abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 mei 2006 @ 06:11:54 #1
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_38039094
Gisteravond met 2 vrienden naar Den Haag gegaan. Zitten we rond een uurtje of 22:00 op Holland Spoor te wachten op de trein, steekt een vriend van mij een sigaret op waar het niet mag.

En terwijl hij hem aansteekt waarschuw ik hem al dat hij stukje dichter bij de rookpaal moet staan (hij stond er ongeveer 10 meter vandaan) omdat die anders een boete kan riskeren van oom agent die een stukje verderop stond. Hij is zo slim om te luisteren en na niet eens 1 haaltje van zijn sigaret loopt die richting de rookpaal.

Helaas hebben de 2 agenten dit gezien (het opsteken van de sigaret en 1 trekje nemen) en besluiten hem daarop aan te spreken. Niet eens een vriendelijke toon, een waarschuwing of iets anders, nee meneer krijgt direct ¤50 boete.

Omdat die vriend Turks is, en het niet allemaal begreep met die bonnetjes, vroeg ik dus netjes aan oom agent of het wel nodig was een bonnetje uit te schrijven, terwijl we al van plan waren naar de rookpaal te lopen. Ik vertel hem dat ik het beetje kinderachtig vind en dat ik die jongen 2 seconden na het aansteken van de sigaret er al op had gewezen dat hij hier niet mocht roken.

Ik krijg hierop op een zeer onvriendelijke en chagerijnige toon: "Ik ben nu niet met jou bezig, dus bemoei je er niet mee"

Ik blijf rustig en vraag nogmaals vriendelijk of die niet gewoon antwoord kan geven op mijn vraag waarop de andere agent zegt: "Ik geef je nu de aanwijzing te vertrekken anders krijg jij ook een boete"

Helaas stond de trein al klaar, en zou die vertrekken na 1 minuut, maar meneer was nog bezig het bonnetje uit te schrijven voor een vriend. Ik wijs die agent er vriendelijk op dat ik de treinkaartjes bij me heb en dat ik wacht tot hij het bonnetje heeft uitgeschreven want we gaan immers met z'n 3en terug met de trein.

Helaas was dit het verlossende woord voor de agent, en ik krijg de aanwijzing om me ID-kaart te pakken. Ik heb nu dus een boete gehad van ¤50 voor het niet opvolgen van de aanwijzing van de agent. Pure bullshit als je het mij vraagt, ben tot voor de boete enorm vriendelijk geweest, heb alleen een kort gesprek willen voeren met de agent over de aard van de overtreding van een vriend.

Nadat ik de boete heb gehad vraag ik nog vriendelijk of die nu wel kan luisteren, waarop ik attent wordt gemaakt dat wanneer ik nu niet wegga ik in een vierkant hokje terecht kom.

Waar zijn agenten nog voor in dit land, veiligheid? Was een waarschuwing niet op z'n plaats, of hebben ze echt perse geld nodig?

Ik heb echt 0.0% respect meer voor deze mensen. Het is dat een doodsverwensing niet op zijn plaats is, maar het komt in die richting. Ik begrijp nu pas dat iedereen een hekel heeft aan die lui!

En voor iedereen die onzinnig gaat posten; ik heb al een aantal keer een terechte boete gehad voor bijv. Door rood rijden e.d en daar spreek ik alleen mezelf op aan, daar doe ik immers iets verkeerds. Nu staat er verdomme iemand in de openlucht, 5 meter tever van een rookpaal vandaan, na 1 heisje van een sigaret waarop die al richting de rookpaal, en die ontvangt een boete, waarop je nog niet eens netjes uitleg kan krijgen.
Er valt niet eens normaal te communiceren met die kut lui

Politie
Talpa
World Wrestling Entertainment
  zondag 21 mei 2006 @ 06:20:36 #2
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_38039100
De politie is je beste vriend
pi_38039341
ik geef je volledig gelijk
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_38039354
Ik heb je hele verhaal gelezen, en ben het 100% met je eens. Wat een rotstreek.

Kijk, als mensen dan brutaal gaan lopen schelden op de controleurs van de GVB (zoals gisteravond in de tram) dan begrijp ik het nog, maar uit jouw verhaal komt dit soort gedrag helemaal niet naar voren.

Kutstreek.
pi_38039375
Belachelijk. Die boete zou ik echt niet betalen!
pi_38039421
Dit soort agenten zouden ze echt zwaar moeten straffen. Puur machtsmisbruik.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
  zondag 21 mei 2006 @ 09:32:12 #7
136057 FunkyRalph
FC Den Haag
pi_38039429
Op holland spoor kan je het verwachten, waar denk je anders dat er 24/7 een pliesie busje alles te checke staat
Born in The Hague
Live in The Hague
Die in The Hague
  zondag 21 mei 2006 @ 09:33:45 #8
92279 N.icka
Windforce 11
pi_38039437
Steek dan ook geen sigaret op waar het niet mag , krijg je ook geen boete
  zondag 21 mei 2006 @ 09:34:37 #9
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_38039441
Ik heb hier in België een soort gelijke situatie meegemaakt maar dan voor het weggooien van een peuk ....was zo pissed off dat ik het voor de politierechtbank heb laten komen...De rechter seponeerder de zaak omdat hij van mening was dat de agent meer oog moest hebben voor echte problemen in de maatschappij die overlast bezorgen.

niet echt gewonnen maar toch geen boete moeten betalen
pi_38039467
quote:
Op zondag 21 mei 2006 09:33 schreef N.icka het volgende:
Steek dan ook geen sigaret op waar het niet mag , krijg je ook geen boete
Hij heeft zelf helemaal niet gerookt en kreeg ook een boete.
  zondag 21 mei 2006 @ 09:39:16 #11
92279 N.icka
Windforce 11
pi_38039478
quote:
Op zondag 21 mei 2006 09:37 schreef Conflict het volgende:

[..]

Dat las ik ja , moet hij zich er maar niet mee bemoeien
pi_38039483
quote:
Op zondag 21 mei 2006 09:37 schreef Conflict het volgende:

[..]

Moet je maar de aanwijzingen *kuch* bevelen van een agent opvolgen. Befehl ist befehl, of die agent nou buiten zijn boekje gaat, en jou een loer probeert te draaien omdat je er tegenin gaat, of niet.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
  zondag 21 mei 2006 @ 09:42:02 #13
38686 Mickey98
Sick my Duck !
pi_38039497
Als ik het verhaal zo lees...als agent zijnde, om 22.00 uur op zaterdagavond, dan zou ik het ook een bedreigende (lees: Staatsgevaarlijke) situatie vinden.

Ben blij dat deze dienders zo attent waren en alle kwaad met de wortel proberen uit te roeien...

pi_38039516
quote:
Op zondag 21 mei 2006 09:39 schreef N.icka het volgende:

[..]

Dat las ik ja , moet hij zich er maar niet mee bemoeien
Wat een nonsens weer. Als de staat haar macht misbruikt of onredelijk gebruikt, dan mag je daar over klagen. Dat is de grondslag van een democratie. Als je dat soort mensen de mond wil snoeren moet je maar naar een dictatuur verhuizen. Idioot.
pi_38039525
quote:
Op zondag 21 mei 2006 09:42 schreef Mickey98 het volgende:
Als ik het verhaal zo lees...als agent zijnde, om 22.00 uur op zaterdagavond, dan zou ik het ook een bedreigende (lees: Staatsgevaarlijke) situatie vinden.

Ben blij dat deze dienders zo attent waren en alle kwaad met de wortel proberen uit te roeien...

pi_38039528
quote:
Op zondag 21 mei 2006 09:39 schreef Seneca het volgende:

[..]

Moet je maar de aanwijzingen *kuch* bevelen van een agent opvolgen. Befehl ist befehl, of die agent nou buiten zijn boekje gaat, en jou een loer probeert te draaien omdat je er tegenin gaat, of niet.
Je gaat je vriend toch niet in de steek laten omdat oom agent een bonnetje moet schrijven?
pi_38039543
quote:
Op zondag 21 mei 2006 09:46 schreef Conflict het volgende:

[..]

Je gaat je vriend toch niet in de steek laten omdat oom agent een bonnetje moet schrijven?
Note the sarcasm, Conflict. Het is schandalig hoe deze agent de TS het zwijgen op probeerde te leggen, terwijl TS zich op een normale manier probeert te verweren tegen een onredelijke boete. Dit soort machtsmisbruik mag wat mij betreft onder agenten keihard gestraft worden.
  zondag 21 mei 2006 @ 09:48:40 #18
92279 N.icka
Windforce 11
pi_38039550
quote:
Op zondag 21 mei 2006 09:43 schreef Seneca het volgende:

[..]

Wat een nonsens weer. Als de staat haar macht misbruikt of onredelijk gebruikt, dan mag je daar over klagen. Dat is de grondslag van een democratie. Als je dat soort mensen de mond wil snoeren moet je maar naar een dictatuur verhuizen. Idioot.
Als een agent vraagt of je je er niet mee wilt bemoeien en je sommeert weg te gaan en je jaat gewoon door , ben je gewoon dom en dan krijg je een boete

En het is een beetje onnodig om gelijk te gaan schelden
pi_38039585
quote:
Op zondag 21 mei 2006 09:48 schreef N.icka het volgende:

[..]

Als een agent vraagt of je je er niet mee wilt bemoeien en je sommeert weg te gaan en je jaat gewoon door , ben je gewoon dom en dan krijg je een boete

En het is een beetje onnodig om gelijk te gaan schelden
Ok. Je discussieert op normale toon, dus mijn gescheld was misplaatst. Daarvoor mijn excuus.

Dat je de aanwijzingen van een agent hebt op te volgen is geen vrijbrief voor een agent om jou zomaar van alles te kunnen bevelen. Het moet wel een redelijke eis zijn. Als een agent je de aanwijzing geeft om je broek te laten zakken, dan hoef je dat niet op te volgen. Likewise, als jij op een normale manier een verklaring wilt geven voor je gedrag, en waarom je een boete onterecht vindt, dan kan een agent jou niet zomaar opdragen om je mond te houden.

Wettelijk staat de agent in zijn recht, maar de wet gaat er van uit dat een agent de macht die hij heeft niet misbruikt, en dat is hier imho wel het geval. Helaas is dat niet aantoonbaar, omdat het woord van een agent altijd dubbel zo zwaar telt ivm ambtseed. Een klacht indienden heeft dus weinig zin. De agent zal gewoon verklaren dat je bedreigend overkwam, en daarmee is de kous af. Dat is ook de reden dat ik vind dat dit soort praktijken zo zwaar gestraft mogen worden als ze aan het licht komen.
pi_38039592
Zij zijn gewoon de enigste echte terroristen in nederland, en ze mogen het nog legaal doen ook
pi_38039646
Ik heb altijd een hekel aan die "de politie is je grootste matennaaier" roepers, maar dit is er dan toch wel een heel goed voorbeeld van ja. Ik zou idd zeker bezwaar aantekenen tegen dit soort boetes, tegen allebei. Niet zozeer om je die vijftig euro te besparen, maar nog meer in de hoop dat die agent een tik op z'n vingers krijgt.

Hier in het Oosten lijkt de politie nog wat redelijker, ik heb zelfs nog een keer uitgelegd dat ik me bewust was van het feit dat het licht op mijn fiets stuk was en dat ik om die reden door het winkelcentrum fietste ipv over de gewone weg, omdat het dan minder gevaarlijk is. Hoefde geen boete te betalen.
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_38039665
quote:
Op zondag 21 mei 2006 09:39 schreef Seneca het volgende:

[..]

Inderdaad regels zijn regels gelden voor iedereen.
We kunnen toch niet de omstandigheden mee laten tellen.
Dat is toch het land waar we met zijn allen naar toe willen ... duidelijkheid recht door zee.
pi_38039676
Mocht het inderdaad zo zijn gegaan, en je hebt jou deel in het verhaal niet netter gemaakt dat het was, dan sta je wat mij betreft helemaal in je recht, maar daar heb je niets meer aan

Jammer dat deze agent(en) zich zo gedragen, zij geven hun collega's een slechte naam...
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_38039695
Zo'n agent heeft de opdracht om alles rustig te houden daar. De opdracht is geen tolerantie en alles dimmen. Het is nou eenmaal wel een erg lastig gebied waar vele reizigers erg bedreigd voelen/voelden.
Sommigen vervelen zich en gaan klieren en sommigen zijn gespannen en gaan op hun strepen staan.
Je kan altijd een klacht indienen. Je krijgt geen gelijk denk ik maar je belast in ieder geval het systeem nog een beetje. Klagen lucht ook op als je geen gelijk krijgt
Alles heeft (slechts) die waarde die je er aan hecht
  zondag 21 mei 2006 @ 10:12:15 #25
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_38039709
Zorg dat je d'r bij komt bij de politie, bij de politie moet je zijn...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  zondag 21 mei 2006 @ 10:27:22 #26
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_38039880
Dit is weer puur zarren van de politie ,die waarschijnlijk niks beter te doen heeft
ik zel heb ook al mening onzinnige boetes gehad,zeker weer een quotum te halen of zo
Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
  zondag 21 mei 2006 @ 10:54:52 #27
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_38040218
dat is den haag voor je
don't give me that fucking bullshit
pi_38041311
JOHNNY HEITINGA
pi_38041486
Het is ook maar gewoon wie je treft.. hij zal wel chagerijnig geweest zijn.
Een ander zou er gewoon wat van gezegt hebben,maar jullie hadden gewoon pech..
Salsa Española
  zondag 21 mei 2006 @ 12:10:18 #30
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_38041619
quote:
Op zondag 21 mei 2006 10:06 schreef omapietje het volgende:

[..]

Inderdaad regels zijn regels gelden voor iedereen.
We kunnen toch niet de omstandigheden mee laten tellen.
Dat is toch het land waar we met zijn allen naar toe willen ... duidelijkheid recht door zee.
Pff ga toch weg. Regels zijn richtlijnen. De regels dienen ons te dienen, niet net andersom.
  zondag 21 mei 2006 @ 12:12:57 #31
90400 longinus
Hollander
pi_38041674
quote:
Omdat die vriend Turks is, en het niet allemaal begreep met die bonnetjes,
Die gasten begrijpen nooit iets op het moment dat het hun geld gaat kosten, tenminste zo doen ze zich voor en ze nemen meteen de slachtofferrol aan.
Hij wist echt wel dat het niet mocht en jou houding om hem te verdedigen zal wel op een brutale manier zijn geweest om zijn slachtofferrol; te bevestigen.
Conclusie: je hebt het aan je zelf te danken.

Gewoon een bezwaarschrift indienen zoals iedereen moet doen als hij een boete krijgt.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_38042343
Ach ja, de werkloosheid heeft hun die schijtbaan gegeven en ze hebben waarschijnlijk thuis niets te zeggen dus reageren ze het op fatsoenlijke burgers af.
AS Roma---Ajax---Real Valladolid---Hammarby IF---West Ham United--- River Plate---Alessia Filippi
LA DISOCCUPAZIONE... TI HA DATO UN BEL MESTIERE...MESTIERE DI MERDA...CARABINIERE!
pi_38042458
Sja, de burger wil nou eenmaal graag lik op stuk beleid. Men moet dan ook niet jammeren als men daar zelf slachtoffer van wordt.
pi_38042486
Tja, je bent die rukkers tegengekomen net toen ze bezig waren met hun core business, mierenneuken en belastingbetalende burgers extra geld afhandig maken. Grote kans dat 500 meter verderop een omatja haar tas kwijtraakte, maar van achter straatrovers aanrennen worden onze vrienden van justitie moe en wellicht lopen ze ene klap op. Deze 100 Euro was snel en makkelijk verdiend en zijn ze weer een stukje dichterbij het halen van hun target van dit jaar
"I'm the master of low expectations." George W. Bush, aboard Air Force One, June 4, 2003
pi_38042621
Volgens mij weten veel agenten niet meer zo goed hoe ze zich verbaal moeten uitdrukken. Er zit natuurlijk wel een zekere kern van waarheid in, als je bedenkt dat "oom agent" respect moet kunnen afdwingen en heel veel mensen geen respect meer hebben. Dat heeft vooral te maken met jongelui zoals jij die een actie van een agent in twijfel trekken.

Ik stel je dan ook de vraag: "wat kun je als agent nu beginnen, wanneer mensen jou in twijfel trekken?" Je moet wel optreden, want bij de agent... da's the limit.

In feite had jij gewoon moeten doen wat die agent heeft gezegd en dat heb je niet gedaan. Je had ook je mond kunnen houden en verderop kunnen wachten. In plaats daarvan, trok jij zijn uitspraak in twijfel.
pi_38042682
quote:
Op zondag 21 mei 2006 12:48 schreef Integrity het volgende:
Volgens mij weten veel agenten niet meer zo goed hoe ze zich verbaal moeten uitdrukken.
Ze doen wat de politiek en de burger van hen verwacht. Zeker op een station als Hollands Spoor tolereren ze weinig.
pi_38042736
Ik moest lachen.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_38042746
quote:
Op zondag 21 mei 2006 12:51 schreef gelly het volgende:

[..]

Ze doen wat de politiek en de burger van hen verwacht. Zeker op een station als Hollands Spoor tolereren ze weinig.
In het geval in de OP hadden ze ook wel gelijk. Dat de TS het in twijfel trekt, da's zijn goedrecht. Maar hij had anders kunnen handelen en dat heeft ie niet gedaan. Helaasch, maar als je de aanpak van een agent ter plekke in twijfel trekt, dan trek jij aan het korste eind. Het zou een hele rare situatie zijn, als het niet zo was.
pi_38042769
quote:
Op zondag 21 mei 2006 12:48 schreef Integrity het volgende:
Volgens mij weten veel agenten niet meer zo goed hoe ze zich verbaal moeten uitdrukken. Er zit natuurlijk wel een zekere kern van waarheid in, als je bedenkt dat "oom agent" respect moet kunnen afdwingen en heel veel mensen geen respect meer hebben. Dat heeft vooral te maken met jongelui .
Respect verdien je door op te treden tegen zaken die er toe doen, niet door het onzettend criminele feit van een sigaret roken om maar liefst 10 meter van de daarvoor bestemde paal.
Feit is dat crimineel tuig fijn rondhangt bij pinautomaten, abri's sloopt e.d en de dappere dienders het lef niet hebben dat aan te pakken, maar liever fijn in de auto blijven zitten.
Aangezien ze dus de kern niet aanpakken, maar liever in de bosjes liggen te flitsen gaan ze never respect krijgen, dat heeft niks te maken met jongelui maar alles met hun eigen laffe aanpak van het geheel.
"I'm the master of low expectations." George W. Bush, aboard Air Force One, June 4, 2003
pi_38042801
quote:
Op zondag 21 mei 2006 12:54 schreef Sjonnjoop het volgende:

[..]

Respect verdien je door op te treden tegen zaken die er toe doen, niet door het onzettend criminele feit van een sigaret roken om maar liefst 10 meter van de daarvoor bestemde paal.
Feit is dat crimineel tuig fijn rondhangt bij pinautomaten, abri's sloopt e.d en de dappere dienders het lef niet hebben dat aan te pakken, maar liever fijn in de auto blijven zitten.
Aangezien ze dus de kern niet aanpakken, maar liever in de bosjes liggen te flitsen gaan ze never respect krijgen, dat heeft niks te maken met jongelui maar alles met hun eigen laffe aanpak van het geheel.
Ze zullen respect moeten afdwingen in alle kleine en grote dingen.
pi_38042868
Ik vind het nog wat vroeg voor een borrel. Feit is dat 'zaken die er toe doen' ontstaan door minder ernstige zaken ook te tolereren. Als je de tolerantiegrens laag legt geef je mensen geen kans echt te ontsporen. Dat beleid voert men vooral in risico gebeiden, waaronder Hollands Spoor.
pi_38043064
quote:
Op zondag 21 mei 2006 12:55 schreef Integrity het volgende:

[..]

Ze zullen respect moeten afdwingen in alle kleine en grote dingen.
Precies, alleen blijven de grote dingen bijzonder vaak achterwege. Als crimineel kun je je op je 18e veroorloven ongestoord in een BMW cabrio te rijden. Als "normale burger" word je gepakt omdat je 5 km te hard rijdt in je door hard werken bij elkaar gesprokkelde Fiat Panda van 15 jaar oud.
pi_38043740
quote:
Op zondag 21 mei 2006 13:03 schreef Sjonnjoop het volgende:

[..]

Precies, alleen blijven de grote dingen bijzonder vaak achterwege. Als crimineel kun je je op je 18e veroorloven ongestoord in een BMW cabrio te rijden. Als "normale burger" word je gepakt omdat je 5 km te hard rijdt in je door hard werken bij elkaar gesprokkelde Fiat Panda van 15 jaar oud.
Je overdrijft. Ik keek laatst naar blik op de weg en toen zag ik allerlei voorbeelden van mooie dure BMW's die soms tot wel 260 over de weg reden. Nou mooi dat die hun rijbewijs kwijt zijn geraakt.
pi_38044149
quote:
Op zondag 21 mei 2006 13:28 schreef Integrity het volgende:

[..]

Je overdrijft. Ik keek laatst naar blik op de weg en toen zag ik allerlei voorbeelden van mooie dure BMW's die soms tot wel 260 over de weg reden. Nou mooi dat die hun rijbewijs kwijt zijn geraakt.
Sure, ik ben ook weleens gepakt op een lege 80 km weg Maar ga maar eens een dagje cruisen in bv Utrecht overvecht dan begrijp je precies waar ik het over heb
  zondag 21 mei 2006 @ 14:08:21 #45
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_38044760
ach ja.. ze moeten toch aan hun quota komen he

Huilen dan.
pi_38044882
quote:
Op zondag 21 mei 2006 14:08 schreef Isdatzo het volgende:
ach ja.. ze moeten toch aan hun quota komen he

Dat is zo. Om die reden is een commisaris ontslagen, omdat hij het niet eens was met die quota. Gaat ook nergens over, ze misbruiken de politie voor een bedrijfseconomisch minimum.
  zondag 21 mei 2006 @ 14:31:42 #47
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_38045378
quote:
Op zondag 21 mei 2006 12:12 schreef longinus het volgende:

[..]

Die gasten begrijpen nooit iets op het moment dat het hun geld gaat kosten, tenminste zo doen ze zich voor en ze nemen meteen de slachtofferrol aan.
Hij wist echt wel dat het niet mocht en jou houding om hem te verdedigen zal wel op een brutale manier zijn geweest om zijn slachtofferrol; te bevestigen.
Conclusie: je hebt het aan je zelf te danken.

Gewoon een bezwaarschrift indienen zoals iedereen moet doen als hij een boete krijgt.
Hij heeft nog nooit eerder een boete gehad, dus beetje stom dat je zo'n reactie daarop geeft. Mij maakt het niet uit als je wilt beweren dat ik 'brutaal' geweest ben (dan had ik het immers verdiend). Ik ben gewoon netjes en rustig gebleven, en als hun daarvoor een bonnetje willen uitschrijven, dan geeft dat alleen maar een teken dat ze alles doen voor geld.

Hoe moeilijk had het kunnen zijn om even te zeggen dat die door moest lopen naar de rookpaal-zone (is niet eens meer als 5 meter) of gewoon kunnen zeggen dat hij hem uit moest maken en bij de rookpaal weer aan mocht steken. Hij stond verdomme net 3 seconde aan, die agenten zaten er gewoon op te loeren tot hij z'n sigaret aanstak.

Conclusie: jou reactie slaat dus nergens op
pi_38045454
quote:
Op zondag 21 mei 2006 14:31 schreef MeneerMuis het volgende:

[..]

Hij heeft nog nooit eerder een boete gehad, dus beetje stom dat je zo'n reactie daarop geeft. Mij maakt het niet uit als je wilt beweren dat ik 'brutaal' geweest ben (dan had ik het immers verdiend). Ik ben gewoon netjes en rustig gebleven, en als hun daarvoor een bonnetje willen uitschrijven, dan geeft dat alleen maar een teken dat ze alles doen voor geld.

Hoe moeilijk had het kunnen zijn om even te zeggen dat die door moest lopen naar de rookpaal-zone (is niet eens meer als 5 meter) of gewoon kunnen zeggen dat hij hem uit moest maken en bij de rookpaal weer aan mocht steken. Hij stond verdomme net 3 seconde aan, die agenten zaten er gewoon op te loeren tot hij z'n sigaret aanstak.

Conclusie: jou reactie slaat dus nergens op
Maar... als hij dus 5 meter dichterbij en 3 seconden later was aangestoken, dan had je dit gezeik dus niet gehad
  zondag 21 mei 2006 @ 14:42:30 #49
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_38045648
Iedereen maakt toch wel eens een fout, we hadden eten bij ons en dat wilde hij op een bankje op eten. Maar voor het eten wilde hij blijkbaar een sigaret opsteken. En terwijl die hem net aansteekt waarschuw ik hem nog dat hij bij zo'n rookpaal moet staan want een stukje terug stonden agenten op het station.

Zelfs zwartrijden (wat ik een grotere 'misdaad' vind) is goedkoper. Echt te belachelijk voor woorden, ik snap echt niet waarom ze
1. Niet even een waarschuwing konden geven, we liepen al naar zo'n rookpaal toe?
2. Meneer absoluut niet normaal wilt communiceren, en alleen uit is op geld.

In mijn ogen verdienen ze totaal geen respect meer. Respect verdienen is die jongen op zijn fout wijzen en hem naar die rookpaal te laten lopen. Ze hebben het vanaf seconde 1 gezien, en toen de sigaret aangestoken was kwamen ze al op je aflopen; hoe laf.
pi_38045739
quote:
Op zondag 21 mei 2006 14:12 schreef Integrity het volgende:

[..]

Dat is zo. Om die reden is een commisaris ontslagen, omdat hij het niet eens was met die quota. Gaat ook nergens over, ze misbruiken de politie voor een bedrijfseconomisch minimum.
Klok horen luiden...?

Om die reden is een korpschef zelf opgestapt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')