Wat je vind moet je naar de politie brengen!quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:20 schreef Jarno het volgende:
Ik vind (...) dat -ie nu ook helemaal niet meer op slot hoéft.
Gewoon even kijken of het bij 300 wel op het autoslotje gaat.quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:20 schreef Jarno het volgende:
Ik vind (...) dat -ie nu ook helemaal niet meer op slot hoéft.
Dan weet je zeker dat hij zo vol is...quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:21 schreef jogy het volgende:
Ik kick em wel naar MEN, maken we er een spelletje van.
Waar zijn Printscreen, Stuaquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:22 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dan weet je zeker dat hij zo vol is...
Ja hoi ik was er toch al?!quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:24 schreef jogy het volgende:
[..]
Waar zijn Printscreen, Stua[afbeelding]t en wanstaltige consorten als je ze nodig hebt?
Jij bent toch niet wanstaltig?quote:
Niet?quote:
De échte hardcore baggeraars filteren MEN uit de AT.quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:29 schreef jogy het volgende:
Ik schop het topic maar niet naar MEN trouwens. de échte hardcore baggeraars zitten toch hier.
Wat is asiocatie?quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:30 schreef GI het volgende:
Topic veranderen in "Onzin Asiocatie spel" ?
Daar ga ik niet vanuit, Jarno. Ik bedoel je hebt het toch voorelkaar gekregen om een kind te verwekken bij een vrouw die nog steeds bij je is.quote:
Schopje PUB dan, die kinderen hebben middagpauze.quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:30 schreef The_Terminator het volgende:
Dit had beter 's avonds laat kunnen gebeuren, dan zijn alle baggeraars wel online![]()
Je gaat niet uit van enige vorm van dwang ofzo?quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:30 schreef jogy het volgende:
[..]
Daar ga ik niet vanuit, Jarno. Ik bedoel je hebt het toch voorelkaar gekregen om een kind te verwekken bij een vrouw die nog steeds bij je is.
hoi.quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:31 schreef The_Terminator het volgende:
Schiet niet op zo, maar even een kickje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |