Gewoon heel vaak heel snel op Invoeren klikken.quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:50 schreef iamredleader het volgende:
Hoe doe je dat dan? Niet dat ik het wil doen, maar als ik te snel achter mekaar post pakt het forum dat niet met een melding en zo... maar goed, grappig is het zeker!
dat die 2 nog geen rsi hebbenquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:52 schreef HuHu het volgende:
[..]
Gewoon heel vaak heel snel op Invoeren klikken.
Maar met 300 posts is een topic vol!quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:52 schreef HuHu het volgende:
[..]
En het werkte net niet, kreeg een melding dat ik niet 2 x hetzelfde bericht mocht posten...quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:52 schreef HuHu het volgende:
[..]
Maar als je heel vaak heel snel druk, dan post je dus nog vóórdat je vorige post in het topic is opgenomen. Er zijn 3 stappen: verzenden, controleren, opnemen. Als je tijdens het controleren van je vorige post alweer een volgende verzend, dan is die eerste nog niet opgenomen in het topic. Zolang hij dat nog niet is, staat de teller nog niet op 300 en kan je blijven posten.quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:52 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Maar met 300 posts is een topic vol!
Held.quote:
Dan moet je met de snelheid van het licht posten, want het werkte niet.quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:54 schreef HuHu het volgende:
[..]
Maar als je heel vaak heel snel druk, dan post je dus nog vóórdat je vorige post in het topic is opgenomen. Er zijn 3 stappen: verzenden, controleren, opnemen. Als je tijdens het controleren van je vorige post alweer een volgende verzend, dan is die eerste nog niet opgenomen in het topic. Zolang hij dat nog niet is, staat de teller nog niet op 300 en kan je blijven posten.
d_h en Arcee is het ook niet in de eerste keer gelukt.quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:53 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En het werkte net niet, kreeg een melding dat ik niet 2 x hetzelfde bericht mocht posten...
Zoek een avond uit dat fok traag isquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:55 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dan moet je met de snelheid van het licht posten, want het werkte niet.
Het gaat makkelijker als het al wat drukker op het forum is, dan is het forum niet meer zo snel en duren sommige stappen wat langer.quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:55 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dan moet je met de snelheid van het licht posten, want het werkte niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |