quote:Update:
Alle muren op het overloopje zijn geschilderd. Ook zijn alle kozijnen in de bling bling klaar, de deuren zijn klaar (Nog ff inkorten, maar het is dus wachten op de cirkelzaag)
Voor morgen staat er op de planning:
- Leuning in de lak zetten
- 'Blauwe' kamer leeg halen
- Materiaal wat niet in de badkamer hoort weghalen en ws 2e meubel ophangen.
Oh ja, de foto's:
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:42 schreef DonJames het volgende:
Mooie kleur groen! Welke kleur/wat voor vloerbedekking komt daar?
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:03 schreef Hellace het volgende:
Welke kleur doe je eigenlijk de buitenmuur bij het trapgat Marsepein? Of laat je dat wit?
Ik snap hetquote:Op maandag 22 mei 2006 07:56 schreef Marsepein het volgende:
Ja, dat heb ik overwogen, ik had het zelfs al voorbereid (Geplamuurd e.d.) maar als je ooit eens trouwt dan snap je dat je soms concessies moet doen![]()
En de leuning is bling bling, maar wel transparant. Zelf had ik wit ook ietsje mooier gevonden maaaaaar alle kijkers vinden hem heel mooi zo.
Open een topic, maak foto's en type een leuk verslagjequote:Op maandag 22 mei 2006 12:16 schreef Enna-Iram het volgende:
Heee fam,
Ja ja, het gaat bijna gebeuren, Nog een par nachtjes in jullie öude" huisje en dan eventjes heel veel van elkaar houden op de bovenverdieping maar ik denk na jullie vakantie dat het echt op begint te schieten en dat jullie naar beneden kunnen met de spullen.
Sorry dat we niet op een andere dag kunnen helpen maar bij ons komt ook iemand langs die een traphekje gaat maken/plaatsen op zolder[ en beneden bij de trap komt een extra paal zodat de (baby) traphekjes geplaatst kunnen worden en dat gaat hij ook doen zaterdag en zondag. En verder als hij alles netjes aflevert gaat het bij ons ook stak in de lak i.pv. schilderen. Maar als het niet netjes is wordt alles geschilderd en moet ik ook de gang en de trap gaan doen en als ik dat moet gaan doen dan ook de woonkamer.........
Tja even een traphekje plaatsen voor je smurf heeft zo zijn nadelen (je halve huis moet eerst verbouwd worden en geschilderd worden en dan is alle kindvriendelijk en klaar.)
Succes de komende dagen/weken en idd het groen is even wennen maar nu ik meer foto's gezien heb is het wel heeeeeeeeel mooi hoor!!!!![]()
Neem genoeg rust en slaap de komende dagen want het weekend is druk zat.![]()
![]()
![]()
groetjes van ons drietjes.b][/b]
De trapleuning aan de muur kant en aan de hal kant worden ook gelakt.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:14 schreef AnneX het volgende:
Je zou het eigenlijk ergens - in de buurt - kunnen herhalen.
Dan past het nog beter in het geheel.
Kan ik me zooo goed voorstellenquote:Op maandag 22 mei 2006 23:17 schreef Marsepein het volgende:
Dank je, als het erin ligt, ga ik eerst in elke kamer 10 minuten op mijn rug liggen. Deur op slot, radio uit, ff genieten. Deze verdieping is zo veel werk geweest. Dat zie je er niet aan af. Wat je wel ziet is dat er extreem netjes is gewerkt, en dat maakt het supermooi. Echt met aandacht en liefde opgeknapt.
Ik stop, mot bijna janken![]()
Nog 23 uur en 55 minuten en ze zijn gisteren geweest en het ligt er puik bijquote:Op maandag 22 mei 2006 23:56 schreef Marsepein het volgende:
Nog 4 minuten en dan komen ze vandaag tapijt leggen![]()
Jahquote:Op dinsdag 23 mei 2006 00:29 schreef Marsepein het volgende:
Valt het erg op dat ik echt niet kan wachten
Mooi Marsepein, je hebt mooie vloertegels uitgekozenquote:Op maandag 22 mei 2006 23:04 schreef Marsepein het volgende:
Vanvond veel kleine klusjes gedaan.
Eerst nog een hoekje van de badkamer die nog niet op de foto stond:
Inderdaadquote:Op maandag 22 mei 2006 23:17 schreef Marsepein het volgende:
Wat je wel ziet is dat er extreem netjes is gewerkt, en dat maakt het supermooi.
Dank dank, ik ben zelf ook helemaalquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:46 schreef Brighteyes het volgende:
En dan is het ineens zomaar 'klaar'!
Mooi!
Btw... wat is dat ding aan de muur in die paarse kamer?
Ze hangen overal zo, dat ze half of helemaal achter gordijnen zitten, of onder de vensterbank.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:02 schreef Thermo het volgende:
Dat is beetje het nadeel aan wonen bij een vliegveld.. zo'n lelijk ding in je kamer.
Trouwens, is het tapijt niet erg ruw/grof?
Dank je, we (mijn vrouw heeft alleen de foto's gezien) zijn er erg blij meequote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:05 schreef sanger het volgende:
WOW!!!!!!!!!!!!!!
Nu met dat tapijt gelegd en al! Is echt mooi geworden Marsepein. Tapijt kleurt ook perfect in alle kamers en op de overloop!
* hoopt dat je dit leest en niet op je rug ligt te genieten van je tapijt
Ziet er top uit Marsepinoquote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:15 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Dank je, we (mijn vrouw heeft alleen de foto's gezien) zijn er erg blij mee![]()
Best een hele zit, maar in de zomer kun je ook lekker veel buiten zijn en nog belangrijker: het wordt beneden wel een paleissie natuurlijk!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:46 schreef Marsepein het volgende:
Maximaal eind augustus.
Toch hier nog even een reply op .... met 3 man 3,5 uur bezig geweest, dat zijn toch dik 10 manuren. Dat lijkt me niet weinig.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:41 schreef Schimmetje het volgende:
heel erg mooi. Ook onwijs netjes gelegd zo te zien. Ben je zo lang aan het zwoegen en dan maken zij het in 1 ochtend even af
Dat wij Marsepein gingen ophalen voor de meet was ze druk beig met schilderenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:27 schreef Duderinnetje het volgende:
En misschien een rare vraagmaar klust je vrouw nooit mee? Of dat ze de tapijtleggers binnenlaat od?
De hal moet de 21ste juni klaar zijn, dan hoop ik ook het plafond in de woonkamer erin te hebben, elektra afgemonteerd en de keuken helemaal klaar.quote:Op woensdag 24 mei 2006 08:51 schreef sanger het volgende:
Het blauwe kamertje is wel groot genoeg om tijdelijk in te wonen denk ik. Het is ongeveer net zo groot als onze zolder, en daar hebben wij ook een tijdje zo gezeten.
Goed om te horen dat het nu alleen nog maar het echte fine tunen is. Hang en sluitwerk en deuren inkorten is een klusje van niets als je het vergelijkt met wat er al gebeurt is.
En in welke volgorde ga je beneden verder? Of doe je dat pas na de vakantie?
En ook belangrijk, waar gaat de vakantie heen?
quote:Op donderdag 25 mei 2006 08:21 schreef Marsepein het volgende:
jammer dat je niet zag hoe die duif zich kapot vloog tegen mijn voorruit.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |