Summerlove - Rememberquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:44 schreef Tamaratjuh het volgende:
Hallo mensjes
Ik ben opzoek naar (ik geloof) een redelijk nieuw nummer, ontzettend in de stijl van het overbekende summerjam (net zo zomers en ritmisch). Ik heb het al een aantal keren op Slam FM gehoord, maar ik weet alleen geen kenmerkende lyrics meer. Het enige wat ik weet is dat het in zowel Engels als Spaans (of Frans?) is gezongen en dat in het refrein iets over "in love" en een "kiss" voor komt. Op slamfm.nl doen ze niet aan playlisten dus daar kwam ik ook niet echt verder. Ik hoop dat iemand met deze vrij wazige omschrijving iets kan.
Dank aan U allen (alvast)
Wquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:44 schreef Orealo het volgende:
Ik zoek dat ene nummer van De Kast.
Dat super dramatische nummers dat iedereen moet luisteren als ze gedumped worden.
Nu kijk ik weinig tmf/mtv... nou ja weinig: maak er GEEN van. Gokje dus:quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:36 schreef katje het volgende:
HELP!
Ik zoek een nummer en ik denk dat het nummer crash heet. Maar ik weet niet van wie het is.. dus..
Er is een clip van.. en in die clip is een wijf met een hele grote zonnebril op der porem en rode lipstick op en achter haar staan drie meisjes in een zilveren en (misschien) paarse bikini een dansje te doen. Een heel suf dansje.. tussendoor komt er een stuk met gitaar en dan zie je een stel gasten headbangen.. Het liedje is een beetje electronisch.. en het is wel eens uitgezonden op mtv en tmf.. wie kan mij helpen??? please!!!
WAT een toeval!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:36 schreef katje het volgende:
HELP!
Ik zoek een nummer en ik denk dat het nummer crash heet. Maar ik weet niet van wie het is.. dus..
Er is een clip van.. en in die clip is een wijf met een hele grote zonnebril op der porem en rode lipstick op en achter haar staan drie meisjes in een zilveren en (misschien) paarse bikini een dansje te doen. Een heel suf dansje.. tussendoor komt er een stuk met gitaar en dan zie je een stel gasten headbangen.. Het liedje is een beetje electronisch.. en het is wel eens uitgezonden op mtv en tmf.. wie kan mij helpen??? please!!!
Lijkt me Ring Ring Ring van De la Soulquote:Op zondag 28 mei 2006 09:46 schreef Exterminator het volgende:
Gisteren op stap geweest en uiteraard weer paar nummers gehoord die ik nie ken dus....
Het eerste nummer wat ik zoek is rnb achtig en bevat de volgende tekst:
Hey all, how are u doing? Gimme your number i get back to you.....
Yup dat is 'm,quote:Op zondag 28 mei 2006 10:03 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Lijkt me Ring Ring Ring van De la Soul![]()
Alegria van Cirque de Soleilquote:Op zondag 28 mei 2006 11:31 schreef Sannelie het volgende:
ik hoorde gister een nummer in een winkel. Volgens mij heet het iets van allegro, addagio iets in die richting. Het is een redelijk rustig nummer en een vrouw zingt het in een andere taal. Iemand die toevallig weet wat ik zoek?
F.L.G. - Hands Up For Detroitquote:Op zondag 28 mei 2006 09:46 schreef Exterminator het volgende:
Gisteren op stap geweest en uiteraard weer paar nummers gehoord die ik nie ken dus....
Het nummer is n beetje groove/bubbling achtig nummer en bevat de tekst:
put your hands up, iedereen gaat los....
wie weet welk nummer k bedoel..
Die bedoelt hij inderdaad, dat nummer is echt heel relaxtquote:Op zondag 28 mei 2006 11:40 schreef MerlijnDeBlow-venaar het volgende:
[..]
F.L.G. - Hands Up For Detroit
(Ook bekend als Fedde Le Grand)
Ik hoor niksquote:Op zondag 28 mei 2006 13:53 schreef wobbel het volgende:
Ik zoek de titel van dit nummer:
http://194.126.173.14/~xostnl/wobbel/fok_zoeknummer.mp3
Volgens Google is dat Travis - Writing to Reach You.quote:Op zondag 28 mei 2006 14:06 schreef hannekethemaster het volgende:
ik ben op zoek naar het 4e nr wat verwerkt is in de MTV mash up van wonderwall oasis en Boulevard of broken dreams (greenday) op het eind zit nog een stukje Dream on van Aerosmith, maar wat is het andere nr wat rond 1:25 in de mash up er doorheen gemixed wordt??
Rah Band - Clouds across the moonquote:Op zondag 28 mei 2006 13:33 schreef Ori het volgende:
Hallo mensen, voor iemand anders ben ik op zoek naar dit nummer:
'Het gaat over een vrouw, waarvan haar man, wordt uitgezonden naar een ruimte station. Ze heeft kontakt met haar man via een computer, als ineens de verbinding wegvalt. Al enkele jaren ben ik op zoek naar dit nummer, maar weet helaas geen titel/ uitvoerende artiest. wat ik wel weet, is dat het uit de begin jaren 80 komt'
rlx! thanksquote:Op zondag 28 mei 2006 14:28 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Volgens Google is dat Travis - Writing to Reach You.
M Beat feat. General Levy - Incredible [1994]quote:Op zondag 28 mei 2006 14:06 schreef wobbel het volgende:
Zal hem nogmaals uploaden
[EDIT]
Done
http://194.126.173.14/~xostnl/wobbel/fok_zoeknummer.mp3
http://194.126.173.14/~xostnl/wobbel/fok_zoeknummer.wma
http://194.126.173.14/~xostnl/wobbel/fok_zoeknummer.ogg
http://194.126.173.14/~xostnl/wobbel/fok_zoeknummer.flac
Derb - Derbquote:Op zondag 28 mei 2006 14:50 schreef Scarafax het volgende:
Weet iemand hoe het nummer van deze sample heet?
http://www.scarafax.com/fokstuff/wieweethet.mp3
Deze sample komt uit een '6th Gate' remix, maar is eigenlijk een eigen nummer... weet iemand hoe dit nummer het? Want dit kleine stukje vind ik al vrij vet klinken.
Nopes, die ken ik wel. Het is een nieuw nummer dacht ik zo. Iemand?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:04 schreef donroyco het volgende:
[..]
Summerlove - Remember![]()
En wel een playlist hiero..
jij ruled big timequote:Op zondag 28 mei 2006 02:17 schreef nein het volgende:
[..]
WAT een toeval!
Dit is een nummer van vitalic, toevallig vorige week op internet gezien! Weet zo ff niet meer hoe t nummer heet, maar google ff naar vitalic's officiele site. Weet 100% zeker dat dat het is!
Ok. i rule:
http://www.vitalicokcowboy.com/ en dan onderaan klikken op "my friend dario"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bryan Adams Everything I Do, I Do It For You !quote:Op zondag 28 mei 2006 19:23 schreef Barthez het volgende:
Ik zoek de titel bij dit nummer:
Look into my eyes, you will see, what you mean to me
Such a heart such a sole, when youre finaly there you will surch no more, you cant tell me what word dieing for.....
Fairground of Sunrise wellichtquote:Op zondag 28 mei 2006 18:36 schreef PAA-053 het volgende:
Gisteravond hoorde ik op Sky Radio een nummer van Simply Red. Het was een hit(je) van hem, omdat ze hem 1) anders niet uitzenden en 2) ik hem herkende.
Ik ben alleen alles qua tekst en melodie vergeten![]()
Wat waren zijn grootste hits, welk nummer van hem zou je op Sky tegen kunnen komen of heeft iemand het nummer misschien ook gehoord?
Ik denk 1 van deze:quote:Op zondag 28 mei 2006 18:36 schreef PAA-053 het volgende:
Gisteravond hoorde ik op Sky Radio een nummer van Simply Red. Het was een hit(je) van hem, omdat ze hem 1) anders niet uitzenden en 2) ik hem herkende.
Ik ben alleen alles qua tekst en melodie vergeten![]()
Wat waren zijn grootste hits, welk nummer van hem zou je op Sky tegen kunnen komen of heeft iemand het nummer misschien ook gehoord?
Dj Felix Project - On The Floorquote:Op zondag 28 mei 2006 21:29 schreef koeii het volgende:
He, ik zoek een soort van harddance achtig nummer, kan me niet meer precies herinneren hoe lomp hij precies is, maar met de tekst iets in de trant van:
I wanna know is there anyone on the floor who can fuck me like whore etc
Iemand enig idee?
Anybodyquote:Op zondag 28 mei 2006 19:39 schreef Jeroen_S. het volgende:
Hoe heet dat nummer van eh, dat zo'n kerel op een moment roep, mambooooo! En dan krijg je zo'n strakke beat te horen, beetje technoachtig?
quote:Op zondag 28 mei 2006 21:24 schreef YoGi_Berra het volgende:
Het nummer dat je hoort in American Pie: the Wedding wanneer ze met die strippers bezig zijn....
Niemand?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:44 schreef McFlipp het volgende:
Wie weet hoe het nummer heet dat ze in deze trailer (Ghost Rider) draaien vanaf ongeveer 25% tot 60%?
Volgens mij is het ook uit een andere film, maar kan even niet op de naam komen...
Jij bedoelt vastquote:Op maandag 29 mei 2006 01:14 schreef VilleRoy het volgende:
Ik zoek een trance nummer met een saxefoon er in. Meen dat Candy Dulfer daar voor gezorgt heeft. Gaat om een bekend nummer die regelmatig in de grote discotheeks gedraaid wordt is lekker opzwepend dus er is vast wel iemand die mij aan artiest/titel kan helpen !!!
![]()
Jazeker, Jordan & Baker - Explode, heerlijk nummerquote:Op maandag 29 mei 2006 09:08 schreef Kjjong het volgende:
Ik zoek een nummer
http://www.daiblohel.nl/geluidje.wmv
weet iemand hoe dit nummer heet ?
Ik weet niet zeker of die kerel wel mamboooooooooo! roept, maar in ieder geval zoiets, weet iemand het?quote:Op zondag 28 mei 2006 19:39 schreef Jeroen_S. het volgende:
Hoe heet dat nummer van eh, dat zo'n kerel op een moment roep, mambooooo! En dan krijg je zo'n strakke beat te horen, beetje technoachtig?
quote:Op maandag 29 mei 2006 10:57 schreef dbzokphp het volgende:
hey ik zoek een nummer waar niet in gespraat of gezongen wordt. je hoort een soort ratelband tikken en dan hoor je een ander geluidje je hoort het een beetje omsteburt . sorry voor de slechte beschrijving maar is een tijdje geleden dat ik m gehoord had maar ik vond m echt heel goed!
Kent iemand dit nummer? Ik wil deze zo graag!
thxquote:Op maandag 29 mei 2006 10:49 schreef Jeroen_S. het volgende:
[..]
Jazeker, Jordan & Baker - Explode, heerlijk nummer.
T-Raumschmiere - Monstertruck driver ?quote:Op maandag 29 mei 2006 10:57 schreef dbzokphp het volgende:
hey ik zoek een nummer waar niet in gespraat of gezongen wordt. je hoort een soort ratelband tikken en dan hoor je een ander geluidje je hoort het een beetje omsteburt . sorry voor de slechte beschrijving maar is een tijdje geleden dat ik m gehoord had maar ik vond m echt heel goed!
Kent iemand dit nummer? Ik wil deze zo graag!
nopequote:Op maandag 29 mei 2006 15:31 schreef Wilfret het volgende:
[..]
T-Raumschmiere - Monstertruck driver ?
Zookey - Lift Your Leg Up ?quote:Op maandag 29 mei 2006 17:26 schreef SunWave het volgende:
Als iemand mij verder zou kunnen helpen dan zou ik dat helemaal geweldig vinden!
Ik hoor tijdens het stappen nu al een paar weken een nummer waar ik graag de titel en artiest van zou willen weten. Het is eigenlijk een heel simpel nummer met één simpel melodietje er in. Het klinkt een beetje caribisch/jamaicaans achtig en het melodietje lijkt op het melodietje in Asle - Golden Sun. Het is niet echt een hoogwaardig nummer, beetje niveau Skihut, maar het blijft zo in m'n hoofd hangen![]()
Wie heeft er suggestisch of kan me verder helpen?
misschien:quote:Op maandag 29 mei 2006 16:33 schreef satecl het volgende:
ik zoek 2 nummers....
1. feestnummer,,, gaat zoiets van: valderie, [???] bloemetjes buiten zetten [???] hoor de vogeltjes fluiten valderiee..... weet iemand het miss....????
Nee die weet niemand en daar verander je niets aan door het 3x te vragen.quote:Op maandag 29 mei 2006 18:40 schreef Jeroen_S. het volgende:
Niemand mijn nummer:(? Gaat zo van eh,
FOR MAMBOOOOOOOOOO! Ofzo, of alleen mambo, en dan zo'n dikke trancebeat erachteraan, beetje technostijl... Help me:(. Ik wil hem zó graag;).
Als je er achter bent.. kan je dan tracknaam hier plaatsen?quote:Op maandag 29 mei 2006 18:40 schreef Jeroen_S. het volgende:
Niemand mijn nummer:(? Gaat zo van eh,
FOR MAMBOOOOOOOOOO! Ofzo, of alleen mambo, en dan zo'n dikke trancebeat erachteraan, beetje technostijl... Help me:(. Ik wil hem zó graag;).
Hahaha nee die is het zeker weten niet. Het is gewoon een beat met dat melodietje er op (trouwens wel gespeeld op hetzelfde instrument als dat je hoord in Zookey - Lift your leg up). En het melodietje lijkt heel erg op die uit Asle - Golden sun. Er word totaal niet gezongen enzo in het nummer. Moeilijke hequote:Op maandag 29 mei 2006 18:11 schreef ScottTracy het volgende:
Zookey - Lift Your Leg Up ?
Gokje hoor, wordt hier al een tijdje heel veel gedraaid
Baz Luhrman - Sunscreenquote:Op maandag 29 mei 2006 18:41 schreef crossover het volgende:
Weet iemand hoe dat nummer heet waar zo'n kerel heel relaxed () aan het lullen is over vanalles in het leven, over je ouders en vrienden en dat je daar goed voor moet zorgen enzo...
Ben doorgaans wel gewend dat er binnen een paar uur het nummer gevonden is. Maar wellicht vanwege het late tijdstip? Daarom nogmaals, wie kent dit nummer (zie quote) ???quote:Op maandag 29 mei 2006 01:14 schreef VilleRoy het volgende:
Ik zoek een trance nummer met een saxefoon er in. Meen dat Candy Dulfer daar voor gezorgt heeft. Gaat om een bekend nummer die regelmatig in de grote discotheeks gedraaid wordt is lekker opzwepend dus er is vast wel iemand die mij aan artiest/titel kan helpen !!!
![]()
Er was al antwoord gegeven op je vraag. Het is waarschijnlijk Calabria van Rune. Maar Calabria is door meerdere artiesten in diverse remixes uitgevoerd, maar de titel is iig goed. Succes.quote:Op maandag 29 mei 2006 19:30 schreef VilleRoy het volgende:
[..]
Ben doorgaans wel gewend dat er binnen een paar uur het nummer gevonden is. Maar wellicht vanwege het late tijdstip? Daarom nogmaals, wie kent dit nummer (zie quote) ???
![]()
iemand?quote:Op zondag 28 mei 2006 22:30 schreef YoGi_Berra het volgende:Het nummer dat je hoort in American Pie: the Wedding wanneer ze met die strippers bezig zijn....
1. "origineel" = Gorillaz - Feel Good Incquote:Op maandag 29 mei 2006 20:49 schreef wobbel het volgende:
Het liedje uit:
http://video.google.com/videoplay?docid=271318610646396353
http://video.google.com/videoplay?docid=6980266268562669033&q=campzone
Het liedje mag ik jou in je bek schijten op 02:10....
http://video.google.com/videoplay?docid=-4391059503345195790&q=campzone
wordt ook in jackass gebruikt tijdens strippen
zoek veel nummers vandaag
The Sax Brothers - Careless Whisper?quote:Op maandag 29 mei 2006 19:30 schreef VilleRoy het volgende:
[..]
Ben doorgaans wel gewend dat er binnen een paar uur het nummer gevonden is. Maar wellicht vanwege het late tijdstip? Daarom nogmaals, wie kent dit nummer (zie quote) ???
![]()
Nee niet van The Spice Girls.quote:Op maandag 29 mei 2006 20:59 schreef MerlijnDeBlow-venaa... het volgende:
[..]
The Sax Brothers - Careless Whisper?
En dat eerste nummer is Gorillaz - Feel Good Inc.
Zal Ik JoU Eens In Je Bek Schijten is toch van de Raggende Mannen? En dat derde nummer is ook troep...
edit: SpeedyGJ, dat is toch niet van The Spice Girls he?
Dankje...quote:Op maandag 29 mei 2006 20:58 schreef Koepert het volgende:
[..]
1. "origineel" = Gorillaz - Feel Good Inc
2. De Raggende Mannen - Poep in je Hoofd
3. Volgens mij heet dat nummer "Party Boy Theme" en is het van Dave Roen
Iemand?quote:Op maandag 29 mei 2006 11:22 schreef dbzokphp het volgende:
ja zoals ik al zei sorry voor de slechte omschrijving..maar volgens mij is ie het nummer wel bekend bij jullie. noem anders een paar nummers op die je kent waar een soort van ratelband geluid in voorkomen.
ik hoorde het nummer laatst een discotheek, de style voor die avond was house, minimal, electro dus het zal wel 1 van die categorieen zijn.
Niet dat ik weet..quote:Op maandag 29 mei 2006 21:43 schreef Chen het volgende:
Is er al wat meer bekent over dat nummer in de Sprite reclame, dat van ''Falling Away, lalala '''?
Anyone?quote:Op zondag 28 mei 2006 22:27 schreef Jaytonism het volgende:
Ik zoek het nummer dat gedraaid wordt aan het einde van American Pie III: The Wedding.
Nummer wordt gedraaid wanneer Michelle en James hun 1e dans gaan doen op de dansvloer.
@ grote Faggot:quote:Op maandag 29 mei 2006 20:42 schreef Disorder het volgende:
Hey faggots, ik zoek de titel en artiest van dit nummer:
Dit dus..
Please help
net voor het refrein vind ik het wel wat weghebben van Salt&Peppa - Push it (80s), het refrein kan ik juist niet helemaal plaatsen. 1e gedachte is maneater van hall&oates (70s), maar de 2 lijn in het refrein is duiidelijk anders.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 00:58 schreef the_idiot het volgende:
Het refrein van Maneater van Nelly Furtado klinkt mij zoooo bekend in de oren, zou bijna willen zeggen dat het op een nummer uit de 80ties lijkt. Is dit nou een cover of een mix van iets ouders? Of kan iemand verklaren waarom het zo bekend klinkt?
Die link met Push It hoor ik niet zo, maargoed tis ook weer een tijd geleden dat ik die voor het laatst gehoord heb. Bij die van Hall & Oates hoor ik ook niet echt een link, misschien het tempo ervan me het woordje maneater maar meer niet. Ik weet het niet, kan ook wel gewoon aan mijn vage kop liggen dat ik iets bekends hoor... Het klinkt bij mij in de oren als iets van Irene Cara bijv.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 07:47 schreef mcwops het volgende:
[..]
net voor het refrein vind ik het wel wat weghebben van Salt&Peppa - Push it (80s), het refrein kan ik juist niet helemaal plaatsen. 1e gedachte is maneater van hall&oates (70s), maar de 2 lijn in het refrein is duiidelijk anders.
Dat klinkt heel erg als Maniac van Michael Sembello.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 00:58 schreef the_idiot het volgende:
Het refrein van Maneater van Nelly Furtado klinkt mij zoooo bekend in de oren, zou bijna willen zeggen dat het op een nummer uit de 80ties lijkt. Is dit nou een cover of een mix van iets ouders? Of kan iemand verklaren waarom het zo bekend klinkt?
Drunken Monkey - E ?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:25 schreef koos1975 het volgende:
Aloha,
ik zoek de titel (en maker) van een house/trance nummer. In de clip is een kerel volledig in zichzelf gekeerd. Hij staat op het strand als het ware te dansen met zichzelf. Nummer is denk ik max 2 jaar oud....Iemand een idee wie dit nummer heeft gemaakt en hoe het heet?
Reflekt - Need to feel lovedquote:Oud zoek ik de titel (en maker) van een ander trance/house nummer. In de clip zie je een gozer (volgens mij de maker van het nummer) je beleeft als het ware zijn leven. De clip gaat over een of andere liefje van hem, soort liefdesverhaal. Ook is deze clip opgenomen in een soort flashback mode, met een soort gefade/onscherp beeld (beelden zijn iig niet altijd vloeiend). ook dit nummer is nog niet heel erg oud (max 2 jaar denk ik)....iemand een idee??
alvast bedankt voor jullie reacties.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |