abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 mei 2006 @ 16:04:56 #101
58560 Oksel
Gezellig.
pi_38047981
Toffe foto's..
  zondag 21 mei 2006 @ 16:26:39 #103
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_38048589
quote:
Op zondag 21 mei 2006 15:58 schreef Tomasso het volgende:
Teh other side of the Wii
Vents voor de 3D projector

Believe
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_38048597
quote:
Op zondag 21 mei 2006 16:19 schreef Xrenity het volgende:
http://www3.sympatico.ca/mark.sertic/rs.avi

Red steel met goede aiming
Ja, zo is t ineens weer veel cooler.
En zoals je kon zien was t een GCkit dus we kunnen nog wel wat verwachten van die game.
pi_38048652
quote:
Op zondag 21 mei 2006 15:30 schreef BMH het volgende:

[..]

"Welcome Bamihap"

___________________

Sony booth:
[afbeelding]

Nintendo booth:
[afbeelding]
Ligt t nou aan mij of zien die PS3 shots er veel nerdyer uit dan de Wii shots?
  zondag 21 mei 2006 @ 16:36:56 #106
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_38048887
quote:
Op zondag 21 mei 2006 16:19 schreef Xrenity het volgende:
http://www3.sympatico.ca/mark.sertic/rs.avi

Red steel met goede aiming
Ziet er best okay uit
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zondag 21 mei 2006 @ 16:38:42 #107
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_38048942
quote:
Op zondag 21 mei 2006 16:26 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Ja, zo is t ineens weer veel cooler.
En zoals je kon zien was t een GCkit dus we kunnen nog wel wat verwachten van die game.
Ik moest even terugspoelen om te horen dat het GC was. Eigenlijk toch wel jammer dat er blijkbaar nog geen goed wii devkits gebruikt worden.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  zondag 21 mei 2006 @ 16:42:09 #108
34586 kepler
No bounce, no play
pi_38049032
quote:
Op zondag 21 mei 2006 15:21 schreef Tomasso het volgende:
Ja, Nintendo is al een week bezig met dat soort reclames op veel site/fora.
en waarom vraag je je dan af? Want de Wii komt pas over een half jaar in de winkels... het is echt nutteloos om daar op deze manier reclame voor te maken

tuurlijk moeten ze de hype opbouwen, maar daar is normale reclame niet echt geschikt voor. En zeker niet een half jaar van te voren. De hype opbouwen moeten ze doen door 'geruchten' te verspreiden, game-sites hands-on reviews te bieden, enz.
The line is a dot to you!
pi_38049041
http://games.blog.nl/wii/(...)an_4_video_interview
Oud? Nieuwe Rayman video. Zonder konijnen
  zondag 21 mei 2006 @ 16:42:47 #110
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_38049047
Volgende maand wordt er eindelijk aan iedereen final devkits uitgedeelt.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  zondag 21 mei 2006 @ 16:55:04 #111
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_38049416
quote:
Op zondag 21 mei 2006 16:42 schreef kepler het volgende:

[..]

en waarom vraag je je dan af? Want de Wii komt pas over een half jaar in de winkels... het is echt nutteloos om daar op deze manier reclame voor te maken

tuurlijk moeten ze de hype opbouwen, maar daar is normale reclame niet echt geschikt voor. En zeker niet een half jaar van te voren. De hype opbouwen moeten ze doen door 'geruchten' te verspreiden, game-sites hands-on reviews te bieden, enz.
Ik denk dat ze daarom nog niet alles hebben verteld op de E3. Bijvoorbeeld de prijs, releasedate, Wii Connect 24, Nintendo WiFi Connection etc etc. Nintendo wilt denk ik tot aan de launch constant wat nieuws naar buiten brengen, en door middel van die simpele reclames mensen toch een beetje hypen en zorgen dat iedereen eraan blijft denken/over blijft discussieren.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  zondag 21 mei 2006 @ 16:56:29 #112
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_38049457
quote:
Op zondag 21 mei 2006 16:55 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Ik denk dat ze daarom nog niet alles hebben verteld op de E3. Bijvoorbeeld de prijs, releasedate, Wii Connect 24, Nintendo WiFi Connection etc etc. Nintendo wilt denk ik tot aan de launch constant wat nieuws naar buiten brengen, en door middel van die simpele reclames mensen toch een beetje hypen en zorgen dat iedereen eraan blijft denken/over blijft discussieren.
Precies.

Als je kijkt hoeveel Wii topics er zijn, dan werkt het blijkbaar.

Die Wii reclames op internet is volgens mij om ervoor te zorgen dat iedereen de 'Revolution' nu als 'Wii' gaat leren kennen.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  zondag 21 mei 2006 @ 16:57:17 #113
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_38049485
Volgens mij was dat gelijk na E3 al Ruzbeh.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_38049791
quote:
Op zondag 21 mei 2006 16:42 schreef kepler het volgende:

[..]

en waarom vraag je je dan af? Want de Wii komt pas over een half jaar in de winkels... het is echt nutteloos om daar op deze manier reclame voor te maken

tuurlijk moeten ze de hype opbouwen, maar daar is normale reclame niet echt geschikt voor. En zeker niet een half jaar van te voren. De hype opbouwen moeten ze doen door 'geruchten' te verspreiden, game-sites hands-on reviews te bieden, enz.
t Is ook nooit goed

Doet Nintendo eens zn best op marketinggebied en dan is er ook weer kritiek.
pi_38050052
quote:
Op zondag 21 mei 2006 16:19 schreef Xrenity het volgende:
http://www3.sympatico.ca/mark.sertic/rs.avi

Red steel met goede aiming
. Vette game, wordt zeker mijn lauchtitel
#winning
  zondag 21 mei 2006 @ 17:19:03 #116
100496 H.Flick
Turn-based
pi_38050103
quote:
Op zondag 21 mei 2006 16:19 schreef Xrenity het volgende:
http://www3.sympatico.ca/mark.sertic/rs.avi

Red steel met goede aiming
Dat ziet er dus wel tof uit! Geen gimmickgame, maar een 'normale' game die goed gebruik maakt van de Wii-controller!
pi_38050405
quote:
Op zondag 21 mei 2006 17:19 schreef H.Flick het volgende:

[..]

Dat ziet er dus wel tof uit! Geen gimmickgame, maar een 'normale' game die goed gebruik maakt van de Wii-controller!
Als Ubisoft levert met Red Steel dan kan het spel wel een Goldeneye status krijgen deze gen. Maar er zijn nog veel hindernissen...
  zondag 21 mei 2006 @ 17:32:35 #118
34586 kepler
No bounce, no play
pi_38050543
quote:
Op zondag 21 mei 2006 17:08 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

t Is ook nooit goed

Doet Nintendo eens zn best op marketinggebied en dan is er ook weer kritiek.
Maar het lijkt me gewoon te vroeg om er dus echt reclame voor te maken. Voor de 360 werd ook pas echt reclame gemaakt een aantal weken/maanden na de release. Het duurt nog 6! maanden voordat dat ding in de winkel ligt
The line is a dot to you!
  zondag 21 mei 2006 @ 17:34:14 #119
34586 kepler
No bounce, no play
pi_38050592
quote:
Op zondag 21 mei 2006 16:55 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Ik denk dat ze daarom nog niet alles hebben verteld op de E3. Bijvoorbeeld de prijs, releasedate, Wii Connect 24, Nintendo WiFi Connection etc etc. Nintendo wilt denk ik tot aan de launch constant wat nieuws naar buiten brengen, en door middel van die simpele reclames mensen toch een beetje hypen en zorgen dat iedereen eraan blijft denken/over blijft discussieren.
maar dat bereiken ze volgens mij dus beter door topics zoals deze op internet of juist van die vage geruchten die soms opduiken.

ach ze doen in ieder geval meer aan reclame dan ze ooit gedaan hebben
The line is a dot to you!
pi_38050644
quote:
Op zondag 21 mei 2006 17:19 schreef H.Flick het volgende:

[..]

Dat ziet er dus wel tof uit! Geen gimmickgame, maar een 'normale' game die goed gebruik maakt van de Wii-controller!
Inderdaad, dat er velen mogen volgen. De shooter heeft altijd tot een van mijn favoriete genres behoord en zal hopelijk op de Wii een nieuwe dimensie voor console-shooters openen. Nu lijkt het er overigens wel op dat de shooter zo ongeveer het enige genre zal worden die je kunt beschouwen als een 'normale' game die goed gebruikt maakt van de Wii-controls. Maar misschien wordt er nog een heel nieuw genre geboren op de Wii. Die gimmicky games die er aan lijken te komen, kunnen best uitgroeien tot compleet nieuwe speelervaringen.

Hopelijk zien de mannen van Retro Studios het filmpje ook en leren ze er wat van. Dit ziet er allemaal wat soepeler en beter uit dan de controls van Metroid Prime 3, maar dat kan ook slechts schijn zijn.
Toch is de Metroid Prime-franchise er wel één die ook waardig moet worden afgesloten na het geniale eerste deel, de prachtige opvolger en de heerlijke DS-shooter-spin off.
Beter een goede buur dan een slechte signatuur
  zondag 21 mei 2006 @ 17:55:01 #121
8369 speknek
Another day another slay
pi_38051265
quote:
Op zondag 21 mei 2006 17:32 schreef kepler het volgende:
Maar het lijkt me gewoon te vroeg om er dus echt reclame voor te maken. Voor de 360 werd ook pas echt reclame gemaakt een aantal weken/maanden na de release. Het duurt nog 6! maanden voordat dat ding in de winkel ligt
De 360 was dan weer heel typisch Nintendo gemarket, de eerste reclames die je zag waren van bekant na de introductie. Ik vond dat echt heel vreemd voor Microsoft.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 21 mei 2006 @ 17:59:30 #122
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_38051448
quote:
Op zondag 21 mei 2006 17:35 schreef Gronnaephos het volgende:
Hopelijk zien de mannen van Retro Studios het filmpje ook en leren ze er wat van.
Ik denk persoonlijk dat Retro Studios wel wat meer weet over de controller en hoe je het beste de controller kan gebruiken dan Ubisoft Montreal...
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  zondag 21 mei 2006 @ 18:02:39 #123
34586 kepler
No bounce, no play
pi_38051587
quote:
Op zondag 21 mei 2006 17:55 schreef speknek het volgende:

[..]

De 360 was dan weer heel typisch Nintendo gemarket, de eerste reclames die je zag waren van bekant na de introductie. Ik vond dat echt heel vreemd voor Microsoft.
nee hoor dat is juist slim volgens mij. Ze wisten aan de hand van de hoeveelheid pre-orders dat de 360 toch wekenlang uitverkocht zou zijn (is uiteindelijk ietsje langer geworden ) en waarom zou je reclame maken voor een console die heel moeilijk te verkrijgen is (en alleen al miljoenen verkoopt zonder die reclame)??? Pas toen de voorraad 360-consoles in de winkels weer toenam kwamen er ook 360 reclames
The line is a dot to you!
  zondag 21 mei 2006 @ 18:17:01 #124
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_38052246
quote:
Op zondag 21 mei 2006 17:32 schreef kepler het volgende:

[..]

Maar het lijkt me gewoon te vroeg om er dus echt reclame voor te maken. Voor de 360 werd ook pas echt reclame gemaakt een aantal weken/maanden na de release. Het duurt nog maar 5 maanden voordat dat ding in de winkel ligt
Fixed.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  zondag 21 mei 2006 @ 18:41:49 #125
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_38053281
quote:
Op zondag 21 mei 2006 17:32 schreef kepler het volgende:

[..]

Maar het lijkt me gewoon te vroeg om er dus echt reclame voor te maken. Voor de 360 werd ook pas echt reclame gemaakt een aantal weken/maanden na de release. Het duurt nog maar 2 maanden voordat dat ding in de winkel ligt
Fixed.

Believe...
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_38053565
quote:
Op zondag 21 mei 2006 17:32 schreef kepler het volgende:

[..]

Maar het lijkt me gewoon te vroeg om er dus echt reclame voor te maken. Voor de 360 werd ook pas echt reclame gemaakt een aantal weken/maanden na de release. het is pas 2 weken geleden dat dat ding in de winkels kwam
pi_38053858
quote:
Op zondag 21 mei 2006 16:19 schreef Xrenity het volgende:
http://www3.sympatico.ca/mark.sertic/rs.avi

Red steel met goede aiming
'I can even twist zhe controller, and shoot like a real gangster'
  zondag 21 mei 2006 @ 19:21:46 #128
127457 moomoo
Niet uit te spreken als momo
pi_38054775
idd prachtig hoe die gast vertelt dat ie als een echte gangster kan schieten. hij is nog minder gangster dan de jongens van THC
  zondag 21 mei 2006 @ 19:26:04 #129
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_38054963
Ik ben benieuwd hoe lang je het vol houd om die controller vast te houden. Bij de klassieke controller kun je je handen verleggen, maar als ik naar het filmpje van red steel kijk, dan zal dat moeilijk gaan...

Uren en uren doorgamen kan dan evt wat problematisch worden...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
  zondag 21 mei 2006 @ 19:27:58 #130
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_38055038
Ligt eraan gaan je staand spelen of zittend? Want als je zit leunen je ellenbogen gewoon op je knieen.
Houd van een lijntje.
  zondag 21 mei 2006 @ 19:28:58 #131
100496 H.Flick
Turn-based
pi_38055072
Ik heb het idee dat je eerder gaat staan bij de Wii. Zeker als het een spel is waar je echt veel bewegingen moet maken zoals Wii Sports.

Bij de eyetoy ga je tenslotte ook staan.
  zondag 21 mei 2006 @ 19:29:43 #132
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_38055103
quote:
Op zondag 21 mei 2006 19:27 schreef Erwtensoep het volgende:
Ligt eraan gaan je staand spelen of zittend? Want als je zit leunen je ellenbogen gewoon op je knieen.
Maar zitten/liggen/hangen ect gaat goed met een gewone controller, ben benieuwd hoe het met de deze zal gaan.

De tijd zal het leren
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
  zondag 21 mei 2006 @ 19:52:08 #133
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_38055921
quote:
At the time of The Switch, Apple was entertaining a plethora of very attractive but unreleased and completely unproven PPC options. IBM had offered them Cell on the desktop and Hollywood (the Wii processor) in their laptop line.
Bron

Interesting
Het zou dus betekenen dat het de G4 en G5 zou moeten gaan vervangen. Waarschijnlijk (denk ik) zou de chip dan in de nieuwe MacBook hebben gezeten ipv de Intel Core Duo.

Volgens mij moet er alleen Broadway staan ipv Hollywoord, maargoed

[ Bericht 13% gewijzigd door Tomasso op 21-05-2006 19:57:45 ]
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  zondag 21 mei 2006 @ 20:05:33 #134
51896 RoelRoel
? ¿ ? ¿
pi_38056467
quote:
Op zondag 21 mei 2006 19:26 schreef Herr.Flick het volgende:
Ik ben benieuwd hoe lang je het vol houd om die controller vast te houden. Bij de klassieke controller kun je je handen verleggen, maar als ik naar het filmpje van red steel kijk, dan zal dat moeilijk gaan...

Uren en uren doorgamen kan dan evt wat problematisch worden...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi want dat is niet gezond voor je...
Heeft eindelijk een wii :) Friendcode: 7558 6230 3193 8605
Waarschuwing: Ik post meestal alleen op het forum als ik zwaar over de zeik ben.
pi_38057615
quote:
Op zondag 21 mei 2006 19:26 schreef Herr.Flick het volgende:
Ik ben benieuwd hoe lang je het vol houd om die controller vast te houden. Bij de klassieke controller kun je je handen verleggen, maar als ik naar het filmpje van red steel kijk, dan zal dat moeilijk gaan...

Uren en uren doorgamen kan dan evt wat problematisch worden...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie doet er dan ook uren en uren doorgamen. 5.1 uur is echt superlang, zo lang heb ik nog nooit achter elkaar gegamed.
pi_38057839
Nee ik hou het nog geen uur achter elkaar vol.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
  Donald Duck held zondag 21 mei 2006 @ 20:33:19 #137
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_38057874
zo lang gamen is niet eens gezond. rsi enzo, je moet pauzes nemen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_38058343
quote:
Op zondag 21 mei 2006 20:33 schreef __Saviour__ het volgende:
zo lang gamen is niet eens gezond. rsi enzo, je moet pauzes nemen.
Ik ben het levend bewijs dat RSI niet bestaat. Als RSI bestond kon ik inmiddels niet meer gamen. Het enige waar ik na 12 uur WoW last van kreeg was mijn elleboog omdat die niet op iets zachts steunde.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_38058437
quote:
Op zondag 21 mei 2006 20:41 schreef Morthill het volgende:

[..]

Ik ben het levend bewijs dat RSI niet bestaat. Als RSI bestond kon ik inmiddels niet meer gamen. Het enige waar ik na 12 uur WoW last van kreeg was mijn elleboog omdat die niet op iets zachts steunde.
Achter elkaar!!?!? You sick fuck!
  zondag 21 mei 2006 @ 20:46:08 #140
34586 kepler
No bounce, no play
pi_38058596
quote:
Op zondag 21 mei 2006 20:41 schreef Morthill het volgende:

[..]

Ik ben het levend bewijs dat RSI niet bestaat. Als RSI bestond kon ik inmiddels niet meer gamen. Het enige waar ik na 12 uur WoW last van kreeg was mijn elleboog omdat die niet op iets zachts steunde.
of jij hebt een goede anti-RSI houding
The line is a dot to you!
  zondag 21 mei 2006 @ 20:49:34 #141
79123 Pitom
TomTom
pi_38058780
Games waarbij je moet gaan staan mogen wat mij betreft oprotten. Ontspanning en inspanning gaan niet samen In het geval van videogames, welteverstaan.
Even helemaal weg.
  zondag 21 mei 2006 @ 20:52:01 #142
70110 peristilius
High times
pi_38058903
quote:
Op zondag 21 mei 2006 16:19 schreef Xrenity het volgende:
http://www3.sympatico.ca/mark.sertic/rs.avi

Red steel met goede aiming
Ah, dat is wel aardig, maar ben volgens mij nog steeds beter met een gewone controller, het gaat allemaal zo langzaam.

Maar het begint er in ieder geval al op te lijken.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  zondag 21 mei 2006 @ 20:52:12 #143
34586 kepler
No bounce, no play
pi_38058911
quote:
Op zondag 21 mei 2006 20:49 schreef Pitom het volgende:
Games waarbij je moet gaan staan mogen wat mij betreft oprotten. Ontspanning en inspanning gaan niet samen In het geval van videogames, welteverstaan.
zo af en toe een game is niet erg, maar zolang alle games het maar niet gaan vereisen...
The line is a dot to you!
pi_38058996
quote:
Op zondag 21 mei 2006 20:49 schreef Pitom het volgende:
Games waarbij je moet gaan staan mogen wat mij betreft oprotten. Ontspanning en inspanning gaan niet samen In het geval van videogames, welteverstaan.
Ontspanning en inspanning gaan zeker goed samen. Als ik net een wedstrijd heb gespeeld en ik ben helemaal kapot voel ik me toch heerlijk. Echt een fijn gevoel, dat je je enorm hebt ingespannen!
Nou weet ik niet of dit ook voor spelletjes geldt natuurlijk, maar ik denk niet dat je per sé moet gaan staan. Nintendo zal ook wel ontspanning voorop hebben staan als het doel van een spelletje spelen.
  zondag 21 mei 2006 @ 20:54:36 #145
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_38059048
quote:
Op zondag 21 mei 2006 20:52 schreef peristilius het volgende:

[..]

Ah, dat is wel aardig, maar ben volgens mij nog steeds beter met een gewone controller, het gaat allemaal zo langzaam.

Maar het begint er in ieder geval al op te lijken.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  zondag 21 mei 2006 @ 20:55:30 #146
70110 peristilius
High times
pi_38059090
quote:
Op zondag 21 mei 2006 20:54 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Wat is er zo grappig aan?
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  zondag 21 mei 2006 @ 21:01:01 #147
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_38059366
quote:
Op zondag 21 mei 2006 20:55 schreef peristilius het volgende:

[..]

Wat is er zo grappig aan?
Sorry hoor, maar ik zie niet hoe analoge sticks sneller zijn dat de Wiimote.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  zondag 21 mei 2006 @ 21:03:41 #148
79123 Pitom
TomTom
pi_38059518
quote:
Op zondag 21 mei 2006 20:53 schreef EricG het volgende:

[..]

Ontspanning en inspanning gaan zeker goed samen. Als ik net een wedstrijd heb gespeeld en ik ben helemaal kapot voel ik me toch heerlijk. Echt een fijn gevoel, dat je je enorm hebt ingespannen!
Nou weet ik niet of dit ook voor spelletjes geldt natuurlijk, maar ik denk niet dat je per sé moet gaan staan. Nintendo zal ook wel ontspanning voorop hebben staan als het doel van een spelletje spelen.
Zoals ik al aangaf geldt mijn standpunt alleen voor games. Jezelf keihard inspannen op de tennisbaan om vervolgens de match te winnen is geweldig. Jezelf inspannen voor de digitale variant van dit spelletje zou me eerder een gevoel van leegte geven.
Even helemaal weg.
  zondag 21 mei 2006 @ 21:08:19 #149
100496 H.Flick
Turn-based
pi_38059803
quote:
Op zondag 21 mei 2006 20:53 schreef EricG het volgende:

[..]

Ontspanning en inspanning gaan zeker goed samen. Als ik net een wedstrijd heb gespeeld en ik ben helemaal kapot voel ik me toch heerlijk. Echt een fijn gevoel, dat je je enorm hebt ingespannen!
Nou weet ik niet of dit ook voor spelletjes geldt natuurlijk, maar ik denk niet dat je per sé moet gaan staan. Nintendo zal ook wel ontspanning voorop hebben staan als het doel van een spelletje spelen.
Ik mag toch niet hopen dat je helemaal kapot bent na het Wii'en?
  zondag 21 mei 2006 @ 21:09:04 #150
8369 speknek
Another day another slay
pi_38059842
quote:
Op zondag 21 mei 2006 20:41 schreef Morthill het volgende:
Ik ben het levend bewijs dat RSI niet bestaat. Als RSI bestond kon ik inmiddels niet meer gamen. Het enige waar ik na 12 uur WoW last van kreeg was mijn elleboog omdat die niet op iets zachts steunde.
Meestal ontwikkel je het ook alleen als je onder stress staat.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 21 mei 2006 @ 21:10:25 #151
70110 peristilius
High times
pi_38059925
quote:
Op zondag 21 mei 2006 21:01 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar ik zie niet hoe analoge sticks sneller zijn dat de Wiimote.
Bijvoorbeeld doordat je direct kan draaien.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  zondag 21 mei 2006 @ 21:10:47 #152
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_38059942
Oh dan raak ik gestresst van de playstation
quote:
Op zondag 21 mei 2006 21:10 schreef peristilius het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld doordat je direct kan draaien.
het draaien op een console gaat ook poeptraag
Houd van een lijntje.
  zondag 21 mei 2006 @ 21:13:49 #153
70110 peristilius
High times
pi_38060120
quote:
Op zondag 21 mei 2006 21:10 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]

het draaien op een console gaat ook poeptraag
Dan moet je de sensitivity hoger zetten.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  zondag 21 mei 2006 @ 21:38:01 #154
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_38061586
Met het spelen van TWW en OoT is het meerdere malen voorgekomen dat er 8+ uur gespeeld is achter elkaar...

Vrouwtje gaat s'morgens naar d'r werk.. Daaag schatje, werk ze! ,(voor mij) ff later... Hoi ik ben weer thuis...

Oeps....
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
  zondag 21 mei 2006 @ 21:41:52 #155
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_38061831
Lol, klaploper
Houd van een lijntje.
  zondag 21 mei 2006 @ 21:45:53 #156
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_38062104
Thuis zitten is m'n werk!
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
  zondag 21 mei 2006 @ 21:46:59 #157
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_38062189
Mooi werk!
Houd van een lijntje.
pi_38062636
quote:
Op zondag 21 mei 2006 21:45 schreef Herr.Flick het volgende:
Thuis zitten is m'n werk!
zeg, doe mij ook zo'n werk!
pi_38068400
Die hide-game klinkt wel grappig
pi_38070617
quote:
Sega heeft vandaag bekend gemaakt, dat ze met zeven titels bezig zijn voor de Nintendo Wii. Al deze games moeten nog voor april 2007 in de Europese rekken liggen.

Twee van de zeven kennen we al, namelijk Monkey Ball: Banana Blitz en Sonic: Wildfire. Met welke projecten het bedrijf nu bezig is, hebben ze niet bekend gemaakt. Maar sterke geruchten gaan de ronde dat Nights één van Sega's nieuwe Wii-titels word

http://www.ngcfrance.com/news.php?operande=0&idx=5143&r=1
pi_38071218
quote:
Op zondag 21 mei 2006 21:13 schreef peristilius het volgende:

[..]

Dan moet je de sensitivity hoger zetten.
die optie zal dan ook vast wel bij de Wii zitten...
pi_38071281
quote:
Op maandag 22 mei 2006 00:28 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

die optie zal dan ook vast wel bij de Wii zitten...
Wie weet.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  maandag 22 mei 2006 @ 00:40:16 #163
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_38071553
quote:
IGN Wii: Can you change the controller sensitivity so that more minimal movements effect quicker on-screen turns?

Mark Pacini: What we want to do with the control scheme is to give players the ability to adjust it somewhat to their preference. We know that there are going to be people who want more sensitivity, like you're saying. And because of the inherent capabilities of the controller, you sometimes may go off-screen if you're trying to make very, very quick, rapid movements, so that is definitely a possibility that we can put more options in. Right now we have the normal and expert control modes. That doesn't mean that there couldn't be more detailed control setups as necessary. We definitely want to make the players happy and we want them to play the game the way they feel they should play the game. But at the same time we're going to design the game to be played in a specific way, so we may not create gameplay where we feel you need to quickly flip a 180 just because we may not feel that this plays to the strengths of the controller. So to answer your question in a very general way, we're definitely considering ways that the player can configure the control to their preferences.
Houd van een lijntje.
pi_38071615
quote:
Op maandag 22 mei 2006 00:40 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]
Hij weet.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_38072747
quote:
Op maandag 22 mei 2006 00:10 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]
Nights Into Dreams

Wel een hele goeie besturing voor die game
"Threats don't work on me ... I've already been to hell."
pi_38073204
Mijn lijstje dat ik ga kopen bij de launch

1. The Legend of Zelda: Twilight Princess
2. Metroid Prime 3: Corruption
3. Wii Sports
12. Red Steel
19. Final Fantasy Crystal Chronicles (Als het wat beter is dan de gamecube versie, want dat was matig zonder een fatsoendelijk verhaal)
"Threats don't work on me ... I've already been to hell."
  maandag 22 mei 2006 @ 07:56:30 #167
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_38074002
quote:
Op zondag 21 mei 2006 21:10 schreef peristilius het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld doordat je direct kan draaien.
Het richten etc gaat sneller dan met een analoge stick. Ook het draaien gaat sneller in vergelijking met analoge stick. Niet zo snel als een muis, maar wel degelijk sneller dan met analoge stick
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_38074018
Gister bij Gamekings had Steven een hands-on met Red Steel en hij zei dat wat hem vooral opviel was dat het zo gevoelig was.
  maandag 22 mei 2006 @ 08:35:24 #169
34586 kepler
No bounce, no play
pi_38074289
quote:
Op maandag 22 mei 2006 07:56 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Het richten etc gaat sneller dan met een analoge stick. Ook het draaien gaat sneller in vergelijking met analoge stick. Niet zo snel als een muis, maar wel degelijk sneller dan met analoge stick
heb je het al gespeeld?

ik geloof je in principe wel, maar nu schrijf je het alsof je het al gespeeld hebt
The line is a dot to you!
  maandag 22 mei 2006 @ 09:26:20 #170
138256 Sjotime
Delta 168
pi_38075042
quote:
Op maandag 22 mei 2006 08:35 schreef kepler het volgende:

[..]

heb je het al gespeeld?

ik geloof je in principe wel, maar nu schrijf je het alsof je het al gespeeld hebt
Nee goed punt... sommige mensen moeten even terug naar aarde inderdaad
I'm commander Shepard and this is my favorite store on the Citadel.
pi_38075078
Naja, er wordt gezegd dat draaien sneller is dan met controller maar langzamer dan muis. Ik wil het eerst zelf ervaren eigenlij.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_38075112
quote:
Op maandag 22 mei 2006 00:10 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]
Samba Wii Amigo Please
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_38075867
quote:
Have you acknowledged that you’re asking gamers to all of a sudden move their bodies? There are sure to be lazy gamers who say, “I don’t want to jump around, I want to just sit on the couch and move my thumbs when I play.”

“The fact of the matter is, if you want to, you can play in much the same style as you did before. You can sit with Zelda and just with little movements you can control the game perfectly well. Similarly with tennis, by kind of slapping the Wii remote against your hand, you can play the game that way if you really want to. As people get better and better at the individual games, it may be that their motions drift from the more exaggerated to the less exaggerated. But at the same time, I tend to find that moving around a bit more tends to be more fun.”
  maandag 22 mei 2006 @ 10:05:27 #174
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_38075921
quote:
Op maandag 22 mei 2006 07:58 schreef EricG het volgende:
Gister bij Gamekings had Steven een hands-on met Red Steel en hij zei dat wat hem vooral opviel was dat het zo gevoelig was.
Én, wat voor mij een belangrijke opmerking was, dat hij er vrij snel aan wende hoe het werkte.

Viel me overigens wel op dat ie flink wat misknalde, maar dat zal die gewenning wel zijn
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
  maandag 22 mei 2006 @ 10:18:34 #175
100878 remcheese
Op de dag dat woei wiiiii werd
pi_38076227
Ik was gisteren in Scheveningen en liep daar (hoe kan het ook anders) ook ff de arcade hal in...
daar hebben ze House of The Dead 4 / VirtuaCop3 en de nieuwe timecrisis (of is die stiekem al oud)
Ik moet zeggen dat t eerste wat in me opkwam was : Wii plz!
Giggity giggity giggity!
pi_38076307
Uit het redsteel topic:
quote:
In de meeste console-shooters zul je je in drie seconden helemaal hebben omgedraaid. Op de PC duurt dat 1/4 seconde. In Red Steel draai je je in 1 seconde helemaal om.
  maandag 22 mei 2006 @ 10:28:48 #177
58549 pkwarts
pixelfiel.
pi_38076472
Drie seconden is langer dan je denkt hoor. Denk dat je wel sneller bent omgedraaid in de meeste console shooters.
[22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
http://files.fok.nl/games.fok/junk/hugedick.jpg
  maandag 22 mei 2006 @ 10:32:20 #178
138256 Sjotime
Delta 168
pi_38076567
quote:
Op maandag 22 mei 2006 10:28 schreef pkwarts het volgende:
Drie seconden is langer dan je denkt hoor. Denk dat je wel sneller bent omgedraaid in de meeste console shooters.
Weet het wel zeker.... viel me ook op die rare opmerking

3 seconden
I'm commander Shepard and this is my favorite store on the Citadel.
pi_38076796
quote:
Op maandag 22 mei 2006 09:29 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Samba Wii Amigo Please
*schudt met remote
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_38076996
quote:
Op maandag 22 mei 2006 10:28 schreef pkwarts het volgende:
Drie seconden is langer dan je denkt hoor. Denk dat je wel sneller bent omgedraaid in de meeste console shooters.
Ik zal straks is een paar shooters opstarten.. ik durf het echt niet te zeggen...
pi_38077022
quote:
Op maandag 22 mei 2006 10:48 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Ik zal straks is een paar shooters opstarten.. ik durf het echt niet te zeggen...
Ik kan je zeggen dat ik met halo 2 hooguit 1 seconde nodig heb.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_38077205
quote:
Op maandag 22 mei 2006 10:49 schreef peristilius het volgende:

[..]

Ik kan je zeggen dat ik met halo 2 hooguit 1 seconde nodig heb.
op standaard sensitivity?


Nohja, als je geen problemen dus hebt met de snelheid van draaien met de analoge stick, zul je dus ook geen problemen hebben met het omdraaien met de Wii...
  maandag 22 mei 2006 @ 10:58:28 #183
58549 pkwarts
pixelfiel.
pi_38077235
Ik gok dat de snelheid van omdraaien op de Wii ook gewoon in te stellen is. Denk niet dat zoiets spel-afhankelijk is.
[22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
http://files.fok.nl/games.fok/junk/hugedick.jpg
  maandag 22 mei 2006 @ 10:59:31 #184
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_38077262
Sensitivity is natuurlijk gewoon in te stellen, op zowel PC, console als Wii. Wat een rare vergelijkingen
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_38077268
Al blijf ik wel zitten met de manier van draaien, maar ja, daar kan ik alleen over oordelen als ik het gespeeld heb.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_38077378
quote:
Op maandag 22 mei 2006 10:59 schreef peristilius het volgende:
Al blijf ik wel zitten met de manier van draaien, maar ja, daar kan ik alleen over oordelen als ik het gespeeld heb.
  maandag 22 mei 2006 @ 11:07:21 #187
58549 pkwarts
pixelfiel.
pi_38077468
quote:
Op maandag 22 mei 2006 10:59 schreef peristilius het volgende:
Al blijf ik wel zitten met de manier van draaien, maar ja, daar kan ik alleen over oordelen als ik het gespeeld heb.
Kijk naar bijvoorbeeld de laatste 1UP show. Het gaat aardig, maar zodra er snel dingen om je heen bewegen is het niet meer te doen.
[22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
http://files.fok.nl/games.fok/junk/hugedick.jpg
pi_38077526
quote:
Op maandag 22 mei 2006 11:07 schreef pkwarts het volgende:

[..]

Kijk naar bijvoorbeeld de laatste 1UP show. Het gaat aardig, maar zodra er snel dingen om je heen bewegen is het niet meer te doen.
Ja, dat is waar ik bang voor ben, maar ja, afwachten.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  maandag 22 mei 2006 @ 11:13:21 #189
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_38077612
Overigens boeit het mij niet veel, ik ga zeer ws toch geen shooters spelen
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_38077627
quote:
Op maandag 22 mei 2006 11:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Overigens boeit het mij niet veel, ik ga zeer ws toch geen shooters spelen
Waarom niet?
Je was zo goed in Halo 2...
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  maandag 22 mei 2006 @ 11:19:31 #191
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_38077791
quote:
Op maandag 22 mei 2006 11:13 schreef peristilius het volgende:

[..]

Waarom niet?
Je was zo goed in Halo 2...
Wat te denken van RS3 waar mn ELO sneller omlaag ging dan een vallende baksteen
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 22 mei 2006 @ 11:20:19 #192
58549 pkwarts
pixelfiel.
pi_38077813
Zelfs als je potjes won kon je ELO omlaag gaan. ELO zuigt.
[22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
http://files.fok.nl/games.fok/junk/hugedick.jpg
pi_38079224
Ze kunnen natuurlijk ook een move maken met de remote die je in 1x laat omdraaien, bijv. een rondje draaien met je wiimote dat ie dan 180 graden draait ofzo ..

Dan ben je natuurlijk ook zo klaar..
pi_38081023
even mezelf gelijk geven:

http://www.fragland.be/news.php?id=14237

Ik wist het

  maandag 22 mei 2006 @ 13:16:44 #195
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_38081341


Twijfel, twijfel. Als je een zwarte Wii neemt, moet er eigenlijk ook een zwarte Lite bij. En zo ook met wit
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  maandag 22 mei 2006 @ 13:19:10 #196
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_38081424
Geen twijfel, die zwarte wordt het!

Staat trouwens nog een Revolution logo onder
Houd van een lijntje.
  maandag 22 mei 2006 @ 13:28:17 #197
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_38081741
Een zwarte Wii neem ik niet Dat wordt me te snel stoffig
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 22 mei 2006 @ 13:31:35 #198
138256 Sjotime
Delta 168
pi_38081848
quote:
Op maandag 22 mei 2006 13:16 schreef Tomasso het volgende:
[afbeelding]

Twijfel, twijfel. Als je een zwarte Wii neemt, moet er eigenlijk ook een zwarte Lite bij. En zo ook met wit
Is er nog interactiviteit tussen DS en Wii ?
I'm commander Shepard and this is my favorite store on the Citadel.
pi_38081901
quote:
Op maandag 22 mei 2006 13:19 schreef Erwtensoep het volgende:
Geen twijfel, die zwarte wordt het!

Staat trouwens nog een Revolution logo onder
kan een oude foto zijn, of ze hebben de code naam er nog onder zitten
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  maandag 22 mei 2006 @ 13:33:15 #200
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_38081904
quote:
Op maandag 22 mei 2006 13:31 schreef Sjotime het volgende:

[..]

Is er nog interactiviteit tussen DS en Wii ?
Ja.
quote:
Op maandag 22 mei 2006 13:33 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

kan een oude foto zijn, of ze hebben de code naam er nog onder zitten
Ik denk het laatste, want de aansluiting tussen Wiimote en Nunchuk is wel nieuw
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')