Eerlijk alles delen hequote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:03 schreef juiced het volgende:
Je slaapt met je broer op een kamer? Dat zal lekker neuken.
Maikuuul IS beroemdquote:Op zondag 21 mei 2006 15:34 schreef Thieske het volgende:
[..]
En op volkomenkut.com.
Maikuuul wordt beroemd.![]()
quote:Op zondag 21 mei 2006 16:12 schreef kaspermols282 het volgende:
http://speeltuin.flabber.nl/jeweet/
ook al een soundboard![]()
Ik ben de linker gek !quote:
Ik werk alleen op donderdag en zaterdag gek !quote:Op zondag 21 mei 2006 17:18 schreef Refragmental het volgende:
Maikuuul!!!
Vette crib!
Ik was woensdag in de Brusselse poort, ben daar een broodje bij Bufkes gaan eten. Had toen het geniale plan om je op te zoeken in de C1000 maar je was nergens te vinden
Was rond 14:00 ofzo.
quote:Oke, dus hij is uberFOUT! hij maakt een film om zijn caravan op te hemelen.. Ja caravan want hij is duidelijk een kampsjaak! met zn scooters die echt te oud zijn. Dan de keuken.. die is kort maar krachtig: een krot! Welke idioot zet een nou schoenen ( die overigens lelijk zijn) in de keuken neer :S lekker een boterham met zweetvoeten. Hij zegt daarna dat hij naar de tuin gaat.. Wat zie je? stoeptegels.. hij richt de camera alleen maar op de grond. Echte prof dus ja. JEWEETTOCH.Maargoed hij is wel een echte gangster.. hij vergat de voordeur bijna! Oh my god! daar zat ik echt op te wachten.. en dan zijn slaapkamer die hij dus duidelijk deelt met zijn broer. Daar zal veel gebeuren ja ,haha Not. Altijd stoer om je schoolboeken aan iedereen te laten zien he. Over de woonkamer zal ik maar niet beginnen.. Of toch wel? Ja doe maar wel want die is ook een ramp In plaats van dat hij de bank enzovoorts laat zien gaat hij opscheppen over een dom boxje die hij niet eens fatsoenlijk kan filmen :S Big L for that! Jongen... hier een tip : Shut the fuck up! hoe meer je zegt en laat zien hoe harder ik lach!
Peace you white trash
idd gek, hij is gewoon jaloers like a n00b.quote:Op zondag 21 mei 2006 17:50 schreef Maikuuul het volgende:
Aha @ Dirktator, een gefrustreerde jongen die jaloers is ?
altijd leuk
Trek je niks aan van die paupers jongen!quote:Op zondag 21 mei 2006 17:50 schreef Maikuuul het volgende:
Aha @ Dirktator, een gefrustreerde jongen die jaloers is ?
altijd leuk
Heb ik al gedaan. Wie volgt.quote:Op zondag 21 mei 2006 19:34 schreef Afzuigkap het volgende:
Schattig accentje![]()
Soort van Fok Cribs, zouden we allemaal moeten doen![]()
Link?quote:
Ik ga kijken..quote:Op zondag 21 mei 2006 19:40 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Zoek maar op skiczuk op Google Video.
Z'n moeke heeft een Fiat Punto. Toch? Of een Megane.quote:Op zondag 21 mei 2006 19:37 schreef skiczukie het volgende:
Wat voor auto hebben jullie Maikuul? Ik dacht te horen dat je ze, we gaan nu naar de tuin, waar onze brommers en auto's staan. Ofzo.
quote:Op zondag 21 mei 2006 19:40 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Zoek maar op skiczuk op Google Video.
Serieus.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:13 schreef MisterICE het volgende:
Ik voel een meeting aankomen bij maikuuul thuis![]()
Fiat Punto 2005quote:Op zondag 21 mei 2006 19:47 schreef _Gromit_ het volgende:
[..]
Z'n moeke heeft een Fiat Punto. Toch? Of een Megane.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |