Je had ook kunnen informeren bij justitie en niet op een forum vol koters die hun mening geven. Het is logisch dat er zo wordt gereageerd. Jij vind het geen gejank, ik wel. Ik vind het asociaal en dom gelul, dit hele topic overigensquote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:42 schreef WhoTheMan het volgende:
Ten eerste het was geen gejankt, ik klaag ook niet over de straf of boete. Dat is zo en die betaal je gewoon. Zo simpel als dat.
Mijn vraag was alleen de strafmaat voor het rijden zonder rijbwijs. Niet de overdreven reacties.
En maar een handjevol mensen konden het echte antwoord op die vraag geven.
een paar weken cel en/of een flinke boete, verdient dat wel, maar het gejammer van ik moet rijden, tja helaas pindakaas, if can't do the time, don't do the crimequote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:42 schreef WhoTheMan het volgende:
Ten eerste het was geen gejankt, ik klaag ook niet over de straf of boete. Dat is zo en die betaal je gewoon. Zo simpel als dat.
Mijn vraag was alleen de strafmaat voor het rijden zonder rijbwijs. Niet de overdreven reacties.
En maar een handjevol mensen konden het echte antwoord op die vraag geven.
pak je scooter en zoek je mede "gansta vrienden" weer eens op oidquote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:45 schreef Bartholomeus het volgende:
Hej TS, kijk je wel eens in een spiegel? Nee zeker? En zeker ook niet naar je eigen sig? Ook nee zeker?
Jammer, had je doorgehad hoe zeer ie op jezelf slaat
Ach t was pech deze keer. Meestal zie ik wel als er auto's als Volvo, Saab of VW Golf achter me van strook wisselen en gas geven om bij te hoduen. Dan kan dat de politie zijn die je willen meten. Maar dit keer niet goed in m'n spiegels gekeken.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:42 schreef LrdMetalSonic het volgende:
[..]
Gecondoleerd man, en maak je niet druk over de kinderen hier. De meesten zijn of te jong om de weg op te gaan, en anders hebben ze het geld niet. Ze zijn duidelijk jaloers op jou, ik vind het wel lullig voor je maar dit is ook de reden dat ik nooit meer dan 50 k/m te hard ga . En meer dan 30 k/m ga ik alleen op verlaten wegen bij de bebouwde kom etc. Het beleid op te hard rijden is dikke bullshit in Nederland.![]()
Je generaliseert en probeert je eigen daden goed te praten schobbejakquote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:49 schreef WhoTheMan het volgende:
[..]
Ach t was pech deze keer. Meestal zie ik wel als er auto's als Volvo, Saab of VW Golf achter me van strook wisselen en gas geven om bij te hoduen. Dan kan dat de politie zijn die je willen meten. Maar dit keer niet goed in m'n spiegels gekeken.
Iedereen zeurt dat er te hard wordt gereden en als je met 20 km te hard word gepakt je meteen zooooo gevaarlijk bezig ben. Maar als ze in Duitsland zijn willen ze allemaal ff proberen hoe het voelt.
Waarom het boze rode gezichtje? Herken je jezelf in die zin? Of moet je je rijbewijs nog halen?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je generaliseert en probeert je eigen daden goed te praten schobbejak![]()
Ook in citroën ?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:53 schreef Wii het volgende:
[..]
Seats, Subaru's, Opels. Ze rijden tegenwoordig in allerlei koekblikken rond.
Ik hoorde wel laatst in het nieuws dat een of andere Duitse minister de boetes voor snelheidsovertredingen wil verhogen. Ook rijden met drank op en bumperkleven wil hij duurder maken. Bedragen tot ¤ 2.000 en ¤ 3.000.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:49 schreef WhoTheMan het volgende:
Maar als ze in Duitsland zijn willen ze allemaal ff proberen hoe het voelt.
Dat rode gezichtje is een goed gekozen smilie nu jij niet inziet dat hetgeen je zegt onzin is. Overigens beweer ik niet dat je niet weet hoe je kunt rijden. Je zal het weten, alleen hou je je totaal niet aan de regelsquote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:53 schreef WhoTheMan het volgende:
[..]
Waarom het boze rode gezichtje? Herken je jezelf in die zin? Of moet je je rijbewijs nog halen?
En iedereen die zeurt over ongelukken. Het is echt niet zo dat als je het roze papiertje niet bij je hebt je automatisch niet meer weet hoe je moet rijden![]()
Snelheids overtredingen ? In duitsland mag je zo hard als je wiltquote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:54 schreef Light het volgende:
[..]
Ik hoorde wel laatst in het nieuws dat een of andere Duitse minister de boetes voor snelheidsovertredingen wil verhogen. Ook rijden met drank op en bumperkleven wil hij duurder maken. Bedragen tot ¤ 2.000 en ¤ 3.000.
Lang niet overalquote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:55 schreef LrdMetalSonic het volgende:
[..]
Snelheids overtredingen ? In duitsland mag je zo hard als je wilt![]()
Volgens mij is jouw kennis aan de minder kant. Verkeerspolitie zonder rood/blauw strepen kan in elke auto rijden. Het is juist de clue dat ze niet opvallen tussen de andere bestuurders.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:53 schreef Klonk het volgende:
zal ik je teleurstellen, je kennis van politiewagens deugt niet, geen enkel korps rijd voor zover ik weet in Saabjes
ook dat is helaas niet zo, op ongeveer 65% van de duitse autosnelwegen is een snelheidsbeperking van meestal 130 km per uur, op de rest is het gas geven wat je wilt, maar de advies snelheid is ook daar 130 per uur.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:55 schreef LrdMetalSonic het volgende:
[..]
Snelheids overtredingen ? In duitsland mag je zo hard als je wilt![]()
Achja, moraal van het verhaal, wil je is doorgassen, maak de kans dan zo klein mogelijk, doe het snachts en zorg er voor dat er geen enkele auto in de buurt is, spreekt voor zich dat je weet waar de flitspalen zijn etcquote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:56 schreef WhoTheMan het volgende:
[..]
Volgens mij is jouw kennis aan de minder kant. Verkeerspolitie zonder rood/blauw strepen kan in elke auto rijden. Het is juist de clue dat ze niet opvallen tussen de andere bestuurders.
Als het een politieauto was had ik het ook wel meteen gezien![]()
Advies snelheid zegt weinig, in Nederland is hij bij buiten de bebouwde kom ook vaak 70 , en ik ga dan ook snel 80 á 90quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:57 schreef Klonk het volgende:
[..]
ook dat is helaas niet zo, op ongeveer 65% van de duitse autosnelwegen is een snelheidsbeperking van meestal 130 km per uur, op de rest is het gas geven wat je wilt, maar de advies snelheid is ook daar 130 per uur.
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:56 schreef WhoTheMan het volgende:
[..]
Volgens mij is jouw kennis aan de minder kant. Verkeerspolitie zonder rood/blauw strepen kan in elke auto rijden. Het is juist de clue dat ze niet opvallen tussen de andere bestuurders.
Als het een politieauto was had ik het ook wel meteen gezien![]()
nou haal je 2 dingen door elkaar, advies en maximumsnelheid.....quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:58 schreef LrdMetalSonic het volgende:
[..]
Advies snelheid zegt weinig, in Nederland is hij bij buiten de bebouwde kom ook vaak 70 , en ik ga dan ook snel 80 á 90
En ze hebben ook andere wegen dan snelwegenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:57 schreef Klonk het volgende:
[..]
ook dat is helaas niet zo, op ongeveer 65% van de duitse autosnelwegen is een snelheidsbeperking van meestal 130 km per uur, op de rest is het gas geven wat je wilt, maar de advies snelheid is ook daar 130 per uur.
Die site ken ik heel goed en het lijstje ook. Het was ook niet specifiek bedoeld op saab, maar meer in het algemeen als in: "Ze kunnen rijden in welke auto dan ook tussen het andere verkeer"quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:59 schreef Klonk het volgende:
[..]
geloof me, ik weet er meer dan genoeg van, kijk maar eens op: www.flitsservice.nl/kentekens/main.htm is de meest complete lijst (en daarbij uitermate betrouwbaar) en ik zweer op het graf van m'n overleden oma dat er geen saab in dienst is als vros auto![]()
buiten bebouwde kom 100, tenzij anders aangegevenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:01 schreef Light het volgende:
[..]
En ze hebben ook andere wegen dan snelwegen
alleen niet in Saab'squote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:02 schreef WhoTheMan het volgende:
[..]
Die site ken ik heel goed en het lijstje ook. Het was ook niet specifiek bedoeld op saab, maar meer in het algemeen als in: "Ze kunnen rijden in welke auto dan ook tussen het andere verkeer"
Ook op een volledig limietvrij traject ben je in Duitsland aansprakelijk als je door hoge snelheid een ongeluk veroorzaakt/ met hoge snelheid bij een ongeluk betrokken bent. Zoals een Mercedes testrijder ooit ondervond.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:01 schreef Light het volgende:
[..]
En ze hebben ook andere wegen dan snelwegen
Nee dat doe jij, de advies snelheid mag je laten voor wat het is, de maximum snelheid, als je daar over heen gaan dan moet je pas meer betalen !. Daarom zegt die advies snelheid van 130 per uur in duitsland ook weinig.....quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:59 schreef Klonk het volgende:
[..]
nou haal je 2 dingen door elkaar, advies en maximumsnelheid.....
Een Veyron lijkt me iig onwaarschijnlijkquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:02 schreef WhoTheMan het volgende:
[..]
Die site ken ik heel goed en het lijstje ook. Het was ook niet specifiek bedoeld op saab, maar meer in het algemeen als in: "Ze kunnen rijden in welke auto dan ook tussen het andere verkeer"
Of ga skaten. Ik vind het ook gewoon vragen om problemen. Ik kan TS alleen geen ongelijk geven in het feit dat de pakkans niet groot is. Helaasquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:06 schreef Klonk het volgende:
maar nogmaals, we dwalen af, niet rijden, doe je jezelf, je portomenee en je toekomstige vrije tijd een lol mee, ga maar fietsen, begin nordic walking maar nu te gaan rijden is het domste wat je kunt, afgezien van wat je al hebt gedaan.....
De pakkans is niet groot, dus waarom is het dan lefquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:08 schreef Wojworshebn het volgende:
Als jij nu nog gaat rijden getuigt dat wel van lef.Trouwens hoe groot is die pakkans nu?
Veel te klein inderdaadquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:09 schreef Klonk het volgende:
de pakkans is niet groot genoeg, maar da's mijn mening.
Sjongejonge omdat het dan een misdaad is met als pakkans een paar maanden gevangenisstraf.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
De pakkans is niet groot, dus waarom is het dan lef![]()
Te hard rijden is een ding maar een misdrijf plegen omdat je zo nodig in de auto moet stappenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:08 schreef Wojworshebn het volgende:
Als jij nu nog gaat rijden getuigt dat wel van lefstomheid![]()
ik denk dat je dat verkeerd denktquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:12 schreef WhoTheMan het volgende:
Ik laat me wel rijden. Maar ik zal toch wel af en toe zelf de auto pakken, denk dat iedereen dat zou doen.
Denk dat je je daarin ernstig vergist. Hardrijders zul je overal vinden, denk dat er weinig heilig zijn.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:12 schreef WhoTheMan het volgende:
Denk dat iedereen dat zou doen.
Dude, het zou lef zijn als de pakkans mega is. Misschien moet je zelf nog eens overwegen hoeveel lef het uberhaupt is als de pakkans misschien wel minder is dan 1%. De kans dat je gepakt wordt is zo klein, dus zo stoer ik het niet. Maar goed, wie ben ikquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:11 schreef Wojworshebn het volgende:
[..]
Sjongejonge omdat het dan een misdaad is met als pakkans een paar maanden gevangenisstraf.
Dat ik dat nog uit moet leggen![]()
Great minds think alikequote:
Nog nooitquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:12 schreef WhoTheMan het volgende:
Ik laat me wel rijden. Maar ik zal toch wel af en toe zelf de auto pakken, denk dat iedereen dat zou doen.
Want zeg nou eerlijk. Hoevaak heb je je rijbewijs aan een agent overhandigt?
Denk dat je de vraag verkeerd leest. Ik heb ondertussen een tiental keren m'n rijbewijs moeten overhandigen. Altijd netjes terug gekregen, een tweetal keren vergezeld met een geel papiertjequote:
Ik heb bij een controle (alcohol controle) nog nooit mijn rijbewijs hoeven laten zien. Ook de controles op alcohol zijn miniem te noemen. Nee, ik had de vraag niet verkeerd gelezen hoorquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:17 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Denk dat je de vraag verkeerd leest. Ik heb ondertussen een tiental keren m'n rijbewijs moeten overhandigen. Altijd netjes terug gekregen, een tweetal keren vergezeld met een geel papiertje, de rest werd thuisgestuur.
Dit is de eerste keer dat ik m moest overhandigen. Ik krijg bijna nooit boetes. Verder bij alcohocontroles vragen ze hem ook niet. Behalve als je zou drinken natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:17 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Denk dat je de vraag verkeerd leest. Ik heb ondertussen een tiental keren m'n rijbewijs moeten overhandigen. Altijd netjes terug gekregen, een tweetal keren vergezeld met een geel papiertje, de rest werd thuisgestuur.
Als je het doet doe je het meteen goedquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:19 schreef WhoTheMan het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat ik m moest overhandigen. Ik krijg bijna nooit boetes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |