abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 mei 2006 @ 16:36:56 #106
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_38048887
quote:
Op zondag 21 mei 2006 16:19 schreef Xrenity het volgende:
http://www3.sympatico.ca/mark.sertic/rs.avi

Red steel met goede aiming
Ziet er best okay uit
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zondag 21 mei 2006 @ 16:38:42 #107
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_38048942
quote:
Op zondag 21 mei 2006 16:26 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Ja, zo is t ineens weer veel cooler.
En zoals je kon zien was t een GCkit dus we kunnen nog wel wat verwachten van die game.
Ik moest even terugspoelen om te horen dat het GC was. Eigenlijk toch wel jammer dat er blijkbaar nog geen goed wii devkits gebruikt worden.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  zondag 21 mei 2006 @ 16:42:09 #108
34586 kepler
No bounce, no play
pi_38049032
quote:
Op zondag 21 mei 2006 15:21 schreef Tomasso het volgende:
Ja, Nintendo is al een week bezig met dat soort reclames op veel site/fora.
en waarom vraag je je dan af? Want de Wii komt pas over een half jaar in de winkels... het is echt nutteloos om daar op deze manier reclame voor te maken

tuurlijk moeten ze de hype opbouwen, maar daar is normale reclame niet echt geschikt voor. En zeker niet een half jaar van te voren. De hype opbouwen moeten ze doen door 'geruchten' te verspreiden, game-sites hands-on reviews te bieden, enz.
The line is a dot to you!
pi_38049041
http://games.blog.nl/wii/(...)an_4_video_interview
Oud? Nieuwe Rayman video. Zonder konijnen
  zondag 21 mei 2006 @ 16:42:47 #110
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_38049047
Volgende maand wordt er eindelijk aan iedereen final devkits uitgedeelt.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  zondag 21 mei 2006 @ 16:55:04 #111
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_38049416
quote:
Op zondag 21 mei 2006 16:42 schreef kepler het volgende:

[..]

en waarom vraag je je dan af? Want de Wii komt pas over een half jaar in de winkels... het is echt nutteloos om daar op deze manier reclame voor te maken

tuurlijk moeten ze de hype opbouwen, maar daar is normale reclame niet echt geschikt voor. En zeker niet een half jaar van te voren. De hype opbouwen moeten ze doen door 'geruchten' te verspreiden, game-sites hands-on reviews te bieden, enz.
Ik denk dat ze daarom nog niet alles hebben verteld op de E3. Bijvoorbeeld de prijs, releasedate, Wii Connect 24, Nintendo WiFi Connection etc etc. Nintendo wilt denk ik tot aan de launch constant wat nieuws naar buiten brengen, en door middel van die simpele reclames mensen toch een beetje hypen en zorgen dat iedereen eraan blijft denken/over blijft discussieren.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  zondag 21 mei 2006 @ 16:56:29 #112
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_38049457
quote:
Op zondag 21 mei 2006 16:55 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Ik denk dat ze daarom nog niet alles hebben verteld op de E3. Bijvoorbeeld de prijs, releasedate, Wii Connect 24, Nintendo WiFi Connection etc etc. Nintendo wilt denk ik tot aan de launch constant wat nieuws naar buiten brengen, en door middel van die simpele reclames mensen toch een beetje hypen en zorgen dat iedereen eraan blijft denken/over blijft discussieren.
Precies.

Als je kijkt hoeveel Wii topics er zijn, dan werkt het blijkbaar.

Die Wii reclames op internet is volgens mij om ervoor te zorgen dat iedereen de 'Revolution' nu als 'Wii' gaat leren kennen.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  zondag 21 mei 2006 @ 16:57:17 #113
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_38049485
Volgens mij was dat gelijk na E3 al Ruzbeh.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_38049791
quote:
Op zondag 21 mei 2006 16:42 schreef kepler het volgende:

[..]

en waarom vraag je je dan af? Want de Wii komt pas over een half jaar in de winkels... het is echt nutteloos om daar op deze manier reclame voor te maken

tuurlijk moeten ze de hype opbouwen, maar daar is normale reclame niet echt geschikt voor. En zeker niet een half jaar van te voren. De hype opbouwen moeten ze doen door 'geruchten' te verspreiden, game-sites hands-on reviews te bieden, enz.
t Is ook nooit goed

Doet Nintendo eens zn best op marketinggebied en dan is er ook weer kritiek.
pi_38050052
quote:
Op zondag 21 mei 2006 16:19 schreef Xrenity het volgende:
http://www3.sympatico.ca/mark.sertic/rs.avi

Red steel met goede aiming
. Vette game, wordt zeker mijn lauchtitel
#winning
  zondag 21 mei 2006 @ 17:19:03 #116
100496 H.Flick
Turn-based
pi_38050103
quote:
Op zondag 21 mei 2006 16:19 schreef Xrenity het volgende:
http://www3.sympatico.ca/mark.sertic/rs.avi

Red steel met goede aiming
Dat ziet er dus wel tof uit! Geen gimmickgame, maar een 'normale' game die goed gebruik maakt van de Wii-controller!
pi_38050405
quote:
Op zondag 21 mei 2006 17:19 schreef H.Flick het volgende:

[..]

Dat ziet er dus wel tof uit! Geen gimmickgame, maar een 'normale' game die goed gebruik maakt van de Wii-controller!
Als Ubisoft levert met Red Steel dan kan het spel wel een Goldeneye status krijgen deze gen. Maar er zijn nog veel hindernissen...
  zondag 21 mei 2006 @ 17:32:35 #118
34586 kepler
No bounce, no play
pi_38050543
quote:
Op zondag 21 mei 2006 17:08 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

t Is ook nooit goed

Doet Nintendo eens zn best op marketinggebied en dan is er ook weer kritiek.
Maar het lijkt me gewoon te vroeg om er dus echt reclame voor te maken. Voor de 360 werd ook pas echt reclame gemaakt een aantal weken/maanden na de release. Het duurt nog 6! maanden voordat dat ding in de winkel ligt
The line is a dot to you!
  zondag 21 mei 2006 @ 17:34:14 #119
34586 kepler
No bounce, no play
pi_38050592
quote:
Op zondag 21 mei 2006 16:55 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Ik denk dat ze daarom nog niet alles hebben verteld op de E3. Bijvoorbeeld de prijs, releasedate, Wii Connect 24, Nintendo WiFi Connection etc etc. Nintendo wilt denk ik tot aan de launch constant wat nieuws naar buiten brengen, en door middel van die simpele reclames mensen toch een beetje hypen en zorgen dat iedereen eraan blijft denken/over blijft discussieren.
maar dat bereiken ze volgens mij dus beter door topics zoals deze op internet of juist van die vage geruchten die soms opduiken.

ach ze doen in ieder geval meer aan reclame dan ze ooit gedaan hebben
The line is a dot to you!
pi_38050644
quote:
Op zondag 21 mei 2006 17:19 schreef H.Flick het volgende:

[..]

Dat ziet er dus wel tof uit! Geen gimmickgame, maar een 'normale' game die goed gebruik maakt van de Wii-controller!
Inderdaad, dat er velen mogen volgen. De shooter heeft altijd tot een van mijn favoriete genres behoord en zal hopelijk op de Wii een nieuwe dimensie voor console-shooters openen. Nu lijkt het er overigens wel op dat de shooter zo ongeveer het enige genre zal worden die je kunt beschouwen als een 'normale' game die goed gebruikt maakt van de Wii-controls. Maar misschien wordt er nog een heel nieuw genre geboren op de Wii. Die gimmicky games die er aan lijken te komen, kunnen best uitgroeien tot compleet nieuwe speelervaringen.

Hopelijk zien de mannen van Retro Studios het filmpje ook en leren ze er wat van. Dit ziet er allemaal wat soepeler en beter uit dan de controls van Metroid Prime 3, maar dat kan ook slechts schijn zijn.
Toch is de Metroid Prime-franchise er wel één die ook waardig moet worden afgesloten na het geniale eerste deel, de prachtige opvolger en de heerlijke DS-shooter-spin off.
Beter een goede buur dan een slechte signatuur
  zondag 21 mei 2006 @ 17:55:01 #121
8369 speknek
Another day another slay
pi_38051265
quote:
Op zondag 21 mei 2006 17:32 schreef kepler het volgende:
Maar het lijkt me gewoon te vroeg om er dus echt reclame voor te maken. Voor de 360 werd ook pas echt reclame gemaakt een aantal weken/maanden na de release. Het duurt nog 6! maanden voordat dat ding in de winkel ligt
De 360 was dan weer heel typisch Nintendo gemarket, de eerste reclames die je zag waren van bekant na de introductie. Ik vond dat echt heel vreemd voor Microsoft.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 21 mei 2006 @ 17:59:30 #122
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_38051448
quote:
Op zondag 21 mei 2006 17:35 schreef Gronnaephos het volgende:
Hopelijk zien de mannen van Retro Studios het filmpje ook en leren ze er wat van.
Ik denk persoonlijk dat Retro Studios wel wat meer weet over de controller en hoe je het beste de controller kan gebruiken dan Ubisoft Montreal...
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  zondag 21 mei 2006 @ 18:02:39 #123
34586 kepler
No bounce, no play
pi_38051587
quote:
Op zondag 21 mei 2006 17:55 schreef speknek het volgende:

[..]

De 360 was dan weer heel typisch Nintendo gemarket, de eerste reclames die je zag waren van bekant na de introductie. Ik vond dat echt heel vreemd voor Microsoft.
nee hoor dat is juist slim volgens mij. Ze wisten aan de hand van de hoeveelheid pre-orders dat de 360 toch wekenlang uitverkocht zou zijn (is uiteindelijk ietsje langer geworden ) en waarom zou je reclame maken voor een console die heel moeilijk te verkrijgen is (en alleen al miljoenen verkoopt zonder die reclame)??? Pas toen de voorraad 360-consoles in de winkels weer toenam kwamen er ook 360 reclames
The line is a dot to you!
  zondag 21 mei 2006 @ 18:17:01 #124
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_38052246
quote:
Op zondag 21 mei 2006 17:32 schreef kepler het volgende:

[..]

Maar het lijkt me gewoon te vroeg om er dus echt reclame voor te maken. Voor de 360 werd ook pas echt reclame gemaakt een aantal weken/maanden na de release. Het duurt nog maar 5 maanden voordat dat ding in de winkel ligt
Fixed.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  zondag 21 mei 2006 @ 18:41:49 #125
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_38053281
quote:
Op zondag 21 mei 2006 17:32 schreef kepler het volgende:

[..]

Maar het lijkt me gewoon te vroeg om er dus echt reclame voor te maken. Voor de 360 werd ook pas echt reclame gemaakt een aantal weken/maanden na de release. Het duurt nog maar 2 maanden voordat dat ding in de winkel ligt
Fixed.

Believe...
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_38053565
quote:
Op zondag 21 mei 2006 17:32 schreef kepler het volgende:

[..]

Maar het lijkt me gewoon te vroeg om er dus echt reclame voor te maken. Voor de 360 werd ook pas echt reclame gemaakt een aantal weken/maanden na de release. het is pas 2 weken geleden dat dat ding in de winkels kwam
pi_38053858
quote:
Op zondag 21 mei 2006 16:19 schreef Xrenity het volgende:
http://www3.sympatico.ca/mark.sertic/rs.avi

Red steel met goede aiming
'I can even twist zhe controller, and shoot like a real gangster'
  zondag 21 mei 2006 @ 19:21:46 #128
127457 moomoo
Niet uit te spreken als momo
pi_38054775
idd prachtig hoe die gast vertelt dat ie als een echte gangster kan schieten. hij is nog minder gangster dan de jongens van THC
  zondag 21 mei 2006 @ 19:26:04 #129
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_38054963
Ik ben benieuwd hoe lang je het vol houd om die controller vast te houden. Bij de klassieke controller kun je je handen verleggen, maar als ik naar het filmpje van red steel kijk, dan zal dat moeilijk gaan...

Uren en uren doorgamen kan dan evt wat problematisch worden...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
  zondag 21 mei 2006 @ 19:27:58 #130
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_38055038
Ligt eraan gaan je staand spelen of zittend? Want als je zit leunen je ellenbogen gewoon op je knieen.
Houd van een lijntje.
  zondag 21 mei 2006 @ 19:28:58 #131
100496 H.Flick
Turn-based
pi_38055072
Ik heb het idee dat je eerder gaat staan bij de Wii. Zeker als het een spel is waar je echt veel bewegingen moet maken zoals Wii Sports.

Bij de eyetoy ga je tenslotte ook staan.
  zondag 21 mei 2006 @ 19:29:43 #132
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_38055103
quote:
Op zondag 21 mei 2006 19:27 schreef Erwtensoep het volgende:
Ligt eraan gaan je staand spelen of zittend? Want als je zit leunen je ellenbogen gewoon op je knieen.
Maar zitten/liggen/hangen ect gaat goed met een gewone controller, ben benieuwd hoe het met de deze zal gaan.

De tijd zal het leren
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
  zondag 21 mei 2006 @ 19:52:08 #133
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_38055921
quote:
At the time of The Switch, Apple was entertaining a plethora of very attractive but unreleased and completely unproven PPC options. IBM had offered them Cell on the desktop and Hollywood (the Wii processor) in their laptop line.
Bron

Interesting
Het zou dus betekenen dat het de G4 en G5 zou moeten gaan vervangen. Waarschijnlijk (denk ik) zou de chip dan in de nieuwe MacBook hebben gezeten ipv de Intel Core Duo.

Volgens mij moet er alleen Broadway staan ipv Hollywoord, maargoed

[ Bericht 13% gewijzigd door Tomasso op 21-05-2006 19:57:45 ]
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  zondag 21 mei 2006 @ 20:05:33 #134
51896 RoelRoel
? ¿ ? ¿
pi_38056467
quote:
Op zondag 21 mei 2006 19:26 schreef Herr.Flick het volgende:
Ik ben benieuwd hoe lang je het vol houd om die controller vast te houden. Bij de klassieke controller kun je je handen verleggen, maar als ik naar het filmpje van red steel kijk, dan zal dat moeilijk gaan...

Uren en uren doorgamen kan dan evt wat problematisch worden...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi want dat is niet gezond voor je...
Heeft eindelijk een wii :) Friendcode: 7558 6230 3193 8605
Waarschuwing: Ik post meestal alleen op het forum als ik zwaar over de zeik ben.
pi_38057615
quote:
Op zondag 21 mei 2006 19:26 schreef Herr.Flick het volgende:
Ik ben benieuwd hoe lang je het vol houd om die controller vast te houden. Bij de klassieke controller kun je je handen verleggen, maar als ik naar het filmpje van red steel kijk, dan zal dat moeilijk gaan...

Uren en uren doorgamen kan dan evt wat problematisch worden...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie doet er dan ook uren en uren doorgamen. 5.1 uur is echt superlang, zo lang heb ik nog nooit achter elkaar gegamed.
pi_38057839
Nee ik hou het nog geen uur achter elkaar vol.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
  Donald Duck held zondag 21 mei 2006 @ 20:33:19 #137
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_38057874
zo lang gamen is niet eens gezond. rsi enzo, je moet pauzes nemen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_38058343
quote:
Op zondag 21 mei 2006 20:33 schreef __Saviour__ het volgende:
zo lang gamen is niet eens gezond. rsi enzo, je moet pauzes nemen.
Ik ben het levend bewijs dat RSI niet bestaat. Als RSI bestond kon ik inmiddels niet meer gamen. Het enige waar ik na 12 uur WoW last van kreeg was mijn elleboog omdat die niet op iets zachts steunde.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_38058437
quote:
Op zondag 21 mei 2006 20:41 schreef Morthill het volgende:

[..]

Ik ben het levend bewijs dat RSI niet bestaat. Als RSI bestond kon ik inmiddels niet meer gamen. Het enige waar ik na 12 uur WoW last van kreeg was mijn elleboog omdat die niet op iets zachts steunde.
Achter elkaar!!?!? You sick fuck!
  zondag 21 mei 2006 @ 20:46:08 #140
34586 kepler
No bounce, no play
pi_38058596
quote:
Op zondag 21 mei 2006 20:41 schreef Morthill het volgende:

[..]

Ik ben het levend bewijs dat RSI niet bestaat. Als RSI bestond kon ik inmiddels niet meer gamen. Het enige waar ik na 12 uur WoW last van kreeg was mijn elleboog omdat die niet op iets zachts steunde.
of jij hebt een goede anti-RSI houding
The line is a dot to you!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')