quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:04 schreef WhoTheMan het volgende:
Ik rijd nu de auto van m'n vriendin dus dat kenteken bullshit verhaal gaat nergens over dan. M'n vriendin rijdt nu mijn auto en als ze dan toch kentekens gaan controleren dan is er niets aan de hand want zij rijdt in mijn auto.
En wegmisbruikers??? Dat mensen nog naar dat kutprogramma kijken.
Uiteraard. Je kan nu eenmaal niet iemand doodrijden die een kilometer ver weg staat.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:23 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als je dan toch iemand dood of invalide rijdt, hoop ik in iedergeval dat het iemand is die dicht bij je staat
![]()
Als in familie/vrienden dokusquote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:32 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Uiteraard. Je kan nu eenmaal niet iemand doodrijden die een kilometer ver weg staat.![]()
Flauw!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:32 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Uiteraard. Je kan nu eenmaal niet iemand doodrijden die een kilometer ver weg staat.![]()
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:23 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als je dan toch iemand dood of invalide rijdt, hoop ik in iedergeval dat het iemand is die dicht bij je staat
![]()
Nee zonder rijbewijs rijden is primaquote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:39 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Het is niet echt done om zoiets te wensen
![]()
whehe zal een lekkere sloerie zijn die meid.. Je auto uitlenen aan iemand zonder rijbewijsquote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:04 schreef WhoTheMan het volgende:
Ik rijd nu de auto van m'n vriendin dus dat kenteken bullshit verhaal gaat nergens over dan. M'n vriendin rijdt nu mijn auto en als ze dan toch kentekens gaan controleren dan is er niets aan de hand want zij rijdt in mijn auto.
70 binnen de bebouwde kom? Dacht het niet. De andere getallen zijn -iets- reelerquote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:55 schreef ASroma het volgende:
wel een beetje moraalridder gedrag van die o zo brave burgers hier![]()
denk dat iedereen wel te hard rijd, de meeste dan.
binnenbebouwde kom: 70 km/h
buitenbebouwde kom: 100 km/h
snelweg: 140-150 km/h
![]()
Ik hoop serieus dat ze je nog een keer aanhouden. Dan krijg je dat papiertje misshcien wel nooit meer terug.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:04 schreef WhoTheMan het volgende:
Objection, Your Honor: Irrelevancy!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:57 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee zonder rijbewijs rijden is prima![]()
kijk het ligt er geheel, als er kinderen op de weg zijn pas je je snelheid gewoon aan. Maar als ik snachts thuis kom in die 30 km/h zone hier, rij ik er gewoon toch al gauw 60 km/h. Dat doet iedereen...quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:59 schreef Brahimov het volgende:
[..]
70 binnen de bebouwde kom? Dacht het niet. De andere getallen zijn -iets- reeler
Oeh een kijk ik heb een strafblad opschep postquote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:04 schreef WhoTheMan het volgende:
Ach ik hoop ook dat ze me aanhouden. Wat lopen jullie allemaal te zeiken. Als ik aangehouden word is het mijn probleem. Ik kan het betalen en ik kan zitten. Als ik oongeluk maak is het ook mijn fucking probleem.
Is toch niet jullie kanker probleem. Strafblad heb ik ook al dus dat kan er ook nog bij.
Fucking zielige kanker pussy's. Pak een fiets en val mij niet meer lastig. Alsof je rijbwijs ineens HET bewijs is dat je kan rijden.
Voor jou in elk geval duidelijk niet nee.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:04 schreef WhoTheMan het volgende:
Alsof je rijbwijs ineens HET bewijs is dat je kan rijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |