Je denkt dat er bij de selectieprocedure niet gekeken wordt naar sociale vaardigheden?quote:Op zondag 21 mei 2006 23:45 schreef Goed_Gek het volgende:
je verdedigd de politie altijd, jij doet net alsof de politie nooit iets fout doet.
ik moet heel eerlijk zeggen dat ik met oudere politieagenten best goed kan opschieten.
zijn vaak rustig en lossen de problemen op door een praatje.
die nieuwelingen echter zijn echt vreselijk irritant, van mij mogen ze die selectieprocedure wel wat strenger maken en ook goed kijken naar iemands sociale vaardigheden.
de ME raakt slaags op een dorpsfeest.quote:Op zondag 21 mei 2006 23:56 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Je denkt dat er bij de selectieprocedure niet gekeken wordt naar sociale vaardigheden?
Het klopt dat het vaak jonge gasten zijn die niet altijd weten hoe ze met een bepaald conflict om moeten gaan, maar is dat raar?
Het is niet bepaald makkelijk om voor de 1e keer in een conflict te bemiddelen.
Ik heb ook wel eens een keer iets volledig uit de klauwen laten lopen door mijn optreden, tot en met een matpartij aan toe..
Daar leer je weer van en het gaat op en duur steeds beter.
En nee..
Daar ga ik niet meer op reageren omdat ik er niet bij ben geweest, weet dus niet hoe en wat.
We wachten het onderzoek van de rijksrecherche af.
Mijn vraag aan jou is:quote:Op maandag 22 mei 2006 00:00 schreef Goed_Gek het volgende:
[..]
de ME raakt slaags op een dorpsfeest.
wat er precies is gebeurd wil jij nog niet aannemen.
feit is wel dat meisjes van 14 jaar zijn neergeknuppelt, inclusief foto's van de striemen.
mijn vraag aan jouw is: " in welke mate vormen 14 jarige meisjes een gevaar voor getrainde ME-ers dat ze die meisjes zo hardhandig moeten afranselen?"
omdat zowel dit als dat andere topic over het politieoptreden gaat.quote:Op maandag 22 mei 2006 00:07 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Mijn vraag aan jou is:
Waarom bespreek je dit niet lekker in dat andere topic?
Dit vind ik nogal een aantijging..quote:Op maandag 22 mei 2006 00:11 schreef Goed_Gek het volgende:
als je zegt dat je geen uitspraken doet totdat er onderzoek is geweest vraag ik me af waarom je dan uberhaupt reageerd in dat topic op zo'n wijze waarbij je de potentiele slachtoffers als zijnde leugenaars bestempeld.
dit ga je niet menenquote:Op maandag 22 mei 2006 08:42 schreef kolkos het volgende:
Misschien moeten we gezamelijk als fok de aandelen van de politie eens gaan opkopen
Ik heb ook ooit ook eens een mooie bekeuring gekregen, ik kon mijn ID-Kaart niet tonen midden in de bossen. Alsof ze dacht(vrouwelijke agente, best lekker maar dat even terzijde) dat ik een ID-kaart meeneem als ik op de mountainbike zit
Ik geef een bon omdat ik erachter sta, niet omdat ik m´n quotum moet halen (indirect natuurlijk wel) maar ik schrijf niet wanneer ik een waarschuwing op zn plaats vind.quote:Op maandag 22 mei 2006 06:57 schreef MeneerMuis het volgende:
Maar kevin85; hebben jij/je collega's ook altijd van die buien dat je niet normaal een gesprek kan aangaan/waarschuwing kan geven voor zoiets miniscuuls, of pak jij/je collega's ook meteen het bonnenboekje omdat er een bepaald bedrag gehaald moet worden per dag/week/maand?
Ik ben het helemaal met je eens dat het kinderachtig is. Maar omdat je vriend turks is, is die zo achterlijk dat hij die bonnetjes niet snaptquote:Op zondag 21 mei 2006 06:11 schreef MeneerMuis het volgende:
Omdat die vriend Turks is, en het niet allemaal begreep met die bonnetjes, vroeg ik dus netjes aan oom agent of het wel nodig was een bonnetje uit te schrijven, terwijl we al van plan waren naar de rookpaal te lopen. Ik vertel hem dat ik het beetje kinderachtig vind en dat ik die jongen 2 seconden na het aansteken van de sigaret er al op had gewezen dat hij hier niet mocht roken.
ik rook niet, maar ik vind het altijd wel aanstellerij dat mensen die meer gewoon in de openlucht mogen roken. waarom stoor je je eraan? stoor je je er ook aan als je buiten op straat mensen ziet roken, of ga je dan een bon uitschrijven vanwege milieuvervuiling?quote:Op maandag 22 mei 2006 15:47 schreef kevin85 het volgende:
[..] eerlijkheidshalve gebied het mij wel te zeggen dat ik mij persoonlijk wel eens stoor aan 'buiten-de-rookzone-rokers'.
Je bent erg goed in het invullen van iemands anders mening, nietwaar?quote:Op maandag 22 mei 2006 16:16 schreef CrazyPhunk het volgende:
ik rook niet, maar ik vind het altijd wel aanstellerij dat mensen die meer gewoon in de openlucht mogen roken. waarom stoor je je eraan? stoor je je er ook aan als je buiten op straat mensen ziet roken, of ga je dan een bon uitschrijven vanwege milieuvervuiling?![]()
Je hebt de naam van de agent? Meteen mee naar de krant gaan, en je verhaal doen. Ook voor laten komen.quote:
haha serieus? wtf deed die politie chick in de bossen dan? puur&alleen bikers lastigvallen en om ID vragen, of...?quote:Op maandag 22 mei 2006 08:42 schreef kolkos het volgende:
Misschien moeten we gezamelijk als fok de aandelen van de politie eens gaan opkopen
Ik heb ook ooit ook eens een mooie bekeuring gekregen, ik kon mijn ID-Kaart niet tonen midden in de bossen. Alsof ze dacht(vrouwelijke agente, best lekker maar dat even terzijde) dat ik een ID-kaart meeneem als ik op de mountainbike zit
Om het maar beter uit te leggen. Na het aansteken van zijn sigaret en mijn waarschuwing liepen wij direct met z'n 3en naar de rookpaal toe. De agenten kwamen meteen naar ons toe, en vroeg de jongen zijn sigaret uit te maken en zijn ID te laten zien. Op DAT moment had die turk nog niks door (hij heeft namelijk nog nooit eerder een boete gehad). Ik had op dat moment wel door dat hij een bekeuring zou uitschrijven en besloot netjes te vragen of een waarschuwing niet van toepassing zou zijn etc etc.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:11 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens dat het kinderachtig is. Maar omdat je vriend turks is, is die zo achterlijk dat hij die bonnetjes niet snaptDat slaat natuurlijk totaal nergens over. Als je een jochie van 4 vraagt waar zo'n bonnetje voor is heeft die het zelfs door. Maar omdat die turks is niet? Onzin... Of moet oom agent medelijden krijgen omdat het een turk is?
Ik kan je garanderen dat ik erg vriendelijk ben gebleven. Helaas kon de tegenpartij niet een normaal gesprek met mij aangaan, wat mij ontzettend stoort. Ik neem aan dat het niet zo moeilijk is even te luisteren naar de burger (we leven immers met z'n allen samen in dit land) en het probleem zonder enig papierwerk op te lossen.quote:Op maandag 22 mei 2006 15:47 schreef kevin85 het volgende:
Ik weet echter ook niet hoe jij je hebt opgesteld tegenover deze collega's, wanneer jij je gewoon netjes opstelt en om een uitleg vraagt zal er meestal niets aan de hand zijn.
Je moet natuurlijk niet vergeten dat je zo nu en dan ook wel eens moet wordt van sommige wijsneusen, ik wil best 1 of 2 x uitleggen waarom ik een bon schrijf maar het houdt natuurlijk een keertje op, dan hangt het helemaal van jezelf af of je een bon krijgt.
Blijkbaar leef ik dan in een stad waar het precies het tegenovergestelde is. Zo zie je maar weer dat de rotte appels onder de politie mijn mening per direct veranderen naar een negatief beeld.quote:Ik kan de laatste opmerking, door mijn eigen ervaringen, echter wel verwijzen naar het land der fabelen. Het is namelijk niet waar dat de gemiddelde diender te schijterig is.
Je moest ze eens zien bij de melding van een vechtpartij..
Ze verdienen de meest kwetsende opmerkingen die er maar zijn.quote:Op zondag 21 mei 2006 09:30 schreef Seneca het volgende:
Dit soort agenten zouden ze echt zwaar moeten straffen. Puur machtsmisbruik.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |