Bijvoorbeeld doordat je direct kan draaien.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:01 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik zie niet hoe analoge sticks sneller zijn dat de Wiimote.
het draaien op een console gaat ook poeptraagquote:Op zondag 21 mei 2006 21:10 schreef peristilius het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld doordat je direct kan draaien.
Dan moet je de sensitivity hoger zetten.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:10 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
het draaien op een console gaat ook poeptraag
quote:Sega heeft vandaag bekend gemaakt, dat ze met zeven titels bezig zijn voor de Nintendo Wii. Al deze games moeten nog voor april 2007 in de Europese rekken liggen.
Twee van de zeven kennen we al, namelijk Monkey Ball: Banana Blitz en Sonic: Wildfire. Met welke projecten het bedrijf nu bezig is, hebben ze niet bekend gemaakt. Maar sterke geruchten gaan de ronde dat Nights één van Sega's nieuwe Wii-titels word
http://www.ngcfrance.com/news.php?operande=0&idx=5143&r=1
die optie zal dan ook vast wel bij de Wii zitten...quote:Op zondag 21 mei 2006 21:13 schreef peristilius het volgende:
[..]
Dan moet je de sensitivity hoger zetten.
Wie weet.quote:Op maandag 22 mei 2006 00:28 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
die optie zal dan ook vast wel bij de Wii zitten...![]()
quote:IGN Wii: Can you change the controller sensitivity so that more minimal movements effect quicker on-screen turns?
Mark Pacini: What we want to do with the control scheme is to give players the ability to adjust it somewhat to their preference. We know that there are going to be people who want more sensitivity, like you're saying. And because of the inherent capabilities of the controller, you sometimes may go off-screen if you're trying to make very, very quick, rapid movements, so that is definitely a possibility that we can put more options in. Right now we have the normal and expert control modes. That doesn't mean that there couldn't be more detailed control setups as necessary. We definitely want to make the players happy and we want them to play the game the way they feel they should play the game. But at the same time we're going to design the game to be played in a specific way, so we may not create gameplay where we feel you need to quickly flip a 180 just because we may not feel that this plays to the strengths of the controller. So to answer your question in a very general way, we're definitely considering ways that the player can configure the control to their preferences.
Hij weet.quote:
Nights Into Dreamsquote:
Het richten etc gaat sneller dan met een analoge stick. Ook het draaien gaat sneller in vergelijking met analoge stick. Niet zo snel als een muis, maar wel degelijk sneller dan met analoge stickquote:Op zondag 21 mei 2006 21:10 schreef peristilius het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld doordat je direct kan draaien.
heb je het al gespeeld?quote:Op maandag 22 mei 2006 07:56 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Het richten etc gaat sneller dan met een analoge stick. Ook het draaien gaat sneller in vergelijking met analoge stick. Niet zo snel als een muis, maar wel degelijk sneller dan met analoge stick
Nee goed punt... sommige mensen moeten even terug naar aarde inderdaadquote:Op maandag 22 mei 2006 08:35 schreef kepler het volgende:
[..]
heb je het al gespeeld?
ik geloof je in principe wel, maar nu schrijf je het alsof je het al gespeeld hebt
quote:Have you acknowledged that you’re asking gamers to all of a sudden move their bodies? There are sure to be lazy gamers who say, “I don’t want to jump around, I want to just sit on the couch and move my thumbs when I play.”
“The fact of the matter is, if you want to, you can play in much the same style as you did before. You can sit with Zelda and just with little movements you can control the game perfectly well. Similarly with tennis, by kind of slapping the Wii remote against your hand, you can play the game that way if you really want to. As people get better and better at the individual games, it may be that their motions drift from the more exaggerated to the less exaggerated. But at the same time, I tend to find that moving around a bit more tends to be more fun.”
Én, wat voor mij een belangrijke opmerking was, dat hij er vrij snel aan wende hoe het werkte.quote:Op maandag 22 mei 2006 07:58 schreef EricG het volgende:
Gister bij Gamekings had Steven een hands-on met Red Steel en hij zei dat wat hem vooral opviel was dat het zo gevoelig was.
quote:In de meeste console-shooters zul je je in drie seconden helemaal hebben omgedraaid. Op de PC duurt dat 1/4 seconde. In Red Steel draai je je in 1 seconde helemaal om.
Weet het wel zeker.... viel me ook op die rare opmerkingquote:Op maandag 22 mei 2006 10:28 schreef pkwarts het volgende:
Drie seconden is langer dan je denkt hoor. Denk dat je wel sneller bent omgedraaid in de meeste console shooters.
*schudt met remotequote:
Ik zal straks is een paar shooters opstarten.. ik durf het echt niet te zeggen...quote:Op maandag 22 mei 2006 10:28 schreef pkwarts het volgende:
Drie seconden is langer dan je denkt hoor. Denk dat je wel sneller bent omgedraaid in de meeste console shooters.
Ik kan je zeggen dat ik met halo 2 hooguit 1 seconde nodig heb.quote:Op maandag 22 mei 2006 10:48 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ik zal straks is een paar shooters opstarten.. ik durf het echt niet te zeggen...
op standaard sensitivity?quote:Op maandag 22 mei 2006 10:49 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik kan je zeggen dat ik met halo 2 hooguit 1 seconde nodig heb.
quote:Op maandag 22 mei 2006 10:59 schreef peristilius het volgende:
Al blijf ik wel zitten met de manier van draaien, maar ja, daar kan ik alleen over oordelen als ik het gespeeld heb.
Kijk naar bijvoorbeeld de laatste 1UP show. Het gaat aardig, maar zodra er snel dingen om je heen bewegen is het niet meer te doen.quote:Op maandag 22 mei 2006 10:59 schreef peristilius het volgende:
Al blijf ik wel zitten met de manier van draaien, maar ja, daar kan ik alleen over oordelen als ik het gespeeld heb.
Ja, dat is waar ik bang voor ben, maar ja, afwachten.quote:Op maandag 22 mei 2006 11:07 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Kijk naar bijvoorbeeld de laatste 1UP show. Het gaat aardig, maar zodra er snel dingen om je heen bewegen is het niet meer te doen.
Waarom niet?quote:Op maandag 22 mei 2006 11:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Overigens boeit het mij niet veel, ik ga zeer ws toch geen shooters spelen
Wat te denken van RS3 waar mn ELO sneller omlaag ging dan een vallende baksteenquote:Op maandag 22 mei 2006 11:13 schreef peristilius het volgende:
[..]
Waarom niet?
Je was zo goed in Halo 2...
Is er nog interactiviteit tussen DS en Wii ?quote:Op maandag 22 mei 2006 13:16 schreef Tomasso het volgende:
[afbeelding]
Twijfel, twijfel. Als je een zwarte Wii neemt, moet er eigenlijk ook een zwarte Lite bij. En zo ook met wit
kan een oude foto zijn, of ze hebben de code naam er nog onder zittenquote:Op maandag 22 mei 2006 13:19 schreef Erwtensoep het volgende:
Geen twijfel, die zwarte wordt het!
Staat trouwens nog een Revolution logo onder
Ja.quote:Op maandag 22 mei 2006 13:31 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Is er nog interactiviteit tussen DS en Wii ?
Ik denk het laatste, want de aansluiting tussen Wiimote en Nunchuk is wel nieuwquote:Op maandag 22 mei 2006 13:33 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
kan een oude foto zijn, of ze hebben de code naam er nog onder zitten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |