hun tegenstander Hezbollah Beiroet heeft de wedstrijd geanuleerd en nu waren ze op zoek naar een nieuwe tegenstander.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ibiza, even snel geregeld vorige week?
Alles gewonnen tot nu toe? Als dat straks in de competitie maar geen te hooggespannen verwachtingen wekt.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:18 schreef AirRaid het volgende:
oefenwedstrijden
12-7-06 Klootzakkenboys-ACFU 0 -5
16-7-06 ACFU-Hasvau (dui) 2-1
25-7-06 ACFU - Dinamo Donjeplaflipovski (rus) 1-0
30-7-06 ACFU-BFC Millingen aan den Rijn 3-5
zaterdag spelen we een uitwedstrijd tegen Real Ibiza
Tegen Millingen gingde B-ploeg goed de boot in. Ben weer bijna fit, hoop de volgende pot 60 minuten te kunnen spelen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:50 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Alles gewonnen tot nu toe? Als dat straks in de competitie maar geen te hooggespannen verwachtingen wekt.
ik ga er gewoon vanuit als jouw contract in ierland afloopt je inderdaad gewoon weer bij ons meetraintquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:45 schreef Tomhoog het volgende:
kan ik weer mee trainen?
vanaf volgende week
Maar ja we hadden van tevoren getraind en het was nou niet bepaald de sterkste opstelling....Desalnietmin was die rode kaart van mij ook overbodig, maar hij zei iets over mijn moeder en mijn zus....quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:05 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Tegen Millingen gingde B-ploeg goed de boot in. Ben weer bijna fit, hoop de volgende pot 60 minuten te kunnen spelen.
dan hoef je de scheids nog niet voor zijn bek te slaanquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:37 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Maar ja we hadden van tevoren getraind en het was nou niet bepaald de sterkste opstelling....Desalnietmin was die rode kaart van mij ook overbodig, maar hij zei iets over mijn moeder en mijn zus....
Tja, Ik zat inderdaad te denken aan een kopstoot.....quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:47 schreef AirRaid het volgende:
[..]
dan hoef je de scheids nog niet voor zijn bek te slaan
Weer aansluiten bij de groep? Bij een duurloop zie ik je altijd honderden meters achterop komen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik sluit morgen in overleg met de technische staf weer aan bij de groep, de liesproblemen zijn voorbij.
me contract is ontbonden..quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:06 schreef AirRaid het volgende:
[..]
ik ga er gewoon vanuit als jouw contract in ierland afloopt je inderdaad gewoon weer bij ons meetraint
Mmm...dan zul je je eerst weer in Jong ACFU moeten bewijzen vrees ik, IRA staat nou niet bepaald bekend als topploeg, dus als je daar al niet aan de bak kon.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:57 schreef Tomhoog het volgende:
[..]
me contract is ontbonden..![]()
verder ben ik er dan bij.. eerst weer wennen aan de taal
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:42 schreef pekel het volgende:
Vanavond en morgen trainen we in een sporthal, hoorde ik net. Het veld ligt onder water.
Dat kan ik niet zijn, meestal loop ik vooraan.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:40 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Weer aansluiten bij de groep? Bij een duurloop zie ik je altijd honderden meters achterop komen.
lees effe me post van een stukje terugquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:01 schreef pekel het volgende:
[..]
Mmm...dan zul je je eerst weer in Jong ACFU moeten bewijzen vrees ik, IRA staat nou niet bepaald bekend als topploeg, dus als je daar al niet aan de bak kon..
Heheh als Jong ACFU nog zou bestaan... Deze is afgeschaft bij een te lage belangstelling voor een hobbyclub/ zaalteam/ drinkgenootschapquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:01 schreef pekel het volgende:
[..]
Mmm...dan zul je je eerst weer in Jong ACFU moeten bewijzen vrees ik, IRA staat nou niet bepaald bekend als topploeg, dus als je daar al niet aan de bak kon..
Misschien loop je zo ver vooraan, dat het lijkt alsof je achteraan loopt..quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:02 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat kan ik niet zijn, meestal loop ik vooraan.
Weet ik lieve schat, maar IRA heeft een vrij goed management, vergeleken met ACFU vorig seizoen. Alleen aan de club zal het dus niet hebben gelegen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:04 schreef Tomhoog het volgende:
[..]
lees effe me post van een stukje terug![]()
![]()
ontbonden omdat er heel wat verkeerd zit in de club
Dat doet mij pijn.. Ik heb ooit Jong ACFU opgezet..quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:04 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Heheh als Jong ACFU nog zou bestaan... Deze is afgeschaft bij een te lage belangstelling voor een hobbyclub/ zaalteam/ drinkgenootschap![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |