quote:ACFU maakt doorstart met 2de elftal
Van een onzer verslaggevers
Het heeft even geduurd, maar na het behalen van het trainersdiploma kan pekel eindelijk z'n ambities waarmaken: trainer worden van een talentvol elftal. De ervaren international van AC Fok! United gaat komend seizoen het 2de elftal van AC Fok! United onder handen nemen. "Een ultieme uitdaging", aldus de keeper.
"We zaten na het gokschandaal en de affaires eromheen even in een slop, maar we komen er straks weer sterker uit dan ooit. Verscheidende spelers hebben een andere club gezocht, maar gelukkig bleef het grootste gedeelte wel aanwezig. Dat tekent de familieband van onze club."
Over de doorstart van Jong ACFU is pekel zeer positief. "We hebben enkele zeer talentvolle jeugdspelers lopen in de regio. Deze moeten we zien te strikken, en vervolgens met die spelers een elftal bouwen dat de toekomst van ACFU kan garanderen. Doelstelling is om eerst een goed lopend elftal te maken. Maar het eerste doel is om spelers te strikken. Wie zich geroepen voelt, kan een testperiode aanvragen."
Bron: AD
Allang, excuses.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:52 schreef Gollemrulez het volgende:
Is de bouw van het stadion nog steeds niet afgerond trouwens?
Idd, ik zie er wel een talentje in BaggerUserquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
Je wilt niet meedoen toevallig?
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:21 schreef pekel het volgende:
[..]
Ik zie een talentvolle middenvelder.
klopt. Maar je hebt volgens mij de tijd van Vom en VoreG in het tweede gemist. Dat was pas goed voor de sfeerquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:37 schreef Tomhoog het volgende:
vroegâh in de kantine was het altijd wel gezellig
ik was toen nog een toeschouwer. Zelf deed ik niet mee iddquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
klopt. Maar je hebt volgens mij de tijd van Vom en VoreG in het tweede gemist. Dat was pas goed voor de sfeer![]()
Die konden wel zuipen ja!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
klopt. Maar je hebt volgens mij de tijd van Vom en VoreG in het tweede gemist. Dat was pas goed voor de sfeer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |