Vents voor de 3D projectorquote:
Ja, zo is t ineens weer veel cooler.quote:Op zondag 21 mei 2006 16:19 schreef Xrenity het volgende:
http://www3.sympatico.ca/mark.sertic/rs.avi
Red steel met goede aiming
Ligt t nou aan mij of zien die PS3 shots er veel nerdyer uit dan de Wii shots?quote:Op zondag 21 mei 2006 15:30 schreef BMH het volgende:
[..]
"Welcome Bamihap"
![]()
___________________
Sony booth:
[afbeelding]
Nintendo booth:
[afbeelding]
Ziet er best okay uitquote:Op zondag 21 mei 2006 16:19 schreef Xrenity het volgende:
http://www3.sympatico.ca/mark.sertic/rs.avi
Red steel met goede aiming
Ik moest even terugspoelen om te horen dat het GC was. Eigenlijk toch wel jammer dat er blijkbaar nog geen goed wii devkits gebruikt worden.quote:Op zondag 21 mei 2006 16:26 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ja, zo is t ineens weer veel cooler.![]()
En zoals je kon zien was t een GCkit dus we kunnen nog wel wat verwachten van die game.
en waarom vraag je je dan af? Want de Wii komt pas over een half jaar in de winkels... het is echt nutteloos om daar op deze manier reclame voor te makenquote:Op zondag 21 mei 2006 15:21 schreef Tomasso het volgende:
Ja, Nintendo is al een week bezig met dat soort reclames op veel site/fora.
Ik denk dat ze daarom nog niet alles hebben verteld op de E3. Bijvoorbeeld de prijs, releasedate, Wii Connect 24, Nintendo WiFi Connection etc etc. Nintendo wilt denk ik tot aan de launch constant wat nieuws naar buiten brengen, en door middel van die simpele reclames mensen toch een beetje hypen en zorgen dat iedereen eraan blijft denken/over blijft discussieren.quote:Op zondag 21 mei 2006 16:42 schreef kepler het volgende:
[..]
en waarom vraag je je dan af? Want de Wii komt pas over een half jaar in de winkels... het is echt nutteloos om daar op deze manier reclame voor te maken
tuurlijk moeten ze de hype opbouwen, maar daar is normale reclame niet echt geschikt voor. En zeker niet een half jaar van te voren. De hype opbouwen moeten ze doen door 'geruchten' te verspreiden, game-sites hands-on reviews te bieden, enz.
Precies.quote:Op zondag 21 mei 2006 16:55 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daarom nog niet alles hebben verteld op de E3. Bijvoorbeeld de prijs, releasedate, Wii Connect 24, Nintendo WiFi Connection etc etc. Nintendo wilt denk ik tot aan de launch constant wat nieuws naar buiten brengen, en door middel van die simpele reclames mensen toch een beetje hypen en zorgen dat iedereen eraan blijft denken/over blijft discussieren.
t Is ook nooit goedquote:Op zondag 21 mei 2006 16:42 schreef kepler het volgende:
[..]
en waarom vraag je je dan af? Want de Wii komt pas over een half jaar in de winkels... het is echt nutteloos om daar op deze manier reclame voor te maken
tuurlijk moeten ze de hype opbouwen, maar daar is normale reclame niet echt geschikt voor. En zeker niet een half jaar van te voren. De hype opbouwen moeten ze doen door 'geruchten' te verspreiden, game-sites hands-on reviews te bieden, enz.
quote:Op zondag 21 mei 2006 16:19 schreef Xrenity het volgende:
http://www3.sympatico.ca/mark.sertic/rs.avi
Red steel met goede aiming
Dat ziet er dus wel tof uit! Geen gimmickgame, maar een 'normale' game die goed gebruik maakt van de Wii-controller!quote:Op zondag 21 mei 2006 16:19 schreef Xrenity het volgende:
http://www3.sympatico.ca/mark.sertic/rs.avi
Red steel met goede aiming
Als Ubisoft levert met Red Steel dan kan het spel wel een Goldeneye status krijgen deze gen. Maar er zijn nog veel hindernissen...quote:Op zondag 21 mei 2006 17:19 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dat ziet er dus wel tof uit! Geen gimmickgame, maar een 'normale' game die goed gebruik maakt van de Wii-controller!
quote:Op zondag 21 mei 2006 17:08 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
t Is ook nooit goed![]()
Doet Nintendo eens zn best op marketinggebied en dan is er ook weer kritiek.
maar dat bereiken ze volgens mij dus beter door topics zoals deze op internet of juist van die vage geruchten die soms opduiken.quote:Op zondag 21 mei 2006 16:55 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daarom nog niet alles hebben verteld op de E3. Bijvoorbeeld de prijs, releasedate, Wii Connect 24, Nintendo WiFi Connection etc etc. Nintendo wilt denk ik tot aan de launch constant wat nieuws naar buiten brengen, en door middel van die simpele reclames mensen toch een beetje hypen en zorgen dat iedereen eraan blijft denken/over blijft discussieren.
Inderdaad, dat er velen mogen volgen. De shooter heeft altijd tot een van mijn favoriete genres behoord en zal hopelijk op de Wii een nieuwe dimensie voor console-shooters openen. Nu lijkt het er overigens wel op dat de shooter zo ongeveer het enige genre zal worden die je kunt beschouwen als een 'normale' game die goed gebruikt maakt van de Wii-controls. Maar misschien wordt er nog een heel nieuw genre geboren op de Wii. Die gimmicky games die er aan lijken te komen, kunnen best uitgroeien tot compleet nieuwe speelervaringen.quote:Op zondag 21 mei 2006 17:19 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dat ziet er dus wel tof uit! Geen gimmickgame, maar een 'normale' game die goed gebruik maakt van de Wii-controller!
De 360 was dan weer heel typisch Nintendo gemarket, de eerste reclames die je zag waren van bekant na de introductie. Ik vond dat echt heel vreemd voor Microsoft.quote:Op zondag 21 mei 2006 17:32 schreef kepler het volgende:Maar het lijkt me gewoon te vroeg om er dus echt reclame voor te maken. Voor de 360 werd ook pas echt reclame gemaakt een aantal weken/maanden na de release. Het duurt nog 6! maanden voordat dat ding in de winkel ligt
Ik denk persoonlijk dat Retro Studios wel wat meer weet over de controller en hoe je het beste de controller kan gebruiken dan Ubisoft Montreal...quote:Op zondag 21 mei 2006 17:35 schreef Gronnaephos het volgende:
Hopelijk zien de mannen van Retro Studios het filmpje ook en leren ze er wat van.
nee hoor dat is juist slim volgens mij. Ze wisten aan de hand van de hoeveelheid pre-orders dat de 360 toch wekenlang uitverkocht zou zijn (is uiteindelijk ietsje langer gewordenquote:Op zondag 21 mei 2006 17:55 schreef speknek het volgende:
[..]
De 360 was dan weer heel typisch Nintendo gemarket, de eerste reclames die je zag waren van bekant na de introductie. Ik vond dat echt heel vreemd voor Microsoft.
Fixed.quote:Op zondag 21 mei 2006 17:32 schreef kepler het volgende:
[..]Maar het lijkt me gewoon te vroeg om er dus echt reclame voor te maken. Voor de 360 werd ook pas echt reclame gemaakt een aantal weken/maanden na de release. Het duurt nog maar 5 maanden voordat dat ding in de winkel ligt
Fixed.quote:Op zondag 21 mei 2006 17:32 schreef kepler het volgende:
[..]Maar het lijkt me gewoon te vroeg om er dus echt reclame voor te maken. Voor de 360 werd ook pas echt reclame gemaakt een aantal weken/maanden na de release. Het duurt nog maar 2 maanden voordat dat ding in de winkel ligt
quote:Op zondag 21 mei 2006 17:32 schreef kepler het volgende:
[..]Maar het lijkt me gewoon te vroeg om er dus echt reclame voor te maken. Voor de 360 werd ook pas echt reclame gemaakt een aantal weken/maanden na de release. het is pas 2 weken geleden dat dat ding in de winkels kwam
'I can even twist zhe controller, and shoot like a real gangster'quote:Op zondag 21 mei 2006 16:19 schreef Xrenity het volgende:
http://www3.sympatico.ca/mark.sertic/rs.avi
Red steel met goede aiming
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
Maar zitten/liggen/hangen ect gaat goed met een gewone controller, ben benieuwd hoe het met de deze zal gaan.quote:Op zondag 21 mei 2006 19:27 schreef Erwtensoep het volgende:
Ligt eraan gaan je staand spelen of zittend? Want als je zit leunen je ellenbogen gewoon op je knieen.
Bronquote:At the time of The Switch, Apple was entertaining a plethora of very attractive but unreleased and completely unproven PPC options. IBM had offered them Cell on the desktop and Hollywood (the Wii processor) in their laptop line.
quote:Op zondag 21 mei 2006 19:26 schreef Herr.Flick het volgende:
Ik ben benieuwd hoe lang je het vol houd om die controller vast te houden. Bij de klassieke controller kun je je handen verleggen, maar als ik naar het filmpje van red steel kijk, dan zal dat moeilijk gaan...
Uren en uren doorgamen kan dan evt wat problematisch worden...Mooi want dat is niet gezond voor je...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft eindelijk een wii :) Friendcode: 7558 6230 3193 8605
Waarschuwing: Ik post meestal alleen op het forum als ik zwaar over de zeik ben.
quote:Op zondag 21 mei 2006 19:26 schreef Herr.Flick het volgende:
Ik ben benieuwd hoe lang je het vol houd om die controller vast te houden. Bij de klassieke controller kun je je handen verleggen, maar als ik naar het filmpje van red steel kijk, dan zal dat moeilijk gaan...
Uren en uren doorgamen kan dan evt wat problematisch worden...Wie doet er dan ook uren en uren doorgamen. 5.1 uur is echt superlang, zo lang heb ik nog nooit achter elkaar gegamed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben het levend bewijs dat RSI niet bestaat. Als RSI bestond kon ik inmiddels niet meer gamen. Het enige waar ik na 12 uur WoW last van kreeg was mijn elleboog omdat die niet op iets zachts steunde.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:33 schreef __Saviour__ het volgende:
zo lang gamen is niet eens gezond. rsi enzo, je moet pauzes nemen.
Achter elkaar!!?!? You sick fuck!quote:Op zondag 21 mei 2006 20:41 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik ben het levend bewijs dat RSI niet bestaat. Als RSI bestond kon ik inmiddels niet meer gamen. Het enige waar ik na 12 uur WoW last van kreeg was mijn elleboog omdat die niet op iets zachts steunde.
of jij hebt een goede anti-RSI houdingquote:Op zondag 21 mei 2006 20:41 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik ben het levend bewijs dat RSI niet bestaat. Als RSI bestond kon ik inmiddels niet meer gamen. Het enige waar ik na 12 uur WoW last van kreeg was mijn elleboog omdat die niet op iets zachts steunde.
Ah, dat is wel aardig, maar ben volgens mij nog steeds beter met een gewone controller, het gaat allemaal zo langzaam.quote:Op zondag 21 mei 2006 16:19 schreef Xrenity het volgende:
http://www3.sympatico.ca/mark.sertic/rs.avi
Red steel met goede aiming
zo af en toe een game is niet erg, maar zolang alle games het maar niet gaan vereisen...quote:Op zondag 21 mei 2006 20:49 schreef Pitom het volgende:
Games waarbij je moet gaan staan mogen wat mij betreft oprotten. Ontspanning en inspanning gaan niet samenIn het geval van videogames, welteverstaan.
Ontspanning en inspanning gaan zeker goed samen. Als ik net een wedstrijd heb gespeeld en ik ben helemaal kapot voel ik me toch heerlijk. Echt een fijn gevoel, dat je je enorm hebt ingespannen!quote:Op zondag 21 mei 2006 20:49 schreef Pitom het volgende:
Games waarbij je moet gaan staan mogen wat mij betreft oprotten. Ontspanning en inspanning gaan niet samenIn het geval van videogames, welteverstaan.
quote:Op zondag 21 mei 2006 20:52 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ah, dat is wel aardig, maar ben volgens mij nog steeds beter met een gewone controller, het gaat allemaal zo langzaam.
Maar het begint er in ieder geval al op te lijken.
Wat is er zo grappig aan?quote:
Sorry hoor, maar ik zie niet hoe analoge sticks sneller zijn dat de Wiimote.quote:
Zoals ik al aangaf geldt mijn standpunt alleen voor games. Jezelf keihard inspannen op de tennisbaan om vervolgens de match te winnen is geweldig. Jezelf inspannen voor de digitale variant van dit spelletje zou me eerder een gevoel van leegte geven.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:53 schreef EricG het volgende:
[..]
Ontspanning en inspanning gaan zeker goed samen. Als ik net een wedstrijd heb gespeeld en ik ben helemaal kapot voel ik me toch heerlijk. Echt een fijn gevoel, dat je je enorm hebt ingespannen!
Nou weet ik niet of dit ook voor spelletjes geldt natuurlijk, maar ik denk niet dat je per sé moet gaan staan. Nintendo zal ook wel ontspanning voorop hebben staan als het doel van een spelletje spelen.
Ik mag toch niet hopen dat je helemaal kapot bent na het Wii'en?quote:Op zondag 21 mei 2006 20:53 schreef EricG het volgende:
[..]
Ontspanning en inspanning gaan zeker goed samen. Als ik net een wedstrijd heb gespeeld en ik ben helemaal kapot voel ik me toch heerlijk. Echt een fijn gevoel, dat je je enorm hebt ingespannen!
Nou weet ik niet of dit ook voor spelletjes geldt natuurlijk, maar ik denk niet dat je per sé moet gaan staan. Nintendo zal ook wel ontspanning voorop hebben staan als het doel van een spelletje spelen.
Meestal ontwikkel je het ook alleen als je onder stress staat.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:41 schreef Morthill het volgende:
Ik ben het levend bewijs dat RSI niet bestaat. Als RSI bestond kon ik inmiddels niet meer gamen. Het enige waar ik na 12 uur WoW last van kreeg was mijn elleboog omdat die niet op iets zachts steunde.
Bijvoorbeeld doordat je direct kan draaien.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:01 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik zie niet hoe analoge sticks sneller zijn dat de Wiimote.
het draaien op een console gaat ook poeptraagquote:Op zondag 21 mei 2006 21:10 schreef peristilius het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld doordat je direct kan draaien.
Dan moet je de sensitivity hoger zetten.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:10 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
het draaien op een console gaat ook poeptraag
quote:Sega heeft vandaag bekend gemaakt, dat ze met zeven titels bezig zijn voor de Nintendo Wii. Al deze games moeten nog voor april 2007 in de Europese rekken liggen.
Twee van de zeven kennen we al, namelijk Monkey Ball: Banana Blitz en Sonic: Wildfire. Met welke projecten het bedrijf nu bezig is, hebben ze niet bekend gemaakt. Maar sterke geruchten gaan de ronde dat Nights één van Sega's nieuwe Wii-titels word
http://www.ngcfrance.com/news.php?operande=0&idx=5143&r=1
die optie zal dan ook vast wel bij de Wii zitten...quote:Op zondag 21 mei 2006 21:13 schreef peristilius het volgende:
[..]
Dan moet je de sensitivity hoger zetten.
Wie weet.quote:Op maandag 22 mei 2006 00:28 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
die optie zal dan ook vast wel bij de Wii zitten...![]()
quote:IGN Wii: Can you change the controller sensitivity so that more minimal movements effect quicker on-screen turns?
Mark Pacini: What we want to do with the control scheme is to give players the ability to adjust it somewhat to their preference. We know that there are going to be people who want more sensitivity, like you're saying. And because of the inherent capabilities of the controller, you sometimes may go off-screen if you're trying to make very, very quick, rapid movements, so that is definitely a possibility that we can put more options in. Right now we have the normal and expert control modes. That doesn't mean that there couldn't be more detailed control setups as necessary. We definitely want to make the players happy and we want them to play the game the way they feel they should play the game. But at the same time we're going to design the game to be played in a specific way, so we may not create gameplay where we feel you need to quickly flip a 180 just because we may not feel that this plays to the strengths of the controller. So to answer your question in a very general way, we're definitely considering ways that the player can configure the control to their preferences.
Hij weet.quote:
Nights Into Dreamsquote:
Het richten etc gaat sneller dan met een analoge stick. Ook het draaien gaat sneller in vergelijking met analoge stick. Niet zo snel als een muis, maar wel degelijk sneller dan met analoge stickquote:Op zondag 21 mei 2006 21:10 schreef peristilius het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld doordat je direct kan draaien.
heb je het al gespeeld?quote:Op maandag 22 mei 2006 07:56 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Het richten etc gaat sneller dan met een analoge stick. Ook het draaien gaat sneller in vergelijking met analoge stick. Niet zo snel als een muis, maar wel degelijk sneller dan met analoge stick
Nee goed punt... sommige mensen moeten even terug naar aarde inderdaadquote:Op maandag 22 mei 2006 08:35 schreef kepler het volgende:
[..]
heb je het al gespeeld?
ik geloof je in principe wel, maar nu schrijf je het alsof je het al gespeeld hebt
quote:Have you acknowledged that you’re asking gamers to all of a sudden move their bodies? There are sure to be lazy gamers who say, “I don’t want to jump around, I want to just sit on the couch and move my thumbs when I play.”
“The fact of the matter is, if you want to, you can play in much the same style as you did before. You can sit with Zelda and just with little movements you can control the game perfectly well. Similarly with tennis, by kind of slapping the Wii remote against your hand, you can play the game that way if you really want to. As people get better and better at the individual games, it may be that their motions drift from the more exaggerated to the less exaggerated. But at the same time, I tend to find that moving around a bit more tends to be more fun.”
Én, wat voor mij een belangrijke opmerking was, dat hij er vrij snel aan wende hoe het werkte.quote:Op maandag 22 mei 2006 07:58 schreef EricG het volgende:
Gister bij Gamekings had Steven een hands-on met Red Steel en hij zei dat wat hem vooral opviel was dat het zo gevoelig was.
quote:In de meeste console-shooters zul je je in drie seconden helemaal hebben omgedraaid. Op de PC duurt dat 1/4 seconde. In Red Steel draai je je in 1 seconde helemaal om.
Weet het wel zeker.... viel me ook op die rare opmerkingquote:Op maandag 22 mei 2006 10:28 schreef pkwarts het volgende:
Drie seconden is langer dan je denkt hoor. Denk dat je wel sneller bent omgedraaid in de meeste console shooters.
*schudt met remotequote:
Ik zal straks is een paar shooters opstarten.. ik durf het echt niet te zeggen...quote:Op maandag 22 mei 2006 10:28 schreef pkwarts het volgende:
Drie seconden is langer dan je denkt hoor. Denk dat je wel sneller bent omgedraaid in de meeste console shooters.
Ik kan je zeggen dat ik met halo 2 hooguit 1 seconde nodig heb.quote:Op maandag 22 mei 2006 10:48 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ik zal straks is een paar shooters opstarten.. ik durf het echt niet te zeggen...
op standaard sensitivity?quote:Op maandag 22 mei 2006 10:49 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik kan je zeggen dat ik met halo 2 hooguit 1 seconde nodig heb.
quote:Op maandag 22 mei 2006 10:59 schreef peristilius het volgende:
Al blijf ik wel zitten met de manier van draaien, maar ja, daar kan ik alleen over oordelen als ik het gespeeld heb.
Kijk naar bijvoorbeeld de laatste 1UP show. Het gaat aardig, maar zodra er snel dingen om je heen bewegen is het niet meer te doen.quote:Op maandag 22 mei 2006 10:59 schreef peristilius het volgende:
Al blijf ik wel zitten met de manier van draaien, maar ja, daar kan ik alleen over oordelen als ik het gespeeld heb.
Ja, dat is waar ik bang voor ben, maar ja, afwachten.quote:Op maandag 22 mei 2006 11:07 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Kijk naar bijvoorbeeld de laatste 1UP show. Het gaat aardig, maar zodra er snel dingen om je heen bewegen is het niet meer te doen.
Waarom niet?quote:Op maandag 22 mei 2006 11:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Overigens boeit het mij niet veel, ik ga zeer ws toch geen shooters spelen
Wat te denken van RS3 waar mn ELO sneller omlaag ging dan een vallende baksteenquote:Op maandag 22 mei 2006 11:13 schreef peristilius het volgende:
[..]
Waarom niet?
Je was zo goed in Halo 2...
Is er nog interactiviteit tussen DS en Wii ?quote:Op maandag 22 mei 2006 13:16 schreef Tomasso het volgende:
[afbeelding]
Twijfel, twijfel. Als je een zwarte Wii neemt, moet er eigenlijk ook een zwarte Lite bij. En zo ook met wit
kan een oude foto zijn, of ze hebben de code naam er nog onder zittenquote:Op maandag 22 mei 2006 13:19 schreef Erwtensoep het volgende:
Geen twijfel, die zwarte wordt het!
Staat trouwens nog een Revolution logo onder
Ja.quote:Op maandag 22 mei 2006 13:31 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Is er nog interactiviteit tussen DS en Wii ?
Ik denk het laatste, want de aansluiting tussen Wiimote en Nunchuk is wel nieuwquote:Op maandag 22 mei 2006 13:33 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
kan een oude foto zijn, of ze hebben de code naam er nog onder zitten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |