Kijk wat Google in een Fok!Fotoboek vind:quote:
quote:Deze bijklank komt door een asiocatie met verhangen, laten hangen, en een toestand waarin het mannelijk geslachtorgaan van de mens in kan verkeren.
Het was als de eerste keer.quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:32 schreef GI het volgende:
Ik voel me een beetje zoals toen die ene keer!
Je anale ontmaagding?quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:32 schreef GI het volgende:
Ik voel me een beetje zoals toen die ene keer!
Kan je nog een paar vierkante haken erin verwerken. Dan lijkt het meer reeks-achtig.quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:32 schreef jogy het volgende:
TT weer aangepast.
Mooie smiley!quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:34 schreef Jarno het volgende:
Wat zijn dit voor kuttige topictitels?!
Hier post ik niet in hoor. }|.
quote:
Pu-lease. Smileys aanklikken is voor kutnewbie's.quote:
Eerst tieten toevoegenquote:
Klopt, maar die-hard-oldbies kennen de codes uit hun hoofd.quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:36 schreef Jarno het volgende:
[..]
Pu-lease. Smileys aanklikken is voor kutnewbie's..
Zeur niet, posten sletquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:37 schreef Joene het volgende:
Kutlemming !
Lemmingkut!quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:37 schreef Joene het volgende:
Kutlemming !
Het nadeel van andere fora: smileycode's die niet overeenkomen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:38 schreef HuHu het volgende:
[..]
Klopt, maar die-hard-oldbies kennen de codes uit hun hoofd.
Ik verkeerde even in twijfel.
Neuktieten!quote:
fuck nou heb ik weer een bonerquote:
is de koffie van de klm zo erg?quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:38 schreef GI het volgende:
Is er ook koffie ?
Andere fora zijn dan ook kutquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:38 schreef Jarno het volgende:
[..]
Het nadeel van andere fora: smileycode's die niet overeenkomen.
Irritant he dat ze in Oldbies Only wel de normale oude codes gebruiken, maar hier nietquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:38 schreef Jarno het volgende:
[..]
En nu helemaalquote:
Afschaffen... die andere fora!quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:38 schreef Jarno het volgende:
[..]
Boeiend, het topic moet volquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:40 schreef iamredleader het volgende:
Postopkrikken is wel geestig, maar vreselijk mind-numbing.
We willen graag weten wat er bij post nr. 300 gaat gebeurenquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:40 schreef iamredleader het volgende:
ik denk dat dat neerslaan weinig effect zal hebbenquote:
Ligt er een beetje aan waar het raakpunt zitquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:41 schreef scarefreak het volgende:
[..]
ik denk dat dat neerslaan weinig effect zal hebben
kaboemquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:40 schreef iamredleader het volgende:
Dat is zo gebeurt man, met arcee zijn spam tooltjes...quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:42 schreef iamredleader het volgende:
Kansloos, het duurt al veel te lang. Wat zou het record zijn, om 300 posts in een topic te proppen? 6 minuten of zo?
Dan gaat FOK! platquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:41 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
We willen graag weten wat er bij post nr. 300 gaat gebeuren
OH !!!!!!!!!! doet arcee spammenquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:42 schreef GI het volgende:
[..]
Dat is zo gebeurt man, met arcee zijn spam tooltjes...
lul op, ik deed het in me eentje al in 9minutenquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:42 schreef iamredleader het volgende:
Kansloos, het duurt al veel te lang. Wat zou het record zijn, om 300 posts in een topic te proppen? 6 minuten of zo?
Vraag het een in MEN, daar hebben ze vast wel al records verbrokenquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:42 schreef iamredleader het volgende:
Nee cultuur noem je datquote:
Scripje zeker?quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:43 schreef scarefreak het volgende:
[..]
lul op, ik deed het in me eentje al in 9minuten
kaboem
nee hoor, toen deed ik nog zo'n topicquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:43 schreef iamredleader het volgende:
[..]
en toen, deed je topic kaboem?![]()
Vrij lang als je niet doorpostquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:44 schreef Joene het volgende:
demmet wie lang nog
nopequote:
ik doe mn best sjefquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:44 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Vrij lang als je niet doorpost![]()
En daarna kon je niet meer postenquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:44 schreef scarefreak het volgende:
[..]
nee hoor, toen deed ik nog zo'n topic![]()
Klopt, alleen MissyMirjaM en Stormqueen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:44 schreef Joene het volgende:
nog niet eens 3 vagina's
jawelquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:44 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
En daarna kon je niet meer posten
Terecht.quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:45 schreef The_Terminator het volgende:
Arcee heeft het trouwens samen met Dollehond voorelkaar gekregen een stuk of 700 reacties in één topic te krijgen, heeft hij een ban voor gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |