Alles gebruiken voor de winstquote:Op zondag 13 augustus 2006 13:57 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Schiggie, Vommetje, VoreG en ik allen in de basis. Alleen al door de alcoholwalm heeft de tegenstander geen kans
quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:03 schreef pekel het volgende:
Vrij jonge opstelling voor vandaag. Een paar jongens even wat sfeer laten proeven.. EnGCatjuh krijgt de kans, omdat ik vandaag aan de kant wil staan en numero_uno betrouwbaar genoeg is en zeker in de eerste selectie zit.
quote:AC Fok! United overtuigend langs NOS SC
De eerste prijs van het seizoen is een feit voor AC Fok! United. In het duel om de Joke Kruijf Schaal werd er met 3-1 gewonnen van landskampioen NOS SC.
De beginfase was voor ACFU. Mede dankzij het sterke en consequente verdedigen van FrankyMcG en SCH had NOS SC geen enkele kans. Al na 12 minuten kwam ACFU op voorsprong. Eilanden verstuurde een mooie crossbal naar Tong80, die de assist gaf voor de 1-0 op Dylan Dog. Tot de rust bleef NOS SC aandringen, maar kwam niet door de ijzersterke ACFU-verdediging.
In de rust deed NOS SC enkele omzettingen, die goed werkten. Jonge keeper EnGCatjuh van ACFU was kansloos op een schot van Smeets, die de gelijkmaker aantekende. NOS SC leek sterker te worden, maar de nieuwe spits Grueter kwam maar niet langs de sterk verdedigende SCH. Langzamerhand begon het middenveld van ACFU sterker te worden, mede dankzij het harde werken van Eilanden. Een counteraanval opgezet door SCH leidde dan ook de 2-1 in. Dylan Dog maakte koelbloedig zijn solo vanaf het middenveld af. NOS SC leek gebroken, en dat was het ook. Voor de statstieken kopte The_BoezelaaR vanuit een corner de 3-1 binnen.
12. 1-0 Dylan Dog
47. 1-1 Smeets
78. 2-1 Dylan Dog
87. The_BoezelaaR
EnGCatjuh
The_BoezelaaR - FrankyMcG - SCH - S-Two(85. Karrel_Laaglawaai)
Eilanden - Vom(61. dolle_hond) - BliksemSchigt
VoreG(85. tha_dark) - Dylan Dog - Tong80
Toen ten Napel in de 80ste minuut in het veld kwam waren we echt totaal onder de druk weg.quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:06 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Voor de statistieken ? Eerder een bevrijdende treffer waarmee we definitief onder de druk uitkwamen
S-Two zat er helemaal doorheen....Boez verdiende een publiekswissel maar toch uit voorzorg S-Two eruit gehaald.quote:Op maandag 14 augustus 2006 08:36 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Eigenlijk had Boezelaar die publiekswissel verdient en niet S-Two... desalnietemin lekker begin.
Dat domme wicht? Boez ik dacht dat je meer smaak had....quote:Op maandag 14 augustus 2006 12:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
Je bedoelt die presentatrice van dat SBS belspel waar ik je mee naar huis zag gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |