iemand?quote:Op zondag 28 mei 2006 22:30 schreef YoGi_Berra het volgende:Het nummer dat je hoort in American Pie: the Wedding wanneer ze met die strippers bezig zijn....
1. "origineel" = Gorillaz - Feel Good Incquote:Op maandag 29 mei 2006 20:49 schreef wobbel het volgende:
Het liedje uit:
http://video.google.com/videoplay?docid=271318610646396353
http://video.google.com/videoplay?docid=6980266268562669033&q=campzone
Het liedje mag ik jou in je bek schijten op 02:10....
http://video.google.com/videoplay?docid=-4391059503345195790&q=campzone
wordt ook in jackass gebruikt tijdens strippen
zoek veel nummers vandaag
The Sax Brothers - Careless Whisper?quote:Op maandag 29 mei 2006 19:30 schreef VilleRoy het volgende:
[..]
Ben doorgaans wel gewend dat er binnen een paar uur het nummer gevonden is. Maar wellicht vanwege het late tijdstip? Daarom nogmaals, wie kent dit nummer (zie quote) ???
![]()
Nee niet van The Spice Girls.quote:Op maandag 29 mei 2006 20:59 schreef MerlijnDeBlow-venaa... het volgende:
[..]
The Sax Brothers - Careless Whisper?
En dat eerste nummer is Gorillaz - Feel Good Inc.
Zal Ik JoU Eens In Je Bek Schijten is toch van de Raggende Mannen? En dat derde nummer is ook troep...
edit: SpeedyGJ, dat is toch niet van The Spice Girls he?
Dankje...quote:Op maandag 29 mei 2006 20:58 schreef Koepert het volgende:
[..]
1. "origineel" = Gorillaz - Feel Good Inc
2. De Raggende Mannen - Poep in je Hoofd
3. Volgens mij heet dat nummer "Party Boy Theme" en is het van Dave Roen
Iemand?quote:Op maandag 29 mei 2006 11:22 schreef dbzokphp het volgende:
ja zoals ik al zei sorry voor de slechte omschrijving..maar volgens mij is ie het nummer wel bekend bij jullie. noem anders een paar nummers op die je kent waar een soort van ratelband geluid in voorkomen.
ik hoorde het nummer laatst een discotheek, de style voor die avond was house, minimal, electro dus het zal wel 1 van die categorieen zijn.
Niet dat ik weet..quote:Op maandag 29 mei 2006 21:43 schreef Chen het volgende:
Is er al wat meer bekent over dat nummer in de Sprite reclame, dat van ''Falling Away, lalala '''?
Anyone?quote:Op zondag 28 mei 2006 22:27 schreef Jaytonism het volgende:
Ik zoek het nummer dat gedraaid wordt aan het einde van American Pie III: The Wedding.
Nummer wordt gedraaid wanneer Michelle en James hun 1e dans gaan doen op de dansvloer.
@ grote Faggot:quote:Op maandag 29 mei 2006 20:42 schreef Disorder het volgende:
Hey faggots, ik zoek de titel en artiest van dit nummer:
Dit dus..
Please help
net voor het refrein vind ik het wel wat weghebben van Salt&Peppa - Push it (80s), het refrein kan ik juist niet helemaal plaatsen. 1e gedachte is maneater van hall&oates (70s), maar de 2 lijn in het refrein is duiidelijk anders.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 00:58 schreef the_idiot het volgende:
Het refrein van Maneater van Nelly Furtado klinkt mij zoooo bekend in de oren, zou bijna willen zeggen dat het op een nummer uit de 80ties lijkt. Is dit nou een cover of een mix van iets ouders? Of kan iemand verklaren waarom het zo bekend klinkt?
Die link met Push It hoor ik niet zo, maargoed tis ook weer een tijd geleden dat ik die voor het laatst gehoord heb. Bij die van Hall & Oates hoor ik ook niet echt een link, misschien het tempo ervan me het woordje maneater maar meer niet. Ik weet het niet, kan ook wel gewoon aan mijn vage kop liggen dat ik iets bekends hoor... Het klinkt bij mij in de oren als iets van Irene Cara bijv.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 07:47 schreef mcwops het volgende:
[..]
net voor het refrein vind ik het wel wat weghebben van Salt&Peppa - Push it (80s), het refrein kan ik juist niet helemaal plaatsen. 1e gedachte is maneater van hall&oates (70s), maar de 2 lijn in het refrein is duiidelijk anders.
Dat klinkt heel erg als Maniac van Michael Sembello.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 00:58 schreef the_idiot het volgende:
Het refrein van Maneater van Nelly Furtado klinkt mij zoooo bekend in de oren, zou bijna willen zeggen dat het op een nummer uit de 80ties lijkt. Is dit nou een cover of een mix van iets ouders? Of kan iemand verklaren waarom het zo bekend klinkt?
Drunken Monkey - E ?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:25 schreef koos1975 het volgende:
Aloha,
ik zoek de titel (en maker) van een house/trance nummer. In de clip is een kerel volledig in zichzelf gekeerd. Hij staat op het strand als het ware te dansen met zichzelf. Nummer is denk ik max 2 jaar oud....Iemand een idee wie dit nummer heeft gemaakt en hoe het heet?
Reflekt - Need to feel lovedquote:Oud zoek ik de titel (en maker) van een ander trance/house nummer. In de clip zie je een gozer (volgens mij de maker van het nummer) je beleeft als het ware zijn leven. De clip gaat over een of andere liefje van hem, soort liefdesverhaal. Ook is deze clip opgenomen in een soort flashback mode, met een soort gefade/onscherp beeld (beelden zijn iig niet altijd vloeiend). ook dit nummer is nog niet heel erg oud (max 2 jaar denk ik)....iemand een idee??
alvast bedankt voor jullie reacties.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |