vorige deeltjesquote:Dart Big M Block Gary Williams 1150 CFM Carburator Dart Big Chief Single Plane Intake Manifold Dart Phenolic Carb Spacer 1" Reher Morrison Aluminum Billet Rail Valve Covers Dart 18 Deg Big Chief Pro 1 Heads Manely 2.400"Titanium Intake & 1.880 Titanium Exhaust Valves NexTek Double Roller Valve Springs Manley 10 Degree Titanium Retainers Jessel Shaft Mounted Rocker Arms 1.75 Intake/1.70 Exhaust) Cometic Head Gaskets Reher Morrison Custom Chrome Moly Push Rods Crower Cutaway Severe Duty Roller Lifters Reher Morrison Custom Ground 7/4 Swap Roller Camshaft (Erson) Callies 4340 Forged 4.25 Crankshaft 14:1 custom Forged Pistons Hell Fire Rings Tool Steel Wrist Pins Manley H-Beam Rods/w ARP 2000 Bolts H Series Rod and MAin Bearings High Volume Oil Pump Moroso Custom Pro Oil Pan (8 Bolts) Jessel Belt Drive MSD Pro-Billet Distributor ATI Super Dampner All ARP Fasteners and Studs Moroso 3-Vane Vaccum Pump Peterson Billet Vaccum Relief Valve Moroso Accumulator Tank Makes 1017HP On Motor Have Dyno Sheet Two Years Old/110 Passes On Motor Spare Rocker Arms, Push Rods, Springs, Etc. Available. Reason For Selling Need More Cubes http://www.rehermorrison.com/superSeries/565Start.htm Mods: Jessel, All Titanium Valves, Vaccum PUMP, Hell Fire Rings, Manifold Drilled For N20 and Moroso Vaccum Pump Total $22K when new. Made 1017HP w/Mods. Up to 1500HP on the N20
maybe @ showquote:Op zondag 21 mei 2006 15:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Mooie auto trek aandacht bij iedereen![]()
Veel aandacht bij JOUW auto betekent dat je naam ook gezien word.
Dus jha dat is belangrijk jha
En dat kan pas als je genoeg sponsorgeld genereertquote:Op zondag 21 mei 2006 16:02 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
maybe @ show
maar de auto die de meeste aandacht krijgt is de auto die vooraan staat![]()
Nee, Bo is te druk met zn foto's te uppenquote:Op zondag 21 mei 2006 16:02 schreef Hugster het volgende:
M5, hoe is het met je date?
Bo, hoe was het?Nog meer spectaculaire auto's in de groep? Wat voor BMW had Maaskant?
Enlighten me
[afbeelding]
kijk eens wat een mooie auto.....wil jij me sponsor wordenquote:Op zondag 21 mei 2006 16:04 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
En dat kan pas als je genoeg sponsorgeld genereert
Het was echt te gek, ik kan nu al niet wachten om weer te gaanquote:Op zondag 21 mei 2006 16:02 schreef Hugster het volgende:
M5, hoe is het met je date?
Bo, hoe was het?Nog meer spectaculaire auto's in de groep? Wat voor BMW had Maaskant?
Enlighten me
[afbeelding]
ik werd gister dankzij mn camera (+powergrip) aangezien voor vakbladjournalistquote:Op zondag 21 mei 2006 16:14 schreef BoJo het volgende:
[..]
Het was echt te gek, ik kan nu al niet wachten om weer te gaan![]()
Laat ik het zo zeggen ik had 1 van de auto's met het minste vermogen![]()
Paul reed in een 535 diesel, misselijkmakend hard over de Ring en alles rustig uitleggen. Maar wat een hoogteverschillen zit er in die baan, niet normaal zeg![]()
Ben de foto's aan het uppen. Zijn niet zo heel geweldig... ach jah.
Wat leuk dat je er dat bij zetquote:Op zondag 21 mei 2006 16:17 schreef BoJo het volgende:
Ik hoop dat ik op de foto gezet ben trouwens, m'n laatste rondje was de Ring al lekker droger aan het worden en ging ik in sommige bochten waar veel mensen stonden erg hard (voor mijn gevoel)![]()
Beetje kip-of-het-ei-verhaal dit. Ga nou eens uit van een beginnend team.quote:Op zondag 21 mei 2006 16:10 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
kijk eens wat een mooie auto.....wil jij me sponsor worden![]()
jeah right![]()
dat doe je met namen, schumacher is me coureur, motor wordt gebouwd en ontwikkeld door cosworth, chassis is ontwikkeld door lola, suspension door eibach enz enz
daar trek je sponsoren mee en niet met het uiterlijk van je auto![]()
ja ik weet hoe er anders gereageerd word. Maar als ik hevig slippend en corrigeren daar een bocht neem dan is dat voor mijn gevoel best maximaalquote:
Das best rap hoorquote:Op zondag 21 mei 2006 16:20 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja ik weet hoe er anders gereageerd word. Maar als ik hevig slippend en corrigeren daar een bocht neem dan is dat voor mijn gevoel best maximaal
Denk dat ik zeker niet langzamer dan 11 minuten heb gezet. Denk rond de 10 minuten.![]()
M5 een datequote:
Vette shitquote:Op zondag 21 mei 2006 16:20 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja ik weet hoe er anders gereageerd word. Maar als ik hevig slippend en corrigeren daar een bocht neem dan is dat voor mijn gevoel best maximaal
Denk dat ik zeker niet langzamer dan 11 minuten heb gezet. Denk rond de 10 minuten.![]()
Inderdaad, die kruimelsquote:Op zondag 21 mei 2006 16:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
M5 een date
1 ding weten we al zeker. Dat word geen ontbijtje in bed![]()
Gaaf eh!quote:Op zondag 21 mei 2006 16:34 schreef Hugster het volgende:
Ik kijk nu die Fifth Gear, wat een geluidje in die Quattroporte Sports GT zeg
[afbeelding]
Mwaaahhh haalt het toch echt niet bij het echte werk hoor. De hoogte verschillen zijn echt vele malen groter. Maar tot de Karussel heeft het me wel geholpen, zag ik wel herkenbare dingenquote:Op zondag 21 mei 2006 16:32 schreef Hugster het volgende:
[..]
Vette shit
Je durfde al gelijk lekker te gassen dusHoe vond je Forza kloppen?
[afbeelding]
Zo ik ook zeker welquote:Op zondag 21 mei 2006 16:35 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Gaaf eh!
Als ik goede zakenman was zou ik wel weten wat ik zou leasen![]()
Het beste heb je nog niet gezienquote:Op zondag 21 mei 2006 16:38 schreef Hugster het volgende:
[..]
Zo ik ook zeker wel![]()
En die kerel is ook lekker aan het hoeken in de 997 met die chickies![]()
![]()
[afbeelding]
Mooi lijstjequote:Op zondag 21 mei 2006 16:42 schreef BoJo het volgende:
Wat er mee reed via Autovisie was:
-4 Porsches (3 Carrera 4s en 1 oudere Porsche uit 1987.)
-Nieuwe Subaru Impreza WRX
-Honda S2000
-Corvette Z06 (redacteur en de organisator van Autovisie)
-Opel Ascona... helemaal race klaar. Gestript, kooi, negatief camber noem het maar op)
-Audi S8 (vorige type)
-VW Golf V GTI
-Morgan 8+
-VW Toureag 3.5 V6 ()
-VW Golf V tdi ()
-BMW E46 320
-BMW E60 535d van Paul Maaskant
-En last but not least, ikke![]()
R.I.P. Beemerquote:
zo dan die porsche klap ook NET niet tegen die boomquote:Op zondag 21 mei 2006 17:04 schreef Impry het volgende:
Ik denk, ik kom weer even langsNieuwe compilatie en foto's staan online van de Sezoensrally in Bocholt die gisteren was. Het was slecht weer, dus er zijn wel wat foutjes gemaakt. O.a. een Lancer Evo VI die een boompje tikte op 30 cm. van m'n videocamera!
[afbeelding]
Meer foto's te vinden op http://www.Rallymedia.nl en de compilatie is hier te downloaden.
Ja doe datquote:Op zondag 21 mei 2006 17:16 schreef BoJo het volgende:
Mag ik mijn verhaal copy pasten uit een ander forum?![]()
Scheelde ook niet veel iddquote:Op zondag 21 mei 2006 17:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
zo dan die porsche klap ook NET niet tegen die boom![]()
Tuurlijk nietquote:Op zondag 21 mei 2006 17:16 schreef BoJo het volgende:
quote:Op zondag 21 mei 2006 17:17 schreef Hugster het volgende:
wat praten die grietjes van Girls a Loud smerig plat brits zeg
Gatverdamme
[afbeelding]
JA!quote:Op zondag 21 mei 2006 17:16 schreef BoJo het volgende:
Ja heel oncharmantquote:Op zondag 21 mei 2006 17:18 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Soms kun je het echt niet verstaan he
echt om te kotsen dat accent
O, dus JIJ gaat de eerste PTA SC Nür Meet organiseren?!quote:Op zondag 21 mei 2006 17:22 schreef BoJo het volgende:
[..]
Oh die zinquote:Op zondag 21 mei 2006 17:32 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
O, dus JIJ gaat de eerste PTA SC Nür Meet organiseren?!
Dat zeg ik!quote:Op zondag 21 mei 2006 17:34 schreef BoJo het volgende:
[..]
Lijkt me ook leuk die route te doen als PTA SC meeting![]()
![]()
Met de Sol op de Ringquote:Op zondag 21 mei 2006 17:35 schreef Fugie het volgende:
met de vectra op de ring
laat ik maar alvast gaan sparen voor de vangrail dan
Mietjequote:Op zondag 21 mei 2006 17:37 schreef Googolplexian het volgende:
ehhhh.... niet dat ik dat zou durven de eerste 100 ronden, hoor
Haaks de vangrail in jaquote:Op zondag 21 mei 2006 17:46 schreef Alfisti het volgende:
met de Q over de ringHaaks door T13 knallen
lukt nooooooit, die zijn bederft voor het levenquote:Op zondag 21 mei 2006 17:42 schreef BaraCuda het volgende:
Netjes bo![]()
heb je die VW mannen niet om kunnen lullen naar alfa?
Geef je auto sleutels maar dan zal ik het je laten zienquote:
Hejje rijbewijs?quote:Op zondag 21 mei 2006 17:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Geef je auto sleutels maar dan zal ik het je laten zien
Vond het wel mooi dat ze respectvol bleven, geen gezeik of gekanker over Alfaquote:Op zondag 21 mei 2006 17:52 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
lukt nooooooit, die zijn bederft voor het leven![]()
duhu dat ik een rijbewijs hebquote:
Bij deze vraag pass is evenquote:
echt nietquote:Op zondag 21 mei 2006 18:01 schreef BaraCuda het volgende:
volgend jaar met de motor naar de ring he bo?![]()
quote:Op zondag 21 mei 2006 18:03 schreef BoJo het volgende:
[..]
echt niet![]()
![]()
in mijn 2de rondje kwam ik er 2 tegen die onderuit gegaan waren op ongeveer hetzelfde stuk![]()
IF ook_gek (rijbewijs<> 0) AND (eigen.auto = false); {quote:
vw mensen zijn ook okayquote:Op zondag 21 mei 2006 17:55 schreef BoJo het volgende:
[..]
Vond het wel mooi dat ze respectvol bleven, geen gezeik of gekanker over Alfa![]()
Die gast van die VW GTI heeft ook een 155 gehad en die andere in die Morgan 8+ ook![]()
zo stoer zegquote:Op zondag 21 mei 2006 18:06 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
IF ook_gek (rijbewijs<> 0) AND (eigen.auto = false); {
function ook_gek.think(on, cautious)
}
ELSEIF ook_gek (rijbewijs<> 0) AND (eigen.auto = true); {
function ook_gek.think(on, freely);
call function telephone.ook_gek(date);
call function travel.ook_gek(nur(date));
call function eval.ook_gek(nur(date(damage)));
};
Juust! Wilde ik net zeggenquote:Op zondag 21 mei 2006 18:08 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
vw mensen zijn ook okay![]()
maja tis ook gewoon dat er niets mis is eig met een alfaiedereen denkt alleen dat ze nog steeds roesten en grote elec problemen hebben........terwijl het niet zo is
![]()
Maserati zit daar nog tussen hequote:Op zondag 21 mei 2006 18:10 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Juust! Wilde ik net zeggen
Sinds Alfa's niet meer zo onwijs roesten zijn het gewoon kicke bakken.
Niets komt dichter bij een Ferrari voor de gewone man dan een Alfa.
als je overigens foto's ziet die kwalitatief voldoende zijn voor BB, mag je ze gewoon jatten heurquote:Op zondag 21 mei 2006 18:15 schreef Alexxxxx het volgende:
Mens erger je niet
zelden een nieuw forum zo snel vol zien raken![]()
zal niet lang meer duren voor ik uit de top 100 van meeste berichten ben
Dank jequote:Op zondag 21 mei 2006 18:18 schreef BoJo het volgende:
[..]
als je overigens foto's ziet die kwalitatief voldoende zijn voor BB, mag je ze gewoon jatten heur![]()
Sneuquote:Op zondag 21 mei 2006 19:00 schreef BaraCuda het volgende:
bij sbs"redbullvanschansspingding" met olaf mol en jack plooi
wil aan deze onzin niet te veel aandacht schenkenquote:
quote:Op zondag 21 mei 2006 19:10 schreef Sjoewe het volgende:
http://www.totallycrap.com/media/shaggingshark
[afbeelding]
Hij heeft er wel even op zitten kloppen denk ikquote:Op zondag 21 mei 2006 19:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
wil aan deze onzin niet te veel aandacht schenken![]()
Mol is lache manquote:Op zondag 21 mei 2006 19:00 schreef BaraCuda het volgende:
bij sbs"redbullvanschansspingding" met olaf mol en jack plooi
Mijn god dat wijf wat interviews doetquote:
Valt wel mee toch?quote:Op zondag 21 mei 2006 19:26 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mijn god dat wijf wat interviews doetwat een verschrikkelijke kutstem
Als je dat naast je op de bank hebt heel de avond pleeg je zelfmoord
Nouja vrij veel vrouwen die hun stem proberen te verheffen klinken als een kip die geslacht wordtquote:Op zondag 21 mei 2006 19:30 schreef Hugster het volgende:
[..]
Valt wel mee toch?
Ik ken VEEL ergere stemmen
[afbeelding]
sommige maken echt een dood klapperquote:Op zondag 21 mei 2006 19:27 schreef Sjoewe het volgende:
Mongolen die zich van een steiger af storten
[afbeelding]
Had je maar harder over de ring moeten gaanquote:Op zondag 21 mei 2006 19:54 schreef BoJo het volgende:
[..]
bij mij niet![]()
als ik op nieuw bericht druk, heb ik er maar een select aantal.![]()
Wanneer zei hij datquote:Op zondag 21 mei 2006 20:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ahaaa, nu snap ik Alex over dat je geen smaak hebt!!
Ik ga het opzoeken voor jequote:Op zondag 21 mei 2006 20:10 schreef Hugster het volgende:
[..]
Wanneer zei hij dat
Niet eerlijk
Ik heb smaak ja!
[afbeelding]
Top Gear op BBC om 21:00 uurquote:Op zondag 21 mei 2006 19:52 schreef BaraCuda het volgende:
Er komt echt geen ene zak op tvdvdtje erin slingeren maar dan
quote:Op zondag 21 mei 2006 20:12 schreef ijsmeis het volgende:
[PTA SC] Mslb. ZWERVER I uit 1994 totaal vermogen 1014 apk
Even terug lezenquote:Op zondag 21 mei 2006 20:21 schreef Hugster het volgende:
[..]![]()
Alfisti en Bara hebben er ook nog wat op aan te merken?
[afbeelding]
quote:Op zondag 21 mei 2006 20:21 schreef Hugster het volgende:
[..]![]()
Alfisti en Bara hebben er ook nog wat op aan te merken?
[afbeelding]
en ik zei dat Bo zijn ex bij Hugo moest dumpenquote:
zou je wel willen hèquote:
Daar heb je latex handschoenen voorquote:
Jij maakt geen eten klaar, lui wèfquote:Op zondag 21 mei 2006 20:30 schreef ijsmeis het volgende:
Waar heb je dan in hemelsnaam met je vingers in gezeten, vunzig ventje?
aju parapluquote:
geen echte schipper dusquote:Op zondag 21 mei 2006 20:32 schreef Hugster het volgende:
[..]
Idd, over paar daagjes weer![]()
[afbeelding]
Kan je niet tegen 100+ kilo's boven op jequote:Op zondag 21 mei 2006 20:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb heul geen last van bloedjes. Ik heb last van me rug
Ik weeg zelf dik 200quote:Op zondag 21 mei 2006 20:37 schreef lipje het volgende:
[..]
Kan je niet tegen 100+ kilo's boven op je
200 wat? ons, gram, deciliter, spacekoekjes?quote:
Piem0lsquote:Op zondag 21 mei 2006 20:39 schreef lipje het volgende:
[..]
200 wat? ons, gram, deciliter, spacekoekjes?
yupzquote:
quote:Op zondag 21 mei 2006 20:46 schreef Hugster het volgende:
Sweex is echt het slechte merk wat ik ken op computergebied.
Alles is op de aller aller aller goedkoopste manier gemaakt met kneiterhard kankerplastic. Hun netwerkspullen zijn instabiel en hebben de schraalste interfaces op aarde.
Sweex
[afbeelding]
toch is het een mooie bedrijf dat sweexquote:Op zondag 21 mei 2006 20:48 schreef Alfisti het volgende:
ik heb hier nog een SWEEX ip camera liggenDie gaat binnekort ritueel verbrand worden
Het bedrijf wel................ de producten nietquote:Op zondag 21 mei 2006 20:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
toch is het een mooie bedrijf dat sweex![]()
Is goed opgezet en er word bakken met geld verdiend![]()
mooi toch.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:57 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Het bedrijf wel................ de producten niet
ik ookquote:
Wat rij je omquote:Op zondag 21 mei 2006 20:49 schreef BoJo het volgende:
eens met Hugie
Ohja Ijsmeis ik ben nog langs de afslag Gennep gereden zaterdag en vandaag![]()
verzamelplaats was Venlo. Volgens mij niks omgeredenquote:
Aaah, okay!quote:Op zondag 21 mei 2006 22:04 schreef BoJo het volgende:
[..]
verzamelplaats was Venlo. Volgens mij niks omgereden![]()
Op de terug weg had ik wel via A1/A3 kunnen gaan, maar het scheelde zo weinig in tijd dat het me geen kont uitmaakte![]()
over die zeilbootquote:
issie weer in Rottie?quote:
zeker in de regen op de Veerkade gestaanquote:Op zondag 21 mei 2006 22:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Uiteraard
En Lex, heb ik dat dan?
[afbeelding]
Nee droog in het bushokje bij Dijkzigtquote:Op zondag 21 mei 2006 22:29 schreef lipje het volgende:
[..]
zeker in de regen op de Veerkade gestaan
Voor die redboelvliegmerin tros-showquote:Op zondag 21 mei 2006 22:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee droog in het bushokje bij Dijkzigt
Wat zou ik op de Veerkade moeten
[afbeelding]
Je denkt toch niet dat ik naar die ongein ga kijkenquote:Op zondag 21 mei 2006 22:36 schreef lipje het volgende:
[..]
Voor die redboelvliegmerin tros-show
En wtf moet jij bij dijkzicht, de wittedewit straat is waar je gras kan kopen en roken
quote:Op zondag 21 mei 2006 22:45 schreef Sjoewe het volgende:
Kan ik effe stoom afblazen op je msn?
Had een leuk wtf moment
[afbeelding]
Omdat je in Amsterdam zit.quote:Op zondag 21 mei 2006 22:47 schreef BoJo het volgende:
waarom doen de Fok! smileys het nog steeds niet bij mij ?![]()
oh dan ga ik maar slapenquote:Op zondag 21 mei 2006 22:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Omdat je in Amsterdam zit.
[afbeelding]
Voor de reis heen en terug ben je nog eens de helft daarvan kwijtquote:Op zondag 21 mei 2006 21:32 schreef Worldbeater het volgende:
Iemand nog geld teveel.. of is gewoon gek genoeg om ervoor te lenen..![]()
[afbeelding]
Godver GODVER GODVERquote:
Heb ik nooit gehad, maar wel nog steeds fan ehquote:Op zondag 21 mei 2006 23:02 schreef Worldbeater het volgende:
Geen Volvo meer Herman.
Ik heb geen Fiero meer.![]()
[afbeelding]
heh?quote:Op zondag 21 mei 2006 22:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Uiteraard
En Lex, heb ik dat dan?
[afbeelding]
TjaH, maar wel een ervaring voor het leven.quote:Op zondag 21 mei 2006 23:04 schreef PeuRac het volgende:
Voor de reis heen en terug ben je nog eens de helft daarvan kwijt
Owww... nou ja, je had idd altijd die Volvo animatie als avatar.quote:Op zondag 21 mei 2006 23:05 schreef hermandeperman het volgende:
Heb ik nooit gehad, maar wel nog steeds fan eh
En is dat je nieuwe vervoersmiddel
[afbeelding]
En ik heb ook echt totaal geen download programmaquote:
Dat weet ik jaquote:Op zondag 21 mei 2006 23:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
TjaH, maar wel een ervaring voor het leven.![]()
Tenzij je ooit nog eens rijk wordt.![]()
[..]
Owww... nou ja, je had idd altijd die Volvo animatie als avatar.
Althans die heb ik er ooit van gemaakt.![]()
En deze auto heb ik cadeau gehad ja.![]()
Ja wat wil je nou?quote:Op zondag 21 mei 2006 23:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En ik heb ook echt totaal geen download programma![]()
en ik ga NIET wachten tot je een half weggeknipte, door reclame onderbroken half jaar verlate, ondertitelde versie kan zien
Warezzzrequest = banquote:
quote:Op zondag 21 mei 2006 23:16 schreef Sjoewe het volgende:
[afbeelding]
Nog een keer voor Peutje
[afbeelding]
quote:Op zondag 21 mei 2006 23:16 schreef nikky het volgende:
Hahahaha errug grappig.
Tenzij er users worden doodverwenst, dan stromen onze mailboxen van forum@fok.nl helemaal vol. Maar och ja is ook zo. Users mogen alles en crew mag niets en is ook vooral niets.
Nog zo'n topic en of plaatje en men ligt er alsnog af.
Te triest voor woorden weer ditquote:Op zondag 21 mei 2006 23:18 schreef Googolplexian het volgende:
lol
mods zijn toch puur subjectieve wezens?
en dacht je dat ik dagelijks 600 km ga rijden voor m'n werk ?quote:Op maandag 22 mei 2006 07:26 schreef ijsmeis het volgende:
Ik denk dat een huis daar stukken goedkoper is dan in Amsterdamei.
Dan zoek je daar toch werkquote:Op maandag 22 mei 2006 07:37 schreef BoJo het volgende:
[..]
en dacht je dat ik dagelijks 600 km ga rijden voor m'n werk ?ei!
De FBG's ook!quote:Op maandag 22 mei 2006 08:22 schreef vlad het volgende:
gaaf dagje gehad Bojonu gaan voor je licentie?
![]()
je bent hier geloof ik de enige die wel een tof weekend achter de rug heeft![]()
is het zoenen geworden?quote:Op maandag 22 mei 2006 08:47 schreef hermandeperman het volgende:
Ik met die gay die we eerst tegenkwamen bij dat kaartverkoophokje en die had z'n maatje gevonden in een andere gay.
Heel fijn allemaal
[afbeelding]
FapFapFapquote:Op maandag 22 mei 2006 08:49 schreef vlad het volgende:
dan ben ik dus de enige met een ruk weekend achter de rug![]()
Nee geen zoenen, maar wel fli:rten en daarna kroelen enzoquote:Op maandag 22 mei 2006 08:51 schreef Hugster het volgende:
[..]
is het zoenen geworden?
Ik heb ze zelden zo verwijft gezien btw![]()
![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 22 mei 2006 09:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Had je nu weer uitgevroten?
[afbeelding]
quote:Op maandag 22 mei 2006 08:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee geen zoenen, maar wel fli:rten en daarna kroelen enzo![]()
![]()
![]()
Wat een wijf idd![]()
![]()
En vlad, whaddup?
[afbeelding]
zo burgelijk is ze nietquote:Op maandag 22 mei 2006 09:06 schreef ijsmeis het volgende:
Je was zeker het dopje op de tandpastatube vergeten te doen eh?
Dudequote:Op maandag 22 mei 2006 09:09 schreef vlad het volgende:
[..]
moet je naar brokeback mountain gaan in de bios
volgens mij heb je dan wel succes
Ik hoop dat je dit niet meent?quote:Op maandag 22 mei 2006 09:10 schreef vlad het volgende:
[..]
zo burgelijk is ze niet![]()
was gewoon vergeten de wc bril omlaag te doen![]()
Oh lekker voor jequote:Op maandag 22 mei 2006 08:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee geen zoenen, maar wel fli:rten en daarna kroelen enzo![]()
![]()
![]()
Wat een wijf idd![]()
![]()
En vlad, whaddup?
[afbeelding]
laatst ook. m'n vriendin zo van: zullen we naar de film gaan, brokeback mountain? ik: prima, nooit van gehoord. komen we daar: echt alleen maar homo's die arm in arm lopen. ik zoquote:Op maandag 22 mei 2006 09:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dude![]()
Anne
[imghttp://www.audiofuhrer.de/images/foot.gif[/img]
tuurlijk niet manquote:Op maandag 22 mei 2006 09:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik hoop dat je dit niet meent?
[afbeelding]
Wat ben je toch een heerlijke ratquote:Op maandag 22 mei 2006 09:13 schreef vlad het volgende:
[..]
tuurlijk niet man![]()
ze had weer een heel lang/duf verhaal, dus ik vroeg middenin het gesprek zo van: moet je een kwartje hebben? zij zo van:![]()
ik: dan kan je iemand bellen die het wel boeit![]()
was foute boel![]()
wat is lang?quote:Op maandag 22 mei 2006 09:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat ben je toch een heerlijke rat![]()
Lang gezeik gehad?
[afbeelding]
Dat is het enige voordeel jaquote:Op maandag 22 mei 2006 09:16 schreef vlad het volgende:
[..]
wat is lang?![]()
geloof dat het vanmorgen wel weer oke was![]()
en voordeel van ruzie is de goedmaaksex![]()
![]()
het komt nu over alsof ik de grote eikel ben, maar zij kan er ook wat van hoorquote:Op maandag 22 mei 2006 09:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat is het enige voordeel ja
Je test dat meisje wel uit zeg
[afbeelding]
Mja moet je vragen of ze zich hier ook aanmeldt, kunnen we dat even stavenquote:Op maandag 22 mei 2006 09:42 schreef vlad het volgende:
[..]
het komt nu over alsof ik de grote eikel ben, maar zij kan er ook wat van hooralleen ik word niet boos, ik geef een tegenopmerking
![]()
en ik doe genoeg goed, want ze is al bijna 5 jaar bij me![]()
is lang he?quote:Op maandag 22 mei 2006 09:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja moet je vragen of ze zich hier ook aanmeldt, kunnen we dat even staven![]()
En 5 jaardamn....
[afbeelding]
Heel lang jaquote:Op maandag 22 mei 2006 09:48 schreef vlad het volgende:
[..]
is lang he?![]()
maar daarvan ben ik een jaar weg geweest, dus dat trekt het weer iets in balans![]()
herkenbaarquote:Op maandag 22 mei 2006 10:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heel lang ja
Na 3 jaar was bij mij de koek echt op
[afbeelding]
wat denk je dat de reden is dat we nog niet samenwonen?quote:Op maandag 22 mei 2006 10:12 schreef hermandeperman het volgende:
En het samenwonen-gebeuren beklemt je niet...?
[afbeelding]
Whehehequote:Op maandag 22 mei 2006 10:13 schreef vlad het volgende:
en jij gaat nog naar de tu, dan moet je ook helemaal geen vriendin hebben![]()
ik heb daar de vrouwen rond zien lopen
niets mis mee
![]()
Nee daar kan ik me wel iets bij voorstellen ja...quote:Op maandag 22 mei 2006 10:14 schreef vlad het volgende:
[..]
wat denk je dat de reden is dat we nog niet samenwonen?via m'n vriendin had ik allang een huisje in arnhem kunnen hebben, wat zei dolgraag wil. alleen ik niet zo
Jij vindt dat je recht van spreken hebt...?quote:Op maandag 22 mei 2006 10:16 schreef ijsmeis het volgende:
doh, wie gaat er nou in arnhem wonen.
arnhem is een leuke stadquote:Op maandag 22 mei 2006 10:16 schreef ijsmeis het volgende:
doh, wie gaat er nou in arnhem wonen.
Ja!quote:Op maandag 22 mei 2006 10:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij vindt dat je recht van spreken hebt...?
[afbeelding]
Arnhem stinkt!quote:Op maandag 22 mei 2006 10:18 schreef vlad het volgende:
[..]
arnhem is een leuke stad![]()
aspen vally voor de dames, de willemeen voor de concerten, en mcgreggor voor de whisky![]()
Nee.quote:
Wat een lulkoek eerste klasquote:Op maandag 22 mei 2006 10:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee.
Als je gaat samenwonen is het over met het leuke leven. Ga je iedere avond op de bank filmpjes kijken enzo. Alle vrouwen zeggen dat het niet zo is, maar toch heb ik GENOEG voorbeelden in m'n omgeving waar het dus precies wel zo is.
[afbeelding]
Dus omdat het een stad is, is het ineens tof?quote:Op maandag 22 mei 2006 10:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Arnhem is iig nog iets van stad.
Gennip of whatever niet echt
[afbeelding]
Daar heb je helemaal gelijk inquote:Op maandag 22 mei 2006 10:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wat een lulkoek eerste klasZoiets heb je helemaal zelf in de hand.
Neen.quote:Op maandag 22 mei 2006 10:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dus omdat het een stad is, is het ineens tof?
Dan hebben ze gewoon een verkeerde vrouw aan de haak geslagenquote:Op maandag 22 mei 2006 10:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in
Maar mannen zijn slappe zakken en laten vrijwel allemaal over zich heenlopen. Pruillipjes en weetikhetwatallemaalnietmeer helpen prima
Je mag het niet met me eens zijn, geen probleem, maar dit is mijn visie, ook nadat ik meedere vrienden van me zo heb zien verpieteren.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |