En dan ook nog door een topic met 'Loller roffel omfg eins' als titel.quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:04 schreef Jarno het volgende:
Jogy is pwned.
Je bent gewoon een n00bz0rz.quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:06 schreef jogy het volgende:
[..]
En dan nog door een topic met 'Loller roffel omfg eins' als titel.
Ik ben eigenlijk hartstikke 1337 hAx0R maar deze topic WtFPwN3d me als een MoF0quote:
Jeweets.quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:08 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk hartstikke 1337 hAx0R maar deze topic WtFPwN3d me als een MoF0
quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:10 schreef jogy het volgende:
Mooi, mijn delete functie werkt nog wél.
Dan wordt dit het volgende oldbie topic. Weet je het zo.quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:11 schreef The_Terminator het volgende:
Vraag me af of hij wel op slot gaat als hij bijvoorbeeld 'vol' is![]()
Goede actie.quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:12 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dan wordt dit het volgende oldbie topic. Weet je het zo.
Neen, dat is de taal van de Maikuuul wannabees, helaas.quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:14 schreef HuHu het volgende:
Kan trouwens de TT nog wel gefixed worden? Er staat allemaal rare woorden in, vast een database inconsistentie.
Ik heb hier helemaal geen rechten.quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:16 schreef jogy het volgende:
oy, knut, doe es niet quickreplyen als ik een titel verander.
Oh, dat wist ik niet. Raar danquote:
quote:
Ja hè.quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:19 schreef Jarno het volgende:
Wel leuk, die prutsende m0dz0rz.
quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:19 schreef jogy het volgende:
[..]
Vergeleken met jou is dit topic het summum van humor.
Wat je vind moet je naar de politie brengen!quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:20 schreef Jarno het volgende:
Ik vind (...) dat -ie nu ook helemaal niet meer op slot hoéft.
Gewoon even kijken of het bij 300 wel op het autoslotje gaat.quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:20 schreef Jarno het volgende:
Ik vind (...) dat -ie nu ook helemaal niet meer op slot hoéft.
Dan weet je zeker dat hij zo vol is...quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:21 schreef jogy het volgende:
Ik kick em wel naar MEN, maken we er een spelletje van.
Waar zijn Printscreen, Stuaquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:22 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dan weet je zeker dat hij zo vol is...
Ja hoi ik was er toch al?!quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:24 schreef jogy het volgende:
[..]
Waar zijn Printscreen, Stua[afbeelding]t en wanstaltige consorten als je ze nodig hebt?
Jij bent toch niet wanstaltig?quote:
Niet?quote:
De échte hardcore baggeraars filteren MEN uit de AT.quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:29 schreef jogy het volgende:
Ik schop het topic maar niet naar MEN trouwens. de échte hardcore baggeraars zitten toch hier.
Wat is asiocatie?quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:30 schreef GI het volgende:
Topic veranderen in "Onzin Asiocatie spel" ?
Daar ga ik niet vanuit, Jarno. Ik bedoel je hebt het toch voorelkaar gekregen om een kind te verwekken bij een vrouw die nog steeds bij je is.quote:
Schopje PUB dan, die kinderen hebben middagpauze.quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:30 schreef The_Terminator het volgende:
Dit had beter 's avonds laat kunnen gebeuren, dan zijn alle baggeraars wel online![]()
Je gaat niet uit van enige vorm van dwang ofzo?quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:30 schreef jogy het volgende:
[..]
Daar ga ik niet vanuit, Jarno. Ik bedoel je hebt het toch voorelkaar gekregen om een kind te verwekken bij een vrouw die nog steeds bij je is.
hoi.quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:31 schreef The_Terminator het volgende:
Schiet niet op zo, maar even een kickje
Kijk wat Google in een Fok!Fotoboek vind:quote:
quote:Deze bijklank komt door een asiocatie met verhangen, laten hangen, en een toestand waarin het mannelijk geslachtorgaan van de mens in kan verkeren.
Het was als de eerste keer.quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:32 schreef GI het volgende:
Ik voel me een beetje zoals toen die ene keer!
Je anale ontmaagding?quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:32 schreef GI het volgende:
Ik voel me een beetje zoals toen die ene keer!
Kan je nog een paar vierkante haken erin verwerken. Dan lijkt het meer reeks-achtig.quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:32 schreef jogy het volgende:
TT weer aangepast.
Mooie smiley!quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:34 schreef Jarno het volgende:
Wat zijn dit voor kuttige topictitels?!
Hier post ik niet in hoor. }|.
quote:
Pu-lease. Smileys aanklikken is voor kutnewbie's.quote:
Eerst tieten toevoegenquote:
Klopt, maar die-hard-oldbies kennen de codes uit hun hoofd.quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:36 schreef Jarno het volgende:
[..]
Pu-lease. Smileys aanklikken is voor kutnewbie's..
Zeur niet, posten sletquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:37 schreef Joene het volgende:
Kutlemming !
Lemmingkut!quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:37 schreef Joene het volgende:
Kutlemming !
Het nadeel van andere fora: smileycode's die niet overeenkomen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:38 schreef HuHu het volgende:
[..]
Klopt, maar die-hard-oldbies kennen de codes uit hun hoofd.
Ik verkeerde even in twijfel.
Neuktieten!quote:
fuck nou heb ik weer een bonerquote:
is de koffie van de klm zo erg?quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:38 schreef GI het volgende:
Is er ook koffie ?
Andere fora zijn dan ook kutquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:38 schreef Jarno het volgende:
[..]
Het nadeel van andere fora: smileycode's die niet overeenkomen.
Irritant he dat ze in Oldbies Only wel de normale oude codes gebruiken, maar hier nietquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:38 schreef Jarno het volgende:
[..]
En nu helemaalquote:
Afschaffen... die andere fora!quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:38 schreef Jarno het volgende:
[..]
Boeiend, het topic moet volquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:40 schreef iamredleader het volgende:
Postopkrikken is wel geestig, maar vreselijk mind-numbing.
We willen graag weten wat er bij post nr. 300 gaat gebeurenquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:40 schreef iamredleader het volgende:
ik denk dat dat neerslaan weinig effect zal hebbenquote:
Ligt er een beetje aan waar het raakpunt zitquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:41 schreef scarefreak het volgende:
[..]
ik denk dat dat neerslaan weinig effect zal hebben
kaboemquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:40 schreef iamredleader het volgende:
Dat is zo gebeurt man, met arcee zijn spam tooltjes...quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:42 schreef iamredleader het volgende:
Kansloos, het duurt al veel te lang. Wat zou het record zijn, om 300 posts in een topic te proppen? 6 minuten of zo?
Dan gaat FOK! platquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:41 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
We willen graag weten wat er bij post nr. 300 gaat gebeuren
OH !!!!!!!!!! doet arcee spammenquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:42 schreef GI het volgende:
[..]
Dat is zo gebeurt man, met arcee zijn spam tooltjes...
lul op, ik deed het in me eentje al in 9minutenquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:42 schreef iamredleader het volgende:
Kansloos, het duurt al veel te lang. Wat zou het record zijn, om 300 posts in een topic te proppen? 6 minuten of zo?
Vraag het een in MEN, daar hebben ze vast wel al records verbrokenquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:42 schreef iamredleader het volgende:
Nee cultuur noem je datquote:
Scripje zeker?quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:43 schreef scarefreak het volgende:
[..]
lul op, ik deed het in me eentje al in 9minuten
kaboem
nee hoor, toen deed ik nog zo'n topicquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:43 schreef iamredleader het volgende:
[..]
en toen, deed je topic kaboem?![]()
Vrij lang als je niet doorpostquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:44 schreef Joene het volgende:
demmet wie lang nog
nopequote:
ik doe mn best sjefquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:44 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Vrij lang als je niet doorpost![]()
En daarna kon je niet meer postenquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:44 schreef scarefreak het volgende:
[..]
nee hoor, toen deed ik nog zo'n topic![]()
Klopt, alleen MissyMirjaM en Stormqueen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:44 schreef Joene het volgende:
nog niet eens 3 vagina's
jawelquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:44 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
En daarna kon je niet meer posten
Terecht.quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:45 schreef The_Terminator het volgende:
Arcee heeft het trouwens samen met Dollehond voorelkaar gekregen een stuk of 700 reacties in één topic te krijgen, heeft hij een ban voor gehad
quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:45 schreef The_Terminator het volgende:
Arcee heeft het trouwens samen met Dollehond voorelkaar gekregen een stuk of 700 reacties in één topic te krijgen, heeft hij een ban voor gehad
quote:
quote:
Zeldzaamheidquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:47 schreef HuHu het volgende:
[..]
Een PI trouwens, die doe je niet vaak.
omdat je geen oldbie bentquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:47 schreef HuHu het volgende:
[..]
En waarom mag ik de quote in je signature niet bekijken?
Je hebt het hele topic gelezen?quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:48 schreef SolidasRock het volgende:
Asociaal ventje op straat
Lemming van dit topic?
Maar je hebt geen toegang tot het oldbies forumquote:
Ik heb Dagonet een keer gevraagd of het mocht.quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:49 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Maar je hebt geen toegang tot het oldbies forum
hoe doen die 2 dat tochquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:49 schreef The_Terminator het volgende:
Hier ook een topic van dolle_hond in MEN: Verander hier niets aan het woord #3
636 replies
Ja! Maar tegen het eind begint het als de OP hierzo te klinken, zou het een complot zijn denk je?quote:
Kansloosquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:49 schreef The_Terminator het volgende:
Hier ook een topic van dolle_hond in MEN: Verander hier niets aan het woord #3
636 replies
Gewoon heel vaak heel snel op Invoeren klikken.quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:50 schreef iamredleader het volgende:
Hoe doe je dat dan? Niet dat ik het wil doen, maar als ik te snel achter mekaar post pakt het forum dat niet met een melding en zo... maar goed, grappig is het zeker!
dat die 2 nog geen rsi hebbenquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:52 schreef HuHu het volgende:
[..]
Gewoon heel vaak heel snel op Invoeren klikken.
Maar met 300 posts is een topic vol!quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:52 schreef HuHu het volgende:
[..]
En het werkte net niet, kreeg een melding dat ik niet 2 x hetzelfde bericht mocht posten...quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:52 schreef HuHu het volgende:
[..]
Maar als je heel vaak heel snel druk, dan post je dus nog vóórdat je vorige post in het topic is opgenomen. Er zijn 3 stappen: verzenden, controleren, opnemen. Als je tijdens het controleren van je vorige post alweer een volgende verzend, dan is die eerste nog niet opgenomen in het topic. Zolang hij dat nog niet is, staat de teller nog niet op 300 en kan je blijven posten.quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:52 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Maar met 300 posts is een topic vol!
Held.quote:
Dan moet je met de snelheid van het licht posten, want het werkte niet.quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:54 schreef HuHu het volgende:
[..]
Maar als je heel vaak heel snel druk, dan post je dus nog vóórdat je vorige post in het topic is opgenomen. Er zijn 3 stappen: verzenden, controleren, opnemen. Als je tijdens het controleren van je vorige post alweer een volgende verzend, dan is die eerste nog niet opgenomen in het topic. Zolang hij dat nog niet is, staat de teller nog niet op 300 en kan je blijven posten.
d_h en Arcee is het ook niet in de eerste keer gelukt.quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:53 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En het werkte net niet, kreeg een melding dat ik niet 2 x hetzelfde bericht mocht posten...
Zoek een avond uit dat fok traag isquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:55 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dan moet je met de snelheid van het licht posten, want het werkte niet.
Het gaat makkelijker als het al wat drukker op het forum is, dan is het forum niet meer zo snel en duren sommige stappen wat langer.quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:55 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dan moet je met de snelheid van het licht posten, want het werkte niet.
25 minutes to goquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:55 schreef Jarno het volgende:
Early one mornin' while making the rounds
I took a shot of cocaine and I shot my woman down.
Cash..
d_h en Arcee hebben er een ban voor gehad, dus kun je ook beter niet doenquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:56 schreef iamredleader het volgende:
OK, dan ga ik dat zeker (niet) doen.
Maarree.... zijn we er al?
oe!quote:
Jazeker, maar ben nu op stage dus staat niet aan.quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:00 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
zo wilde ik ook je aandacht trekken
hebbie msn?
je mag me wel toevoegen later als je wil..quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:01 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Jazeker, maar ben nu op stage dus staat niet aan.
quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:02 schreef iamredleader het volgende:
Oe oe, zien we hier iets moois gebeuren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |