Owke vreemdquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:19 schreef Stuart het volgende:
Ik heb bij een controle (alcohol controle) nog nooit mijn rijbewijs hoeven laten zien. Ook de controles op alcohol zijn miniem te noemen. Nee, ik had de vraag niet verkeerd gelezen hoor![]()
De pakkans niet maar wat dacht je ervan als iemand je aanrijdt! Je rijdt onverzekerd rond! Bovendien was mijn opmerking sarcastisch bedoeld, maar dat heeft geen zin jou te vertellen want je bent geloof ik erg traag van begrip en hierbij eindig ik deze discussie.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dude, het zou lef zijn als de pakkans mega is. Misschien moet je zelf nog eens overwegen hoeveel lef het uberhaupt is als de pakkans misschien wel minder is dan 1%. De kans dat je gepakt wordt is zo klein, dus zo stoer ik het niet. Maar goed, wie ben ik![]()
Ik rij ook niet zoveelquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:20 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Owke vreemdIk moest m altijd wel overhandigen
Vaak een combinatie-controle "als we dan toch bezig zijn".
Primaquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:20 schreef Wojworshebn het volgende:
[..]
De pakkans niet maar wat dacht je ervan als iemand je aanrijdt! Je rijdt onverzekerd rond! Bovendien was mijn opmerking sarcastisch bedoeld, maar dat heeft geen zin jou te vertellen want je bent geloof ik erg traag van begrip en hierbij eindig ik deze discussie.
Nog nooit, maar net die ene keer dat je in de auto stapt zonder dat papiertje, kom je een agent tegen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:12 schreef WhoTheMan het volgende:
Ik laat me wel rijden. Maar ik zal toch wel af en toe zelf de auto pakken, denk dat iedereen dat zou doen.
Want zeg nou eerlijk. Hoevaak heb je je rijbewijs aan een agent overhandigt?
Voor rijden zonder rijbewijs ga je echt geen maanden de bak in hoorquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dude, het zou lef zijn als de pakkans mega is. Misschien moet je zelf nog eens overwegen hoeveel lef het uberhaupt is als de pakkans misschien wel minder is dan 1%. De kans dat je gepakt wordt is zo klein, dus zo stoer ik het niet. Maar goed, wie ben ik![]()
Ehm, schrijf ik dat danquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:52 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Voor rijden zonder rijbewijs ga je echt geen maanden de bak in hoor![]()
Ik qoute de verkeerde,excuse moiquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ehm, schrijf ik dat dan![]()
![]()
Het is lef te noemen als je zo dom bent mocht de pakkans groot zijn. Waarom, nou omdat je weet dat je dan in ieder geval meer gezeik krijgt. Niemand heeft het dan over maanden de bak ingaan![]()
Hier sloeg het dus opquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:11 schreef Wojworshebn het volgende:
[..]
Sjongejonge omdat het dan een misdaad is met als pakkans een paar maanden gevangenisstraf.
Dat ik dat nog uit moet leggen![]()
Maximaal 2 maand gevangenisstraf ja. Zeg niet dat je het ook krijgt maar dat staat ervoor.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:56 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ik qoute de verkeerde,excuse moi
[..]
Hier sloeg het dus op.
Geeft niets natuurlijkquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:56 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ik qoute de verkeerde,excuse moi
[..]
Hier sloeg het dus op.
En al ga je niet de cel in, dan nog levert het een strafblad op. En da's leuk als je eens een bewijs van goed gedrag nodig hebt.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:59 schreef Wojworshebn het volgende:
[..]
Maximaal 2 maand gevangenisstraf ja. Zeg niet dat je het ook krijgt maar dat staat ervoor.
Valt wel mee,een bewijs van goed gedrag is meestal gerelateerd aan wat voor beroep je gaat doen waar je het voor nodig heb.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:03 schreef Light het volgende:
[..]
En al ga je niet de cel in, dan nog levert het een strafblad op. En da's leuk als je eens een bewijs van goed gedrag nodig hebt.
Zet dat dan ook neerquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:59 schreef Wojworshebn het volgende:
[..]
Maximaal 2 maand gevangenisstraf ja. Zeg niet dat je het ook krijgt maar dat staat ervoor.
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:09 schreef junkiexp het volgende:
Valt wel mee,een bewijs van goed gedrag is meestal gerelateerd aan wat voor beroep je gaat doen waar je het voor nodig heb.
Kloptquote:U kunt alleen voor uzelf een VOG aanvragen. De beslissing of de verklaring al dan niet wordt afgegeven, ligt bij de Minister van Justitie. Hij geeft de verklaring af als uit onderzoek blijkt dat de aanvrager geen strafbare feiten op zijn naam heeft staan die relevant zijn voor de uitoefening van de functie waarvoor de VOG is aangevraagd. De verklaring krijgt u op uw woonadres bezorgd. Tussen aanvragen en bezorging zit een periode van twee tot vier weken.
Dude de kans dat je iemand invalide rijd omdat je rijbewijs is ingenomen is kleiner dan met rijbewijs (omdat je voorzichtiger gaat rijden).quote:Op zaterdag 20 mei 2006 10:34 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
[..]
Klopt![]()
Maar goed, het risico om iemand invalide te rijden...dan kan je dus je hele leven geld verdienen voor die ene keer dat je zo dom was om zonder rijbewijs te gaan rijden
Ja de kans is heel klein maar de vraag is niet hoe klein de kans is maar of het het risico waard is. Als je iemand dusdanig aanrijdt dat deze persoon een simpele operatie nodig heeft dan kost dat je al heel makkelijk een bedrag met vier nullen. Het is maar net wat voor risico je wilt nemenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:47 schreef yup het volgende:
Dude de kans dat je iemand invalide rijd omdat je rijbewijs is ingenomen is kleiner dan met rijbewijs (omdat je voorzichtiger gaat rijden).
De kans om UBERHAUPT iemand invalide te rijden is zeer klein...
Achtervolging is helemaal niet nodig, want ze schrijven je kenteken op en ze pakken je thuis welquote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:57 schreef Hyperdude het volgende:
Als je in de kramt leest dat ze iemand aanhouden zonder rijbewijs, dan blijkt het rijbewijs meestal al (meerdere malen) ingenomen. Wat boeit het nou of je 1 of 3 keer een rijontzegging krijgt.
Hoe hard mocht de politie ook al weer bij een achtervolging op een 80 km weg? 90?
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:04 schreef WhoTheMan het volgende:
Ik rijd nu de auto van m'n vriendin dus dat kenteken bullshit verhaal gaat nergens over dan. M'n vriendin rijdt nu mijn auto en als ze dan toch kentekens gaan controleren dan is er niets aan de hand want zij rijdt in mijn auto.
En wegmisbruikers??? Dat mensen nog naar dat kutprogramma kijken.
Uiteraard. Je kan nu eenmaal niet iemand doodrijden die een kilometer ver weg staat.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:23 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als je dan toch iemand dood of invalide rijdt, hoop ik in iedergeval dat het iemand is die dicht bij je staat
![]()
Als in familie/vrienden dokusquote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:32 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Uiteraard. Je kan nu eenmaal niet iemand doodrijden die een kilometer ver weg staat.![]()
Flauw!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:32 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Uiteraard. Je kan nu eenmaal niet iemand doodrijden die een kilometer ver weg staat.![]()
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:23 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als je dan toch iemand dood of invalide rijdt, hoop ik in iedergeval dat het iemand is die dicht bij je staat
![]()
Nee zonder rijbewijs rijden is primaquote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:39 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Het is niet echt done om zoiets te wensen
![]()
whehe zal een lekkere sloerie zijn die meid.. Je auto uitlenen aan iemand zonder rijbewijsquote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:04 schreef WhoTheMan het volgende:
Ik rijd nu de auto van m'n vriendin dus dat kenteken bullshit verhaal gaat nergens over dan. M'n vriendin rijdt nu mijn auto en als ze dan toch kentekens gaan controleren dan is er niets aan de hand want zij rijdt in mijn auto.
70 binnen de bebouwde kom? Dacht het niet. De andere getallen zijn -iets- reelerquote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:55 schreef ASroma het volgende:
wel een beetje moraalridder gedrag van die o zo brave burgers hier![]()
denk dat iedereen wel te hard rijd, de meeste dan.
binnenbebouwde kom: 70 km/h
buitenbebouwde kom: 100 km/h
snelweg: 140-150 km/h
![]()
Ik hoop serieus dat ze je nog een keer aanhouden. Dan krijg je dat papiertje misshcien wel nooit meer terug.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:04 schreef WhoTheMan het volgende:
Objection, Your Honor: Irrelevancy!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:57 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee zonder rijbewijs rijden is prima![]()
kijk het ligt er geheel, als er kinderen op de weg zijn pas je je snelheid gewoon aan. Maar als ik snachts thuis kom in die 30 km/h zone hier, rij ik er gewoon toch al gauw 60 km/h. Dat doet iedereen...quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:59 schreef Brahimov het volgende:
[..]
70 binnen de bebouwde kom? Dacht het niet. De andere getallen zijn -iets- reeler
Oeh een kijk ik heb een strafblad opschep postquote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:04 schreef WhoTheMan het volgende:
Ach ik hoop ook dat ze me aanhouden. Wat lopen jullie allemaal te zeiken. Als ik aangehouden word is het mijn probleem. Ik kan het betalen en ik kan zitten. Als ik oongeluk maak is het ook mijn fucking probleem.
Is toch niet jullie kanker probleem. Strafblad heb ik ook al dus dat kan er ook nog bij.
Fucking zielige kanker pussy's. Pak een fiets en val mij niet meer lastig. Alsof je rijbwijs ineens HET bewijs is dat je kan rijden.
Voor jou in elk geval duidelijk niet nee.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:04 schreef WhoTheMan het volgende:
Alsof je rijbwijs ineens HET bewijs is dat je kan rijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |