Ik kan je zeggen dat ik met halo 2 hooguit 1 seconde nodig heb.quote:Op maandag 22 mei 2006 10:48 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ik zal straks is een paar shooters opstarten.. ik durf het echt niet te zeggen...
op standaard sensitivity?quote:Op maandag 22 mei 2006 10:49 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik kan je zeggen dat ik met halo 2 hooguit 1 seconde nodig heb.
quote:Op maandag 22 mei 2006 10:59 schreef peristilius het volgende:
Al blijf ik wel zitten met de manier van draaien, maar ja, daar kan ik alleen over oordelen als ik het gespeeld heb.
Kijk naar bijvoorbeeld de laatste 1UP show. Het gaat aardig, maar zodra er snel dingen om je heen bewegen is het niet meer te doen.quote:Op maandag 22 mei 2006 10:59 schreef peristilius het volgende:
Al blijf ik wel zitten met de manier van draaien, maar ja, daar kan ik alleen over oordelen als ik het gespeeld heb.
Ja, dat is waar ik bang voor ben, maar ja, afwachten.quote:Op maandag 22 mei 2006 11:07 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Kijk naar bijvoorbeeld de laatste 1UP show. Het gaat aardig, maar zodra er snel dingen om je heen bewegen is het niet meer te doen.
Waarom niet?quote:Op maandag 22 mei 2006 11:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Overigens boeit het mij niet veel, ik ga zeer ws toch geen shooters spelen
Wat te denken van RS3 waar mn ELO sneller omlaag ging dan een vallende baksteenquote:Op maandag 22 mei 2006 11:13 schreef peristilius het volgende:
[..]
Waarom niet?
Je was zo goed in Halo 2...
Is er nog interactiviteit tussen DS en Wii ?quote:Op maandag 22 mei 2006 13:16 schreef Tomasso het volgende:
[afbeelding]
Twijfel, twijfel. Als je een zwarte Wii neemt, moet er eigenlijk ook een zwarte Lite bij. En zo ook met wit
kan een oude foto zijn, of ze hebben de code naam er nog onder zittenquote:Op maandag 22 mei 2006 13:19 schreef Erwtensoep het volgende:
Geen twijfel, die zwarte wordt het!
Staat trouwens nog een Revolution logo onder
Ja.quote:Op maandag 22 mei 2006 13:31 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Is er nog interactiviteit tussen DS en Wii ?
Ik denk het laatste, want de aansluiting tussen Wiimote en Nunchuk is wel nieuwquote:Op maandag 22 mei 2006 13:33 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
kan een oude foto zijn, of ze hebben de code naam er nog onder zitten![]()
Ja, maar wat is nog niet bekend. Meest simpele is ws demo's downloaden en naar de DS verzenden. Verder zullen er wel games komen als Four Swords en FFCC (Cube-GBA, maar dan beter).quote:Op maandag 22 mei 2006 13:31 schreef Sjotime het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 mei 2006 13:31 schreef Sjotime het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 mei 2006 13:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, maar wat is nog niet bekend. Meest simpele is ws demo's downloaden en naar de DS verzenden. Verder zullen er wel games komen als Four Swords en FFCC (Cube-GBA, maar dan beter).
Jaquote:Op maandag 22 mei 2006 13:31 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Er kwam ook opera op (toch?) dus dat lijkt me wel logischquote:Op maandag 22 mei 2006 15:45 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Ik realiseer me net dat Animal Crossing Wii nog fijner kan spelen qua briefschrijven, aangezien de Wii USBpoorten heeftals ze dan even toetsenborden ondersteunen, zou dat erg veel tijd schelen
!
Misschien willen ze dat je alle url's 'typt' door de hele tijd heen en weer te zwaaien met je controllerquote:Op maandag 22 mei 2006 15:55 schreef Hansch het volgende:
[..]
Er kwam ook opera op (toch?) dus dat lijkt me wel logisch
Dan word het zilver/platinum, past mooi bij de rest (van m'n 5.1 setquote:
Mooie afleveringquote:Op maandag 22 mei 2006 16:04 schreef ikookhier het volgende:
weet iemand of die gamekings aflevering nog ergens te bekijken is kan het niet op de site vinden![]()
Die worden toch altijd tig keer herhaald? Moet je even in de gids kijken, ik dacht vrijdag, zaterdag of zondag dat 'ie ook wordt uitgezonden. Zoiets.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:04 schreef ikookhier het volgende:
weet iemand of die gamekings aflevering nog ergens te bekijken is kan het niet op de site vinden![]()
De letters in de lucht schrijven met de controller!quote:Op maandag 22 mei 2006 15:57 schreef Mr.Happ-E het volgende:
[..]
Misschien willen ze dat je alle url's 'typt' door de hele tijd heen en weer te zwaaien met je controller![]()
De standaard als in: Iedereen aan de wii.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:57 schreef Ruzbeh het volgende:
Nintendo verwacht overigens dat Sony and Microsoft de Wii controller zullen overnemen. Nintendo heeft de Wii controller ontwikkeld met de gedachte dat het de standaard zou worden voor de komende jaren.
Dus dat Iwata en Miyamoto het niet erg vinden als het wordt overgenomen mag duidelijk zijn. ;P
Ze vinden het inderdaad niet erg dat het overgenomen zou worden (je zou het zelfs als een compliment kunnen beschouwen). Maar volgens mij gaan ze er niet vanuit dat het de standaard gaat worden hoor.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:57 schreef Ruzbeh het volgende:
Nintendo verwacht overigens dat Sony and Microsoft de Wii controller zullen overnemen. Nintendo heeft de Wii controller ontwikkeld met de gedachte dat het de standaard zou worden voor de komende jaren.
Dus dat Iwata en Miyamoto het niet erg vinden als het wordt overgenomen mag duidelijk zijn. ;P
Ik kijk standaard al gamekings.quote:Op maandag 22 mei 2006 17:10 schreef Xrenity het volgende:
Grappig hoe iedereen mij vorige week flamet dat ik Gamekings heb gezien met Wii, en nu wil iedereen het wel ineens zien. Faggots!
Fotootje:
[afbeelding]
Ik wel het nog steeds niet zien..quote:Op maandag 22 mei 2006 17:10 schreef Xrenity het volgende:
Grappig hoe iedereen mij vorige week flamet dat ik Gamekings heb gezien met Wii, en nu wil iedereen het wel ineens zien. Faggots!
Fotootje:
[afbeelding]
ik ook en lees standaard de pu.quote:
Ik ook.quote:
Tja, het is ook een beetje trollen wat ze doen maar dat moet ook af en toe kunnen imo.quote:Maar ik vind hun wel steeds slechter worden.
Ze passen steeds beter bij tmf
Wat is daar het voordeel aan? Over het algemeen heb ik geen geduld om reviews en stukjes van sites te lezen en doe dat dus ook niet.quote:Op maandag 22 mei 2006 17:31 schreef H.Flick het volgende:
Voor mij is Eurogamer de nieuwe PU. Kwalitatief veel betere stukjes met net zoveel humor (en nog Brits ook!)
Want je console raak je de hele tijd aan?quote:Op maandag 22 mei 2006 17:15 schreef H.Flick het volgende:
Die zwarte ga ik zeker niet halen, dan zit ik de hele dag te poetsen. En dat moet ik al met mijn PSP en de kast van mijn computer
Same here, bijna van deel 1 gelezen, maar 3 jaar terug werd het echt TE dom.quote:Op maandag 22 mei 2006 17:22 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb de PU vanaf deel 1 gelezen, maar op een gegeven moment was er echt helemaal niks meer aan. Volgens mij was het typisch een 90'ies ding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |