Milieu/boomknuffelaars hun zin te geven.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:03 schreef nerd4sale het volgende:
[..]
Ik zat er een jaartje naast, in 1988 is de max. snelheid van 100 naar 120 gegaan.
Weet iemand wanneer die limiet van 100 eigenlijk is ingesteld? Ik kan er niks over vinden.
Hoe gaat het nu dan, zonder instructeur? Ik loop namelijk ook wel eens op een zebra...quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik leerde het tijdens m'n rijles, toen ik voor de zoveelste keer halverwege een zebrapad met een noodstop tot stilstand kwam (ik zie zebra's gewoon echt niet). Toen zei m'n instructeur iets van: kijk, of je stopt op tijd, of je rijdt goed door, maar als je iemand verwond kost t je meer dan wanneer je iets gas bijgeeft en ze meteen goed dood rijdt.
Het klinkt hard,maar eigenlijk zou je hem nog even in zijn 'r' moeten zetten.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik leerde het tijdens m'n rijles, toen ik voor de zoveelste keer halverwege een zebrapad met een noodstop tot stilstand kwam (ik zie zebra's gewoon echt niet). Toen zei m'n instructeur iets van: kijk, of je stopt op tijd, of je rijdt goed door, maar als je iemand verwond kost t je meer dan wanneer je iets gas bijgeeft en ze meteen goed dood rijdt.
Gelul, je verzekering betaald dus jij hoeft er niet op te letten. Waarom een rij instructeur zoiets dan ook zou zeggen is me een raadsel. Of ging hij/zij er al vanuit dat je (doel op een andere poster) zonder rijbewijs zou gaan rijden ?quote:Op zondag 21 mei 2006 03:21 schreef junkiexp het volgende:
Het klinkt hard,maar eigenlijk zou je hem nog even in zijn 'r' moeten zetten.
Maar ik zal het nooit doen![]()
Ligt er aan.Overdag maakt het geen hol uit of je 120 of 150 rijdt,zeker in de Randstad niet.Als je 150 rijdt is dat dan zelfs een stuk minder relaxed omdat je continu moet remmen voor medeweggebruikers.Bovendien geeft het een onrustig verkeersbeeld wat de kans op filevorming vergroot.Buiten de snelheid,als TS lekker met 150 in de file beland en ik lekker zonder file binnendoor weggetjes neem kan ik toch nog eerder op de plek van bestemming zijn.Vergeet niet dat mensen als TS niet de capaciteit hebben om logisch te denken.quote:Op zondag 21 mei 2006 00:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook niet zo moeilijk![]()
Dat sneller zou ik niet durven te zeggen, overigens ben ik het verder met je eens
Het probleem is dat als jij hem in de R zet en je nog een keertje over het slachtoffer heen kachelt,de afloop wat anders zal zijn.quote:Op zondag 21 mei 2006 03:21 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Het klinkt hard,maar eigenlijk zou je hem nog even in zijn 'r' moeten zetten.
Maar ik zal het nooit doen![]()
Een deel van de randstad is dan ook verboden terrein, iig tijdens de spits. Hoewel er vast nog sluiproutes over blijvenquote:Op zondag 21 mei 2006 23:10 schreef RealZeus het volgende:
Buiten de snelheid,als TS lekker met 150 in de file beland en ik lekker zonder file binnendoor weggetjes neem kan ik toch nog eerder op de plek van bestemming zijn.Vergeet niet dat mensen als TS niet de capaciteit hebben om logisch te denken.
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:14 schreef klipper het volgende:
[..]
En wat is de kans dat jij rustig rijdt?
Precies ook 0.
Dus wat dat betreft is 0+0 = de lul.
dan ben je ook behoorlijk dom als je dat denktquote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:39 schreef WhoTheMan het volgende:
Wat is nou de kans dat als je nu normaal rijdt je wordt aangehouden ergens voor? Bijna 0 dus.
liever dat hun over verkeer praten dan jijquote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:08 schreef WhoTheMan het volgende:
[..]
Je kut ook.![]()
Dus houd je klep wijf en ga afwassen.
Vrouwen die over verkeer praten![]()
oehhh meneertje is nu boos hoor.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:04 schreef WhoTheMan het volgende:
Ach ik hoop ook dat ze me aanhouden. Wat lopen jullie allemaal te zeiken. Als ik aangehouden word is het mijn probleem. Ik kan het betalen en ik kan zitten. Als ik oongeluk maak is het ook mijn fucking probleem.
Is toch niet jullie kanker probleem. Strafblad heb ik ook al dus dat kan er ook nog bij.
Fucking zielige kanker pussy's. Pak een fiets en val mij niet meer lastig. Alsof je rijbwijs ineens HET bewijs is dat je kan rijden.
Ik rij al 3 jaar zonder iemand aangereden te hebben, wel eens een boom geraakt toen ik wou kijken wat m'n oude Volvo zou doen met 30cm sneeuw bij 50km/h en de handrem eropquote:Op zondag 21 mei 2006 01:01 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Hoe gaat het nu dan, zonder instructeur? Ik loop namelijk ook wel eens op een zebra...![]()
Ik mis de verlaagde Honda Civic..quote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:39 schreef Brahimov het volgende:
Prono: raad de auto van deze wegpiraat:
1. BMW 3 (spoilers, verlaagd, geblindeerd)
2. Golf (spoilers, verlaagd, geblindeerd)
3. Kadett (spoilers, verlaagd, geblindeerd)
Er zijn ook vrouwen die gestoord rijden hoor.quote:Op maandag 22 mei 2006 12:39 schreef Stiles het volgende:
[..]
liever dat hun over verkeer praten dan jij
jij bent 100 x gevaarlijker dan de gemiddelde bestuurder
Iedereen rijdt wel eens te hard. Maar 60km/u te hard rijden in Nederland (op je teller) is gewoon niet snugger. Hou hem dan onder de 50km/u te hard. Dan rij je alsnog 150-170km/u , is dat niet hard genoeg voor je dan moet je naar Duitsland rijden of een prive straaljager kopen ofzo.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:39 schreef WhoTheMan het volgende:
Iedereen is meteen heel netjes hier omdat iedereen elkaars billen probeert te likken. Jullie rijden ook wel eens kilometer of 10 of 20 te hard op de snelweg. Ik ook. Ik doe het alleen soms wat meer op de snelweg als ik haast heb. Niemand heeft last van me en het kan best. En de risico's neem ik daar ook bij.
Kom op zeg heel de tijd 120 rijden is ook een beetje slaapverwekkend.
En dan ik nu toevallig ben gepakt is gewoon pech. Politie wil meer geld innen en dat doen ze nu ook. Geen probelemen mee. Ik betaal netjes alles.
Waarschijnlijk krijg ik rijbewijs binnen een maand terug, en in de tussentijd rijd ik gewoon. Zouden jullie ook doen.
Dus ga niet de hele tijd zeuren over hoe gevaarlijk het is. Volgens mij heeft de helft hier niet eens besef hoe snel je rijdt als je 150 of 170 rijdt. Zo snel is dat niet eens.
Ga maar niet allemaal de moraalridder uithangen.
Ik vind het altijd opvallend als er een auto achter me rijdt als ik te hard rij waar 2 personen in zitten. Die laat ik altijd braaf voorquote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:56 schreef WhoTheMan het volgende:
[..]
Volgens mij is jouw kennis aan de minder kant. Verkeerspolitie zonder rood/blauw strepen kan in elke auto rijden. Het is juist de clue dat ze niet opvallen tussen de andere bestuurders.
Als het een politieauto was had ik het ook wel meteen gezien![]()
Laat hem maar lekker gaan, hopen dat hij een routinecontrole tegen het lijf loopt. Dit soort weg(mis/ge)bruikers leren het pas als ze hun rijbewijs definitief kwijtraken en dan zo heerlijk uit hun plaat gaan over het onrecht hier in nederland. Hopen dat wegmisbruikers erbij is, kunnen wij lachen.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:30 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Iedereen rijdt wel eens te hard. Maar 60km/u te hard rijden in Nederland (op je teller) is gewoon niet snugger. Hou hem dan onder de 50km/u te hard. Dan rij je alsnog 150-170km/u , is dat niet hard genoeg voor je dan moet je naar Duitsland rijden of een prive straaljager kopen ofzo.
En rijden zonder rijbewijs is ontzettend dom, je bent niet verzekerd, je bent ZWAAR de sjaak als je gepakt wordt. Wacht gewoon een paar weekjes (maandje ofzo) tot je je rijbewijs weer terug hebt
[..]
Ik vind het altijd opvallend als er een auto achter me rijdt als ik te hard rij waar 2 personen in zitten. Die laat ik altijd braaf voor![]()
![]()
Bij 54 ben je je rijbewijs kwijt, de boete zal inderdaad nog worden vastgesteld. Mocht je serieus het debiele idee hebben gewoon tijdens een rijontzegging door te kunnen rijden, zal de boete flink hoger en die ontzegging flink langer uitvallen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:21 schreef WhoTheMan het volgende:
En het verkreukelde roze papiertje dat nog nooit door het blauwe meneertje is ingekeken is zojuist uit mijn bezit verdwenen.
Volgens agentje reed ik 54 km/h te hard. Boete weten ze nog niet. En ik krijg m voorlopig nog niet terug omdat er ook nog 2 boetes boven de 30 km/h te hard op m'n naam stonden.(wel al betaald overigins)
Wat gebeurt er als ze je pakken met rijden terwijl je rijbwijs in hun bureula ligt? Weer een boete? Ik moet wel rijden namelijk.
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:04 schreef WhoTheMan het volgende:
Ach ik hoop ook dat ze me aanhouden. Wat lopen jullie allemaal te zeiken. Als ik aangehouden word is het mijn probleem. Ik kan het betalen en ik kan zitten. Als ik oongeluk maak is het ook mijn fucking probleem.
Is toch niet jullie kanker probleem. Strafblad heb ik ook al dus dat kan er ook nog bij.
Fucking zielige kanker pussy's. Pak een fiets en val mij niet meer lastig. Alsof je rijbwijs ineens HET bewijs is dat je kan rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |