende:
Die onderste in mijn sig is een aanrader: als je mensen aanmeld krijg je 2,- pp! Wel allemaal via mij aanmelden he
ruilen?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:52 schreef hannowannabe het volgende:
[..]
als je in nog meer van die sites interesse hebt![]()
ik heb nog wel paar linkjes voor je!:P ben inmiddels bij stuk of 25-30 van die dingen aangemeld!![]()
die onderste heeft een lekkere spelfout op de eerste pagina staan: u verdiend...quote:Op zondag 4 juni 2006 13:15 schreef Furia het volgende:
Eventjes weer lid geworden van een paar spaarprogramma's. Ik heb mijn zinnen namelijk gezet op het nieuwe MacBook en daarvoor is alle extra's natuurlijk welkom!:D:D
Die onderste in mijn sig is een aanrader: als je mensen aanmeld krijg je 2,- pp! Wel allemaal via mij aanmelden he
Ja, maar wat denk je van de oerslechte en uitgekauwde leus: "geluk is een keuze"? Totaal niet van toepassing op een spaarprogramma!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 01:04 schreef Kimske het volgende:
[..]
die onderste heeft een lekkere spelfout op de eerste pagina staan: u verdiend...
als het goed is heb je nu een mailtje!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 01:03 schreef Furia het volgende:
[..]
ruilen?Mail anders even waar jij allemaal lid van bent, dan kijk ik ff of ik me daar al heb aangemeld!
Was je bij geldhalen trouwens al lid? Anders wel even doen he
Je hebt mail terug! Ik heb trouwens mijn account bij MoneyMiljonair weer terug! Ben weer helemaal blij!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:01 schreef hannowannabe het volgende:
[..]
als het goed is heb je nu een mailtje!
maar ik ben al lid bij geldhalen! sorry!
ik had me ook aangemeld bij nipo, maar hoor er niks meer van! :s echt vaagquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:56 schreef Syrena het volgende:
Vanavond weer een Nipo![]()
![]()
Furia> Fijn dat je je account terug hebt!
Alleen nu blijkt dat de mp3speler waar ik voor aan het sparen ben mijn camera hoogstwaarschijnlijk niet zal herkennenARGH. Echt zo balen.
Wat ga jij hard bij Pollland dan!! Ik zit nu op 3 euro, maar er hebben wel 3 mensen zich via mij aangemeld, dus als die hard gaan, dan kom ik wel aan de 5 binnenkort! Mag ook wel, want ze hebben zo'n leuke thriller actie bij Bol.com en ik heb nog maar 20 euro aan bonnen, terwijl ik dan natuurlijk alles wil financieren met die bonnen!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:37 schreef Syrena het volgende:
Nou, de Nipo van vandaag was de moeiteIk log in, haal de vragenlijst op, vul vraag 1 in en krijg meteen het eindscherm!
Toch zeven punten verdiend. Ben benieuwd of er nog een deel twee komt.
En mijn Intomart was bijgewerkt, nog negentig cent en dan is het bonnentijd. Polland nog drie euro tot een tientje
Invotes mag ook wel weer eens wat sturen trouwens....![]()
Ja dat had ik dus de vorige maanden.quote:Op woensdag 7 juni 2006 14:24 schreef cinnamongirl het volgende:
Hier al een tijd radiostilte...Intomart, invotes, Pollland en Nipo hebben me behoorlijk overgeslagen afgelopen maand en dat terwijl ik overal op inga altijd.
Maar goed, iemand mag mij wel aanmelden voor Opinieland, want daarvan ben ik nog geen lid!
Mij hebben ze nog nooit iets thuisgestuurdquote:Op donderdag 8 juni 2006 13:38 schreef davidvp het volgende:
ik wil ook wel mee doen met zo'n panel, welke kan ik het beste doen, kortom:
Waar krijg je het meeste testdingen thuis gestuurd?
Zo'n box vol met candybars ofzo... Of bonnen.
En welke verdient het beste?
doe maarquote:Op vrijdag 9 juni 2006 07:49 schreef hannowannabe het volgende:
nog mensen die lid willen worden van Global Opinion Panels? laat maar ff weten dan nodig ik jullie wel uit!![]()
*liev isquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:49 schreef Cornerman het volgende:
Wie wilt liev zijn en mij aanmelden voor 't Nipo?![]()
![]()
kreeg vandaag pas wat van geldhalen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:19 schreef Furia het volgende:
De halfjaarse uitbetaling van PanelWizard is ook weer geweest! Maar liefst 2,60 op mijn bankrekening bijgeschreven!
@hannowannabe: bedankt nog voor dat aanmelden he!
@ Anitra: wordt eens actief bij geldhalenJe staat nu nog op inactief
Al gezien waardoor dat komt! Bedankt voor het aanmelden!
O ja, en ook nog gisteren een 10 punten enquete van Nipo gehad. De enquetes komen nu wel, maar die punten bijschrijven duurt bijzonder lang
* Furia was ook wat voorbarigquote:
als het goed is heb je nu een uitnodiging gekregen op je msnadresquote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:16 schreef WEST het volgende:
[..]
doe maarwat beur je ervoor
mailadres staat in profiel msn adres mag ook wel.
graag gedaan! jij ook bedanktquote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:19 schreef Furia het volgende:
De halfjaarse uitbetaling van PanelWizard is ook weer geweest! Maar liefst 2,60 op mijn bankrekening bijgeschreven!
@hannowannabe: bedankt nog voor dat aanmelden he!
Bedankt voor de info! Ik hou het even in de gaten, maar ga dus maar geen extra moeite doen om mijn verdiensten daar te boosten!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:21 schreef hannowannabe het volgende:
[..]
graag gedaan! jij ook bedankt
ik heb me trouwens afgemeld bij alert money
werd 2 maand geleden over genomen dus ik uitbetaling aangevraagd van 3 euro
de opvolger bakte er ook weinig van, mailtje gestuurd met de vraag waar mn uitbetaling blijft maar daar kon hij niks aan doen zou nog komen ofzo
toen is die weer overgenomen
kreeg ik een mailtje dat je die dag nog moest inloggen anders was je account weg, maar ik had net voor het mailtje ingelogd dus dacht dat het wel goed was
kijk ik weekje later weer: account weg
ik opnieuw aangemeld, maar na 3 weken nog steeds geen verdiensten
nou laat dan maar zitten![]()
Stuur even een mailtje naar de helpdesk anders... wel vreemd, bij mij moet je gewoon klikken, ingedrukt houden en dan verslepen. Werkt dat echt niet??quote:Op maandag 12 juni 2006 20:11 schreef tine47 het volgende:
hee hoi,
volg dit topic al een tijdje, doe zelf ook mee met enquetes.
Maar nu heb ik een vraagje: ik had ook die van opion bar, over die website, maar nu lukt het niet om de plaatjes te verslepen...iemand een tip?
Als je mailt heb je meestal wel meteen antwoord. Ik kon mijn punten halverwege al overzetten toen.quote:Op maandag 12 juni 2006 20:24 schreef Karina het volgende:
Bij NIPO duurt het wel erg lang tot ze de punten hebben bijgewerkt. Ik wil nl. overstappen van een Blokkerbon naar een FRS bon, maar wil toch eerst weten hoeveel punten ik heb, zodat ik eerst nog 1 Blokkerbon krijg en daarna kan overstappen.
Even mailen naar fieldwork.resources@tns-nipo.com. Ze zetten zo je punten om naar het doel dat je wilt! Heb ik van de week nog gedaan.quote:Op maandag 12 juni 2006 20:24 schreef Karina het volgende:
Bij NIPO duurt het wel erg lang tot ze de punten hebben bijgewerkt. Ik wil nl. overstappen van een Blokkerbon naar een FRS bon, maar wil toch eerst weten hoeveel punten ik heb, zodat ik eerst nog 1 Blokkerbon krijg en daarna kan overstappen.
Helaas krijg je daar geen punten voorquote:Op maandag 12 juni 2006 21:58 schreef hannowannabe het volgende:
als iemand wil mag die me wel aanmelden voor opinionbar, weet niet of jullie daar geld voor krijgen of punten ofzo maar nodig me maar uit!
Dat zou het kunnen zijn, maar ik zelf krijg meestal dan een melding dat ik het een of ander moet installeren, krijg jij dat niet?quote:Op maandag 12 juni 2006 23:00 schreef tine47 het volgende:
nee, heb het nog een paar keer geprobeerd, ook een mail gestuurd, maar nog steeds geen antwoord......zou het kunnen zijn dat ik flashplayer oid moet in stalleren...wel jammer van al die punten...![]()
Je moet je gewoon bij alle programma's in mijn signature aanmeldenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:37 schreef midje het volgende:
ik heb nog noooit een uitbetaling gehad.
ik denk dat ik maar even honderd reviews schrijf op ciao ofzo\
Gefeliciteerd!!!!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:00 schreef Syrena het volgende:
Ik mag de hairstyler testen!
Donderdag komt ie
Ik heb idd ook al 2x hetzelfde onderzoekje moeten doen...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:33 schreef Furia het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!!!
Ik kreeg een uitnodiging voor dat horlogeonderzoek, maar dat is ver weg en ik kan niet:( Had ik trouwens ook al eerder aangegeven..
Gefeliciteerd! Snel aanvragen dan voor het er weer afgaat! Ik heb wel het onderzoek ingevuld (viel wel in de doelgroep), dus ik heb ook mooi die 1,50 erbijquote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:12 schreef wizarddragon het volgende:
Heeft iemand ook weer het onderzoekje van "Wat doet u online?" van opinionbar gekregen vanwege een 'foutje' bij opinionbar. 1.50 erbij. Gisteren kreeg ik hetzelfde onderzoekje maar ik behoorde niet tot de doelgroep,dus alleen 10 eurocentjes. Ik kan een uitbetaling aanvragen.
Hij zat onder babiesquote:Op woensdag 14 juni 2006 10:51 schreef LotjeSpieg het volgende:
MoneyMiljonair puzzel: Bij mij zat het puzzelstukje op Tweehands onder fotografie (links bij rubrieken). Succes!!
Buzzer: Wat vinden jullie van Vroeger of Later? Ik heb het met veel plezier gespeeld. Het lijkt een beetje op Triviant. Ik vraag me alleen wel af, stel je speelt het heel vaak, blijft het dan wel leuk. Op een gegeven moment weet je alles wel te plaatsen denk ik.
Ik vind alleen de laatste nietquote:Op woensdag 14 juni 2006 15:02 schreef AnnekeM het volgende:
Kunnen we elkaar via deze weg niet helpen met de puzzelstukjes zoeken? Deze puzzel is echt een stuk lastiger
ik wil ze wel allemaal voorzeggen als je dat graag wilt!quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:49 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik vind alleen de laatste nietALWEER niet
![]()
GRAAG!quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:10 schreef hannowannabe het volgende:
[..]
ik wil ze wel allemaal voorzeggen als je dat graag wilt!
Oeh oeh voorzeggen!quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:10 schreef hannowannabe het volgende:
[..]
ik wil ze wel allemaal voorzeggen als je dat graag wilt!
heb net een intomart gekregen over Utrecht en Hoog Cahtrijne voor 3 euro!
komen zequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Every monkey liked to be
In my place instead of me
Cause I´m the king of Bongo
Baby I´m the king of Bongo bong
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit denk ik ook, om fraude te voorkomenquote:Op woensdag 14 juni 2006 17:54 schreef Furia het volgende:
Volgens mij verplaatsen de puzzelstukjes steeds hoor! Als je ze niet kunt vinden en nog een keer op de link klikt, dan verplaatsen ze.
quote:Je aanvraag voor de BOL.com waardebon is verwerkt. Deze wordt aanstaande vrijdag aan u verstuurd!
heb net ook een polland gehad over ziektes enzoquote:Op woensdag 14 juni 2006 18:03 schreef Kimske het volgende:
net een pollland screening ( betaald)
en een ciao van 45 minuten= 4,95! Helaas was ik daar te laat voor!
Hoogseizoen in Online Enqueteland?quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:32 schreef Kimske het volgende:
intomartje over Hoog Catarijne, hoppa 3 euro!
is vorige week ofzo screening van geweest, ging ook over muziek enzo en de vraag of je wel es in utrecht of hoog catherijne komtquote:Op woensdag 14 juni 2006 22:37 schreef Troel het volgende:
Ik wil ook die van Hoog Catherijne, maar ik zal er wel te vaak komen.
Ja, ik heb toevallig vandaag een uitbetaling bij ze aangevraagd, ook van 5 euro!quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:03 schreef Furia het volgende:
Wat vreemd trouwens... ik kon bij Pollland een uitbetaling van 5 Bol.com euro's aanvragen, maar op de bol site staat dat er bonnen pas zijn vanaf 10 euro... iemand toevallig ook al een uitbetaling daar aangevraagd??
Ja, die screening heb ik dus wel ingevuld.quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:49 schreef hannowannabe het volgende:
[..]
is vorige week ofzo screening van geweest, ging ook over muziek enzo en de vraag of je wel es in utrecht of hoog catherijne komt
Ik ookquote:Op donderdag 15 juni 2006 11:42 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, die screening heb ik dus wel ingevuld.
IkZieHetZoquote:Op donderdag 15 juni 2006 11:44 schreef Yoni het volgende:
Bij welke bedrijven kun je nou allemaal sparen voor Bol bonnen eigenlijk? Ik heb iig Polland en Nipo.
Thanks!quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:02 schreef LotjeSpieg het volgende:
[..]
IkZieHetZo
IntomartGfk
Doublepoints
You've got mailquote:Op donderdag 15 juni 2006 13:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
You've got mail!
altijd handig om erbij te hebben!quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:02 schreef LotjeSpieg het volgende:
[..]
IkZieHetZo
IntomartGfk
Doublepoints
Ikke 15quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:57 schreef midje het volgende:
13 euro bij het ciaoshopping bonusfonds gekregen
Userpolicy zeker nog niet gelezen???quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:02 schreef LotjeSpieg het volgende:
[..]
IkZieHetZo
IntomartGfk
Doublepoints
quote:
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 08:21 schreef Danny het volgende:
[..]
'liever niet' houdt in dat besloten kan worden het beperkt toe te staan. In je sig zijn links waarin ook je refererid staat of links naar je eigen verdiensnelgeld site overigens gewoonweg niet welkom.
Prima als je naar moneymiljonair wil linken, maar je komt hier om voor je lol te posten en niet om er geld aan te verdienen.
in je SIG jaquote:
Het duurt even. Eerst moeten mensen je review lezen en evalueren. Je krijgt zo'n 10-20 cent per review, maar het staat allemaal uitgelegd in het ledencentrum. Verder moet je ook zorgen dat je communitypunten hoger worden.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 10:09 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik deed alleen mee aan Ciao surveys. Nu ben ik naar de shopping site gegaan en een review geschreven. Maar ik zie nog geen saldo erbij? Moet mijn review eerst gekeurd worden door de redactie ofzo?
Nee, had ik inderdaad nog niet gelezen. Bovendien wordt er gevraagd naar site waar je Bol.combonnen kan sparen. Dus ik geef daar gewoon antwoord op. Intomart en IkZieHetZo, zijn beide geen links, waaraan ik iets verdien...quote:
Ik denk dat je dat beter niet kunt doen. Er staat daar namelijk ook duidelijk in de voorwaarden/spelregels dat ze opletten of mensen niet elkaar bewust goed evalueren. Nu doen we dat natuurlijk niet, maar je weet nooit of ze dat toch bepalen. Dan ben je mooi al je verdiensten kwijt en dat lijkt mij niet zo'n goed plan!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:41 schreef Syrena het volgende:
Kunnen we binnen Ciao geen aparte Fok-community aanmaken trouwens? Zal eens ff kijken.
Nee dat bedacht ik ook alquote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:25 schreef Furia het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat beter niet kunt doen. Er staat daar namelijk ook duidelijk in de voorwaarden/spelregels dat ze opletten of mensen niet elkaar bewust goed evalueren. Nu doen we dat natuurlijk niet, maar je weet nooit of ze dat toch bepalen. Dan ben je mooi al je verdiensten kwijt en dat lijkt mij niet zo'n goed plan!
Ik begrijp het nu, ik zal jullie reviews ook gaan waarderen!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:31 schreef LotjeSpieg het volgende:
Anitra >> Xantha
Midje >> JornC17
Furia >> MissQ
Kimske >> Kimske10
Syrene >> Jill76
LotjeSpieg >> lotjespieg
cinnamongirl >> lamaris
Yoni >> Chell
Dank je wel!!!!Dat bleek bij mij dus ook het geval (volkskrantonderzoek). Weird want andere mails van hen krijg ik wel in mijn inbox.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:33 schreef Syrena het volgende:
Ik keek net toevallig in m'n spamfolder van Gmail...zit daar een enquete in van Internetpanelheb maar meteen aangeklikt dat dat GEEN spam is.
quote:
quote:Wat doen we liever niet op FOK! wat wettelijk (wellicht) wel mag?
- Het plaatsen van (linkjes naar) mp3's, films, warez , modchips, gruwelijk materiaal, porno, persoonlijke gegevens en dergelijke
- Spammen, enquetes houden zonder expliciete toestemming en linken naar geldverdienzaken met je refererid erin
Je hebt je refererid in de links staan, en ze staan ook nog in je sig.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:29 schreef LotjeSpieg het volgende:
[..]
Nee, had ik inderdaad nog niet gelezen. Bovendien wordt er gevraagd naar site waar je Bol.combonnen kan sparen. Dus ik geef daar gewoon antwoord op. Intomart en IkZieHetZo, zijn beide geen links, waaraan ik iets verdien...
Damn, ik moet ook echt weer gaan schrijven voor CiaoShopping. Alleen die onoverzichtelijkheid van de site stoort mij altijd zo...
Het was mijn eerstequote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:17 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Dank je wel!!!!Dat bleek bij mij dus ook het geval (volkskrantonderzoek). Weird want andere mails van hen krijg ik wel in mijn inbox.
Na het lezen van jouw eerste berichtje, heb ik mijn links meteen weggehaald uit mijn sig...quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:20 schreef Troel het volgende:
[..]
Je hebt je refererid in de links staan, en ze staan ook nog in je sig.
Paar weken geleden is er ook heisa over geweest, bijna iedereen heeft de links weggehaald uit hun sig, en bij jou staan ze er nog, en plaats je de referid in de links. Vind dat een beetje raar ten opzichte van de anderen die wel netjes de dingen verwijderd hebben, that's all.
Kijk! Dat vind ik dus weer top!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:54 schreef LotjeSpieg het volgende:
[..]
Na het lezen van jouw eerste berichtje, heb ik mijn links meteen weggehaald uit mijn sig...
Wil iemand mij aanmelden bij dat enquetebureau (=InternetPanel) waarmee je kroontjes kan verdienen?
hannowannabe >> hannowannabequote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:31 schreef LotjeSpieg het volgende:
Anitra >> Xantha
cinnamongirl >> lamaris
Furia >> MissQ
Midje >> JornC17
Miki >> Elluh
Kimske >> Kimske10
LotjeSpieg >> lotjespieg
Syrene >> Jill76
Yoni >> Chell
Je kunt jezelf HIER aanmelden. Je kunt namelijk op de site geen uitnodigingen of wat dan ook versturen!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:17 schreef Kimske het volgende:
oke dat internetpanel.. wilt iemand me aanmelden??
meel@kimske.nl
Dank je wel!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 01:11 schreef Furia het volgende:
[..]
Je kunt jezelf HIER aanmelden. Je kunt namelijk op de site geen uitnodigingen of wat dan ook versturen!
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:37 schreef Furia het volgende:
Klonk dus ook wel leuk! Ik heb me ook meteen voor het internetpanel aangemeld en de eerste 10 kroontjes verdiendIk ga maar direct voor de Bol bon van 15 euro, die is toch het voordeligst
Heb ik dus ook!quote:Op zondag 18 juni 2006 12:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nee, ik ook niet. Ik heb wel vorige week een Business enquete gekregen waar na afloop wel stond hoeveel punten je zou krijgen.Misschien is die bug dus verholpen.
Ik denk dat ik maar eens een lijstje ga maken van de punten van die onderzoeken. Ik heb af en toe toch het gevoel dat er iets niet helemaal klopt.
En alleen die Hygiene en Chocolade zijn er nog maar bijgeteld!! De datum ervoor is dus de datum dat ik ze gemaakt heb!quote:15-05-2006 Chocolade 33 BOL.com
25-05-2006 Hygiene 19 Blokker
07-06-2006 Telecom 21 BOL.com
08-06-2006 Vervolgonderwijs 10 Blokker
NIPO Business
12-04-2006 REAAL 6 BOL.com
03-05-2006 Kluizen ABN 14 BOL.com
31-05-2006 Kluizen ABN 7 BOL.com
31-05-2006 Telecom 24 BOL.com
31-05-2006 Telecom 22 Blokker
12-06-2006 MKB 11 Blokker
Had ik laatst met die Pollland van 2 euro, na twee vragen kapte de laptop er mee (paar weken oud). Maar godzijdank kon ik na een paar uur steeds weer opnieuw inloggen en dan verdergaan waar ik gebleven was. Ik heb er zo wel twee dagen over gedaanquote:Op zondag 18 juni 2006 23:37 schreef Berkery het volgende:
Geweldig. Net een blaartrekkende vragenlijst over verzekeringen doorgewerkt, krijg ik een stukje multimedia in de enquete, crasht het nipo-programma.
Kan ik weer opnieuw beginnen![]()
Hier ben ik ook lid:quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:31 schreef LotjeSpieg het volgende:
Anitra >> Xantha
cinnamongirl >> lamaris
Furia >> MissQ
Midje >> JornC17
Miki >> Elluh
Kimske >> Kimske10
LotjeSpieg >> lotjespieg
Syrene >> Jill76
Yoni >> Chell
hannowannabe >> hannowannabe
ach gewoon invullen toch?!quote:Op maandag 19 juni 2006 20:38 schreef Andyvie het volgende:
Volgens mij hebben ze bij intomart een foutje gemaakt. Moet ik een enquete invullen over damesbladen die ik wel eens lees...euhmm geen, want ik ben een man?![]()
Software kun je downloaden van hun site, na het inloggen. De aankondiging van een onderzoek of screening krijg je idd per mail, ze zetten er dan in op welke dag en hoe laat je het onderzoek met de software kunt ophalen.quote:Op maandag 19 juni 2006 21:18 schreef hannowannabe het volgende:
ik heb van de week een brief gekregen van NIPO om in te loggen enzo
dus dat heb ik net gedaan
maar moet je ook software downloaden ofzo?
en die onderzoeken krijg je nu gewoon toe gestuurd per mail?
Klopt. Die vraag krijg je vaak. Al vind ik de onderzoeken van Pollland met die liedjes erin best leuk om te doenquote:Op maandag 19 juni 2006 21:28 schreef Syrena het volgende:
Zo mag ik as. woensdag na 18 uur weer een onderzoek doen. Net ook weer een screening van Pollland gehad. Vind het wel irritant worden, elke keer, bij elk bureau, de vraag welke radiozenders je luistert
Vooral omdat ik voornamelijk Belgische zenders beluister
Heb ik ook gedaanquote:Op maandag 19 juni 2006 21:07 schreef hannowannabe het volgende:
[..]
ach gewoon invullen toch?!gewoon wat leuks lullen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |