Check de onderste regel van de OP !quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:57 schreef Acryl het volgende:
deel 3 doet t nie
Wtf hebje aan een fiets terwijl je brommers hebt ?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:02 schreef YellowLedbetter het volgende:
omfg, dit is echt zo achterlijkde hele familie op van die wijvenbrommertjes...zelfs je pa
Me vriendin mag nog niet bij me slapen, dus das nog niet zoeen probleem.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:03 schreef juiced het volgende:
Je slaapt met je broer op een kamer? Dat zal lekker neuken.
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:03 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Me vriendin mag nog niet bij me slapen, dus das nog niet zoeen probleem.
Jehova?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:03 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Voor haar ouders dan he, voor de mijne ist geen probleem maar het mag nog niet voor haar oudersquote:
Dat ding is best lelijk eigenlijkquote:
Dan is het maar goed dat jij haar ketst, en zij niet jou.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:06 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Voor haar ouders dan he, voor de mijne ist geen probleem maar het mag nog niet voor haar ouders
aha, dan is het goed. Maar het is niet voor haar ouders maar van haar oudersquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:06 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Voor haar ouders dan he, voor de mijne ist geen probleem maar het mag nog niet voor haar ouders
Je ouders hebben geen auto?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:03 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wtf hebje aan een fiets terwijl je brommers hebt ?
Juist ! nichts
Me moeder, me vader niet.quote:
Waar moet ik me voor schamen ?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:11 schreef _The_General_ het volgende:
Jij kent ook geen schaamte of wel ?
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:03 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:03 schreef juiced het volgende:
"dan is hier de plek waar alles gebeurt woooooo"quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:03 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:24 schreef Mirage het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik zou niet weten hoe ik je moet omschrijven, maar schattig ben je wel !
das logisch een subtiele verwijzing naar mtv cribs.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:32 schreef Chowi het volgende:
Wat bedoel je als je zegt "Hier gebeurt het allemaal"? De goudvissen voeren?
De "quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:34 schreef outcast-within het volgende:
[..]
das logisch een subtiele verwijzing naar mtv cribs.
You tube is eigenlijk best grappig
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:58 schreef Dirktator het volgende:
Hahahahaha, zelfs je vader heeft een sc00tert!
Kix waquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:11 schreef Camplo het volgende:
Haha die stem ook
Lijkt me neefje uit Hoensbroek wel
Kixe rondleiding
Ik sluit me daar volledig bij aan -banaan -gaan -laan -baanquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:23 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Afgezien van de mágnetron is je taalgebruik dik in orde, zoniet uitmuntend.
Hij denkt et, de labiele fokkers doen het.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:19 schreef Syytön het volgende:
Jij denkt echt dat iedereen helemaal met je wegloopt, he?![]()
En die homevideo?quote:Op zondag 21 mei 2006 00:00 schreef Maikuuul het volgende:
Is wel vet he gek die deur ?
Ja weet ik SuperRogier, die aflevering komt over 2 dagen als ik weer alleen thuis ben
Welke homevideo ?quote:
Mag het wel achter haar ouders?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:06 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Mensen die denken dat ik een kloon benquote:Op zondag 21 mei 2006 00:48 schreef outcast-within het volgende:
ik verbaas me trouwens nog steeds dat jij gewoon ook echt bestaat.
Iets zegt mij neeee dit kan niet waar zijn. dit is een kloon. hoe is dit mogelijk.
Maar tochop fok kan alles
Hij zou wel de meest briljante kloon ooit zijn.quote:Op zondag 21 mei 2006 00:48 schreef outcast-within het volgende:
ik verbaas me trouwens nog steeds dat jij gewoon ook echt bestaat.
Iets zegt mij neeee dit kan niet waar zijn. dit is een kloon. hoe is dit mogelijk.
Maar tochop fok kan alles
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:07 schreef juiced het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat jij haar ketst, en zij niet jou.
Die panther zie je toch niet eens, want das me hendig donker :/quote:
Ik zie die panter wel. Misschien staan de instellingen van je monitor te donkerquote:Op zondag 21 mei 2006 01:23 schreef Maikuuul het volgende:
Die panther zie je toch niet eens, want das me hendig donker :/
Dat weetie al., maar nu nog uit de kast komenquote:Op zondag 21 mei 2006 01:54 schreef SamStar het volgende:
hij moet echt nog achterkomen dat ie homo is
Heel dat huis is vet.quote:
dat vind ie alleen maar tof danquote:Op zondag 21 mei 2006 12:07 schreef Queen_Jane_Approximately het volgende:
Oh oh, ik kan niet wachten tot betreffende user 5 jaar ouder is en iemand dit topic weer kickt.
dat gaat het helemaal worden deze zomerquote:Op zondag 21 mei 2006 10:09 schreef Kwarkie het volgende:
Googlecribs anyone?
Leuk om later aan de kleinkinderen te laten zienquote:
Eerlijk alles delen hequote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:03 schreef juiced het volgende:
Maikuuul IS beroemdquote:Op zondag 21 mei 2006 15:34 schreef Thieske het volgende:
[..]
En op volkomenkut.com.
Maikuuul wordt beroemd.![]()
quote:Op zondag 21 mei 2006 16:12 schreef kaspermols282 het volgende:
http://speeltuin.flabber.nl/jeweet/
ook al een soundboard![]()
Ik ben de linker gek !quote:
Ik werk alleen op donderdag en zaterdag gek !quote:Op zondag 21 mei 2006 17:18 schreef Refragmental het volgende:
Maikuuul!!!
Vette crib!
Ik was woensdag in de Brusselse poort, ben daar een broodje bij Bufkes gaan eten. Had toen het geniale plan om je op te zoeken in de C1000 maar je was nergens te vinden
Was rond 14:00 ofzo.
quote:Oke, dus hij is uberFOUT! hij maakt een film om zijn caravan op te hemelen.. Ja caravan want hij is duidelijk een kampsjaak! met zn scooters die echt te oud zijn. Dan de keuken.. die is kort maar krachtig: een krot! Welke idioot zet een nou schoenen ( die overigens lelijk zijn) in de keuken neer :S lekker een boterham met zweetvoeten. Hij zegt daarna dat hij naar de tuin gaat.. Wat zie je? stoeptegels.. hij richt de camera alleen maar op de grond. Echte prof dus ja. JEWEETTOCH.Maargoed hij is wel een echte gangster.. hij vergat de voordeur bijna! Oh my god! daar zat ik echt op te wachten.. en dan zijn slaapkamer die hij dus duidelijk deelt met zijn broer. Daar zal veel gebeuren ja ,haha Not. Altijd stoer om je schoolboeken aan iedereen te laten zien he. Over de woonkamer zal ik maar niet beginnen.. Of toch wel? Ja doe maar wel want die is ook een ramp In plaats van dat hij de bank enzovoorts laat zien gaat hij opscheppen over een dom boxje die hij niet eens fatsoenlijk kan filmen :S Big L for that! Jongen... hier een tip : Shut the fuck up! hoe meer je zegt en laat zien hoe harder ik lach!
Peace you white trash
idd gek, hij is gewoon jaloers like a n00b.quote:Op zondag 21 mei 2006 17:50 schreef Maikuuul het volgende:
Aha @ Dirktator, een gefrustreerde jongen die jaloers is ?
altijd leuk
Trek je niks aan van die paupers jongen!quote:Op zondag 21 mei 2006 17:50 schreef Maikuuul het volgende:
Aha @ Dirktator, een gefrustreerde jongen die jaloers is ?
altijd leuk
Heb ik al gedaan. Wie volgt.quote:Op zondag 21 mei 2006 19:34 schreef Afzuigkap het volgende:
Schattig accentje![]()
Soort van Fok Cribs, zouden we allemaal moeten doen![]()
Link?quote:
Ik ga kijken..quote:Op zondag 21 mei 2006 19:40 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Zoek maar op skiczuk op Google Video.
Z'n moeke heeft een Fiat Punto. Toch? Of een Megane.quote:Op zondag 21 mei 2006 19:37 schreef skiczukie het volgende:
Wat voor auto hebben jullie Maikuul? Ik dacht te horen dat je ze, we gaan nu naar de tuin, waar onze brommers en auto's staan. Ofzo.
quote:Op zondag 21 mei 2006 19:40 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Zoek maar op skiczuk op Google Video.
Serieus.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:13 schreef MisterICE het volgende:
Ik voel een meeting aankomen bij maikuuul thuis![]()
Fiat Punto 2005quote:Op zondag 21 mei 2006 19:47 schreef _Gromit_ het volgende:
[..]
Z'n moeke heeft een Fiat Punto. Toch? Of een Megane.
Whehe, die ketting dan die hij omheeft als hij zijn G-Star shirt showt.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:31 schreef oelewappers het volgende:
dat accent
die oorbel is trouwens echt te voud![]()
LOLLERSHIRT!!!quote:Op zondag 21 mei 2006 22:59 schreef Maikuuul het volgende:
OMG :D een VK.com aanbod !
Check dat dan omg !!
Iemand opende en topic dat ik bij Jensen moest komen > Het forum daar werd een beetje gespamd.quote:Op maandag 22 mei 2006 00:27 schreef oelewappers het volgende:
ik hoor telkens over jensen maar hoe is dat verhaal precies gaan rollen?
Welke kleur is jullie huis dan ?quote:Op maandag 22 mei 2006 08:21 schreef MLF het volgende:
cool maikuuul
niet mijn type huis, ik hou niet van wit
En dat wil jij zienquote:Op maandag 22 mei 2006 14:20 schreef mForce het volgende:
Heej Maik kan je ook een paar home video's maken met je vriendin??
Waarom zou ik dat doen dan ?quote:Op maandag 22 mei 2006 14:20 schreef mForce het volgende:
Heej Maik kan je ook een paar home video's maken met je vriendin??
Omdat hij waarschijnlijk geilt op je vriendinquote:
quote:Op maandag 22 mei 2006 15:00 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ga nu de Vergeten scene's opnemen !!!
Hehe we wachten af.quote:Op maandag 22 mei 2006 15:00 schreef Maikuuul het volgende:
Vergeet je koelkast niet hequote:Op maandag 22 mei 2006 15:00 schreef Maikuuul het volgende:
Precies!quote:
Die hond!quote:Op maandag 22 mei 2006 15:18 schreef Maikuuul het volgende:
Nee neealles staat erop, hier de link:
Een paar minuten wachten !!!
Vergeten deeltje 1
http://www.youtube.com/watch?v=iqwPFYtEwjg
En toen dacht ik: hey ik ben nog wat vergeten, dus hier deeltje 2 !!
http://www.youtube.com/watch?v=KqvUYLWCpHY
masterlijkquote:Op maandag 22 mei 2006 15:18 schreef Maikuuul het volgende:
Nee neealles staat erop, hier de link:
Een paar minuten wachten !!!
Vergeten deeltje 1
http://www.youtube.com/watch?v=iqwPFYtEwjg
En toen dacht ik: hey ik ben nog wat vergeten, dus hier deeltje 2 !!
http://www.youtube.com/watch?v=KqvUYLWCpHY
Hoe wil ik dat doen dan ?quote:Op maandag 22 mei 2006 18:16 schreef mazaru het volgende:
Maikuuul, je moet in de home-video's gaan!
Ik lig in een deuk hier
Kutkankergezwel.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:52 schreef oelewappers het volgende:
jaa.. maar die oorbel heeft hij niet voor de grap en die staat zo slecht
Maak me gek, gekquote:Op maandag 22 mei 2006 22:41 schreef Maikuuul het volgende:
Mwoa ik ga misschien nog een filmpje maken van iets, wat zeg ik niet.
Maar niet in de komende 2 weken iig !
Want anders word het zo saai
lol ik heb hem al een paar maandenquote:Op maandag 22 mei 2006 20:09 schreef Kurk het volgende:
[..]
Kutkankergezwel.
Beetje mijn eerdere avatar kopieren.
zeik niet, en ga je eigen filmpje maken (onderwerp avatars misschienquote:Op maandag 22 mei 2006 20:09 schreef Kurk het volgende:
[..]
Kutkankergezwel.
Beetje mijn eerdere avatar kopieren.
Jaa!quote:Op maandag 22 mei 2006 22:41 schreef Maikuuul het volgende:
Mwoa ik ga misschien nog een filmpje maken van iets, wat zeg ik niet.
Maar niet in de komende 2 weken iig !
Want anders word het zo saai
Wtf is dat gek ?quote:
Nice sjiek feurn west !quote:
Hij doet die Stone Island gast na hoorquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:55 schreef Devlinsect het volgende:
Volgens mij heb je fans
http://video.google.com/videoplay?docid=2733884356949884183
Jawe die gast zegt:quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:58 schreef Devlinsect het volgende:
Die gasterd zegt ook kraagje etc. Volgens mij was jij ermee begonnen![]()
quote:
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:10 schreef XiChico het volgende:
En dan is hier de plek waar alles gebeurd, whooooooo!!!
![]()
D;D::Dd;D;d;!
Ik show mijn rukbunker wohl !quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:17 schreef Impry het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Wel een sjiek idee, iedereen z'n huis showen!![]()
!
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:28 schreef Goochie het volgende:
Hey Maikuuul, graag nog een filmpje als je hendig sjiek de groente aan het vullen bent bij de C1000.
Tjeh dan moet iemand hiernaartoe komen, weetje hoe moeilijk dat is groenters bijvullen ?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:28 schreef Goochie het volgende:
Hey Maikuuul, graag nog een filmpje als je hendig sjiek de groente aan het vullen bent bij de C1000.
Er zijn toch vast wel een paar van die lollervrienden van je die een camera kunnen vasthouden? Of is dat teveel gevraagd? He gek?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:29 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Tjeh dan moet iemand hiernaartoe komen, weetje hoe moeilijk dat is groenters bijvullen ?
Ik kan geen 2 dingen tegelijkhe gek
Ik heb geen vrienden.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:38 schreef Goochie het volgende:
[..]
Er zijn toch vast wel een paar van die lollervrienden van je die een camera kunnen vasthouden? Of is dat teveel gevraagd? He gek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |