jij bent zieligquote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:21 schreef WhoTheMan het volgende:
En het verkreukelde roze papiertje dat nog nooit door het blauwe meneertje is ingekeken is zojuist uit mijn bezit verdwenen.
Volgens agentje reed ik 54 km/h te hard. Boete weten ze nog niet. En ik krijg m voorlopig nog niet terug omdat er ook nog 2 boetes boven de 30 km/h te hard op m'n naam stonden.(wel al betaald overigins)
Wat gebeurt er als ze je pakken met rijden terwijl je rijbwijs in hun bureula ligt? Weer een boete? Ik moet wel rijden namelijk.
dat is geen overtreding maar een misdrijf dan. daar wil je niet vooor opgepakt wordenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:21 schreef WhoTheMan het volgende:
En het verkreukelde roze papiertje dat nog nooit door het blauwe meneertje is ingekeken is zojuist uit mijn bezit verdwenen.
Volgens agentje reed ik 54 km/h te hard. Boete weten ze nog niet. En ik krijg m voorlopig nog niet terug omdat er ook nog 2 boetes boven de 30 km/h te hard op m'n naam stonden.(wel al betaald overigins)
Wat gebeurt er als ze je pakken met rijden terwijl je rijbwijs in hun bureula ligt? Weer een boete? Ik moet wel rijden namelijk.
Een goede zaak. Deze roekeloze rijder lijkt immers nergens lering uit te trekkenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:22 schreef worldpimber het volgende:
Nee, dan heb je een probleem en krijg je een taakstraf oid.
Zou ik niet doenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:21 schreef WhoTheMan het volgende:
Dombo. Misschien is het wel een idee, om, laten we zeggen, je rijstijl wat aan te passen? T'is maar een suggestiequote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:33 schreef WhoTheMan het volgende:
Ik waag het er wel op. Zovaak controleren ze ook weer niet. En bij alcoholcontrl. vragen ze niet je rijbewijs.
Dat lijkt me wel het beste voor jouquote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:33 schreef WhoTheMan het volgende:
Ik waag het er wel op. Zovaak controleren ze ook weer niet. En bij alcoholcontrl. vragen ze niet je rijbewijs.
Wel handig als je dan straks iemand het ziekenhuis in rijd. Dan is er niemand om dat te betalen, scheelt in de kostenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:33 schreef WhoTheMan het volgende:
Als je al zo vaak gepakt bent dan valt je rijstijl inderdaad wel op, dus dan halen ze je wel vaker aan de kant. Ik zou het er niet op wagen, want dan krijg je een rijontzegging van zoveel jaar + een zware boete (en strafbladquote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:33 schreef WhoTheMan het volgende:
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:36 schreef shmoopy het volgende:
Weer een idioot van de weg af.
Ik adviseer TS om heel snel te gaan rijden. Dan ben je namelijk maar kort op de weg en is de kans dat ze je pakken klein. De tijdslimiet is immers beperktquote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:37 schreef Daffodil31LE het volgende:
Het zal wel meevallen als je de betreffende agenten niet opnieuw tegenkomt. En de wijkagent, die zal het ook wel weten.
Ik kan je niet tegenhouden, maar geef je hooguit de raad om nu vooral niet te opvallend te gaan rijden.
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:33 schreef WhoTheMan het volgende:
Klopt. Daarom moet je je ook niet zo druk maken. Instappen en gassen. Neem gerust een biertje mee in de auto als je al rijdend belt naar je vriendenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:39 schreef WhoTheMan het volgende:
Wat is nou de kans dat als je nu normaal rijdt je wordt aangehouden ergens voor? Bijna 0 dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |