Zo, de foto's..... Het was ff werk, want het blijkt dat mijn overbruggings internetaansluiting geen eigen webspace had. Dus een host gezocht en dan alles hiernaar toe gebracht.
Het verhaal begint met het schrijven van de adreswijzigingen, 40 kaarten besteld, dat bleken er te weinig te zijn, dus er moet nog wat 'eigen kaarten' geschreven worden:
![]()
De eerste ingepakte dozen, gelabeld met kleur en beschrijving. De kleur staat voor de kleur kamer waar naar toe de hele handel verhuisd moet worden: Blauw is de tijdelijke woonkamer; geel is de slaapkamer; wit (Dus het label niet ingekleurd) is de witte kamer. Paars is de vliering. Keuken, schuur en badkamer hebben geen 'codering', die spreken redelijk voor zichzelf:
![]()
Brief om de huur te beeindigen per 01-07-2006
![]()
:
![]()
De eerste 'zooi', ik bleek een echte kabelfetishist te zijn, ik heb zeker 30 kilo aan kabelspaghetti weggegooid. Alles tussen audiokabels uit 1980 en glasvezel uit 2005 zat er tussen, en totaal in de knoop. Hup weg ermee, hier zie je nog een klein bergje liggen:
![]()
Hier begint er al orde te komen in de chaos, links op de foto de marktplaats (of [V&A]) spullen, rechts zijn de opgeruimde spullen te zien die verhuisd kunnen worden:
![]()
Mijn schoonouders zijn gekomen, mijn schoonmoeder helpt met vouwen en inpakken van kleding, terwijl ik met mijn schoonvader aan de woonkamer begin. Alle apparatuur wordt langere tijd op zolder opgeslagen. Jammer want ik mag graag muziek luisteren .... misschien bouw ik e.e.a. wel op in de tijdelijke woonkamer, ben nog niet zeker:
![]()
Verhuismaaltijd 1, ik pizza quattro formagi, met een gemengde salade, mijn
![]()
een pizza frutti di mare, met tonijn salade:
![]()
Het is niet meer vol te houden dat de kat niet naar boven mag, en zij leeft zich helemaal uit. Over alles heen lopen, zenuwachtige sprintjes door de kamers. Boven op het dekbed zitten, trap op, trap af. zij vindt het helemaal spannend. Hoewel ze dus vrouwelijk is, heet ze: Heraut:
![]()
2 fotootjes van het inpakwerk van kleding, de eerste foto toont het proces, achter de dozen zie je een stapel kleidng liggen voor de groene amnesty container, op de volgende foto zie je alle ingepakte kleding. Klein detail .... 1 van deze dozen met kleding is van mij, de rest van mijn vrouw. Is dat overal zo?
![]()
![]()
En we gaan beneden verder, er begint al orde in de chaos te onstaan. at helaas niet op de foto staat is de groeiende berg met puin en oude zooi in de tuin. Alles wat weggegooid gaat worden beland daar, en er lag op het laatst zeker 2 m
3 om te storten:
![]()
De 'tijdelijke' koffiehoek op ons nieuwe adres:
![]()
De verhuiswagen, 17 jaar oud, 500000 km gereden op de teller:
![]()
Ja, we zijn echt verhuisd, hier voor velen herkenbare plaatjes:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En komt Marsepein als een volleerd trucker op zijn nieuwe adresje aangereden met de eerste vracht. Uiteindelijk is er 3 keer gereden 2 keer om te verhuizen, en 1 keer om alle rotzooi naar de stort te brengen. Ik heb in 2006 al meer dan 9 m
3 naar de stort gebracht
![]()
Mijn 'datacenter' op het oude adres, het uitzetten van die apparatuur was een plechtig moment. Het symboliseerde voor mij het afsluiten van iets wat nooit meer zo wordt. Einde oud leven, welkom nieuw leven:
![]()
Met een klein clubje helpers zijn we 's avonds uit eten gegaan, en omdat er goed geholpen is, hebben Marsepein en zijn vrouw de knip getrokken. Het was nog lang gezellig, en het bier vloeide rijkelijk Maar na een paar dagen en nachten roofbouw heeft bier drinken ook wel enig effect op je lichaam.... vanmorgen snoeiende koppijn, echt een
![]()
gevoel. De kater.. was een feit
![]()
En wat is een verhuizing zonder schade ..... achter\deuren van de verhuisbus zelf niet goed gesloten en die zijn open gegaan tijdens het rijden. Gelukkig niet bij 20 auto's schade gemaakt, maar 1 stond er wel in de weg. 2 plekjes lakschade op een auto:
![]()
Dat was een heel verhaal, foto's van hoe we nu zitten komen later, eerst eens een verjaardag af, en uiteten (Bij mijn ouders).
Oh ja, de cirkelzaag met geleidelineaal en klemmen is binnen, alsook de werkbladen voor keuken en bijkeuken. Foto's volgen....