hun tegenstander Hezbollah Beiroet heeft de wedstrijd geanuleerd en nu waren ze op zoek naar een nieuwe tegenstander.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ibiza, even snel geregeld vorige week?
Alles gewonnen tot nu toe? Als dat straks in de competitie maar geen te hooggespannen verwachtingen wekt.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:18 schreef AirRaid het volgende:
oefenwedstrijden
12-7-06 Klootzakkenboys-ACFU 0 -5
16-7-06 ACFU-Hasvau (dui) 2-1
25-7-06 ACFU - Dinamo Donjeplaflipovski (rus) 1-0
30-7-06 ACFU-BFC Millingen aan den Rijn 3-5
zaterdag spelen we een uitwedstrijd tegen Real Ibiza
Tegen Millingen gingde B-ploeg goed de boot in. Ben weer bijna fit, hoop de volgende pot 60 minuten te kunnen spelen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:50 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Alles gewonnen tot nu toe? Als dat straks in de competitie maar geen te hooggespannen verwachtingen wekt.
ik ga er gewoon vanuit als jouw contract in ierland afloopt je inderdaad gewoon weer bij ons meetraintquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:45 schreef Tomhoog het volgende:
kan ik weer mee trainen?
vanaf volgende week
Maar ja we hadden van tevoren getraind en het was nou niet bepaald de sterkste opstelling....Desalnietmin was die rode kaart van mij ook overbodig, maar hij zei iets over mijn moeder en mijn zus....quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:05 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Tegen Millingen gingde B-ploeg goed de boot in. Ben weer bijna fit, hoop de volgende pot 60 minuten te kunnen spelen.
dan hoef je de scheids nog niet voor zijn bek te slaanquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:37 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Maar ja we hadden van tevoren getraind en het was nou niet bepaald de sterkste opstelling....Desalnietmin was die rode kaart van mij ook overbodig, maar hij zei iets over mijn moeder en mijn zus....
Tja, Ik zat inderdaad te denken aan een kopstoot.....quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:47 schreef AirRaid het volgende:
[..]
dan hoef je de scheids nog niet voor zijn bek te slaan
Weer aansluiten bij de groep? Bij een duurloop zie ik je altijd honderden meters achterop komen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik sluit morgen in overleg met de technische staf weer aan bij de groep, de liesproblemen zijn voorbij.
me contract is ontbonden..quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:06 schreef AirRaid het volgende:
[..]
ik ga er gewoon vanuit als jouw contract in ierland afloopt je inderdaad gewoon weer bij ons meetraint
Mmm...dan zul je je eerst weer in Jong ACFU moeten bewijzen vrees ik, IRA staat nou niet bepaald bekend als topploeg, dus als je daar al niet aan de bak kon.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:57 schreef Tomhoog het volgende:
[..]
me contract is ontbonden..![]()
verder ben ik er dan bij.. eerst weer wennen aan de taal
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:42 schreef pekel het volgende:
Vanavond en morgen trainen we in een sporthal, hoorde ik net. Het veld ligt onder water.
Dat kan ik niet zijn, meestal loop ik vooraan.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:40 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Weer aansluiten bij de groep? Bij een duurloop zie ik je altijd honderden meters achterop komen.
lees effe me post van een stukje terugquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:01 schreef pekel het volgende:
[..]
Mmm...dan zul je je eerst weer in Jong ACFU moeten bewijzen vrees ik, IRA staat nou niet bepaald bekend als topploeg, dus als je daar al niet aan de bak kon..
Heheh als Jong ACFU nog zou bestaan... Deze is afgeschaft bij een te lage belangstelling voor een hobbyclub/ zaalteam/ drinkgenootschapquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:01 schreef pekel het volgende:
[..]
Mmm...dan zul je je eerst weer in Jong ACFU moeten bewijzen vrees ik, IRA staat nou niet bepaald bekend als topploeg, dus als je daar al niet aan de bak kon..
Misschien loop je zo ver vooraan, dat het lijkt alsof je achteraan loopt..quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:02 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat kan ik niet zijn, meestal loop ik vooraan.
Weet ik lieve schat, maar IRA heeft een vrij goed management, vergeleken met ACFU vorig seizoen. Alleen aan de club zal het dus niet hebben gelegen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:04 schreef Tomhoog het volgende:
[..]
lees effe me post van een stukje terug![]()
![]()
ontbonden omdat er heel wat verkeerd zit in de club
Dat doet mij pijn.. Ik heb ooit Jong ACFU opgezet..quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:04 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Heheh als Jong ACFU nog zou bestaan... Deze is afgeschaft bij een te lage belangstelling voor een hobbyclub/ zaalteam/ drinkgenootschap![]()
Mmmm...dan ga ik m'n zaakwaarnemer daarvan op de hoogte brengen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:04 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Heheh als Jong ACFU nog zou bestaan... Deze is afgeschaft bij een te lage belangstelling voor een hobbyclub/ zaalteam/ drinkgenootschap![]()
Dat is ook weer niet waar, meestal lopen er een aantal precies achter me (lijkt wel een polonaise heb ik het idee) zodat ik ze uit de wind hou.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:05 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Misschien loop je zo vooraan, dat het lijkt alsof je achteraan loopt..
Ik zou het toejuichen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:06 schreef pekel het volgende:
Wellicht kunnen we een doorstart maken.
Heb toch alle benodigde papieren gehaald om een voetbalelftal op het hoogste niveau te trainen/coachen/begeleiden.
Klopt. Ik heb de trainer toen gesommeerd om je onmiddellijk over te hevelen naar het A-team. En zie heir wat een duo.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:06 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat doet mij pijn.. Ik heb ooit Jong ACFU opgezet..
Zie hier het einde van een tijdperk, of misschien het begin van iets moois...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:06 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat doet mij pijn.. Ik heb ooit Jong ACFU opgezet..
Het is geweldig, het loopt als de spreekwoordelijke trein!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:10 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb de trainer toen gesommeerd om je onmiddellijk over te hevelen naar het A-team. En zie heir wat een duo.
Ik had 'm uiteraard allang gevonden.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:10 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Zie hier het einde van een tijdperk, of misschien het begin van iets moois...
zozo dan verwacht ik wel watquote:
De nieuwe trainer hoort de doorstart bekend te makenquote:
Wellicht de minderen overplaatsen naar het 2de?quote:zijn er trouwens wel genoeg spelers voor Jong ACF en het eerste van ACF. Er waren toch te weinig spelers waardoor het afgeschaft is.![]()
Is dat niet ook de club van Zinzie Zowuzoe Zowissie?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:08 schreef methodmich het volgende:
Als er nog spelers interesse hebben in een overgang naar Helicopter Moskou, tegen een vorstelijk salaris, stuur me even een fax...
Nee, die speelt bij Eiketak Moskou.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:43 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Is dat niet ook de club van Zinzie Zowuzoe Zowissie?
En ik breng je er heen met de bus. Gratis.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:08 schreef methodmich het volgende:
Als er nog spelers interesse hebben in een overgang naar Helicopter Moskou, tegen een vorstelijk salaris, stuur me even een fax...
Geboortejaar?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:27 schreef Tomhoog het volgende:
ik zou graag het nummer 99 willen hebben.. is dat nog mogelijk?
Nee, da's het toernooi van Axaj United!quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
Je bedoelt dat toernooi waar elk tegendoelpunt een punt aftrek betekent? Alsjeblieft niet zeg!
Ik hoorde dat dit wel zou komen.quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:30 schreef Eilanden het volgende:
Komt er dit jaar nog een AC FOK! United Tournament?
quote:Op zondag 6 augustus 2006 17:48 schreef EnGCatjuh het volgende:
Pepperoni.. wat een nepclub is dat..
quote:Pepperoni
عضـــو
تاريخ التّسجيل: 12-09-2005
فعلاً تشبيه منطقي
فوز الشباب و بهذي النتيجة اثبت للجميع ان الصدارة من بداية الدوري كان يستاهلها
و احسد عشاق الليث الابيض على المحترف نشأت اكرم .. بصراحه ابهر الجميع بمستواه و اسكت اكثر من 60 الف مشجع هلالي في الملعب و ملايين من عشاق هذا النادي .. بصراحة مستوى قمة و صناعة الهدف الثاني شيء اقرب للخيال
الف الف مبرووووك لمحبين هذا النادي العريق و الى الامام دائماً ان شاء الله
Die hebben ook tegen Splats geoefend. Als je een analyse wilt, kan ik die best gevenquote:Op zondag 6 augustus 2006 16:35 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik hoorde dat dit wel zou komen.
Deelnemers:
Carwashers United (Engeland)
.quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
Moeten die ook niet tegen Splats in de voorronde van de Champions League, of was dat Armory?
Dat zou goed kunnen inderdaadquote:Op zondag 6 augustus 2006 19:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
Oh, dan heb ik zeker schuin gekeken in het schema...
Uefacup. Niet geplaatst voor de CLquote:Op zondag 6 augustus 2006 19:34 schreef EnGCatjuh het volgende:
Speelt ACFU nog voorrondes eigenlijk?
Ja klopt: Zie dit nieuwsbericht:quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:59 schreef methodmich het volgende:
De voorbereiding is dusdanig slecht dat ik nog niets heb kunnen scouten bij jullie. Wel heb ik spelers in de aanbieding om jullie te redden.
Vaduz is zomaar vertrokken, hoorde ik.
Alles gebruiken voor de winstquote:Op zondag 13 augustus 2006 13:57 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Schiggie, Vommetje, VoreG en ik allen in de basis. Alleen al door de alcoholwalm heeft de tegenstander geen kans
quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:03 schreef pekel het volgende:
Vrij jonge opstelling voor vandaag. Een paar jongens even wat sfeer laten proeven.. EnGCatjuh krijgt de kans, omdat ik vandaag aan de kant wil staan en numero_uno betrouwbaar genoeg is en zeker in de eerste selectie zit.
quote:AC Fok! United overtuigend langs NOS SC
De eerste prijs van het seizoen is een feit voor AC Fok! United. In het duel om de Joke Kruijf Schaal werd er met 3-1 gewonnen van landskampioen NOS SC.
De beginfase was voor ACFU. Mede dankzij het sterke en consequente verdedigen van FrankyMcG en SCH had NOS SC geen enkele kans. Al na 12 minuten kwam ACFU op voorsprong. Eilanden verstuurde een mooie crossbal naar Tong80, die de assist gaf voor de 1-0 op Dylan Dog. Tot de rust bleef NOS SC aandringen, maar kwam niet door de ijzersterke ACFU-verdediging.
In de rust deed NOS SC enkele omzettingen, die goed werkten. Jonge keeper EnGCatjuh van ACFU was kansloos op een schot van Smeets, die de gelijkmaker aantekende. NOS SC leek sterker te worden, maar de nieuwe spits Grueter kwam maar niet langs de sterk verdedigende SCH. Langzamerhand begon het middenveld van ACFU sterker te worden, mede dankzij het harde werken van Eilanden. Een counteraanval opgezet door SCH leidde dan ook de 2-1 in. Dylan Dog maakte koelbloedig zijn solo vanaf het middenveld af. NOS SC leek gebroken, en dat was het ook. Voor de statstieken kopte The_BoezelaaR vanuit een corner de 3-1 binnen.
12. 1-0 Dylan Dog
47. 1-1 Smeets
78. 2-1 Dylan Dog
87. The_BoezelaaR
EnGCatjuh
The_BoezelaaR - FrankyMcG - SCH - S-Two(85. Karrel_Laaglawaai)
Eilanden - Vom(61. dolle_hond) - BliksemSchigt
VoreG(85. tha_dark) - Dylan Dog - Tong80
Toen ten Napel in de 80ste minuut in het veld kwam waren we echt totaal onder de druk weg.quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:06 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Voor de statistieken ? Eerder een bevrijdende treffer waarmee we definitief onder de druk uitkwamen
S-Two zat er helemaal doorheen....Boez verdiende een publiekswissel maar toch uit voorzorg S-Two eruit gehaald.quote:Op maandag 14 augustus 2006 08:36 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Eigenlijk had Boezelaar die publiekswissel verdient en niet S-Two... desalnietemin lekker begin.
Dat domme wicht? Boez ik dacht dat je meer smaak had....quote:Op maandag 14 augustus 2006 12:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
Je bedoelt die presentatrice van dat SBS belspel waar ik je mee naar huis zag gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |