Hij heeft zelf helemaal niet gerookt en kreeg ook een boete.quote:Op zondag 21 mei 2006 09:33 schreef N.icka het volgende:
Steek dan ook geen sigaret op waar het niet mag , krijg je ook geen boete![]()
Dat las ik ja , moet hij zich er maar niet mee bemoeienquote:Op zondag 21 mei 2006 09:37 schreef Conflict het volgende:
[..]
Hij heeft zelf helemaal niet gerookt en kreeg ook een boete.
Moet je maar de aanwijzingen *kuch* bevelen van een agent opvolgen. Befehl ist befehl, of die agent nou buiten zijn boekje gaat, en jou een loer probeert te draaien omdat je er tegenin gaat, of niet.quote:Op zondag 21 mei 2006 09:37 schreef Conflict het volgende:
[..]
Hij heeft zelf helemaal niet gerookt en kreeg ook een boete.
Wat een nonsens weer. Als de staat haar macht misbruikt of onredelijk gebruikt, dan mag je daar over klagen. Dat is de grondslag van een democratie. Als je dat soort mensen de mond wil snoeren moet je maar naar een dictatuur verhuizen. Idioot.quote:Op zondag 21 mei 2006 09:39 schreef N.icka het volgende:
[..]
Dat las ik ja , moet hij zich er maar niet mee bemoeien![]()
quote:Op zondag 21 mei 2006 09:42 schreef Mickey98 het volgende:
Als ik het verhaal zo lees...als agent zijnde, om 22.00 uur op zaterdagavond, dan zou ik het ook een bedreigende (lees: Staatsgevaarlijke) situatie vinden.
Ben blij dat deze dienders zo attent waren en alle kwaad met de wortel proberen uit te roeien...
![]()
![]()
Je gaat je vriend toch niet in de steek laten omdat oom agent een bonnetje moet schrijven?quote:Op zondag 21 mei 2006 09:39 schreef Seneca het volgende:
[..]
Moet je maar de aanwijzingen *kuch* bevelen van een agent opvolgen. Befehl ist befehl, of die agent nou buiten zijn boekje gaat, en jou een loer probeert te draaien omdat je er tegenin gaat, of niet.![]()
Note the sarcasm, Conflict. Het is schandalig hoe deze agent de TS het zwijgen op probeerde te leggen, terwijl TS zich op een normale manier probeert te verweren tegen een onredelijke boete. Dit soort machtsmisbruik mag wat mij betreft onder agenten keihard gestraft worden.quote:Op zondag 21 mei 2006 09:46 schreef Conflict het volgende:
[..]
Je gaat je vriend toch niet in de steek laten omdat oom agent een bonnetje moet schrijven?
Als een agent vraagt of je je er niet mee wilt bemoeien en je sommeert weg te gaan en je jaat gewoon door , ben je gewoon dom en dan krijg je een boetequote:Op zondag 21 mei 2006 09:43 schreef Seneca het volgende:
[..]
Wat een nonsens weer. Als de staat haar macht misbruikt of onredelijk gebruikt, dan mag je daar over klagen. Dat is de grondslag van een democratie. Als je dat soort mensen de mond wil snoeren moet je maar naar een dictatuur verhuizen. Idioot.
Ok. Je discussieert op normale toon, dus mijn gescheld was misplaatst. Daarvoor mijn excuus.quote:Op zondag 21 mei 2006 09:48 schreef N.icka het volgende:
[..]
Als een agent vraagt of je je er niet mee wilt bemoeien en je sommeert weg te gaan en je jaat gewoon door , ben je gewoon dom en dan krijg je een boete
En het is een beetje onnodig om gelijk te gaan schelden
Inderdaad regels zijn regels gelden voor iedereen.quote:Op zondag 21 mei 2006 09:39 schreef Seneca het volgende:
[..]
Moet je maar de aanwijzingen *kuch* bevelen van een agent opvolgen. Befehl ist befehl, of die agent nou buiten zijn boekje gaat, en jou een loer probeert te draaien omdat je er tegenin gaat, of niet.![]()
Pff ga toch weg. Regels zijn richtlijnen. De regels dienen ons te dienen, niet net andersom.quote:Op zondag 21 mei 2006 10:06 schreef omapietje het volgende:
[..]
Inderdaad regels zijn regels gelden voor iedereen.
We kunnen toch niet de omstandigheden mee laten tellen.
Dat is toch het land waar we met zijn allen naar toe willen ... duidelijkheid recht door zee.
Die gasten begrijpen nooit iets op het moment dat het hun geld gaat kosten, tenminste zo doen ze zich voor en ze nemen meteen de slachtofferrol aan.quote:Omdat die vriend Turks is, en het niet allemaal begreep met die bonnetjes,
Ze doen wat de politiek en de burger van hen verwacht. Zeker op een station als Hollands Spoor tolereren ze weinig.quote:Op zondag 21 mei 2006 12:48 schreef Integrity het volgende:
Volgens mij weten veel agenten niet meer zo goed hoe ze zich verbaal moeten uitdrukken.
In het geval in de OP hadden ze ook wel gelijk. Dat de TS het in twijfel trekt, da's zijn goedrecht. Maar hij had anders kunnen handelen en dat heeft ie niet gedaan. Helaasch, maar als je de aanpak van een agent ter plekke in twijfel trekt, dan trek jij aan het korste eind. Het zou een hele rare situatie zijn, als het niet zo was.quote:Op zondag 21 mei 2006 12:51 schreef gelly het volgende:
[..]
Ze doen wat de politiek en de burger van hen verwacht. Zeker op een station als Hollands Spoor tolereren ze weinig.
Respect verdien je door op te treden tegen zaken die er toe doen, niet door het onzettend criminele feit van een sigaret roken om maar liefst 10 meter van de daarvoor bestemde paal.quote:Op zondag 21 mei 2006 12:48 schreef Integrity het volgende:
Volgens mij weten veel agenten niet meer zo goed hoe ze zich verbaal moeten uitdrukken. Er zit natuurlijk wel een zekere kern van waarheid in, als je bedenkt dat "oom agent" respect moet kunnen afdwingen en heel veel mensen geen respect meer hebben. Dat heeft vooral te maken met jongelui .
Ze zullen respect moeten afdwingen in alle kleine en grote dingen.quote:Op zondag 21 mei 2006 12:54 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
Respect verdien je door op te treden tegen zaken die er toe doen, niet door het onzettend criminele feit van een sigaret roken om maar liefst 10 meter van de daarvoor bestemde paal.
Feit is dat crimineel tuig fijn rondhangt bij pinautomaten, abri's sloopt e.d en de dappere dienders het lef niet hebben dat aan te pakken, maar liever fijn in de auto blijven zitten.
Aangezien ze dus de kern niet aanpakken, maar liever in de bosjes liggen te flitsen gaan ze never respect krijgen, dat heeft niks te maken met jongelui maar alles met hun eigen laffe aanpak van het geheel.
Precies, alleen blijven de grote dingen bijzonder vaak achterwege. Als crimineel kun je je op je 18e veroorloven ongestoord in een BMW cabrio te rijden. Als "normale burger" word je gepakt omdat je 5 km te hard rijdt in je door hard werken bij elkaar gesprokkelde Fiat Panda van 15 jaar oud.quote:Op zondag 21 mei 2006 12:55 schreef Integrity het volgende:
[..]
Ze zullen respect moeten afdwingen in alle kleine en grote dingen.
Je overdrijft. Ik keek laatst naar blik op de weg en toen zag ik allerlei voorbeelden van mooie dure BMW's die soms tot wel 260 over de weg reden. Nou mooi dat die hun rijbewijs kwijt zijn geraakt.quote:Op zondag 21 mei 2006 13:03 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
Precies, alleen blijven de grote dingen bijzonder vaak achterwege. Als crimineel kun je je op je 18e veroorloven ongestoord in een BMW cabrio te rijden. Als "normale burger" word je gepakt omdat je 5 km te hard rijdt in je door hard werken bij elkaar gesprokkelde Fiat Panda van 15 jaar oud.
Sure, ik ben ook weleens gepakt op een lege 80 km wegquote:Op zondag 21 mei 2006 13:28 schreef Integrity het volgende:
[..]
Je overdrijft. Ik keek laatst naar blik op de weg en toen zag ik allerlei voorbeelden van mooie dure BMW's die soms tot wel 260 over de weg reden. Nou mooi dat die hun rijbewijs kwijt zijn geraakt.
Dat is zo. Om die reden is een commisaris ontslagen, omdat hij het niet eens was met die quota. Gaat ook nergens over, ze misbruiken de politie voor een bedrijfseconomisch minimum.quote:Op zondag 21 mei 2006 14:08 schreef Isdatzo het volgende:
ach ja.. ze moeten toch aan hun quota komen he
![]()
![]()
Hij heeft nog nooit eerder een boete gehad, dus beetje stom dat je zo'n reactie daarop geeft. Mij maakt het niet uit als je wilt beweren dat ik 'brutaal' geweest ben (dan had ik het immers verdiend). Ik ben gewoon netjes en rustig gebleven, en als hun daarvoor een bonnetje willen uitschrijven, dan geeft dat alleen maar een teken dat ze alles doen voor geld.quote:Op zondag 21 mei 2006 12:12 schreef longinus het volgende:
[..]
Die gasten begrijpen nooit iets op het moment dat het hun geld gaat kosten, tenminste zo doen ze zich voor en ze nemen meteen de slachtofferrol aan.
Hij wist echt wel dat het niet mocht en jou houding om hem te verdedigen zal wel op een brutale manier zijn geweest om zijn slachtofferrol; te bevestigen.
Conclusie: je hebt het aan je zelf te danken.
Gewoon een bezwaarschrift indienen zoals iedereen moet doen als hij een boete krijgt.
Maar... als hij dus 5 meter dichterbij en 3 seconden later was aangestoken, dan had je dit gezeik dus niet gehadquote:Op zondag 21 mei 2006 14:31 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Hij heeft nog nooit eerder een boete gehad, dus beetje stom dat je zo'n reactie daarop geeft. Mij maakt het niet uit als je wilt beweren dat ik 'brutaal' geweest ben (dan had ik het immers verdiend). Ik ben gewoon netjes en rustig gebleven, en als hun daarvoor een bonnetje willen uitschrijven, dan geeft dat alleen maar een teken dat ze alles doen voor geld.
Hoe moeilijk had het kunnen zijn om even te zeggen dat die door moest lopen naar de rookpaal-zone (is niet eens meer als 5 meter) of gewoon kunnen zeggen dat hij hem uit moest maken en bij de rookpaal weer aan mocht steken. Hij stond verdomme net 3 seconde aan, die agenten zaten er gewoon op te loeren tot hij z'n sigaret aanstak.
Conclusie: jou reactie slaat dus nergens op![]()
Klok horen luiden...?quote:Op zondag 21 mei 2006 14:12 schreef Integrity het volgende:
[..]
Dat is zo. Om die reden is een commisaris ontslagen, omdat hij het niet eens was met die quota. Gaat ook nergens over, ze misbruiken de politie voor een bedrijfseconomisch minimum.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |