als ik daarover ga buzzen dan praat ik helemaal nergens anders meer overquote:Op maandag 22 mei 2006 20:31 schreef Troel het volgende:
Woei!
Hoi Anitra! Hoe was Bruce? Ga je daar over buzzen
Ik vind het ook niet heel duidelijk nog neequote:Op dinsdag 23 mei 2006 09:39 schreef LotjeSpieg het volgende:
Wie is wie bij CiaoShopping?
Anitra >> Xantha
Midje >> JornC17
Furia >> MissQ
Kimske >> Kimske10
Syrene >> Jull76
LotjeSpieg >> lotjespieg
Ik heb jullie toegevoegd aan mijn vertrouwensnetwerk.
Ik vind CiaoShopping trouwens wel een onoverzichtelijke site. Ik vind het af en toe lastig om mijn weg te zoeken. Ben ik de enige die daar last van heeft?
Ook bij Ciaoshopping? En onder welke naam?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:00 schreef hannowannabe het volgende:
ik heb me ook aangemeld bij ciao
ja net gedaan onder de naam hannowannabequote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:22 schreef LotjeSpieg het volgende:
[..]
Ook bij Ciaoshopping? En onder welke naam?
Ik kon vrijdagavond juist niet - lang leve de technische fouten!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:34 schreef midje het volgende:
dom
kreeg vrijdag een mailtje of ik een enquete tussen 8 en 10 wou invullen. toen weigerde hij en nu vragen ze of ik het vanavond wil doen. nu kan ik vanavond niet
Yup.. hetzelfde verhaal. Het ging om de reclameblokken van net5 en sbs6quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:04 schreef Anitra het volgende:
Hier deed hij het gewoon, maar ze hadden mensen nodig die naar net5 en sbs6 gekeken hadden het afgelopen uur en dat had ik niet
ja en ik had wel gekeken maar geen reclameblokkenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:19 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Yup.. hetzelfde verhaal. Het ging om de reclameblokken van net5 en sbs6
om je aan te melden bij nipo moet je toch uitgenodigd worden?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:17 schreef Syrena het volgende:
Ik mag morgen weer een Nipo doen!Bonbonbonbon
want ik kreeg nog 11 punten en dan hoefde ik er nog maar 3 en dat haal ik morgen wel denk ik.
Typisch, ik was eigenlijk mijn flat aan het poetsen, bij het dweilen van de slaapkamer zag ik mijn biebboeken die ik moest verlengen, dat heb ik online gedaan en dan ff naar Fok en.....
Je kan ook mailen, staat dat niet meer in de OP?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:19 schreef hannowannabe het volgende:
[..]
om je aan te melden bij nipo moet je toch uitgenodigd worden?
mn mail staat in mn profiel als het goed is dus....quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:22 schreef Anitra het volgende:
ik wil je wel opgeven voor nipo hoor hannowannabe, moet je ff mailadres geven
Ik KRIJG nog 11 punten verdoriequote:Betreft foutieve uitbetaling NIPOints
Geachte heer, mevrouw,
Onlangs is per abuis het onderzoek E3560 (meting: 12) dubbel uitbetaald.
Inmiddels hebben we deze fout hersteld en daardoor is uw saldo gewijzigd.
Voor informatie over uw huidig saldo verwijs ik u naar onze website:
http://capi.nipo.nl/
Na het inloggen kiest u dan voor NIPoints Online.
Met excuus voor eventuele overlast,
Theo Gosman
TNS NIPO
Bij was het ook een paar maanden rustig, maar ik woon nu op mezelf dus dat heb ik overal doorgegeven en nu ben ik dan weer interessantquote:Op woensdag 24 mei 2006 21:07 schreef Vava het volgende:
Ik krijg trouwens nog maar weinig Nipo de laatste tijd
Ja die mail had ik ook, echt balenquote:Op woensdag 24 mei 2006 21:12 schreef Karina het volgende:
Net een mailtje gehad van Buzzer over een tijdschriften "Buzz". Helaas is de pagina van Buzzer weer niet bereikbaar. Ook een mail van Nipo gehad, ze hadden per ongeluk 1 enquete dubbel geteld, dus 10 punten aftrek gehad (gelukkig wel al de Blokkerbon ontvangen).
Het spel iddquote:Op woensdag 24 mei 2006 21:10 schreef Syrena het volgende:
[..]
Bij was het ook een paar maanden rustig, maar ik woon nu op mezelf dus dat heb ik overal doorgegeven en nu ben ik dan weer interessant![]()
Wat mag je buzzen? Het spel?
Ja ik heb al een persoon gevonden die bereid is het spel te spelenquote:
Ja ik zag het ook maar ik weet niet of een buzz over tijdschriften iets voor mij is, ik lees vrij weinig tijdschriften. Dus eerst maar eens zien wat het thema van de tijdschriften isquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:56 schreef Kimske het volgende:
Een buzz over tijdsschriften. Ligt de site eruit!
Ik heb hem vanmorgen nog ingevuld... volgens mij is zo'n poll nooit "vol", of wel?quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:10 schreef MissX het volgende:
hmm ik zie die tijdschriften buzz niet. Hij stond wel in mijn inbox, maar toen ik erop klikte, was hij verdwenen. Meer mensen last van?
Ik heb tot nu toe wat professionaliteit betreft niets te klagen gehad. Voldoende berichtgevingen die ook altijd juist waren. Ze moeten jou wel net hebben danquote:Op donderdag 25 mei 2006 12:19 schreef MissX het volgende:
Nee en hij was ook voor iedereen, daarom vind ik het zo raar. Maar ik blijf dat buzzer een beetje onprofessioneel vinden.
Oeh ben benieuwdquote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:48 schreef Kimske het volgende:
vanaf maandag is er weer iets nieuws zag ik www.ikkrijg.nl lijkt me een erg leuke site!
Uh hoe vaak je er eentje leest, wat het algemene onderwerp er van is, abonnement of losse verkoop, of je er wel eens eentje aanraad aan anderen, of je over tijdschriften praat in fora, of je op internet de verdieping van artikelen leest, welke tijdschriften je voorkeur hebben.... zulke vragen waren het.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:01 schreef Qarinx het volgende:
Zijn er mensen die mij kunnen vertellen wat voor vragen er gesteld zijn in het tijdschriftenonderzoek??
Ik had hem ook vandaag! Maar kan toch niet eerder dan 29 mei naar Brunaquote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:18 schreef LotjeSpieg het volgende:
Net de "BuzzKit" van Vroeger of Later binnen gekregen. Er zit een bon in waarmee ik het spel gratis op kan halen bij een Bruna, en ook 3 bonnen die ik aan vrienden kan uitdelen, waarmee zij 2,50 korting krijgen op het spel.
Jammer dat je het pas vanaf 29 mei kan ophalen...
je mag mij wel aan melden...;)quote:Op donderdag 25 mei 2006 11:16 schreef Furia het volgende:
Zijn er trouwens nog mensen die ik voor Poll land aan mag melden?
Gedaan!!! Ik heb je alleen wel hannowannabe genoemdquote:
Aww okay, thanx... moet zelf nl. onderzoekje doen naar de herinnering van tijdschriftreclames en ben bezig met het opstellen van een vragenlijst.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:04 schreef Syrena het volgende:
Uh hoe vaak je er eentje leest, wat het algemene onderwerp er van is, abonnement of losse verkoop, of je er wel eens eentje aanraad aan anderen, of je over tijdschriften praat in fora, of je op internet de verdieping van artikelen leest, welke tijdschriften je voorkeur hebben.... zulke vragen waren het.
Blijkbaar kon je hem dus al wel ophalen als ik de kit zo lees.quote:Welkom bij de online BuzzKit van Vroeger of Later! Als het goed is heb je het spel al opgehaald of ben je van plan om dat te doen zodra de Bruna open is vanaf 29 mei. Doe het in ieder geval snel, want dan kan het spelen en buzzen pas echt gaan beginnen !
Goedkope manier van mailadressen bij elkaar scoren.quote:
oh maakt niet uit! heb me onder tussen aangemeldquote:Op zaterdag 27 mei 2006 09:55 schreef Furia het volgende:
[..]
Gedaan!!! Ik heb je alleen wel hannowannabe genoemdik zag daarna pas dat je echte naam ook in je profiel stond
Dat kun je niet zien, je moet maar rekenen... volgens mij kreeg je voor 25 personen en aan mijn saldo te zien heb ik toen voor 27 gehad, dus nog geluk gehad ook!quote:Op maandag 29 mei 2006 15:40 schreef LotjeSpieg het volgende:
Aan het begin van de middag stond ik met mijn bon voor Vroeger of Later in de Bruna, hebben ze het spel nog niet...:(
Wie weet hoe je bij GfkIntomart kan na kijken hoeveel mensen zich al hebben aangemeld via je link. Want je kreeg toch maar voor een bepaald aantal mensen een vergoeding?!?!
2 euro!quote:Op maandag 29 mei 2006 18:28 schreef Syrena het volgende:
Hoeveel kreeg je per persoon? Een euro? Dat vind ik dus het enige minpunt aan Intomart, je kunt niet meer zien hoe je saldo ontstaan is.
Nog maar drie euro daar en dan kan ik weer bonbonnen
Tot een bepaalde datum kreeg je 2 euro, en daarna 1 euro, toch?!?! Maar je mag dus maximaal 25 mensen aanmelden. Ik ga eens een email naar Intomart sturen. Ik heb namelijk echt geen idee hoeveel mensen ik heb aangemeld...quote:
quote:Hartelijk dank voor uw reactie waarin u vraagt om deel te mogen nemen aan
het werven van nieuwe leden.
Helaas is dit niet mogelijk, daar wij een beperkt aantal respondenten hebben
uitgenodigd om aan deze aktie deel te nemen.
Op deze manier vormt de onderzoeksgroep een goede afspiegeling van de
Nederlandse bevolking, Wel is het natuurlijk altijd mogelijk dat u in de
toekomst gevraagd wordt om aan deze aktie deel te nemen.
Ik helaas ook niet:(quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:03 schreef Troel het volgende:
Ik kreeg wel een mail van het voorproefje, maa rheb nog geen mail dat ik het tijdschrift daadwerkelijk mag gaan buzzen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |