quote:Op zondag 28 mei 2006 21:24 schreef YoGi_Berra het volgende:
Het nummer dat je hoort in American Pie: the Wedding wanneer ze met die strippers bezig zijn....
Niemand?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:44 schreef McFlipp het volgende:
Wie weet hoe het nummer heet dat ze in deze trailer (Ghost Rider) draaien vanaf ongeveer 25% tot 60%?
Volgens mij is het ook uit een andere film, maar kan even niet op de naam komen...
Jij bedoelt vastquote:Op maandag 29 mei 2006 01:14 schreef VilleRoy het volgende:
Ik zoek een trance nummer met een saxefoon er in. Meen dat Candy Dulfer daar voor gezorgt heeft. Gaat om een bekend nummer die regelmatig in de grote discotheeks gedraaid wordt is lekker opzwepend dus er is vast wel iemand die mij aan artiest/titel kan helpen !!!
![]()
Jazeker, Jordan & Baker - Explode, heerlijk nummerquote:Op maandag 29 mei 2006 09:08 schreef Kjjong het volgende:
Ik zoek een nummer
http://www.daiblohel.nl/geluidje.wmv
weet iemand hoe dit nummer heet ?
Ik weet niet zeker of die kerel wel mamboooooooooo! roept, maar in ieder geval zoiets, weet iemand het?quote:Op zondag 28 mei 2006 19:39 schreef Jeroen_S. het volgende:
Hoe heet dat nummer van eh, dat zo'n kerel op een moment roep, mambooooo! En dan krijg je zo'n strakke beat te horen, beetje technoachtig?
quote:Op maandag 29 mei 2006 10:57 schreef dbzokphp het volgende:
hey ik zoek een nummer waar niet in gespraat of gezongen wordt. je hoort een soort ratelband tikken en dan hoor je een ander geluidje je hoort het een beetje omsteburt . sorry voor de slechte beschrijving maar is een tijdje geleden dat ik m gehoord had maar ik vond m echt heel goed!
Kent iemand dit nummer? Ik wil deze zo graag!
thxquote:Op maandag 29 mei 2006 10:49 schreef Jeroen_S. het volgende:
[..]
Jazeker, Jordan & Baker - Explode, heerlijk nummer.
T-Raumschmiere - Monstertruck driver ?quote:Op maandag 29 mei 2006 10:57 schreef dbzokphp het volgende:
hey ik zoek een nummer waar niet in gespraat of gezongen wordt. je hoort een soort ratelband tikken en dan hoor je een ander geluidje je hoort het een beetje omsteburt . sorry voor de slechte beschrijving maar is een tijdje geleden dat ik m gehoord had maar ik vond m echt heel goed!
Kent iemand dit nummer? Ik wil deze zo graag!
nopequote:Op maandag 29 mei 2006 15:31 schreef Wilfret het volgende:
[..]
T-Raumschmiere - Monstertruck driver ?
Zookey - Lift Your Leg Up ?quote:Op maandag 29 mei 2006 17:26 schreef SunWave het volgende:
Als iemand mij verder zou kunnen helpen dan zou ik dat helemaal geweldig vinden!
Ik hoor tijdens het stappen nu al een paar weken een nummer waar ik graag de titel en artiest van zou willen weten. Het is eigenlijk een heel simpel nummer met één simpel melodietje er in. Het klinkt een beetje caribisch/jamaicaans achtig en het melodietje lijkt op het melodietje in Asle - Golden Sun. Het is niet echt een hoogwaardig nummer, beetje niveau Skihut, maar het blijft zo in m'n hoofd hangen![]()
Wie heeft er suggestisch of kan me verder helpen?
misschien:quote:Op maandag 29 mei 2006 16:33 schreef satecl het volgende:
ik zoek 2 nummers....
1. feestnummer,,, gaat zoiets van: valderie, [???] bloemetjes buiten zetten [???] hoor de vogeltjes fluiten valderiee..... weet iemand het miss....????
Nee die weet niemand en daar verander je niets aan door het 3x te vragen.quote:Op maandag 29 mei 2006 18:40 schreef Jeroen_S. het volgende:
Niemand mijn nummer:(? Gaat zo van eh,
FOR MAMBOOOOOOOOOO! Ofzo, of alleen mambo, en dan zo'n dikke trancebeat erachteraan, beetje technostijl... Help me:(. Ik wil hem zó graag;).
Als je er achter bent.. kan je dan tracknaam hier plaatsen?quote:Op maandag 29 mei 2006 18:40 schreef Jeroen_S. het volgende:
Niemand mijn nummer:(? Gaat zo van eh,
FOR MAMBOOOOOOOOOO! Ofzo, of alleen mambo, en dan zo'n dikke trancebeat erachteraan, beetje technostijl... Help me:(. Ik wil hem zó graag;).
Hahaha nee die is het zeker weten niet. Het is gewoon een beat met dat melodietje er op (trouwens wel gespeeld op hetzelfde instrument als dat je hoord in Zookey - Lift your leg up). En het melodietje lijkt heel erg op die uit Asle - Golden sun. Er word totaal niet gezongen enzo in het nummer. Moeilijke hequote:Op maandag 29 mei 2006 18:11 schreef ScottTracy het volgende:
Zookey - Lift Your Leg Up ?
Gokje hoor, wordt hier al een tijdje heel veel gedraaid
Baz Luhrman - Sunscreenquote:Op maandag 29 mei 2006 18:41 schreef crossover het volgende:
Weet iemand hoe dat nummer heet waar zo'n kerel heel relaxed () aan het lullen is over vanalles in het leven, over je ouders en vrienden en dat je daar goed voor moet zorgen enzo...
Ben doorgaans wel gewend dat er binnen een paar uur het nummer gevonden is. Maar wellicht vanwege het late tijdstip? Daarom nogmaals, wie kent dit nummer (zie quote) ???quote:Op maandag 29 mei 2006 01:14 schreef VilleRoy het volgende:
Ik zoek een trance nummer met een saxefoon er in. Meen dat Candy Dulfer daar voor gezorgt heeft. Gaat om een bekend nummer die regelmatig in de grote discotheeks gedraaid wordt is lekker opzwepend dus er is vast wel iemand die mij aan artiest/titel kan helpen !!!
![]()
Er was al antwoord gegeven op je vraag. Het is waarschijnlijk Calabria van Rune. Maar Calabria is door meerdere artiesten in diverse remixes uitgevoerd, maar de titel is iig goed. Succes.quote:Op maandag 29 mei 2006 19:30 schreef VilleRoy het volgende:
[..]
Ben doorgaans wel gewend dat er binnen een paar uur het nummer gevonden is. Maar wellicht vanwege het late tijdstip? Daarom nogmaals, wie kent dit nummer (zie quote) ???
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |