Check de onderste regel van de OP !quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:57 schreef Acryl het volgende:
deel 3 doet t nie
Wtf hebje aan een fiets terwijl je brommers hebt ?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:02 schreef YellowLedbetter het volgende:
omfg, dit is echt zo achterlijkde hele familie op van die wijvenbrommertjes...zelfs je pa
Me vriendin mag nog niet bij me slapen, dus das nog niet zoeen probleem.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:03 schreef juiced het volgende:
Je slaapt met je broer op een kamer? Dat zal lekker neuken.
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:03 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Me vriendin mag nog niet bij me slapen, dus das nog niet zoeen probleem.
Jehova?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:03 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Voor haar ouders dan he, voor de mijne ist geen probleem maar het mag nog niet voor haar oudersquote:
Dat ding is best lelijk eigenlijkquote:
Dan is het maar goed dat jij haar ketst, en zij niet jou.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:06 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Voor haar ouders dan he, voor de mijne ist geen probleem maar het mag nog niet voor haar ouders
aha, dan is het goed. Maar het is niet voor haar ouders maar van haar oudersquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:06 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Voor haar ouders dan he, voor de mijne ist geen probleem maar het mag nog niet voor haar ouders
Je ouders hebben geen auto?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:03 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wtf hebje aan een fiets terwijl je brommers hebt ?
Juist ! nichts
Me moeder, me vader niet.quote:
Waar moet ik me voor schamen ?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:11 schreef _The_General_ het volgende:
Jij kent ook geen schaamte of wel ?
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:03 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |